Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-06-2002, 21:35
Anne
Avatar van Anne
Anne is offline
Jouw ogen die mij aankijken. Jouw donkere ogen, waarin in bijna verdrink. Jouw ogen met een sterretje, terwijl je me glimlachend aankijkt. Ik zie alleen nog maar jouw ogen, zo mooi als de helderste nacht in de zomer. Warm, maar tegelijkertijd ook zo koel.
Jouw ogen…
Je knipoogt, lacht naar me. Ik lach verlegen terug. Waar de liefde alleen maar kale vlaktes kende, is het nu een eindeloos diepe zee geworden. Ik verdrink, ik verdrink in de liefde!
Je lacht nog een keer naar me. Onzeker friemel ik aan een plukje van mijn haar. Het krult om mijn vinger. Ik laat het los. Het springt. Van blijdschap?
Jij beweegt je tere vingers naar mijn gezicht. Ik slik. Je neemt het plukje haar tussen je vingers en laat het rollen. Ik lach weer, heel voorzichtig.
Jouw ogen zijn nu zo dichtbij dat ik bang ben dat ik écht zal verdrinken en ik sla mijn ogen neer. Jij aait over mijn hoofd, mijn hart bonkt in mijn keel. Zo hard, zo snel, dat ik bang ben dat ik dood ga aan de liefde. Dat ik sterf in jouw armen. Ik schuifel met mijn voeten, zit aan mijn jurkje, om de aandacht af te leiden van mijn levend hart.
“Kijk eens”, fluister je met een zachte stem. Ik beweeg mijn hoofd, maar ik durf je nog steeds niet aan te kijken. Je brengt je mond naar mijn haren en geeft me een zachte kus. Ondanks mijn vele haren voel ik het, en de plek waar jouw lippen mij raakten, voelt zo warm aan.
Dapper beweeg ik mijn hoofd omhoog. Mijn ogen ontmoeten jouw ogen. Ik zie twee zweetdruppeltjes op je neus. Ben jij ook nerveus? Ik lach, jij lacht. Je ogen glinsteren, je tanden glimmen. Ik lach weer. Jij ook. Mijn hart loopt over van liefde voor jou.
Voorzichtig probeert mijn mond jouw lippen te ontmoeten. Eén keer, twee keer. Onze lippen raken elkaar. Heel even maar! Dan nog een keer. En nog een keer. Ik verroer me niet meer. Ik laat het allemaal over me heen komen. Jouw tong zoekt de mijne en ze verstrengelen zich in elkaar. Alsof we nu één persoon zijn, zoveel houd ik van je. Jouw handen houden mijn wangen vast, mijn handen dwalen over jouw rug, een oneindige vlakte. Plotseling laat je me los. Je kijkt me diep in mijn ogen en ik verdrink. Ik verdrink echt in de eindeloos diepe zee van liefde!
Nooit verwacht dat dit me nog zou overkomen. Ik, die de liefde allang had opgegeven. Ik, die geen jongen goed genoeg vond. Ik, die nog nooit echt verliefd was geweest. Ik, die lesbische meisjes altijd hard had uitgelachen.
En nu…
Jouw lippen zoeken mijn lippen. We zoenen langer dan de vorige keer. Niet meer onwennig, het voelt alsof het nooit anders geweest is. Met mijn vingers haal ik de zweetdruppeltjes in je gezicht weg. Jij pakt plukjes haar en veegt ze uit mijn gezicht.
Ik ben verliefd. Op het allermooiste meisje van de hele wereld!
__________________
Hm... Larstig... ;)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-06-2002, 08:26
Anne
Avatar van Anne
Anne is offline
*wil reactiej*
__________________
Hm... Larstig... ;)
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 12:14
PiNoW
Avatar van PiNoW
PiNoW is offline
tis wel een koel verhaal
leest lekker door, en leuk geschreven! !
__________________
RIELEKST!
Met citaat reageren
Oud 13-06-2002, 20:00
stroopwafel
Avatar van stroopwafel
stroopwafel is offline
aaaaw

mooi!
leest lekker enzow
__________________
de havenmeester is ook niet perfect, maar zolang de worst vliegt, heerst de bloemkool de wereld..
Met citaat reageren
Oud 14-06-2002, 16:48
Lindansje
Avatar van Lindansje
Lindansje is offline
leest fijn, er lief verhaaltje
__________________
No sig today.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2002, 18:46
Anne
Avatar van Anne
Anne is offline
Allemaal bedankt!
__________________
Hm... Larstig... ;)
Met citaat reageren
Oud 15-06-2002, 11:14
~(¯`·.¸ Ems¸.·´¯)~
Avatar van ~(¯`·.¸ Ems¸.·´¯)~
~(¯`·.¸ Ems¸.·´¯)~ is offline
mooi verhaaltje, verrassend einde (vinnik toch)

xxx
Ems
Met citaat reageren
Oud 15-06-2002, 15:33
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Citaat:
~(¯`·.¸ Ems¸.·´¯)~ schreef:
verrassend einde (vinnik toch)
Vind ik niet. Best wel overduidelijk dat het een meisje zou zijn. Maarjah, voor de rest lievig ... mooi omschreven.
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Oud 15-06-2002, 17:39
Anne
Avatar van Anne
Anne is offline
Het is naar aanleiding van Fucking Amal geschreven trouwens
__________________
Hm... Larstig... ;)
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 12:50
stroopwafel
Avatar van stroopwafel
stroopwafel is offline
Citaat:
Anneee schreef:
Het is naar aanleiding van Fucking Amal geschreven trouwens
dies
__________________
de havenmeester is ook niet perfect, maar zolang de worst vliegt, heerst de bloemkool de wereld..
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 19:09
Sade
Avatar van Sade
Sade is offline
Haai Haai,

Hmmmmm leuk bedacht maar misschien een beetje te... poëtisch? En dan bedoel ik dingen als

Citaat:
Waar de liefde alleen maar kale vlaktes kende, is het nu een eindeloos diepe zee geworden.
Misschien meer iets voor van die Bouquet romannetjes. Verder vind ik andere dingen juist erg leuk, zoals

Citaat:
Onzeker friemel ik aan een plukje van mijn haar. Het krult om mijn vinger. Ik laat het los. Het springt. Van blijdschap?
Nou ja dat was dus even mijn kritiek, ik zeg dit natuurlijk niet om lullig te zijn of dat ik het beter kan, maar je vroeg reacties, dus vandaar.

Fucking Amal is trouwens zeeeeeeeeeerrrr goed
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 09:16
Anne
Avatar van Anne
Anne is offline
Citaat:
GND86 schreef:
Hmmmmm leuk bedacht maar misschien een beetje te... poëtisch?
Ik ben ook redelijk poëtisch ingesteld. DoP staat vol met mij Dus dat kan wel kloppen.

Citaat:
Misschien meer iets voor van die Bouquet romannetjes.
Zijn dat nou juist niet van die makkelijke boekjes voor mensen die van lezen-op-laag-niveau houden? (sorry als ik nu iemand beledig )

Citaat:
Fucking Amal is trouwens zeeeeeeeeeerrrr goed
Zeker weten!

Bedankt voor je reactie!
__________________
Hm... Larstig... ;)
Met citaat reageren
Oud 23-06-2002, 19:16
~(¯`·.¸ Ems¸.·´¯)~
Avatar van ~(¯`·.¸ Ems¸.·´¯)~
~(¯`·.¸ Ems¸.·´¯)~ is offline
fucking amal vinnik ook een heel mooie film, gezien in de les godsdienst.

xxx
Ems
Met citaat reageren
Oud 24-06-2002, 23:15
Eva*
Avatar van Eva*
Eva* is offline
Citaat:
Signy schreef:
Vind ik niet. Best wel overduidelijk dat het een meisje zou zijn.
Dat vind ik juist niet. Er was nergens uit af te leiden dat het om 2 meisjes ging.

Ik vind het trouwens niet veel toevoegen aan het verhaal dat het om 2 lesbische meisjes gaat, al denk ik dat je 't wel met die hoofdgedachte hebt geschreven.

Voor de rest een lief stukje tekst. Echt zo'n wegdroomverhaal.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2002, 16:29
Lindansje
Avatar van Lindansje
Lindansje is offline
Citaat:
E.v.a schreef:


Dat vind ik juist niet. Er was nergens uit af te leiden dat het om 2 meisjes ging.

Citaat:
Ik, die de liefde allang had opgegeven. Ik, die geen jongen goed genoeg vond. Ik, die nog nooit echt verliefd was geweest. Ik, die lesbische meisjes altijd hard had uitgelachen.
het lijkt mij overduidelijk
__________________
No sig today.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2002, 20:37
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Citaat:
Lindansje schreef:

het lijkt mij overduidelijk
Ja d0h, toen wel jah.
Maar voor mij was het al eerder duidelijk. kweet niet, het werd de hele tijd expliciet niet vermeld (of het een hij of een zij zou zijn) dat ik al mn vermoedens kreeg. En bij dat ene stukje werden mijn vermoedens bevestigd.
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Oud 27-06-2002, 09:31
Anne
Avatar van Anne
Anne is offline
Citaat:
Signy schreef:
Maar voor mij was het al eerder duidelijk. kweet niet, het werd de hele tijd expliciet niet vermeld (of het een hij of een zij zou zijn) dat ik al mn vermoedens kreeg.
Applaus! Dat was de bedoeling. Leuk joh, zo'n discussie over je verhaal...
__________________
Hm... Larstig... ;)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten nog titelloos
Verwijderd
14 21-04-2006 19:11
Verhalen & Gedichten Lief, vertel me waar de liefde is
Esther
1 19-01-2006 12:20
Verhalen & Gedichten (ver)drinkend op de liefde
Verwijderd
4 02-01-2005 11:51
Liefde & Relatie van verliefdheid naar liefde: iedereen gaat voor de bijl
de abt van sion
27 10-10-2003 12:01
Algemene schoolzaken agendateksten
gangstah_girl
0 06-07-2002 18:59
Algemene schoolzaken Versier la agenda!
Mik-mother
14 30-06-2002 06:45


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:11.