Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-05-2005, 12:00
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
Ik ga daar vandaag naar toe. Het lijkt me super gaaf! Iemand ervaringen??
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-05-2005, 12:05
*** Sido ***
Avatar van *** Sido ***
*** Sido *** is offline
volgens mij is het nogal redelijk lang wachten tussen de opnamen door..
__________________
Steady as the goes.....
Met citaat reageren
Oud 04-05-2005, 12:54
Pla
Pla is offline
Het lijkt mij nogal saai..
__________________
duss..
Met citaat reageren
Oud 04-05-2005, 13:04
Verwijderd
Je hoeft niet lang te wachten, maar krijgt slechts 3 'optredens' te zien. Je bent maar met een heel klein publiek (man of 50, het ziet er op tv veel groter uit dan het is), en je moet heel enthousiast doen, ook bij optredens die je gewoon kut vindt. Verder worden er heel veel van die praatjes opgenomen over artiesten die er niet zijn, waar ze de filmpjes wel van hebben (meestal buitenlandse artiesten).
Die 3 optredens die er zijn worden allemaal 2 of 3 keer gedaan, vrij saai. Ohja, en ze gooien singles het publiek in.
Het is niet echt een boeiende ervaring, maar toch veel plezier!
Met citaat reageren
Oud 05-05-2005, 08:01
0oFZo0
Avatar van 0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
Gene Y. Uss schreef op 04-05-2005 @ 14:04 :
Je hoeft niet lang te wachten, maar krijgt slechts 3 'optredens' te zien. Je bent maar met een heel klein publiek (man of 50, het ziet er op tv veel groter uit dan het is), en je moet heel enthousiast doen, ook bij optredens die je gewoon kut vindt. Verder worden er heel veel van die praatjes opgenomen over artiesten die er niet zijn, waar ze de filmpjes wel van hebben (meestal buitenlandse artiesten).
Die 3 optredens die er zijn worden allemaal 2 of 3 keer gedaan, vrij saai. Ohja, en ze gooien singles het publiek in.
Het is niet echt een boeiende ervaring, maar toch veel plezier!

Ik vind het maar allemaal opgeklopte boel. Je moet daar als een stel idioten gaan klappen terwijl die presentatrice een verhaaltje verteldt voor de camera. En als het niet goed is dan moet het weer opnieuw soms 3, 4 keer dan wordt het echt irritant.
Het ziet er op tv inderdaad groter uit, in het buitenland is er wel meer publiek maar in Nederland zijn er niet meer dan 100 man. Wel jammer met meer mensen krijg je ook sneller een goede sfeer.
Het komt er op neer dat je de halve dag kwijt bent voor 3 nummers van 3 a 4 minuten.
Maar het is wel eens leuk om meegemaakt te hebben.
__________________
ofzoiets
Met citaat reageren
Oud 05-05-2005, 08:54
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik ben er een paar jaar terug heen geweest. We hadden toen Def Rhymz, Di-rect en 2 onbekende artiesten. We moesten inderdaad heel, heel veel juichen. Het optreden van Def Rhymz moest 4x en het optreden van Di-rect 3x. Die anderen ook 3 en 2 keer. Def Rhymz had een flesje Spa bij zich en ging dat water over zichzelf heen gooien; bleek het merkje te zien op tv. Hoppa, nog een keer. Tweede keer waren we niet enthousiast genoeg: overnieuw. Derde keer hetzelfde verhaal en pas na de vierde keer vond men het genoeg.
Vind je het gek dat wij niet enthousiast zijn als we 4x naar hetzelfde optreden moet kijken
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2005, 09:25
Verwijderd
Bij Club MTV is het veel leuker!
Maarja, dat bestaat niet meer
Met citaat reageren
Oud 05-05-2005, 09:27
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
Je moet idd heel veel juichen. Bij ons moesten de optreden allemaal 2keer, behalve jan smit. Die hoefde maar 1x. Ik vond eigenlijk wel heel gaaf. Je moest idd overdreven juichen. Maar is wel grappig voor een keer.

Bij mij kwamen jan smit, k-liber, acda en de munnik en zoon dj. Ksta best vaak achter bridget, ik hoop dat mijn hoofd niet constant in beeld is. Denk nie zo charmant als je aant gillen bent
Met citaat reageren
Oud 05-05-2005, 13:42
Verwijderd
Wordt dat expliciet aan het publiek gevraagd, of jullie 'alsjelieft even extreem enthousiast zouden willen doen ook vinden jullie het een kutoptreden'?
Met citaat reageren
Oud 05-05-2005, 13:54
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Ik vroeg me altijd al af waarom die mensen zo hard gilden bij K3.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2005, 13:54
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Gene Y. Uss schreef op 04-05-2005 @ 14:04 :
Je hoeft niet lang te wachten, maar krijgt slechts 3 'optredens' te zien. Je bent maar met een heel klein publiek (man of 50, het ziet er op tv veel groter uit dan het is), en je moet heel enthousiast doen, ook bij optredens die je gewoon kut vindt. Verder worden er heel veel van die praatjes opgenomen over artiesten die er niet zijn, waar ze de filmpjes wel van hebben (meestal buitenlandse artiesten).
Die 3 optredens die er zijn worden allemaal 2 of 3 keer gedaan, vrij saai. Ohja, en ze gooien singles het publiek in.
Het is niet echt een boeiende ervaring, maar toch veel plezier!
Zoiets dacht ik al. Eigenlijk is het gewoon een verschrikkelijk triest programma.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2005, 16:31
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
N00dles schreef op 05-05-2005 @ 14:42 :
Wordt dat expliciet aan het publiek gevraagd, of jullie 'alsjelieft even extreem enthousiast zouden willen doen ook vinden jullie het een kutoptreden'?
zoiets ja. men zegt gewoon simpelweg: hard juichen, want als jullie niet hard genoeg juichen moet het overnieuw: net zo lang tot jullie wel hard genoeg juichen.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2005, 17:03
Verwijderd
Ah, top of the pops, wedstrijdje wie het slechtste kan playbacken.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2005, 20:27
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
Nou er waren er 3 live..
Jan smit zong live. Hij ging met ons oefenen hoe we moesten zwaaien op zoon 'hollandse muziek' manier.
En Thomas Acda ook, want hij fluit aant begin van het liedje, en je kunt het verder ook gewoon zien.
K-liber leek me ook live, maar verder niet zo opgelet! Die andere dj was natuulk vet geplaybackt door een meisje wat bijna geen kleren droeg!
Met citaat reageren
Oud 05-05-2005, 21:36
Verwijderd
Ik ben ook al eens bij zo'n opname geweest. Op zich wel grappig om mee te maken, maar niet voor herhaling vatbaar. Je krijgt echt spierpijn in je armen van telkens opnieuw je armen in de lucht moeten steken en juichen. En ik doe natuurlijk fanatiek mee
Ruud de Wild presenteerde het toen nog, man, wat is hij een chagrijn zeg! Hij had er echt plezier in, maar niet heus.. 3t was er toen, en Belle Perez en nog iets vaags, geen idee meer hoe dat heette. Dus ook al niet zo geweldig.
Ach ja, ben toch mooi op tv geweest
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Mijn Eerste Kwartet
Gunvald
68 17-03-2021 20:22
Films, TV & Radio wie is er wel eens op tv geweest?
cenerentola
36 20-10-2008 18:51
Muziek Bullet in a bible
me... just me
175 22-12-2005 17:18
Muziek Johnny Tsunami's nieuwe IDM / Electro topic (Deel 7)
Tsasil
500 11-09-2005 21:09
Lifestyle wat voor hete dingen heb jij vandaag gedaan?
Verwijderd
500 03-10-2004 14:29
Muziek Nieuwe Videoclip The Streets Verboden
Makaveli
35 23-09-2004 16:34


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:45.