Oud 10-05-2005, 11:42
Tuinkabouter9
Avatar van Tuinkabouter9
Tuinkabouter9 is offline
Ik wil graag een filmmarathon organiseren met vrienden.
Maar ik wil niet voor alle kosten opdraaien met betrekking tot het eten en drinken.

maar nu wil ik graag weten wat zou jij liever doen, iets meenemen van eten en of drinken of iets van 1 á 2 euro betalen en dat de organisator de snacks en drinken haalt?

En wat voor films zouden jullie aanraden om te gaan kijken?

Alvast bedankt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-05-2005, 12:15
Sasz
Avatar van Sasz
Sasz is offline
wij nemen meestal zelf wat mee, dan heeft iig iedereen wat lekkers
spreek wel ff af of iemand wat te drinken of te eten mee neemt, anders heb je straks alleen maar chips ofzo...
__________________
droom niet je leven, maar leef je dromen
Met citaat reageren
Oud 10-05-2005, 12:43
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Sasz schreef op 10-05-2005 @ 13:15 :
wij nemen meestal zelf wat mee, dan heeft iig iedereen wat lekkers
spreek wel ff af of iemand wat te drinken of te eten mee neemt, anders heb je straks alleen maar chips ofzo...
Met citaat reageren
Oud 10-05-2005, 13:27
Lugosi
Avatar van Lugosi
Lugosi is offline
Ben je dus met jongens en meisjes? Kies dan een simpele komedie uit of een actie-komedie. Ik weet niet van wat voor films jullie houden.
__________________
Ik fantaseer niets, ik herinner me dingen die nooit gebeurd zijn.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2005, 13:29
Cosa_nostra
Avatar van Cosa_nostra
Cosa_nostra is offline
Citaat:
Tuinkabouter9 schreef op 10-05-2005 @ 12:42 :
En wat voor films zouden jullie aanraden om te gaan kijken?

Alvast bedankt.
ligt eraan wat voor vrienden je hebt.
__________________
Consider me fuckin' Willy fuckin' Wonka! This is my fucking chocolate factory! You got it? My factory!... the devil rejects
Met citaat reageren
Oud 10-05-2005, 14:36
hasseltboy
Avatar van hasseltboy
hasseltboy is offline
Mean girls, confessions of a teenagedrama queen!<333
__________________
Hasselt!|lid van Berlijn fanclub!|Gott mit uns
Met citaat reageren
Oud 10-05-2005, 22:20
King Ralph
Avatar van King Ralph
King Ralph is offline
Citaat:
Tuinkabouter9 schreef op 10-05-2005 @ 12:42 :
En wat voor films zouden jullie aanraden om te gaan kijken?

Alvast bedankt.
Ligt eraan wat hoe lang je je marathon wil houden????

24 uur?
48 uur?
Watch till you drop??

Met hoeveel personen? Wat voor een personen? Wat voor een lokatie?

Laatst gewijzigd op 10-05-2005 om 22:24.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2005, 22:27
Donny must die
Donny must die is offline
koreaanse films halen, een hele boel
Met citaat reageren
Oud 10-05-2005, 22:27
Verwijderd
Citaat:
hasseltboy schreef op 10-05-2005 @ 15:36 :
Mean girls, confessions of a teenagedrama queen!<333
Met citaat reageren
Oud 10-05-2005, 22:27
Verwijderd
Ik heb ooit (wat al jaren ons plan was) een Disney-marathon gehouden. Vantevoren gezellig gegeten (1 het voorgerecht, 2 het hoofdgerecht en 1 het nagerecht) en veel wijn gedronken en vrij laat begonnen we met Belle & het Beest. Bij de derde film vielen we in slaap
Met citaat reageren
Oud 10-05-2005, 22:28
Verwijderd
voorspelbaar
Met citaat reageren
Oud 10-05-2005, 22:31
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Je zou er een thema-avond van kunnen maken. Dus bijvoorbeeld alleen maar horrorfilms of alleen maar westerns.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 10-05-2005, 22:32
Verwijderd
Een algemene, logische tip: zorg voor voldoende variatie in genres. Wissel een lang, zwaar drama af met een luchtige actie-komedie. Verder is het volledig afhankelijk van de smaak (en aandacht) van je vrienden..zorg iig dat je samen iets over de films te zeggen hebt.

En het lijkt me verstandig als de organisator voor wat te eten, koffie e.d. zorgt, eventueel allemaal een paar euro bijlappen.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2005, 22:32
King Ralph
Avatar van King Ralph
King Ralph is offline
Citaat:
MadameMinke schreef op 10-05-2005 @ 23:27 :
Ik heb ooit (wat al jaren ons plan was) een Disney-marathon gehouden. Vantevoren gezellig gegeten (1 het voorgerecht, 2 het hoofdgerecht en 1 het nagerecht) en veel wijn gedronken en vrij laat begonnen we met Belle & het Beest. Bij de derde film vielen we in slaap


Ik zou dat chronologisch doen.....

Snow White (1937), Pinocchio (1940), Fantasia(1940), The Reluctant Dragon (1941), Dumbo (1941), Bambi (1942), etc etc

De meeste zijn één uur en een kwartier...... Dus 20 tot 25 back-to-back zou wel te doen moeten zijn.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2005, 22:33
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Alles hangt af van de vraag hoe groot de groep is en in mindere mate ook van wat voor types er komen.

Mijn ervaring leert me dat bij een grote groep(ook al zijn het die hard filmliefhebbers zoals Ralph ) de "gezelligheid" en de "leut" altijd de boventoon gaan voeren. No matter de kwaliteit van de films.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2005, 22:35
King Ralph
Avatar van King Ralph
King Ralph is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 10-05-2005 @ 23:33 :
Alles hangt af van de vraag hoe groot de groep is en in mindere mate ook van wat voor types er komen.

Mijn ervaring leert me dat bij een grote groep(ook al zijn het die hard filmliefhebbers zoals Ralph ) de "gezelligheid" en de "leut" altijd de boventoon gaan voeren. No matter de kwaliteit van de films.
Dat is zo....
Met citaat reageren
Oud 10-05-2005, 23:31
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 10-05-2005 @ 23:33 :
Alles hangt af van de vraag hoe groot de groep is en in mindere mate ook van wat voor types er komen.

Mijn ervaring leert me dat bij een grote groep(ook al zijn het die hard filmliefhebbers zoals Ralph ) de "gezelligheid" en de "leut" altijd de boventoon gaan voeren. No matter de kwaliteit van de films.
Dat is juist het leuke.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2005, 23:40
Verwijderd
omg

hoe moeilijk kun je doen? iedereen lapt gewoon tien eu en dan kun je genoeg bier, pizza en chips halen om 48 uur film te kijken.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 10-05-2005, 23:50
Auryn
Auryn is offline
Citaat:
Cosa_nostra schreef op 10-05-2005 @ 14:29 :
ligt eraan wat voor vrienden je hebt.
__________________
Spreken is zilver, schrijven is goud.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2005, 00:12
Mark-The-Local-Hero
Mark-The-Local-Hero is offline
Citaat:
nare man schreef op 11-05-2005 @ 00:40 :
omg

hoe moeilijk kun je doen? iedereen lapt gewoon tien eu en dan kun je genoeg bier, pizza en chips halen om 48 uur film te kijken.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2005, 00:43
Verwijderd
Eten en drinken zou nog niet zo'n probleem moeten zijn. Probeer eerst maar eens uit te zoeken welke films jullie willen zien, dat lijkt me wel het belangrijkst voor een filmmarathon.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2005, 01:12
Ninpo Otaku
Avatar van Ninpo Otaku
Ninpo Otaku is offline
Citaat:
nare man schreef op 11-05-2005 @ 00:40 :
omg

hoe moeilijk kun je doen? iedereen lapt gewoon tien eu en dan kun je genoeg bier, pizza en chips halen om 48 uur film te kijken.
7,50 moet ook te doen zijn..
Veder vind ik dat er best een spacecake mag worden gebakken tijdens de marathon ..
__________________
bla
Met citaat reageren
Oud 11-05-2005, 06:32
SimplyABoy19
Avatar van SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
Ik heb binnenkort een filmmarathon met een aantal vrienden! Hebben samen gewoon een lijstje gemaakt met wat we willen eten en drinken en dit simpelweg verdeeld!

Het wordt een Harry Potter marathon...we kijken dit met 7 mensen, maar iedereen lijkt het wel leuk en gezellig...alleen al om het feit dat we allemaal alleen maar deel 1 of 2 of zelfs geen 1 deel hebben gezien en gewoon ub to date willen blijven zodat we straks met zn alleen naar deel 4 kunnen
Met citaat reageren
Oud 11-05-2005, 08:28
Verwijderd
Bij mijn laatste twe film marathons hebben we de volgende films gekeken...

Eerste:

Donnie Darko
Life of Brian en nog maar van die Monty Pyton shit, maar ik viel na Life of Brian in slaap uit verveling

Tweede :

Ants in the Pants
Griezelfilm
Komedie
Griezelfilm
en daarna sliep iedereen eigenlijk
Met citaat reageren
Oud 11-05-2005, 08:39
hasseltboy
Avatar van hasseltboy
hasseltboy is offline
P0rn
__________________
Hasselt!|lid van Berlijn fanclub!|Gott mit uns
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-05-2005, 08:40
ganralph
ganralph is offline
slapen tijdens een Marathon is natuurlijk voor mietjes

mijn slechtste ervaringen waren: na 40 uur nog de Godfather gaan zitten kijken (mijn god, wat is ie dan traaaaaaaaaaaag)

en the same voor Hana-Bi.

wil je dus serieuze en/of "artistiek verantwoorde" films kijken, doe die dan aan het begin. iedereen kan komedies en actie waarderen als je vecht tegen de slaap


(overigens is 48 uur chips eten niet al te denderend. frituurpan en broodjes bij de hand houden...)
__________________
Change the planet, or go home.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2005, 08:41
hasseltboy
Avatar van hasseltboy
hasseltboy is offline
Vrienden van me hebben een 24-marathon gehouden...
__________________
Hasselt!|lid van Berlijn fanclub!|Gott mit uns
Met citaat reageren
Oud 11-05-2005, 11:49
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
hasseltboy schreef op 11-05-2005 @ 09:39 :
P0rn
Ik vroeg me al af hoe lang het zou duren totdat iemand met deze suggestie zou komen.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2005, 12:01
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Bij de laatste filmmarathon waar ik was hadden we chips, popcorn en tosti's en keken we naast Army of Darkness enkel crappy kung fu films van Koreaanse afkomst.

Maar het is maar wat je leuk vind natuurlijk.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2005, 12:06
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Trouwens, je kunt ook gewoon zelf de snacks in huis halen en de gasten zeggen films mee te nemen. Die hoef je niet te huren op zich, iedereen heeft wel films.

Maar goed de laatste keer dat ik dat deed werd het een Star Wars marathon; hou wel rekening met verschillende smaken.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2005, 12:14
hasseltboy
Avatar van hasseltboy
hasseltboy is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 11-05-2005 @ 12:49 :
Ik vroeg me al af hoe lang het zou duren totdat iemand met deze suggestie zou komen.
Vrij lang dus. Daarom zei ik het ook maar. Eigenlijk hoort die post in elk topic hier.
__________________
Hasselt!|lid van Berlijn fanclub!|Gott mit uns
Met citaat reageren
Oud 11-05-2005, 15:31
Donny must die
Donny must die is offline
Citaat:
Juice schreef op 11-05-2005 @ 13:01 :
enkel crappy kung fu films van Koreaanse afkomst.
welke als ik vragen mag?
Met citaat reageren
Oud 11-05-2005, 15:54
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Nanahara schreef op 11-05-2005 @ 16:31 :
welke als ik vragen mag?
Ik ben niet zo thuis in de kung-fu filmwereld, dus ik heb geen idee meer.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2005, 16:04
Freshh~
Avatar van Freshh~
Freshh~ is offline
shaun of the dead
Met citaat reageren
Oud 11-05-2005, 18:56
Tuinkabouter9
Avatar van Tuinkabouter9
Tuinkabouter9 is offline
Sorry voor de late reactie

De filmmartahon zou ongeveer 12 uurtjes duren (niet te lang dus..)
En iedereen neemt zelf films mee, en neemt ook wat te happen mee, voor drinken zorg ik, en het wordt thuis gehouden.

We zijn ongeveer met 10-12 personen, best veel mja als je 6 vrienden uitnodigd hebben die ook bijna allemaal een vriend(in) Zo worden het er al snel heel erg veel mensen...

Ma mensen allemaal, heel erg bedankt voor jullie suggesties De meesen zijn erg bruikbaar

Bedankt!!
Met citaat reageren
Oud 11-05-2005, 20:19
3rd Rock
Avatar van 3rd Rock
3rd Rock is offline
zelf films meenemen is verstandig. kijk iig films die niet al te "moeilijk" zijn, dus gewoon een makkelijk verhaal met wat grappen en/of actie. of een simpele horror ofzo.
films als Memento, Donnie Darko, 21 Grams ed zijn meestal niet geschikt voor een gezellige marathon met veel ouwehoeren en tussendoor chips pakken en pissen enzo omdat je dan te snel uit het verhaal bent.
__________________
As many intelligent people know, aliens are all around us. */* http://www.achterklap.nl
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 11-05-2005, 20:36
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Tuinkabouter9 schreef op 11-05-2005 @ 19:56 :
Sorry voor de late reactie

De filmmartahon zou ongeveer 12 uurtjes duren (niet te lang dus..)
En iedereen neemt zelf films mee, en neemt ook wat te happen mee, voor drinken zorg ik, en het wordt thuis gehouden.

We zijn ongeveer met 10-12 personen, best veel mja als je 6 vrienden uitnodigd hebben die ook bijna allemaal een vriend(in) Zo worden het er al snel heel erg veel mensen...

Ma mensen allemaal, heel erg bedankt voor jullie suggesties De meesen zijn erg bruikbaar

Bedankt!!
Okay. Er zijn dus vrouwen bij. Dat compliceert de zaak enorm. Uhhhmm....Even denken.......Wat is het gemiddelde opleidingsniveau?
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2005, 20:52
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 11-05-2005 @ 21:36 :
Okay. Er zijn dus vrouwen bij. Dat compliceert de zaak enorm. Uhhhmm....Even denken.......Wat is het gemiddelde opleidingsniveau?
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2005, 20:54
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
3rd Rock schreef op 11-05-2005 @ 21:19 :
zelf films meenemen is verstandig. kijk iig films die niet al te "moeilijk" zijn, dus gewoon een makkelijk verhaal met wat grappen en/of actie. of een simpele horror ofzo.
films als Memento, Donnie Darko, 21 Grams ed zijn meestal niet geschikt voor een gezellige marathon met veel ouwehoeren en tussendoor chips pakken en pissen enzo omdat je dan te snel uit het verhaal bent.
Het verschilt natuurlijk heel erg per persoon. Ik heb een keer een David Lynch marathon gehouden, die het prima deed. Maar dan moet je idd niet te veel tussendoor lullen.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2005, 19:26
3rd Rock
Avatar van 3rd Rock
3rd Rock is offline
Citaat:
Juice schreef op 11-05-2005 @ 21:54 :
Het verschilt natuurlijk heel erg per persoon. Ik heb een keer een David Lynch marathon gehouden, die het prima deed. Maar dan moet je idd niet te veel tussendoor lullen.
agree, dat hangt natuurlijk van de personen af, maar ik zou het met veel man niet aanbevelen omdat er meestal wel 1 of 2 zijn die het toch maar niets vinden en de rest gaan irriteren. uitzonderingen daargelaten natuurlijk
__________________
As many intelligent people know, aliens are all around us. */* http://www.achterklap.nl
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Ik mis zoveel.
Verwijderd
56 05-10-2008 10:55
Liefde & Relatie Vertel jouw liefdesverhaal hier!
Mark
153 20-05-2005 17:32
Liefde & Relatie waar kennen jullie je geliefde van en hoe ging het bij jullie?
Verwijderd
61 01-06-2004 08:58
Liefde & Relatie originelere manier om het aan te maken?
M1st@ke
37 07-07-2003 00:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:54.