Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-03-2005, 14:56
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
ik vind van wel zonderl iefde kom je nergens en dat hoeft heus niet altijd verliefdheid te zijn, het kan ook gewoon goede vriendschappen zijn!
__________________
move your body next to me
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-03-2005, 16:11
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
Citaat:
no pain n death schreef op 01-03-2005 @ 15:41 :
Verder wou ik even zeggen dat het misschien handig is, ook voor andere mensen die nog gaan reageren op dit topic, om alles eerst door te lezen en niet alleen de beginpost. Want ik heb het niet over alleen de pijn die het kan doen ná een relatie, niet over dat ik geen risico's durf te nemen (doe ik genoeg op andere gebieden) en ik heb het al gehad over die ervaringen opdoen. Ik heb dus niet gewoon de hoop maar opgegeven omdat ik zo gekwetst ben o.i.d. maar gewoon een vergelijking gemaakt en tot een conclusie gekomen.
Mooi dat het wel werkt voor jou.
ik las dat je wou weten waarom wij forummers nog relaties aangingen, tegen beter in. Ik vertel waarom ik dat doe. ( misschien iets te uitgebreid )
Anywho, en waarom zou het automatisch tegen beter in zijn? alleen vanwege jouw conclusie?

anywho, ik vraag me nu af wat jevan ons wil horen. Dat je gelijk hebt? of dat men dezlefde ervaringen hebben, want ik begrijp je dan idd verkeerd. maar inde bgein post staat het bovengenoemde wel expliciet verteld. Verder moet je maar doen waar jij je goed bij voelt EN dankjewel he!
Met citaat reageren
Oud 01-03-2005, 16:38
teddybeerke
Avatar van teddybeerke
teddybeerke is offline
Mijn simpele reactie is een simpele waarheid

"Ieder mens verlangt er naar verlangt te worden"

Voor dezen onder ons die hier aan twijfelen

Handboek Nederlands p123 (Netwerk 5 ASO)
__________________
Fear is in the eye of the beholder! Don't let it be you!
Met citaat reageren
Oud 01-03-2005, 18:13
yapo
Avatar van yapo
yapo is offline
Citaat:
no pain n death schreef op 01-03-2005 @ 15:30 :
Ja die conclusie kunnen we wel trekken. Maar over die kinderen en of dat fantastisch is: Neen, ik vind van niet.
Maar heb je naast die drang een gezinnetje te stichten of een relatie aan te gaan dan geen andere (hogere) ambities? Iets wat je wil bereiken in je leven, iets betekenen voor meer mensen dan alleen die vrouw en kinderen. (hier mogen andere mensen natuurlijk ook op antwoorden)
Ultiem gelukkig zijn met mijn toekomstig gezin is inderdaad zo'n beetje het hoogste doel wat ik voor ogen heb, materialistische zaken of prestaties interesseren me niet zo, ik heb leuk werk (en reis er europa mee rond, misschien zelfs nog naar Australië, maar dat terzijde), ik heb goede vrienden, ik wil alleen nog onvoorwaardelijke liefde van een superlieve meid, waaraan ik mijn liefde (eveneens onvoorwaardelijk) kan geven.
__________________
Non-actief
Met citaat reageren
Oud 01-03-2005, 18:13
SisterOfMercy
Avatar van SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Ja, dat samen kinderen krijgen is wel handig natuurlijk.. Voor de volgende hongerwinter
__________________
give me a golden shower... give me a new thrill.. | barco is love | iheartkimwilde
Met citaat reageren
Oud 01-03-2005, 19:11
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
moet je geen vegetarier zijn heh
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2005, 19:31
SisterOfMercy
Avatar van SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
Luna schreef op 01-03-2005 @ 20:11 :
moet je geen vegetarier zijn heh
Dan maak ik graag een uitzondering. Jammer dat ze het niet verkopen bij de Albert Hijg, vlees van gemartelde kindertjes.
__________________
give me a golden shower... give me a new thrill.. | barco is love | iheartkimwilde
Met citaat reageren
Oud 01-03-2005, 20:03
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline

nein, ik eet geen vlees. ook geen sappige babies.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2005, 21:05
Verwijderd
Citaat:
yapo schreef op 28-02-2005 @ 09:59 :
Je lichaam wel, maar je emotie niet. Dieren hebben ook sex met elkaar maar puur door hun instint, emotieloos, ze houden niet van elkaar. Wij mensen hebben er juist wel gevoelens bij (tenminste... ) en dat maakt alles zoveel mooier en intenser, maar dus ook kwetsbaarder.
wetenschappelijke definitie van liefde is: fysiologische arousal (opwinding, vlinders in je buik blabla) die iemand aan iemand anders toekent als liefde

en verder je zou eens moeten kijken bij 'triangular of love' , een theorie waarin passie, commitment en intimiteit een rol spelen en wat voor soorten liefdes/vriendschappen er zijn.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2005, 22:43
no pain n death
no pain n death is offline
Citaat:
zeep007 schreef op 01-03-2005 @ 17:11 :
ik las dat je wou weten waarom wij forummers nog relaties aangingen, tegen beter in. Ik vertel waarom ik dat doe. ( misschien iets te uitgebreid )

>Ja dat is ook de bedoeling, ik vraag alleen door op de argumenten die je geeft waarom jij het wel waard vind telkens weer een relatie aan te gaan.

Anywho, en waarom zou het automatisch tegen beter in zijn? alleen vanwege jouw conclusie?

>Ja sorry, ik heb het daar al over gehad in een eerdere post bij het stukje voor envy.

anywho, ik vraag me nu af wat jevan ons wil horen. Dat je gelijk hebt? of dat men dezlefde ervaringen hebben, want ik begrijp je dan idd verkeerd. maar inde bgein post staat het bovengenoemde wel expliciet verteld. Verder moet je maar doen waar jij je goed bij voelt EN dankjewel he!
Ik wil gewoon horen hoe mensen erover denken, ik hoef niet te horen dat ik gelijk heb. Ik snap dat het overgrote meerendeel het niet eens is met mijn conclusie, maar misschien herkennen sommigen iets ervan wel maar doen het toch steeds weer met een bepaalde reden. En die reden wil ik graag horen.
Ik heb een beetje het gevoel dat je je aangevallen voelt, zoja dat was niet de bedoeling, sorry.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2005, 22:46
no pain n death
no pain n death is offline
Citaat:
yapo schreef op 01-03-2005 @ 19:13 :
Ultiem gelukkig zijn met mijn toekomstig gezin is inderdaad zo'n beetje het hoogste doel wat ik voor ogen heb, materialistische zaken of prestaties interesseren me niet zo, ik heb leuk werk (en reis er europa mee rond, misschien zelfs nog naar Australië, maar dat terzijde), ik heb goede vrienden, ik wil alleen nog onvoorwaardelijke liefde van een superlieve meid, waaraan ik mijn liefde (eveneens onvoorwaardelijk) kan geven.
We mogen dan van mening verschillen, ik ben wel blij dat je wel echt een doel in het leven hebt.


En SisterofMercy en Luna: liever niet offtopic gaan ajb.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 17:36
Spydogez
Avatar van Spydogez
Spydogez is offline
''En ik vind ook (als je dat bedoeld tenminste) dat mensen inderdaad te snel denken dat ze echt van iemand houden waardoor 'ik hou van je' een steeds minder sterke betekenis heeft.''

Ja dat bedoel ik onder andere. Maar veel mensen denken snel dat ze iemand leuk vinden, als ze dezelfde interesses hebben enz. Terwijl dat vaak dan juist niet zo is. Daardoor wordt de echte liefde over het hoofd gezien, en minder serieus genomen.
__________________
The eyes of truth are always watching you...
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 21:13
annetjuh
Avatar van annetjuh
annetjuh is offline
die heb ik niet.
Als ik weet dat hij mij niet veel kan brengen of geven. Dat gaat mijn geweten mij parten spelen. Het is om mij zelf te beschermen dat ik het afwijs. En dan komt het niet verder dan een paar onwijs gezellige avondjes. En een week ongelukkig zijn. Ja ja...

Ik val nu eenmaal op de verkeerde guys
__________________
-o0o- Je hebt mensen en pennen, beiden schrijven -o0o-
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Brief naar All You Need Is Love
Verwijderd
1 22-07-2014 15:08
Films, TV & Radio All you need is love (achtergrondmuziek)
lucy48
5 08-05-2008 20:35
Muziek Beatles - Love
Verwijderd
28 10-12-2006 20:51
Verhalen & Gedichten All you need is love
Verwijderd
3 28-12-2005 11:16
Muziek The 100 worst riffs, licks & solos of all time!
Odin
54 25-10-2004 20:56
Films, TV & Radio All you need is love
Verwijderd
6 10-11-2003 13:49


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:50.