Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-07-2011, 14:01
Verwijderd
Citaat:
Omg, ik vond Harry Potter 7.1 nog best een mooie film ook Wat is er met me aan de hand? Ik... *mini-alien springt springt uit borstkas*
Tss, alsof dat erg is.

Het IS gewoon een goede mooie film.
Advertentie
Oud 03-07-2011, 14:11
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik heb een gedeelde harde schijf (dus ook films van zusje en broertje), en soms kijk ik films ook overnieuw. Plus, als je genoeg ruimte hebt kan je ze net zo goed opslaan.
Ja, dan wel.

Maar ik raak mijn DVD-collectie al weinig aan, vind het zo redundant eigenlijk om films te bewaren.
Oud 03-07-2011, 14:27
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
game of thrones s01 is binnen
Oud 03-07-2011, 14:33
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Ja, dan wel.

Maar ik raak mijn DVD-collectie al weinig aan, vind het zo redundant eigenlijk om films te bewaren.
Hoezo? Een echte goede film kijk je toch minstens drie keer.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 03-07-2011, 14:34
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Wat betekent 'Vahine no te tiare’?
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Oud 03-07-2011, 14:36
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Betekent het 'de vrouw met de bloem'?
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Oud 03-07-2011, 14:40
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Hoezo? Een echte goede film kijk je toch minstens drie keer.
Ja, ik heb veel van mijn films herkeken, maar heel vaak doe ik dat niet. Ik besteed mijn tijd liever aan films die ik nog niet gezien heb.
Oud 03-07-2011, 14:41
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Ja, ik heb veel van mijn films herkeken, maar heel vaak doe ik dat niet. Ik besteed mijn tijd liever aan films die ik nog niet gezien heb.
Eén keer gezien is nooit gezien! Bij echt goede films, dan. Twee keer is een halve keer. Drie keer is een keer. En daarna begint de pret pas.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 03-07-2011, 14:47
Pierrot
Avatar van Pierrot
Pierrot is offline
WOOOOOOOOOOOOOOOOOOP WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOP. Al drie dagen lang een alarm te horen in de straat. OH YEAH.
__________________
Schmach.
Oud 03-07-2011, 14:52
Verwijderd
Awesome, ik heb er weer een nieuwe verantwoordelijkheid bij op mijn werk: personeel aannemen

Oud 03-07-2011, 14:54
Pierrot
Avatar van Pierrot
Pierrot is offline
Wat is dit? Nieuwe account?
__________________
Schmach.
Oud 03-07-2011, 14:55
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Citaat:
Awesome, ik heb er weer een nieuwe verantwoordelijkheid bij op mijn werk: personeel aannemen



Welke verantwoordelijkheden had je al?
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Oud 03-07-2011, 14:59
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Eén keer gezien is nooit gezien! Bij echt goede films, dan. Twee keer is een halve keer. Drie keer is een keer. En daarna begint de pret pas.
Ja, mijn huidige favorieten kon ik vaak pas na twee of drie kijkbeurten waarderen.
Maar goed, ik heb te weinig tijd in dit leven om alles drie keer te kijken. Zit nog maar op 1500 films, tegen de tijd dat ik 70 ben, wil ik de 10.000 bereikt hebben
Oud 03-07-2011, 15:00
Verwijderd
Citaat:
Awesome, ik heb er weer een nieuwe verantwoordelijkheid bij op mijn werk: personeel aannemen

Misschien kun je straks wel het hele hotel gaan leiden.
Oud 03-07-2011, 15:03
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Ja, mijn huidige favorieten kon ik vaak pas na twee of drie kijkbeurten waarderen.
Maar goed, ik heb te weinig tijd in dit leven om alles drie keer te kijken. Zit nog maar op 1500 films, tegen de tijd dat ik 70 ben, wil ik de 10.000 bereikt hebben
Ja, je hebt ook wel een punt, wat dat betreft.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 03-07-2011, 15:07
Verwijderd
Citaat:
Wat is dit? Nieuwe account?
Oh nee, voor erbij

Citaat:


Welke verantwoordelijkheden had je al?
Best veel, prijzen bepalen o.a., bestellingen, klachten afhandelen etc. Ik heb vooral heel veel vrijheid, maar nu dus ook dit erbij

Citaat:
Misschien kun je straks wel het hele hotel gaan leiden.
Wij doen met de receptionistes hier zeker 90% van het werk dat de manager eigenlijk zou moeten doen. Ik zou het niet in m'n eentje kunnen omdat ik daarvoor te weinig werk en niet alles weet, maar 3 collega's van me zouden het zeker kunnen.
Oud 03-07-2011, 15:09
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Sann, het wordt dus tijd voor een revolutie
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Oud 03-07-2011, 15:11
Pierrot
Avatar van Pierrot
Pierrot is offline
REVOLUTIE!

__________________
Schmach.
Oud 03-07-2011, 15:13
Verwijderd
Citaat:
Sann, het wordt dus tijd voor een revolutie
Ach, ik vind het eingelijk wel relaxed dat de manager er maar weinig is en we lekker veel vrijheid hebben En ik jullie dus onder werktijd op de hoogte kan houden over mij nieuwe verantwoordelijkheden zonder dat er een manager in m'n nek zit te hijgen
Oud 03-07-2011, 15:15
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
REVOLUTIE!

[afbeelding]
Tietban!
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 03-07-2011, 15:16
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Hoe fotorealistisch moet een tiet eigenlijk zijn voordat je ervoor geband kan worden?
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 03-07-2011, 15:17
Verwijderd
Citaat:
Hoe fotorealistisch moet een tiet eigenlijk zijn voordat je ervoor geband kan worden?
Niet, volgens mij mogen inmiddels tepels en alles, alleen piemels dus niet
Oud 03-07-2011, 15:17
Pierrot
Avatar van Pierrot
Pierrot is offline
Citaat:
Tietban!
Dat durven ze nooit.
__________________
Schmach.
Oud 03-07-2011, 15:23
Verwijderd
Citaat:
Niet, volgens mij mogen inmiddels tepels en alles, alleen piemels dus niet
En dan te bedenken dat men in bepaalde delen van de wereld gewoon ejaculerende penissen op de muur schildert. Die afbeeldingen mag je waarschijnlijk ook niet posten.
Oud 03-07-2011, 15:28
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Niet, volgens mij mogen inmiddels tepels en alles, alleen piemels dus niet
Zelfs vagijnen?
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 03-07-2011, 15:30
Verwijderd
Dat denk ik niet, het blijft wel scholieren.com he, ondanks de eigenlijke groep mensen die hier rondhangt.
Oud 03-07-2011, 15:30
Verwijderd
Citaat:
Awesome, ik heb er weer een nieuwe verantwoordelijkheid bij op mijn werk: personeel aannemen

En he, jammer dat ik geen baan meer zoek!

Citaat:
Niet, volgens mij mogen inmiddels tepels en alles, alleen piemels dus niet
Ik vroeg me ook af, waarom mag een foto niet en een plaatje wel? Mag een schilderij dan wel? En een heel realistisch schilderij, dat je bijna niet van een foto zou kunnen onderscheiden?
Oud 03-07-2011, 15:31
Verwijderd
Oh en mensen (behalve Schrödinger), ik heb voor vanavond een korset/strapless truitje aan, haar los of mooi opsteken?
Oud 03-07-2011, 15:43
Verwijderd
Opsteken
Oud 03-07-2011, 15:43
Verwijderd
Citaat:
Zelfs vagijnen?
Nee, alleen tetten.
Oud 03-07-2011, 15:45
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Oh en mensen (behalve Schrödinger), ik heb voor vanavond een korset/strapless truitje aan, haar los of mooi opsteken?
Wat voor gelegenheid?
Oud 03-07-2011, 15:45
Verwijderd
Citaat:
Zelfs vagijnen?
Piemels mogen niet, dus vagijnen ook niet.
Oud 03-07-2011, 15:46
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Dus dit mag niet, educatief materiaal?

Spoiler

Laatst gewijzigd op 03-07-2011 om 16:11.
Oud 03-07-2011, 15:48
Verwijderd
Citaat:
Opsteken
Als ik nu ''OK!'' zeg luister ik alweer naar je, dus ik ga meer stemmen verzamelen.

Citaat:
Wat voor gelegenheid?
Salsafeest in A'dam.
Oud 03-07-2011, 15:48
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Als ik nu ''OK!'' zeg luister ik alweer naar je, dus ik ga meer stemmen verzamelen.

Salsafeest in A'dam.
Los. Behalve als je nog gaat dansen, dan opsteken.
Oud 03-07-2011, 15:49
Verwijderd
Citaat:
Eén keer gezien is nooit gezien! Bij echt goede films, dan. Twee keer is een halve keer. Drie keer is een keer. En daarna begint de pret pas.
Grappig, ik ben in het in principe eens met jou, maar iemand die ik ken die beweerde bij hoog en laag dat een film niet geslaagd is als hij niet meteen de eerste keer al op zijn best was.
Dat een film gemaakt is om de eerste keer al volledig begrepen en gewaardeerd te worden, en dat het dus anders een minder goede film is.
Zat nog te denken daar een topic over te openen, omdat ik me afvroeg hoe anderen daarover dachten.
Oud 03-07-2011, 15:49
Verwijderd
Citaat:
Piemels mogen niet, dus vagijnen ook niet.
En venusheuvels zonder inkijk?
Oud 03-07-2011, 15:49
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Oh en mensen (behalve Schrödinger), ik heb voor vanavond een korset/strapless truitje aan, haar los of mooi opsteken?
Jammer, ik had een zeer goed onderbouwd advies voor je, maar dat mag ik nu niet geven.
Oud 03-07-2011, 15:50
Verwijderd
Citaat:
Dus dit mag niet, educatief materiaal?

Spoiler
Nee, ook niet in spoiler, want daar kreeg ik onder andere een ban voor

Dus NAZIKNOPJE HUHUHUU

Laatst gewijzigd op 03-07-2011 om 16:12.
Oud 03-07-2011, 15:51
Verwijderd
Citaat:
Jammer, ik had een zeer goed onderbouwd advies voor je, maar dat mag ik nu niet geven.
Oh ik ben wel benieuwd naar de onderbouwing dan, als die werkelijk zo goed is!

Citaat:
Los. Behalve als je nog gaat dansen, dan opsteken.
Ik weet niet wat jij denkt dat ik ga doen op een salsafeest, maar ik ga wel dansen ja, uren waarschijnlijk.
Oud 03-07-2011, 15:52
Verwijderd
En waar blijft mijn pm van Syori
Oud 03-07-2011, 15:53
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Oh ik ben wel benieuwd naar de onderbouwing dan, als die werkelijk zo goed is!
Te laat, gemiste kans.
Citaat:
En waar blijft mijn pm van Syori
Ze is nog hier.
Oud 03-07-2011, 15:55
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Oh ik ben wel benieuwd naar de onderbouwing dan, als die werkelijk zo goed is!

Ik weet niet wat jij denkt dat ik ga doen op een salsafeest, maar ik ga wel dansen ja, uren waarschijnlijk.
Ik dacht misschien Dorito's eten met salsadip

Nee, dan opsteken, ja.
Oud 03-07-2011, 15:56
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Te laat, gemiste kans.

Ze is nog hier.
En, wat is je facebookstatus momenteel?
Oud 03-07-2011, 15:56
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
En, wat is je facebookstatus momenteel?
Dat kun je toch zien?
Oud 03-07-2011, 15:57
Verwijderd
Citaat:
Ik dacht misschien Dorito's eten met salsadip [afbeelding]


Nee, dan opsteken, ja.
Uhu, daar heb ik het immers al een half jaar iedere week wel een keer over.

Mijn haar is gelukkig wel goed lang aan het worden tegenwoordig, ook de kortste haren, dat is zeer fijn quo opsteken maar wel wat warm met dansen, dus ik denk dat ik met je ben.
Oud 03-07-2011, 15:58
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Dat kun je toch zien?
Ik kijk nooit op FB
Oud 03-07-2011, 15:59
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Uhu, daar heb ik het immers al een half jaar iedere week wel een keer over.

Mijn haar is gelukkig wel goed lang aan het worden tegenwoordig, ook de kortste haren, dat is zeer fijn quo opsteken maar wel wat warm met dansen, dus ik denk dat ik met je ben.
Nee, maar ik dacht misschien een soort borrel met salsamensen, zonder dans, maar gewoon lekker ouwehoeren met wat muziek ofzo. Of kijken naar salsa-dingen van anderen.
Oud 03-07-2011, 15:59
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik vind het gek genoeg helemaal niet warm hier binnen op mijn kamertje, ik kan zelfs met een trui aanzitten
Oud 03-07-2011, 16:00
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Grappig, ik ben in het in principe eens met jou, maar iemand die ik ken die beweerde bij hoog en laag dat een film niet geslaagd is als hij niet meteen de eerste keer al op zijn best was.
Dat een film gemaakt is om de eerste keer al volledig begrepen en gewaardeerd te worden, en dat het dus anders een minder goede film is.
Zat nog te denken daar een topic over te openen, omdat ik me afvroeg hoe anderen daarover dachten.
Het hangt natuurlijk van de film af. Maar de meeste van mijn lievelingsfilms zijn de tweede keer wel beter dan de eerste keer, denk ik. Je ziet gewoon meer als je je minder hoeft in te spannen om het verhaal te volgen.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:55.