Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-02-2006, 23:41
Apomes
Avatar van Apomes
Apomes is offline
Hoi,


Ik ben een jongen (dus M staat niet voor Meisje ), en de laatste tijd merk ik op dat ik borsten aan het krijgen ben! Kan dit komen door de fitness en dat dit later spieren gaan worden ofzow? Want echt verdikt ben ik eigenlijk niet!


Help een jongen met een tekort aan testosteron (?)



__________________
Today I'm handing out lollipops and ass-whoopins and right now, I'm all out of lollipops!
Met citaat reageren
Oud 11-02-2006, 23:42
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Anabole steroïde
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2006, 08:48
Ndimension
Ndimension is offline
Ik heb ook borsten en ben er trots op

Doe je borstspieroefeningen? Of span anders je borst aan en prik er in met je vingers... Als het hard is: spieren. Als het zacht is en je voelt je ribben er door heen: dan ben je een vrouw aan het worden.
__________________
© Ndimension
Met citaat reageren
Oud 12-02-2006, 11:31
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Het was volgens mij zo dat er in allerlei voeding hormonen worden toegevoegd. Voedsel is vaak genetisch gemanipuleerd en zo. Dat stimuleert de borstontwikkeling wat sneller. Verder komt het door het vele sporten, waarbij je spieren gaat kweken of middeltjes die bodybuilders slikken.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2006, 12:20
Encrypted
Encrypted is offline
Nu je er zo over praat kan je twee soorten borsten hebben (als man zijnde): degene die uit spier bestaan en er mooi uitzien (mits je borst-spier-definitie niet f*cked up is ), en de zogenaamde 'bitch-tits' of gynaecomastia wat dus (voor mannen) lelijke tepels die puntiger/groter zijn dan ze horen te zijn.

Wat je kan doen is voelen of er onder je tepels een soort 'schijfje' zit wat harder dan de rest aanvoelt, dan zijn het bitch tits, maar is het eronder even zacht als de rest van je borst, dan zijn het zogenaamde 'puffy-nipples', wat gewoon komt door vocht en vet (geloof ik) welke je er ook af kan krijgen door lager in je vet% te gaan zitten.

En van die bitch-tits kom je dacht ik alleen af mbv chirurgie, maar dat weet ik niet zeker.

__________________
Liever een leeuw voor een dag, dan een gazelle voor honderd jaar.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2006, 12:33
Verwijderd
Ik heb ook borsten
Met citaat reageren
Oud 12-02-2006, 12:49
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
Encrypted schreef op 12-02-2006 @ 13:20 :
Wat je kan doen is voelen of er onder je tepels een soort 'schijfje' zit wat harder dan de rest aanvoelt, dan zijn het bitch tits, maar is het eronder even zacht als de rest van je borst, dan zijn het zogenaamde 'puffy-nipples', wat gewoon komt door vocht en vet (geloof ik) welke je er ook af kan krijgen door lager in je vet% te gaan zitten.
Het klopt wel wat je zegt, maar topicstarter is hartstikke mager.
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 12-02-2006, 13:31
Myuki
Avatar van Myuki
Myuki is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 12-02-2006 @ 13:33 :
Ik heb ook borsten
en ontopique: een gespierde vriend van me heeft ook borsten, die hij kan bewegen trouwens maarja, dat zijn dus spieren
__________________
To eu zèn
Met citaat reageren
Oud 12-02-2006, 16:03
Wuftie
Wuftie is offline
Citaat:
Ndimension schreef op 12-02-2006 @ 09:48 :
Ik heb ook borsten en ben er trots op
ik ook, en jij zou er ook trots op moeten zijn Apomes!
__________________
Een kus is een opdruk van een afdruk die met nadruk vraagt om herdruk
Met citaat reageren
Oud 12-02-2006, 16:16
remy476
Avatar van remy476
remy476 is offline
ik heb ook borsten maar dat komt alleen maar van de fitness. om je tieten te trainen hoef je niet veel te doen. tov de andere spieren train je die het gemakkelijkste.

daarom doe ik nog maar 1x per week borst
__________________
niet alleen =)
Met citaat reageren
Oud 12-02-2006, 20:38
milankubin
milankubin is offline
Ik heb ook tieten, ik ben een jonge geboren met tietjes..
Met citaat reageren
Oud 12-02-2006, 23:35
Apomes
Avatar van Apomes
Apomes is offline
Citaat:
Roos schreef op 12-02-2006 @ 13:49 :
Het klopt wel wat je zegt, maar topicstarter is hartstikke mager.
Maar de topicstarter is eigenlijk terug op de goede weg met een 'normaal' eetpatroon! Stiekem ben ik van 56 naar 59 kilo gegaan en van 59 kilo naar 62 kilo! Dus dat is wel goed!


Maar volgens de vetmeter heb ik wel maar 5% vet
__________________
Today I'm handing out lollipops and ass-whoopins and right now, I'm all out of lollipops!
Met citaat reageren
Oud 13-02-2006, 00:41
Verwijderd
Tsja knul, ze kunnen tot je 21e blijven groeien, die tetten van je.
http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1358000
Met citaat reageren
Oud 13-02-2006, 00:45
Frostbite
Avatar van Frostbite
Frostbite is offline
Citaat:
Piloff schreef op 13-02-2006 @ 01:41 :
Tsja knul, ze kunnen tot je 21e blijven groeien, die tetten van je.
http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1358000
hehe
Met citaat reageren
Oud 13-02-2006, 07:00
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
Apomes schreef op 13-02-2006 @ 00:35 :
Maar de topicstarter is eigenlijk terug op de goede weg met een 'normaal' eetpatroon! Stiekem ben ik van 56 naar 59 kilo gegaan en van 59 kilo naar 62 kilo! Dus dat is wel goed!


Maar volgens de vetmeter heb ik wel maar 5% vet
Goed inderdaad!
Nou ja, ik denk dat wij je niet goed kunnen helpen tenzij je een foto plaatst ofzo
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 13-02-2006, 14:28
Verwijderd
tetten!
Met citaat reageren
Oud 13-02-2006, 16:21
Verwijderd
In zo'n geval zijn 2 dingen aan te raden:
-borstspieroefeningen
-afvallen (maar dit is in jouw geval niet zo nodig)
Met citaat reageren
Oud 13-02-2006, 17:55
Gent
Avatar van Gent
Gent is offline
Citaat:
salieee schreef op 13-02-2006 @ 17:21 :
In zo'n geval zijn 2 dingen aan te raden:
-borstspieroefeningen
-afvallen (maar dit is in jouw geval niet zo nodig)
yup
__________________
The Gent
Met citaat reageren
Oud 13-02-2006, 20:08
nilsjei1234
nilsjei1234 is offline
denk persoonlijk dat het door de fitness komt joh, niks om je druk over te maken


Ik kan zelf glazen op mijn borsten zetten
Met citaat reageren
Oud 13-02-2006, 20:47
jemappelebas
Avatar van jemappelebas
jemappelebas is offline
Citaat:
Apomes schreef op 12-02-2006 @ 00:41 :
Hoi,


Ik ben een jongen (dus M staat niet voor Meisje ), en de laatste tijd merk ik op dat ik borsten aan het krijgen ben! Kan dit komen door de fitness en dat dit later spieren gaan worden ofzow? Want echt verdikt ben ik eigenlijk niet!


Help een jongen met een tekort aan testosteron (?)



waar maak je je druk om kerel, dan vervul jij toch gewoon in je relatie ''het vrouwtje''.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2006, 18:57
Arcades
Avatar van Arcades
Arcades is offline
Hehe, ga maar ns "Fight Club" kijken en je zorgen maken
__________________
Tonight I might meet my next ex-wife
Met citaat reageren
Oud 21-02-2006, 10:59
remy476
Avatar van remy476
remy476 is offline
Citaat:
Axilithor schreef op 14-02-2006 @ 17:14 :
Hallo, en welkom bij de meest onzinnige post van het jaar.

Heb je zelf eens nagedacht over wat je zegt?
Weet je wat? Onderbouw je post eens
hoezo onzinnig ik zie al dat jij er geen verstand van hebt

Een brede borst Zo eentje waar vrouwen zich graag tegen aandrukken. Een groot deel van je spiergroepen kun je zelf trainen, zonder dat je ingeschreven bent bij een sportschool of fitnesscentrum (ook al zou het wel beter zijn...).

Dit geldt ook voor een van de meest bewonderde en mannelijke spiergroepen, de borstspieren. Zoals altijd in deze rubriek, laten we de anatomie van de spiergroep voor wat die is en gaan we gelijk over op de praktijk. Dat is toch wel het interessantste gedeelte, namelijk: hoe krijg je een brede borst, zo'n uitnodigende mannelijke borst waar vrouwen zich graag tegen aandrukken?

We gaan het je nu vertellen. De oefening die in dit artikel centraal staat is de klassieke 'push-up'. We geven je enkele nuttige variaties waarmee je je borstspieren op verschillende punten aanzienlijk kunt ontwikkelen.

De traditionele positie - zie hiernaast - is als volgt: steun met je handen en voeten op de grond, de afstand tussen je handen is net iets breder als de afstand tussen je schouders, je lichaam is recht en gespannen, je benen zijn gesloten en je voeten staan naast elkaar, je steunt met je tenen op de grond.

Vanuit deze positie worden de borstspieren adequaat getraind. Vanuit de beginpositie, waarbij je met je buik op de grond ligt, duw je jezelf op. Tijdens het krachtzetten adem je uit. Als je je lichaam geheel omhoog hebt geduwd, laat je je weer langzaam richting de vloer zakken, maar keer niet helemaal naar de rustpositie terug. Je buik raakt de vloer slechts lichtjes en je spieren blijven gespannen. Herhaal deze beweging 12 tot 15 keer.

In het begin zal dat niet gemakkelijk zijn, maar iedere volgende keer zul je in staat zijn om meer repetities te doen. Bouw het aantal repetities langzaam op tot 12 tot 15 keer. Voer de oefening altijd langzaam uit en concentreer je op de beweging. De spieren moeten tijdens de gehele duur van de oefening aangespannen blijven. Je kunt beter minder repetities doen dan de oefening ongecontroleerd of te snel uitvoeren. Rust 30 tot 40 seconden tussen elke set en begin dan opnieuw. Doe 6 tot 8 series per keer, drie keer per week.

Hier zijn de varianten:

1. Houd je handen dicht bij elkaar. De afstand tussen je handen is dus kleiner dan in de beginpositie. De handen zijn onder je borst. Dit maakt de oefening moeilijker. De push-ups die je vanuit deze positie doet, trainen vooral het binnenste gedeelte van je borstspieren en ook je triceps, de spier aan de achterkant van je arm (mooi meegenomen!)

2. Houd je voeten hoger dan je handen. Plaats ze op een bed of een bank, zodat je voeten zich op een hoger niveau bevinden dan je handen (die je op de vloer houdt). Een hoogte van 10 tot 15 cm is al genoeg. Als je de oefening vanuit deze positie uitvoert, train je vooral het hoge gedeelte van je borstspieren en de voorkant van je schouders.

3. Houd je voeten lager dan je handen. Plaats je handen op een treetje van de trap of een andere stabiele verhoging. Je voeten staan nu lager dan je handen. Op deze manier train je vooral het lage gedeelte van je borstspieren.

Door de verschillende push-ups in de loop van de week af te wisselen, train je borstspieren op de meest complete manier en zul je het beste resultaat bereiken.

De borstspieren vormen een grote spiergroep. De eerste resultaten zou je al binnen een paar weken moeten kunnen zien.


*bron*

op deze site staaan sowieso goede tips Ik zou er dus ff rondkijken als ik TS was.
__________________
niet alleen =)
Met citaat reageren
Oud 21-02-2006, 12:26
Poeperd
Avatar van Poeperd
Poeperd is offline
Ik heb ook borsten!
__________________
'Scuse me, who ordered the hamburger - with AIDS?
Met citaat reageren
Oud 21-02-2006, 12:59
jemappelebas
Avatar van jemappelebas
jemappelebas is offline
Citaat:
Poeperd schreef op 21-02-2006 @ 13:26 :
Ik heb ook borsten!
cup aaa telt niet he
Met citaat reageren
Oud 21-02-2006, 15:44
klar
klar is offline
Citaat:
Arcades schreef op 20-02-2006 @ 19:57 :
Hehe, ga maar ns "Fight Club" kijken en je zorgen maken
Moest ik ook aan denken, heb hem gister gezien. Mooie film.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid ik heb grote borsten.
liefje11
32 08-01-2013 14:18
Lichaam & Gezondheid Borsten... (vragenlijstje erbij =p)
Sjanna
229 03-01-2006 13:58
Seksualiteit Kleine borsten (vragenlijst erbij) reageer please!
Sjanna
6 23-07-2005 19:53
Lichaam & Gezondheid bosten, ik heb hulp nodig!
Wolfje_89
54 02-02-2004 21:48
Lichaam & Gezondheid ik heb zo een pijne druk op mijn borst
coco
8 17-12-2003 10:00
Liefde & Relatie Een meisje zegt: 'ik heb wel zin in een massage hint hint' Wat bedoelt ze? ?
Winner
77 30-08-2003 14:40


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:29.