Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-09-2009, 11:26
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Deze week is het ook voor de kijker onbekend wie de chef is, wie denken jullie dat de chef is?
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-09-2009, 12:09
P2
Avatar van P2
P2 is offline
jij
Met citaat reageren
Oud 09-09-2009, 19:57
palindrome
Avatar van palindrome
palindrome is offline
Ik denk die autistische/heel erg stille, die zich voordoet als stentbouwer. Op de babybeurs.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2009, 22:08
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Ja, die denk ik ook inderdaad. Ik kan me niet voorstellen dat een type als hij (zich voor doet) een passie voor koken thuis heeft.
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 14-09-2009, 11:30
Miss Pannekoek
Miss Pannekoek is offline
En jawel, het was Dave!

Ik had t goed haha, al na dag TWEE!

Ben benieuwd naar vanavond... nieuwe ronde, nieuwe kansen
Met citaat reageren
Oud 14-09-2009, 13:27
Verwijderd
Gaan ze nu elke week doen dat de kijker niet weet wie de chef is?
Dat zou wel beter zijn!

De eerste keer dat ik keek dacht ik ook dat het voor de kijker geheim zou blijven, maar toen bleek dat de kijker wel wist wie de chef is.
Toen vond ik het eigenlijk niet zo leuk, maar als nu elke week de chef geheim blijft, is het nog wel leuk om terug te kijken als er verder niks op tv is

Oh, ik dacht trouwens ook dat het Dave was, maar dan omdat hij de kleinste keuken heeft!
Al die chefs hebben thuis een kleine keuken volgens mij.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2009, 18:18
Verwijderd
Citaat:
[...]
Al die chefs hebben thuis een kleine keuken volgens mij.
Dat idee heb ik ook. Maar ja, ze eten toch op hun werk dus waarom zouden ze thuis een hele grote keuken hebben..
Met citaat reageren
Oud 14-09-2009, 18:40
Verwijderd
Citaat:
Dat idee heb ik ook. Maar ja, ze eten toch op hun werk dus waarom zouden ze thuis een hele grote keuken hebben..
Ja precies. Volgens mij heeft een van de echte chefs dat ook wel een keer gezegd

Over deze week:
Voorlopig denk ik dat het Sjon is. Itt Nico vond hij niet ieder gerecht lekker, ja erg lekker. Gewoon lekker ja.
En die andere jongen vond ik nog een beetje stil, dus daar heb ik nog niet echt hoogte van gekregen.
Maarja, ik heb de keuken van Sjon nog niet gezien, dus misschien verander ik in de loop van de week nog wel van mening
Met citaat reageren
Oud 15-09-2009, 16:18
palindrome
Avatar van palindrome
palindrome is offline
Ik denk dat het Ricardo is deze week. Houdt zich expres nogal afzijdig. Nico blaast te hoog van de toren, is een beetje te aanwezig. En John vind het gewoon leuk om te koken. En Tally had een veel te duur huis.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2009, 21:19
Miss Pannekoek
Miss Pannekoek is offline
Dat HUIS van die Nico!?
En dat van Tally ook trouwens... een stoomoventje, twee bordenwarmers... alsof t nix is!
En ik ga voor Ricardo, de rest doet weer eens teveel zijn/haar best...
Met citaat reageren
Oud 16-09-2009, 16:05
Dr. Durrr
Avatar van Dr. Durrr
Dr. Durrr is offline
Vind het concept nu eigenlijk nog wel iets leuker.. Dan blijft er zelf ook nog iets te raden over..
__________________
Dr Durr and Partners - GP Surgery
Met citaat reageren
Oud 16-09-2009, 20:17
Verwijderd
Ik blijf nog even op Sjon. Z'n keuken was niet overdreven groot zoals bij die andere twee.
En die verschillende kleuren snijplanken... Een doorsnee mens boeit dat volgens mij niet zo veel, voor een kok betekend dat denk ik veel meer.
Maar ik ben toch ook wel benieuwd naar wat Ricardo morgen doet.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2009, 11:04
palindrome
Avatar van palindrome
palindrome is offline
Ik denk niet dat John (zo schrijf je het toch?) de chef is. Zijn keuken was veel te uitgebreid en teveel design zoals die snijplanken. Een echte kok kookt zo weinig thuis, dat hij/zij helemaal geen waarde hecht aan dure spullen en alleen maar basics heeft. Verder gooit een echte chef zoals al gezegd werd door de kandidaten geen groentes weg die hij voor de saus gebruikt. Ook stampt een echte chef zelf zijn aardappelpuree en doet ie het niet met een staafmixer. Verder liet hij echt teveel steekjes vallen, vlees was droog, saaie opmaak, vistimbaaltje beetje mislukt. Wel een echte hobbykok

Ik weet bijna zeker dat het Ricardo is. Hij kijkt ook niet echt alsof ie er erg veel zin in heeft om mee te doen met het programma, dus misschien is hij wel gepusht door zijn baas De anderen vinden het wel echt leuk om mee te doen.

Nico is soms wel hilarisch.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2009, 12:29
Verwijderd
Citaat:
Ik denk niet dat John (zo schrijf je het toch?)
Oh, dat zou best heel goed kunnen

Hij zei van te voren al dat dat zijn tactiek zou worden, dat hij het niet helemaal perfect zou doen. Voor een hobbykok vind ik dat juist erg dom, want de hobbykok wil als de echte chef overkomen, dan ga je toch niet expres steekjes laten vallen.
Maargoed, misschien is John ook wel gewoon dom bezig geweest
Met citaat reageren
Oud 17-09-2009, 16:39
Nicolaas
Nicolaas is offline
De opnamedagen waren erg leuk. We hebben heel veel plezier samen gehad. Ook bij de uitzending van gisteren met John als kok.
Ik denk dat mensen zich niet moeten blindstaren op hoe groot de huizen en keukens zijn. Misschien is de partner wel een succesvolle zakenman of vrouw? :-)

Veel plezier vanavond met kijken .... en vrijdag bij de finale.

Groetjes
Nico
Met citaat reageren
Oud 18-09-2009, 13:32
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Citaat:
De opnamedagen waren erg leuk. We hebben heel veel plezier samen gehad. Ook bij de uitzending van gisteren met John als kok.
Ik denk dat mensen zich niet moeten blindstaren op hoe groot de huizen en keukens zijn. Misschien is de partner wel een succesvolle zakenman of vrouw? :-)

Veel plezier vanavond met kijken .... en vrijdag bij de finale.

Groetjes
Nico
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 21-09-2009, 19:09
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Ricardo was de chef!
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 23-09-2009, 14:10
Verwijderd
En wat denken jullie van deze week?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 24-09-2009, 07:38
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Ik denk die ene man, weet niet meer hoe hij heet. Volgens mij had hij een rood shirt aan.
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 24-09-2009, 20:04
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Die van vandaag is iig de chef niet, maar de rest van de week heb ik niet gezien dus kan ik ook niet iets zinnigs over zeggen.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2009, 22:13
Verwijderd
Ik zat heel erg te twijfelen tussen Josef en Ed, uiteindelijk was ik toch voor Josef gegaan, dus ik had het goed deze week!
Met citaat reageren
Oud 27-09-2009, 11:42
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Ik dacht uiteindelijk dat het Joke was
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 29-09-2009, 20:11
palindrome
Avatar van palindrome
palindrome is offline
Ik denk dat het Micha is deze week.

Vorige week wist ik het trouwens echt niet, ik gokte ook op Joke.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2009, 23:29
Verwijderd
Ik denk Roland
Met citaat reageren
Oud 30-09-2009, 22:46
AlopiA
Avatar van AlopiA
AlopiA is offline
Vorige week heb ik het een keer gezien! De aflevering dat Joke ging koken. En toevallig de uitslag ook nog op de herhaling gezien maandag. Dat het Joke niet was stond voor mij vast, ze deed een paar dingen die een kok echt niet zou doen. Ik dacht in eerste instantie dat het misschien Cora was, maar later toch overgestapt naar Josef vanwege zijn taalgebruik over bepaalde dingen. Dus uiteindelijk had ik het toch nog goed! Ik vind het duizend keer leuker nu je als kijker ook niet weet wie de chef is
__________________
Met een hamer en ducttape past het altijd. | When chemists die, we barium | De ijzeren dame
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-10-2009, 21:02
Verwijderd
Er was zelfs niemand die Roland een pannetje had gegeven
Met citaat reageren
Oud 03-10-2009, 17:00
cenerentola
Avatar van cenerentola
cenerentola is offline
Ik vind het jammer dat alle afleveringen steeds op elkaar lijken. Ik weet het nu wel, ik ben afgehaakt.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2009, 20:08
Verwijderd
Ja, ik kijk het vaak terug op internet als ik toch niks beters te doen heb, of nog een half uurtje over heb voordat ik naar m'n werk moet ofzo.

Wat ik ook jammer vind is dat bijna de eerste helft voor de reclame alleen maar wordt laten zien hoe het huis van de chef van die dag eruit ziet.
Wat boeit mij dat nou hoe de woonkamer is en de tuin... De keuken vind ik wel interessant, maar die zie je ook genoeg als ze wat meer laten zien hoe de chef aan het koken is.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2009, 21:42
Verwijderd
Zijn er nog mensen die kijken?
Ik had het deze week weer goed
Met citaat reageren
Oud 10-10-2009, 11:15
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Ik heb deze week maar één aflevering gezien, dus ik heb geen idee
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 13-10-2009, 11:37
Miss Pannekoek
Miss Pannekoek is offline
ik dacht écht dat t Jeanet was vorige week... Maar helaas...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Stel een vraag aan de forumer onder je #veel 6
Edelweiss
500 09-11-2011 18:02
De Kantine Schat (..) van de forumer boven je.
Verwijderd
500 26-11-2009 19:47
De Kantine Boeing 747-SAAI
Martiño
500 19-11-2009 22:57
Eten & Drinken Als je mocht koken bij wie is de chef of over de kook, hoe zou jij het doen?
Verwijderd
4 26-10-2009 10:48
Eten & Drinken Kookprogramma's
palindrome
13 28-08-2009 10:56


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:00.