Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-11-2013, 13:55
exoticking1998
exoticking1998 is offline
hallo mensen! ik vind de uitwisselingsstudente uit duitsland in mijn klas leuk en ik wil haar vragen voor het kerstgala bij mij op school, maar dat durf ik niet omdat ik denk dat ze nee gaat zeggen en omdat ik denk dat ze me niet leuk vind. we hebben ook niet echt veel gepraat enzo omdat ik erg verlegen ben!! tips??? dankjulliewel alvast!!!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-11-2013, 14:40
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Als je niet veel met haar gepraat hebt kent ze je helemaal niet. Je maakt je zelf wijs dat zij jou niet leuk vindt en nee gaat zeggen alleen maar omdat je niet durft. Spreekt ze al goed Nederlands? Raap je moed bij elkaar, stap op haar af en maak een praatje met haar. Vraag of ze het hier leuk vindt, of de taal moeilijk is of het eten hier lekker is. En niet gaan wachten tot 20 dec. of ze naar jou toe komt. Succes!
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 24-11-2013, 14:59
exoticking1998
exoticking1998 is offline
Citaat:
Als je niet veel met haar gepraat hebt kent ze je helemaal niet. Je maakt je zelf wijs dat zij jou niet leuk vindt en nee gaat zeggen alleen maar omdat je niet durft. Spreekt ze al goed Nederlands? Raap je moed bij elkaar, stap op haar af en maak een praatje met haar. Vraag of ze het hier leuk vindt, of de taal moeilijk is of het eten hier lekker is. En niet gaan wachten tot 20 dec. of ze naar jou toe komt. Succes!
ze praat heel goed nederlands, en dankjewel ik zal het proberen!!
Met citaat reageren
Oud 24-11-2013, 16:10
Verwijderd
Toch vragen.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2013, 16:21
Verwijderd
Nee heb je, ja valt te krijgen. Als je niets doet, gaat ze sowieso met een ander (of helemaal niet). Dus wat heb je te verliezen?

Je zou natuurlijk je kans kunnen vergroten door vóór je de bom laat vallen haar iets beter te leren kennen door middel van communicatie op wat voor manier dan ook. Maak 't jezelf niet te moeilijk, gewoon gezellig chitchatten. Het kan maarzo dat niet jíj maar juist zíj enorm tegenvalt en jij voortijdig ontdekt dat ze helemaal niet zo geweldiggaaf is als jij aanvankelijk dacht.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie verliefd
zoeke1
7 25-07-2015 21:10
Liefde & Relatie Verkering maar te verlegen
Verwijderd
0 20-05-2015 16:04
Liefde & Relatie Erg verliefd maar erg verlegen
aliasrolator
4 13-03-2014 23:58
Liefde & Relatie Verliefd.. en nu?
eline7711
4 15-05-2006 19:25
Liefde & Relatie verliefd, maar...
~fiesta~
6 09-05-2002 15:59
Liefde & Relatie ik ben nog steeds sow verliefd
Zeebsman
1 26-01-2002 13:07


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:55.