Oud 26-09-2010, 12:06
Verwijderd
fantasy boy - kopie.jpg

love the city!.jpg

my famous snake.jpg

portret.jpg

jungle book fantasy.jpgheb hier ff wat werk neergezet
tips,kritiek, en commentaar zijn van harte welkom!!

Laatst gewijzigd op 13-10-2010 om 18:58.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-09-2010, 13:06
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Goede tekeningen! Vooral die met "I love the city" vind ik leuk.
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 26-09-2010, 13:52
Verwijderd
Citaat:
Goede tekeningen! Vooral die met "I love the city" vind ik leuk.
haha vind ik zelf ook n coole, is n totaal andere stijl dan de meeste andere tekeningen van mij.
t was de bedoeling iets anders in t spandoek te zetten maar ik wist niet hoe ik dat moest verwoorden
Met citaat reageren
Oud 26-09-2010, 16:14
Verwijderd
deze had ik net nog gevonden, is al redelijk oud

Laatst gewijzigd op 13-10-2010 om 07:21.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2010, 16:42
Dingaantouwtje
Avatar van Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
De slang en de stad zijn super
__________________
Zeg maar Jan.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2010, 19:21
Sudoku.
Avatar van Sudoku.
Sudoku. is offline
Leuke tekeningen! Vooral de Love the City is mooi!
__________________
Je bent zelf een signature.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2010, 10:07
Verwijderd
Ik vind de eerste heel goed.
Je hebt talent.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2010, 16:34
Verwijderd
Citaat:
Ik vind de eerste heel goed.
Je hebt talent.
dat is de kunst van het natekenen
maar dat had ik tuurlijk niet gezegd op toelatingXD
de rest is trouwens wel zelf verzonnen alleen inspiratie opgedaan op internet
Met citaat reageren
Oud 28-09-2010, 16:18
Verwijderd
Nouja, natekenen is ook een kunst (of eigenlijk een vaardigheid). Als dit van een foto nagetekend is vind ik dat je goed oog voor schaduwen hebt

Laatst gewijzigd op 28-09-2010 om 16:40.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2010, 19:45
Verwijderd
deze net gemaakt, iemand n idee hoe ik m af zal maken??
weer iets met n flat?
of iets anders??
ik ben inpiratieloos vandaag

Laatst gewijzigd op 02-10-2010 om 13:44.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2010, 20:03
Verwijderd
Citaat:
deze net gemaakt, iemand n idee hoe ik m af zal maken??
weer iets met n flat?
of iets anders??
ik ben inpiratieloos vandaag
Is dat het deksel van een rekenmachine fzo ?
Met citaat reageren
Oud 29-09-2010, 20:12
Verwijderd
een pistool erbij maken.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2010, 07:16
Verwijderd
Citaat:
Is dat het deksel van een rekenmachine fzo ?
haha ja inderdaad, ik vond dat ding er zo saai uitzien
Met citaat reageren
Oud 02-10-2010, 13:42
Verwijderd
uiteindelijk is ie zo geworden, excuse me for the bad picture

Laatst gewijzigd op 13-10-2010 om 07:21.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2010, 12:40
Verwijderd
is er hier iemand met tips voor graffiti tekenen??
Met citaat reageren
Oud 13-10-2010, 07:19
Verwijderd
alicia keys.jpgmijn nieuwste tekening, is dit portfoliovoer???
Met citaat reageren
Oud 13-10-2010, 08:30
Verwijderd
Ik vind 'm erg mooi!
Waarom heb je al je andere tekeningen verwijderd? Zo kunnen anderen je tekeningen niet meer zien.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2010, 18:55
Verwijderd
Citaat:
Ik vind 'm erg mooi!
Waarom heb je al je andere tekeningen verwijderd? Zo kunnen anderen je tekeningen niet meer zien.
ow shit, goed dat je t zegt, ik kreeg had straks problemen met oploaden, zal ze ff overnieuw proberen te posten.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 13-10-2010, 19:13
Verwijderd
Nu is het weer goed. Vond het nog al zonde dat al die tekeningen weg waren.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2010, 07:10
Verwijderd
Citaat:
Nu is het weer goed. Vond het nog al zonde dat al die tekeningen weg waren.
haha, tijdens t uploaden kreeg ik n melding dat ik teveel had geupload ofzoiets, maar dat kan toch niet?
dat zou betekenen dat je verdeeld over alle topic max. 5 afbeeldingen kan uploaden?
of doe ik iets verkeerd??
Met citaat reageren
Oud 22-10-2010, 17:25
Verwijderd
coole manga.jpg

dit is mn nieuwste goeie werk, is inmiddels ook alweer 2 weken oud
ik begin mezelf nu toch wel te ergeren aan de gehaaste schilderstijl waarmee het is gemaakt maar ben er toch niet helemaal ontevreden over.
was btw een opdracht bij tekenles

iemand anders tips??

Laatst gewijzigd op 23-10-2010 om 13:12.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2011, 11:00
Verwijderd
Werk update!!

[IMG][/IMG]


deze beeld eigenlijk uit hoe ik me lange tijd gevoeld heb, vanbinnen was ik heel anders dan van buiten en niemand die dat wist

Deze was een opdracht van kunstvakken op school, we moesten een hond van papier mache maken





TIPS KRITIEK EN COMMENTAAR ZIJN VAN HARTE WELKOM!!

Laatst gewijzigd op 06-01-2011 om 17:42.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2011, 14:27
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Dat hondje is super schattig, maar ik zou de achtergrond wat strakker maken. Vooral als je met acrylverf op doek werkt, is het handig om met schilderstape te werken. Je hebt er alleen wat meer geduld voor nodig.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 06-01-2011, 17:40
Verwijderd
@Vice, thanx 4 your tip, het was eigenlijk gewoon om zomaar ff iets uit te proberen maar mss ga ik m nog n keer verder uitwerken
het was btw geen acrylverf maar ecoline op papier
vandaar dus ook dat de kleuren niet helemaal gelijk zijn
Met citaat reageren
Oud 06-01-2011, 20:33
Verwijderd
Citaat:
Bijlage 2477

dit is mn nieuwste goeie werk, is inmiddels ook alweer 2 weken oud
ik begin mezelf nu toch wel te ergeren aan de gehaaste schilderstijl waarmee het is gemaakt maar ben er toch niet helemaal ontevreden over.
was btw een opdracht bij tekenles

iemand anders tips??
Tip:

Weg met het lelijke oog en weg met die lelijke mond, dan is dit schilderij al duizend keer mooier.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-01-2011, 14:05
Verwijderd
Citaat:
Tip:

Weg met het lelijke oog en weg met die lelijke mond, dan is dit schilderij al duizend keer mooier.
klopt, daar had ik weer last van mijn faalangst of weet ik wat het is, ik kan er gewoon zo niet tegen als er ook maar 1 lijn niet 100%recht is, waardoor ik telkens maar de lijnen dikker blijf maken.
en die gast van tekenles maar blijven zeggen dat het echt geen probleem was terwijl ik zelf er echt een hekel aan heb. die opmerking over dat het mn nieuwste ''goeie'' werk was is dan ook sarcastisch.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2011, 16:05
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Ik denk niet dat hij de dikte van de lijn bedoelt, maar meer de manga-invloed. Of anime. Weet ik veel welke van die twee. En dat het dus leuker zou zijn als jij 'normale' ogen tekent/je eigen soort ogen, ipv van zulke ogen. Ik vind de ogen uit je eerste post bijvoorbeeld veel leuker. (:

En verder, je tekent mooi. Mooier dan ik verwacht had, eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2011, 16:30
Verwijderd
@Em, Thanx!!
Ik wilde ook helemaal niet zulke ogen, maar aangezien het bij tekenles was moest het perse manga/anime zijn
Ik ben nu ook bezig met mezelf te leren tekenen met photoshop dus daar kunnen jullie binnenkort ook de eerste pogingen van verwachten

Ik heb dit weekend trouwens nog n graffiti gemaakt, maar als jullie daar n foto van willen moet je ff pmen want dat is met mijn real-life naam en die zet ik liever niet hier openbaar op t forum
Met citaat reageren
Oud 08-01-2011, 16:35
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Citaat:
@Em, Thanx!!
Ik wilde ook helemaal niet zulke ogen, maar aangezien het bij tekenles was moest het perse manga/anime zijn
Wat raar. Ik zou juist zeggen dat het andersom was. Dat mensen normaal graag manga tekenen (nou ja, meisjes van jouw/mijn leeftijd) en dat het bij tekenles dan weer niet mag. Raar.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2011, 16:42
Verwijderd
@Em, ik vind manga wel leuk, maar niet als het zo opdracht gebonden is, en ik vind trouwens ook dat het met manga vaak lastig is om echt origineel te blijven terwijl dat met andere onderwerpen weer niet is.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2011, 20:39
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Dat komt doordat die manga-stijl makkelijk te herkennen is. Persoonlijk heb ik helemaal niks tegen die manga-stijl, zolang het er goed uitziet. Helaas wordt er in Japan een hele hoop troep gemaakt. Vooral als je naar die tekenfilms kijkt. Die troep wordt vaak gebruikt als voorbeelden en daardoor krijgt die stijl een slechte naam.

Als je echt ermee verder wilt gaan, raad ik je aan om eerst te oefenen met de menselijke anatomie.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 09-01-2011, 16:04
Verwijderd
heb net mn portfolio ns flink uitgemest en heel erg veel oude zooi weggegooid mss is t lachen
mn tekenniveau is nog niet zoals ik het zou willen maar ik wist echt niet dat ik vooruit was gegaan ik dacht dat ik was blijven hangen

dit is van uuuhm 2 jaar geleden denk ik




dit van 1 jaar geleden




En die andere posts zijn bijna allemaal wel van maximaal een half jaar geleden

Owja deze vond ik ook nog:
Met citaat reageren
Oud 11-01-2011, 15:34
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Die rekenmachine is wel erg tof gepimpt
Ik zou proberen om wat meer strakke achtergronden te maken, het oogt nu vaak een beetje slordig. Dan springt de voorgrond er ook niet echt uit ofzo.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 11-01-2011, 16:30
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
@Em, ik vind manga wel leuk, maar niet als het zo opdracht gebonden is, en ik vind trouwens ook dat het met manga vaak lastig is om echt origineel te blijven terwijl dat met andere onderwerpen weer niet is.
Manga is veel breder dan jij denkt, denk ik. Je hoeft niet van die rare gigantische ogen te tekenen. Manga is geen stijl, het is een medium, namelijk Japanse strips. Binnen de 'mangastijl' is net zoveel variatie mogelijk als binnen de 'westerse stripstijl'.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2011, 15:51
Verwijderd
@Cherry Spring, Thanx!!
Weet iemand hier btw nog andere goekope voorwerpen die je gemakkelijk met stift kunt pimpen?
Met citaat reageren
Oud 15-01-2011, 10:27
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
(stoffen) Etuis, oude tassen die je nergens meer voor gebruikt, de voorkant van schetsboeken, random kartonnen doosjes die rondslingeren. Ik gok dat als je in je kamer rondkijkt en een beetje zoekt, dat je vanzelf een hele stapel vindt waar je wat mee kan.
__________________
Ik weet niet beter.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 15-01-2011, 13:15
Verwijderd
Citaat:
@Cherry Spring, Thanx!!
Weet iemand hier btw nog andere goekope voorwerpen die je gemakkelijk met stift kunt pimpen?
Stift niet echt, maar wel met verf: Van die goedkope houten doosjes die je in knutselzaken en de Xenos vindt enzo. Ik beschilderde die met tafereeltjes en die binnenkant gaf ik een kleurtje.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2011, 01:26
Mevrouw Lul
Avatar van Mevrouw Lul
Mevrouw Lul is offline
Wauw je bent goed, superleuk om te zien! Die met die gekleurde tranen vind ik echt heel mooi qua thema en uitwerking daarvan .
__________________
Living is a lot like flying. You either do it or die trying.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2011, 08:23
Verwijderd
@Mevrouw Lul
Thanx!!
Met citaat reageren
Oud 11-02-2011, 15:20
Verwijderd
voor school moesten we een krant maken over energie en milieuvervuiling enzo en ik heb een spotprent ervoor gemaakt.

Met citaat reageren
Oud 11-02-2011, 17:02
Verwijderd
hier nog een schets die ik net heb gemaakt, ik zie wel dat er iets niet helemaal klopt maar kom er maar niet achter wat(op de niet strakke lijnen enzo na dan, maar dat maakt niet uit want het is een schets)
ik was er wel al achter dat de voorste lok mss niet helemaal natuurlijk valt en de pupil meer naar rechts moet. maar moet er verder nog iets veranderen?
Met citaat reageren
Oud 11-02-2011, 23:53
Verwijderd
Oogaanzicht van opzij is nooit een oog, maar een driehoekje.

Met citaat reageren
Oud 12-02-2011, 01:55
Verwijderd
Exact! Ik had er speciaal dit plaatje voor geüpload, maar toen ging ik te lang bellen en nu ben ik te laat. Ik ga hem toch posten:



Verder zitten er wel meer dingen in die niet kloppen, maar dat is veelal niet echt concreet, 't zijn meer dingen die je alleen kunt fixen door te oefenen c.q. beter te leren tekenen. Dat heb je zelf in de hand en je doet het door te doen wat ik je al vertelde: veel tekenen/schilderen naar 't leven (dus: mensen en voorwerpen die je voor je hebt), goed leren observeren zodat je leert hoe dingen er écht uitzien, referenties opzoeken als je iets niet weet, anatomie bestuderen, etc. Als je daar al mee begonnen was dan had je ook die fout met dat oog niet gemaakt, bijvoorbeeld, want dan had je wel even snel een foto gegoogled en gezien hoe ogen-van-de-zijkant er daadwerkelijk uitzien.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2011, 09:00
Verwijderd
@Mutant&Paranoide,
Thanx!!
Nu zie ik idd wat er niet klopt aan het oog.
En ik had wel willen googlen, maar deze heb ik grotendeels op school gemaakt stiekem onder een saaie presentatie dus als ik dan ook nog mn telefoon erbij pak dan denk ik niet dat de school zo blij is

En idd, mss moet ik gewoon meer op gaan letten op hoe dingen eruit zien, dat heb ik al eens gedaan met perspectieven omdat ik daar eerst wat minder goed in was, en toen ging ik gewoon als ik op de fiets zat kijken hoe de lijn zeg maar van de daken van de straat liepen enzo waardoor je die diepte ziet. moet ik dus ook maar ns doen met gezichten
Met citaat reageren
Oud 12-02-2011, 09:40
Verwijderd
Citaat:
@Mutant&Paranoide,
Thanx!!
Nu zie ik idd wat er niet klopt aan het oog.
En ik had wel willen googlen, maar deze heb ik grotendeels op school gemaakt stiekem onder een saaie presentatie dus als ik dan ook nog mn telefoon erbij pak dan denk ik niet dat de school zo blij is
Op school kun je gewoon even stiekem opzij kijken naar degene die naast je zit. Of, als je alleen zit, naar een willekeurige klasgenoot die recht vooruit aan het kijken is.

Citaat:
En idd, mss moet ik gewoon meer op gaan letten op hoe dingen eruit zien, dat heb ik al eens gedaan met perspectieven omdat ik daar eerst wat minder goed in was, en toen ging ik gewoon als ik op de fiets zat kijken hoe de lijn zeg maar van de daken van de straat liepen enzo waardoor je die diepte ziet. moet ik dus ook maar ns doen met gezichten
Niet alleen met gezichten maar met álles, en niet een paar keer maar consequent en jarenlang. Als je later op professioneel niveau wil werken, dan. Iedereen die goed kan tekenen heeft dat tot op zekere hoogte gedaan, ook mensen die later heel gestileerde dingen gaan maken. Dat is ook waarom je op kunstacademies zoveel figuurschilderen en 'saaie' stillevens hebt - o.a. om mensen goed te leren kijken naar dingen. Hoe eerder je je beseft hoe belangrijk dat is, des te sneller kun je écht aan de slag om je tekenkunsten op een hoger niveau te tillen.

Maar heel goed dat je dat al een beetje aan het doen was met perspectief Probeer er een gewoonte van te maken om goed te kijken naar hoe dingen er precies uitzien. Ook als je het niet aan het tekenen bent, bijvoorbeeld als je je zit te vervelen in de bus. Dat kan al best veel schelen.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2011, 16:22
Verwijderd
hier nog 3 nieuwe werken.
en mn excuses voor mn walgelijke fotokunsten


deze is een schoolopdracht en gebaseerd op het verhaal van icarus, dat kun je hier ff vinden voor de geinteresserde

Achteraf gezien vind ik het werkstuk veels te dicht bij het onderwerp liggen, maar van de klasgenoten die iets verder hadden gekeken was de afwerking van t werkstuk vaak ook wat minder.
ik heb als het ware gewoon de vlucht proberen weer te geven, vanaf het moment dat hij opstijgt vanaf de rotsen, dan boven de wolken komt, en vervolgens te dicht bij de zon komt en valt.


deze is een andere schoolopdracht van CKV, je moest een folder ontwerpen, ik koos voor een informatiefolder over graffiti, en daarom heb ik hem van hout gemaakt en bruin, zodat het net lijkt alsof het muren zijn, de folder heet dan ook ''wall of graffiti''.


Dit is een stripverhaal, opdracht van tekenles die ik daarna thuis heb afgerond, het was eigenlijk de bedoeling dat het een willekeurige pagina zou worden, dus geen stripverhaal van 1 pagina, maar uiteindelijk vond ik dat toch wat beter bij het verhaal passen.
de zwarte randen zijn niet helemaal 100%.
maar deze is eigenlijk sowieso een zoek de 10.000 stomme fouten afbeelding

Met citaat reageren
Oud 06-03-2011, 21:26
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Ik snap helemaal niks van dat stripje.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2011, 21:48
Verwijderd
Uitleg:

Spoiler


dat komt omdat t in zo weinig afbeeldingen moest dat het af en toe wat warrig over kan komen......

Laatst gewijzigd op 07-03-2011 om 08:41.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2011, 14:37
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Het komt vooral omdat 'zo hard fluiten dat de draak doodgaat' geen bekend verschijnsel is of geaccepeerde conventie binnen verhalen is. Je kunt net zo goed zeggen 'het vogeltje vliegt zo hoog dat de draak in een hond verandert'.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2011, 15:14
Verwijderd
Dat het een andere vogel is is ook niet geheel duidelijk, want ze zien er (op het kleurenschema na) precies hetzelfde uit, ze zijn nergens tegelijkertijd te zien en ze hebben hetzelfde gezicht. Bovendien ziet die paarse vogel er niet uit alsof hij hard aan het fluiten is. Hij kijkt eerder onverschillig/verveeld en hij lijkt z'n bek niet helemaal open te hebben. Als ik een draak was zou ik daar niet zo gauw van doodgaan.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
ARTistiek Duckdonkey art
Duckdonkey
83 26-02-2012 17:13


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:57.