Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Levensbeschouwing & Filosofie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-10-2004, 15:54
CzechStudent
CzechStudent is offline
'Vloeken maakt impotent'

Uitgegeven: 20 oktober 2004 14:44
Laatst gewijzigd: 20 oktober 2004 14:47

LONDEN - Volgens de Russische wetenschapper Gennady Cheurin kan overmatig vloeken impotentie veroorzaken bij mannen. Vrouwen die veel onwelvoeglijke taal uitslaan, krijgen volgens hem meer last van lichaamshaar en overmatige spierontwikkeling. Dat meldde woensdag het Britse internetpersbureau Ananova.

Cheurins onderzoek was gebaseerd op de theorie dat water een soort 'geheugen' heeft, dat beïnvloed wordt door positieve en negatieve krachten. Volgens de onderzoeker hebben hij en zijn team urenlang staan schelden op een glas water.


Water

Vervolgens goten ze dat glas leeg over een bak zaadjes. Daarvan kwam minder dan de helft op, terwijl in een andere bak, waarover een glas zuiver bronwater was uitgegoten, bijna alle zaadjes ontsproten.

Cheurin: "Daarna zijn we gaan kijken naar zware vloekers en naar anderen die bijna nooit scheldwoorden gebruiken. We ontdekten dat als mannen zulke woorden in het dagelijks leven gebruiken, dat onmiddellijk leidt tot seksuele stoornissen, bijvoorbeeld impotentie".

Cheurin stelt verder dat vloekende vrouwen langzaamaan beginnen te veranderen in mannen. Zij krijgen meer haar en meer spieren.

http://nu.nl/news.jsp?n=429119&c=122

Dit nomineer ik bij deze voor de titel 'meest krankzinnige wetenschappelijke onderzoek van het jaar'.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-10-2004, 16:17
=zwart wit=
Avatar van =zwart wit=
=zwart wit= is offline
Citaat:
CzechStudent schreef op 20-10-2004 @ 16:54 :
Cheurin stelt verder dat vloekende vrouwen langzaamaan beginnen te veranderen in mannen. Zij krijgen meer haar en meer spieren.
dit is wel een erg christelijk onderzoek .
ik kan niet ontkennen dat ik dit ook vrij onzinnig en nutteloos vind, maar leuk is het iig wel .

ik zou het liever psychologisch verklaren als op zo'n manier wetenschappelijk. dan zou je nog tot vrij nuttige conclusies kunnen komen, en niet dat vrouwen in mannen veranderen.

GVD!!
Met citaat reageren
Oud 20-10-2004, 16:19
LMP
Avatar van LMP
LMP is offline
Ik vind het wel grappig

En trouwens ook geduft van die onderzoeker. Ook al is dit onderzoek niet bepaald logisch.

Ik ben niet bepaald impotent. En me vriendin is niet behaard en gespierd. Zo zien we maar weer dat hij ongelijk heeft.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2004, 16:40
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
als de conclusies waar zijn zal dit eerder komen door stress door je opwinden over iets denk ik.


toch is het onderzoek wel een leuk geintje.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 20-10-2004, 17:06
Daevrem
Daevrem is offline
Dit onderzoek is waardeloos zonder een verklaring.
__________________
"Scriabins fifth and tenth piano sonata contain the most sublime organization of tones I have ever heard." - Shawn Lane
Met citaat reageren
Oud 20-10-2004, 20:07
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Grappig, maar nutteloos.

Alsof iemand eerst tegen een glas water gaat schelden en dat daarna over een bak met zaadjes gaat gieten.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 20-10-2004, 20:09
Verwijderd
Ik vrees voor de beste man dat hij aan het eind van z'n onderzoek zelf impotent is
Met citaat reageren
Oud 20-10-2004, 22:21
GinnyPig
GinnyPig is offline
Over pseudowetenschap gesproken...
__________________
O_o
Met citaat reageren
Oud 20-10-2004, 22:41
squat
squat is offline
Inderdaad. Volgens mij is ook al vaker bewezen dat water geen geheugen heeft.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2004, 22:58
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 21-10-2004, 15:45
Slobber
Slobber is offline
Londense Universiteit zkt.

Waterschelders (M/V)

v.a. 18 jr.
__________________
Shit happens = Poep gebeurt.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2004, 18:48
I love stars
Avatar van I love stars
I love stars is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 20-10-2004 @ 23:58 :
[afbeelding]
Cola en patat is gezond jippie

Verzin het nu ff te plekke, maar het kan best dat een pseudo-wetenschapper dat beweerd.
__________________
The living orb is secure against thee, and thou shalt not prevail against it. In the day that thou comest against us , I shall raise war against thee
Met citaat reageren
Oud 22-10-2004, 14:48
=zwart wit=
Avatar van =zwart wit=
=zwart wit= is offline
Citaat:
Slobber schreef op 21-10-2004 @ 16:45 :
Londense Universiteit zkt.

Waterschelders (M/V)

v.a. 18 jr.

op eigen risico
Met citaat reageren
Oud 22-10-2004, 15:08
Verwijderd
Ik heb het net ff een uurtje geprobeerd en laat ik daarna idd he-le-maal geen zin in sex hebben....
































...drie minuten lang.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2004, 18:14
I love stars
Avatar van I love stars
I love stars is offline
Citaat:
alluman schreef op 22-10-2004 @ 16:08 :
Ik heb het net ff een uurtje geprobeerd en laat ik daarna idd he-le-maal geen zin in sex hebben....




...drie minuten lang.
Geloof ik niet, je houd het nooit een uur lang vol. Ik denk dat het alleen slecht is voor je keel.

Dit topic hoort thuis op onzin.
__________________
The living orb is secure against thee, and thou shalt not prevail against it. In the day that thou comest against us , I shall raise war against thee
Met citaat reageren
Oud 23-10-2004, 12:01
Upke
Upke is offline
Dus als je een uur lang lieve woordjes zegt tegen een glas water, en je drinkt dat op word je vanzelf vrolijk? Of je giet het over planten en die gaan beter groeien?
Met citaat reageren
Oud 24-10-2004, 15:27
I love stars
Avatar van I love stars
I love stars is offline
Citaat:
Upke schreef op 23-10-2004 @ 13:01 :
Dus als je een uur lang lieve woordjes zegt tegen een glas water, en je drinkt dat op word je vanzelf vrolijk? Of je giet het over planten en die gaan beter groeien?
precies

Jij schopt het vast ver als wetenschapper
__________________
The living orb is secure against thee, and thou shalt not prevail against it. In the day that thou comest against us , I shall raise war against thee
Met citaat reageren
Oud 24-10-2004, 20:26
Slobber
Slobber is offline
Citaat:
alluman schreef op 22-10-2004 @ 16:08 :
Ik heb het net ff een uurtje geprobeerd en laat ik daarna idd he-le-maal geen zin in sex hebben....


...drie minuten lang.
Nee, je moet de rollen omdraaien. Je komt thuis, je partner zit al in de kamer en begint je een uur lang uit te foetteren. Kijken of jij dan nog het lef hebt om te vragen "Neuken?"
__________________
Shit happens = Poep gebeurt.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 25-10-2004, 18:37
2079
Avatar van 2079
2079 is offline
Inderdaad het is een nogal bizar onderzoek. Maar sinds de hele wereld bizar is...
Met citaat reageren
Oud 25-10-2004, 20:22
Slobber
Slobber is offline
Er zijn zoveel rare onderzoeken.

Uit een onderzoek dat cynisch was over onderzoeken, gehouden door een medewerker van het Veronica Magazine bleek dat mannen die in de eerste belastingschijf vallen gemiddeld 5 jaar later dood gaan dan mannen die op hun 65e dood gaan door een tramongeluk. De medewerker van de televisiegids was laaiend enthousiast over de uitslag en kondigde aan in de toekomst onderzoek te doen naar het verband tussen het frequent eten van doperwten en het besproeien van je tuin op zondag.
__________________
Shit happens = Poep gebeurt.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2004, 20:22
Slobber
Slobber is offline
Er zijn zoveel rare onderzoeken.

Uit een onderzoek dat cynisch was over onderzoeken, gehouden door een medewerker van het Veronica Magazine bleek dat mannen die in de eerste belastingschijf vallen gemiddeld 5 jaar later dood gaan dan mannen die op hun 65e dood gaan door een tramongeluk. De medewerker van de televisiegids was laaiend enthousiast over de uitslag en kondigde aan in de toekomst onderzoek te doen naar het verband tussen het frequent eten van doperwten en het besproeien van je tuin op zondag.
__________________
Shit happens = Poep gebeurt.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2004, 12:36
Upke
Upke is offline
Citaat:
I love stars schreef op 24-10-2004 @ 16:27 :
precies

Jij schopt het vast ver als wetenschapper
En trouwens je hoeft geen urenlang te gaan schelden. Een minuutje is misschien al genoeg. Maar het is het gevoel dat je erbij hebt. De woorden zijn slechts bijzaak.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2004, 20:01
Skilly
Avatar van Skilly
Skilly is offline
Deze wetenschappelijke onderzoek slaat echt helemaal NERGENS op.

Dat moest eruit
__________________
Als ik de mensen soms hoor zeggen: het leven is hard, vraag ik me altijd af: in vergelijking met wat ?
Met citaat reageren
Oud 01-11-2004, 16:53
Shitonya
Avatar van Shitonya
Shitonya is offline
Hmm grappig onderzoek, maar zolang ze hiervan nog geen degelijk en betrouwbaar onderzoek van hebben gemaakt met echte cijfers en dat soort dingetjes, geloof ik er nog geen hout van.
Volgens dit onderzoek heb ik nu dus een zeer behaard en gespierd lichaam O_o het komt nog niet echt in die richting
Met citaat reageren
Oud 01-11-2004, 17:41
onderkoffer
onderkoffer is offline
wel interesant overigens waarom zouden die platjes minder opkomen

zitten er bepaale stoffen in je adem ofzo
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-11-2004, 19:57
Verwijderd
oei ik vloek als een ketter

Tijd om aan mijn toekomst te gaan denken
Met citaat reageren
Oud 02-11-2004, 09:02
Verwijderd
Ik zit al op de -3 kinderen
Met citaat reageren
Oud 04-11-2004, 12:21
Rieno
Rieno is offline
hmmm...volgens mij als je een glas water uuuuren laat staan....dan smaakt het sowieso al nergens meer naar, dus misschien dat planten daar dan ook minder op reageren?

als je dan een vers glas water voor die andere planten gebruikt, lijkt het me best logisch dat die het beter doen.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 16:59
EggeD
Avatar van EggeD
EggeD is offline
q:.
__________________
Lampaan.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2004, 17:48
ILUsion
Avatar van ILUsion
ILUsion is offline
Volgend onderzoek: heeft water gevoelens?
"Ik vind dat glazen water met respect moeten behandeld worden! Niet moeilijk dat ze geen zaadjes willen laten kiemen, zaadjes hebben ook gevoelens hoor."
Volgens mij zal die impotentie/beharing ook veroorzaakt worden door de stress/druk die op jezelf ligt bij het schelden. Je gaat me echt niet wijsmaken dat het water weet wat elk scheldwoord in elke taal is (of is dat Russich water iets anders, vodka ofzo???) en zich dan verdrietig zal gaan voelen. Complete bullshit, sluit ik me dus bij aan!
__________________
vaknar staden långsamt och jag är full igen (Kent - Columbus)
Met citaat reageren
Oud 18-11-2004, 19:22
Verwijderd
Waarschijnlijk zullen impotente mensen wél vaker vloeken
Met citaat reageren
Oud 19-11-2004, 14:02
Salva_mea
Avatar van Salva_mea
Salva_mea is offline
Raar onderzoek..
Met citaat reageren
Oud 19-11-2004, 14:03
Verwijderd
Ja, ik zit al op -4 kinderen
Met citaat reageren
Oud 19-11-2004, 18:05
Ilu
Avatar van Ilu
Ilu is offline
eehm jah raar onderzoek maar wel intressant al geloof ik eigenlijk niet dat het waar is magoed.
Ze hebben toch ook een keer iets onderzocht over water dat bevriest enzo en dat het dan anders bevriets bij verschillende soorten muziek weet iemand hier misschien meer van?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:49.