Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-10-2010, 09:45
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
Volgens mij niet alleen door die nies. Hij had al niet zo'n goed evenwicht. Hij boemelde de hele tijd al op zijn benen volgens iemand. En toen had hij ook al kiespijn en daardoor problemen met zijn evenwicht.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-10-2010, 15:15
Verwijderd
HAHAHAHAHAHAAAAA Ik heb me echt serieus kapotgelache toen hij zichzelf van dit ding af nies.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2010, 07:30
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Het was grappig, maar ik vond het toch wel sneu. Sugar: "Mja, ik weet echt niet op wie ik moet stemmen, ik vind iedereen geweldig." En eerst gunnen ze hem die samensmelting en vervolgens stemt iedereen op hem, dat was toch wel zielig. Maar ja, zijn gezondheid was inderdaad al niet echt optimaal.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 05-11-2010, 09:42
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Arme Saar. Maar als je er over nadenkt wel logisch. Een stem is van Martine en de ander van Tatiana. Tsja, die gaan niet op zichzelf stemmen, niet op Antony en Zofie. Dan blijven Sebastiaan, Regina en Saar over. Blijkbaar kiezen ze dan toch voor Saar. Ben dan wel benieuwd van wie die derde stem was.
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 05-11-2010, 10:15
Verwijderd
Ik gok Antony of Zsofie.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2010, 14:29
Allure
Allure is offline
Zsofi komt wat sympathieker over nu.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2010, 15:55
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik vind het raar dat Regina plots geen stemmen meer krijgt, terwijl ik 2 afleveringen terug nog dacht dat zij er direct uit zou liggen.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2010, 16:01
Verwijderd
Maar heeft Anthony ook gestemd? Want ik kwam op 12 steentjes, en er zijn 7 mensen.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2010, 16:29
Verwijderd
Citaat:
Zsofi komt wat sympathieker over nu.
Ik vind het nog steeds een trut
Met citaat reageren
Oud 05-11-2010, 19:18
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Maar heeft Anthony ook gestemd? Want ik kwam op 12 steentjes, en er zijn 7 mensen.
Nee toch?
6 voor Martine, 5 voor Tatiana en 3 voor Saar maakt 14
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 07-11-2010, 09:32
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Ik vind het raar dat Regina plots geen stemmen meer krijgt, terwijl ik 2 afleveringen terug nog dacht dat zij er direct uit zou liggen.
Ze leek er zelf ook nogal verbaasd over
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 12-11-2010, 12:22
Verwijderd
Ik hoop dat Saar of Regina gaat winnen, al denk ik dat Saar niet meer zo'n goede kans maakt .
Met citaat reageren
Oud 12-11-2010, 17:02
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
Tatjan, Saar en Anthony zijn alledrie wel erg sterk. Volgens mij gaat dat duel heel lang duren! Ben beetje bang dat Saar dat niet gaat halen, en dat zou ik heel jammer vinden!
Met citaat reageren
Oud 12-11-2010, 17:40
Verwijderd
Citaat:
Tatjan, Saar en Anthony zijn alledrie wel erg sterk. Volgens mij gaat dat duel heel lang duren! Ben beetje bang dat Saar dat niet gaat halen, en dat zou ik heel jammer vinden!
Inderdaad, ik vind Saar echt een topwijf!
Met citaat reageren
Oud 15-11-2010, 07:40
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik vond Saar eerst niet speciaal erg leuk, maar nu heb ik wel wat meer sympathie voor d'r en zou ik het jammer vinden als ze eruit ligt. Maar Tatjana en Anthony zijn ook behoorlijk sterk. Wel fijn voor Saar dat Regina die proef won zodat ze mee kon naar dat hotel
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 15-11-2010, 10:55
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Anthony is zeker lichamelijk sterk, maar ik vind wel dat hij met alle winden meewaait. Beetje slappe persoonlijkheid.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 15-11-2010, 11:12
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
De enige reden dat Tatjana nog zo sterk is is omdat ze de eerste 2 weken niks heeft uitgevoerd volgens mij
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2010, 15:21
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ook een tactiek
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 16-11-2010, 19:44
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Ook een tactiek
Toch is zij voor mij degene die het het minst verdiend om te winnen momenteel
Ik gok op Anthony als winnaar
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2010, 20:14
Verwijderd
Citaat:
Toch is zij voor mij degene die het het minst verdiend om te winnen momenteel
Ik gok op Anthony als winnaar
Nee zeker niet. Anthony valt binnenkort door de mand. Ik denk Sebastiaan of Regina.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2010, 19:49
Verwijderd
Hahaha, die Anthony
Met citaat reageren
Oud 19-11-2010, 11:54
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik snap niet waarom Sebastiaan verbaasd is dat Tatiana op Regina heeft gestemd. Zoveel keuze had ze niet. Sebastiaan had immuniteit, op Zsofi had ze al gestemd, dan bleven alleen Regina en Saar nog over.

Maar goed, ben benieuwd wie wint
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 19-11-2010, 21:33
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Saar en Regina vind ik het leukst. En Regina moet dus ook in de finale komen.
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Oud 20-11-2010, 09:07
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Ik vind het wel sneu voor Regina dat ze nu een duel moet spelen omdat er "toch niemand op haar zou stemmen".
Hebben ze niet geleerd van wat er met Nynke gebeurde?
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 20-11-2010, 16:21
Verwijderd
Verdorie, ik hoop dat Regina er niet uit gaat! Dat zou ze niet verdienen.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2010, 15:35
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Ik snap niet waarom Sebastiaan verbaasd is dat Tatiana op Regina heeft gestemd. Zoveel keuze had ze niet. Sebastiaan had immuniteit, op Zsofi had ze al gestemd, dan bleven alleen Regina en Saar nog over.

Maar goed, ben benieuwd wie wint
Ja, dat vond ik ook al... Hoop dat Zsofi eruit gaat. Het begint toch wat flauw te worden, hoe iedereen blijft zeggen dat Tatiana geen 'echte Robinson' is. Ze doet het bij proeven vaak hartstikke goed, ze is bijna de hele tijd strijdlustig gebleven, waarom dan nog steeds zo zeuren?
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 22-11-2010, 05:36
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Ja als je er tot hier inzit dan ben je gewoon Robinson, dan is er geen sprake meer van of je het wel of niet bent, maar van wie het meer is. Ik hoop ook dat Zsofi eruit gaat. Jammer dat er geen ronde meer komt waar mensen ook nog op Sebastiaan kunnen stemmen, die is me ook mal tegengevallen eigenlijk. Ik ben voor Regina en Saar, want zij komen het sympathiekst over. ;x
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Met citaat reageren
Oud 27-11-2010, 15:46
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Tatiana in de finale
Ben heel erg benieuwd wie er bij komt en hoe ze gaan bepalen wie er wint. Zouden de oud deelnemers allemaal weer een stem krijgen?
Zag dat de volgende aflevering vanuit een studio is. Misschien krijgt de kijker dan ook een stem
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 27-11-2010, 15:58
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Tatiana in de finale, vond het uiteindelijk nog verdiend ook. En ik hoop dat het zo is dat de andere deelnemers nog een stem krijgen. En dat Regina in de finale komt.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 27-11-2010, 17:57
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Citaat:
Zag dat de volgende aflevering vanuit een studio is. Misschien krijgt de kijker dan ook een stem
Idd dat zou minder zijn zeg.
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Oud 28-11-2010, 18:33
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
He bah, ik hoopte op een finaleproef. Dat gezeur in die studio .
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 02-12-2010, 21:03
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Nou dat was een aflevering van anderhalf uur wat makkelijk in 45 minuten had gepast maar goed....

Regina heeft gewonnen en daar ben ik tevreden mee.
Alleen, wat had ze aan?? Zo'n raar en lelijk ding.
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Oud 02-12-2010, 23:52
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Regina
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 03-12-2010, 13:44
Allure
Allure is offline
Wat een saaie finale. Wel fijn dat Regina gevonden heeft.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2010, 14:51
flower1989
flower1989 is offline
rare finale! echt balen!
Maar gelukkig heeft Regina gewonnen heeft!
Met citaat reageren
Oud 05-12-2010, 13:22
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Nou dat was een aflevering van anderhalf uur wat makkelijk in 45 minuten had gepast maar goed....
Inderdaad. Vreselijk nutteloos. Een paar jaar geleden deden ze ook een finaleproef, geen stemming van oudkandidaten.

Maar prima dat Regina heeft gewonnen .
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 06-12-2010, 07:39
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
En zelfs als je zo'n stemming doet, waarom moet dat maanden nadien, dan is het toch vreselijk irrelevant allemaal? Regina en Tatiana kon het geloof ik ook niet zo veel meer schelen, terwijl als je op zo'n eiland zit, nog helemaal midden in het spel, dan maakt het nog wat uit.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:09.