Oud 23-04-2006, 21:57
Sanne(F)
Sanne(F) is offline
Hoi mensen!

Ik wil graag mijn bikinilijn netjes bijhouden, dat betekent voor mij: een mooi streepje. Maar als ik me heb geschoren krijg ik bultjes en ontzettende jeuk. Hoe kan ik me normaal scheren?

Dankje!..
Met citaat reageren
Oud 23-04-2006, 22:08
Zebra
Avatar van Zebra
Zebra is offline
Een ladyshave blijft een onwijze uitvinding.
__________________
Nooit geen scholieren.com meer *traan* [ was ooit HvJ ]
Met citaat reageren
Oud 23-04-2006, 23:03
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Hier zijn al wat topics over geweest, blijkbaar ben je niet de enige
Wat tips: zorg voor een scherp mesje (ik vind mach3 fijn), voldoende scheerschuim, maar mijn gouden tip is babyolie i.p.v. scheerschuim. Dan wordt t veel zachter.
Smeer het daarna dik in met nivea of ander vet spul en doe dat elke dag even.
Scheer ook niet te vaak, zo geef je je huid de kans om wat te rusten
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 24-04-2006, 10:40
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Goed mesje, scheerschuim en daarna insmeren met creme. Verder onder de douche vind ik fijner dan droog.

Ik heb er gelukkig geen last van, doe gewoon onder onder de douche zonder schuim of wat dan ook.
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Met citaat reageren
Oud 24-04-2006, 13:55
jewelicious
Avatar van jewelicious
jewelicious is offline
ik heb soms last dat ik stoppels over houw ,

echt zoooo irritant...hoe kan ik zorgen dat ik het helemaal "glad" kan krijgen?
__________________
men die eenmaal praat, kan veel zeggen
Met citaat reageren
Oud 24-04-2006, 20:31
George
Avatar van George
George is offline
Citaat:
jewelicious schreef op 24-04-2006 @ 14:55 :
ik heb soms last dat ik stoppels over houw ,

echt zoooo irritant...hoe kan ik zorgen dat ik het helemaal "glad" kan krijgen?
Bikiniwax. Als je het scheert wordt het zelden echt helemaal glad.
Eh ik smeer er altijd verzorgende dagcreme op (ja, dat spul dat je eigenlijk op je gezicht moet smeren ) en dat werkt prima, sinds ik dat doe helemaal geen last van bultjes en jeuk meer gehad.
__________________
I am Jack's wasted life.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2006, 20:39
jewelicious
Avatar van jewelicious
jewelicious is offline
bikiniwax?? ,,,ouch!,

is ontharingscreme ook goed...of is dat juist slecht voor daar onder...
__________________
men die eenmaal praat, kan veel zeggen
Met citaat reageren
Oud 24-04-2006, 20:44
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
jewelicious schreef op 24-04-2006 @ 21:39 :
bikiniwax?? ,,,ouch!,

is ontharingscreme ook goed...of is dat juist slecht voor daar onder...
Ik vind het ideaal, ik gebruik feet ontharingscreme (die officieel geschikt voor je benen en oksels is en niet voor de bikinilijn) Dat scheren werkt bij mij niet goed; ik heb heb 1 x in m'n lip geschoren ( ) of ik scheer de verkeerde kant op.. Wat de reden ook is, van bikinilijn scheren krijg ik een geirriteerde huid..
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2006, 21:43
Verwijderd
Citaat:
coopergirl schreef op 24-04-2006 @ 21:44 :
Ik vind het ideaal, ik gebruik feet ontharingscreme (die officieel geschikt voor je benen en oksels is en niet voor de bikinilijn) Dat scheren werkt bij mij niet goed; ik heb heb 1 x in m'n lip geschoren ( ) of ik scheer de verkeerde kant op.. Wat de reden ook is, van bikinilijn scheren krijg ik een geirriteerde huid..
Maar hoelang laat je die ontharingscreme dan zitten en tot waar smeer je het dan als het ware?
Met citaat reageren
Oud 24-04-2006, 22:15
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
Ik heb hetzelfde.. Er wordt altijd aangeraden om met de groeirichting van de haren mee te scheren... En ja dan heb ik minder last van jeuk en bultjes... Maar dan krijg ik het echt niet glad, dat krijg ik alleen als ik tegen de groeirichting in ga...
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Met citaat reageren
Oud 24-04-2006, 23:03
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
justhanna schreef op 24-04-2006 @ 23:15 :
Ik heb hetzelfde.. Er wordt altijd aangeraden om met de groeirichting van de haren mee te scheren... En ja dan heb ik minder last van jeuk en bultjes... Maar dan krijg ik het echt niet glad, dat krijg ik alleen als ik tegen de groeirichting in ga...
Mijn tip is babyolie gebruiken tijdens het scheren (onder de douche). Wordt echt glad
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 25-04-2006, 08:38
barbara.inc
Avatar van barbara.inc
barbara.inc is offline
dun laagje zinkzalf (babyspul) op smeren na het scheren, werkt echt
__________________
*Work like you don't need the money, love like you've never been hurt, dance like nobody's watching and fuck like you're beiing filmed* A.K.A Barbelle
Met citaat reageren
Oud 25-04-2006, 08:57
jewelicious
Avatar van jewelicious
jewelicious is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 24-04-2006 @ 21:44 :
Dat scheren werkt bij mij niet goed; ik heb heb 1 x in m'n lip geschoren ( ) Wat de reden ook is, van bikinilijn scheren krijg ik een geirriteerde huid..
hehe ik heb me ook wel us in mn lip geschoren...niet echt uhm fijn ...mja das het onhandige in me ...

En wat ik ook nog steeds niet snap is iid wat er net gezegt werd, dat als je met de haren mee scheert je geen of minder geiirriteerd huid hebt en zodra je tegen de haren in gaat scheren het wel glad word, maar dan heb je wel al die irritaties...

he bah kan het niet gewoon in 1x glad worden en blijven!!
(moest er ff uit )
__________________
men die eenmaal praat, kan veel zeggen
Met citaat reageren
Oud 29-04-2006, 12:33
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
Ik scheer meestal schuin...
Heeft er iemand tips wat je kan gebruiken na het epileren? (met de epilator) Ik dacht aan calendulazalf, maar ik heb eens gehoord dat cremes enzo niet goed zijn omdat ze je porieën verstoppen en dan ga je helemaal last van bultjes krijgen. Ontsmetten? Zou dat mogen? Of iets anders?
Met citaat reageren
Oud 29-04-2006, 12:40
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Ik gebruik altijd calendula emulsie en heb bijna nooit last van bultjes
Met citaat reageren
Oud 30-04-2006, 09:36
Verwijderd
Citaat:
Muchacha schreef op 29-04-2006 @ 13:33 :
Ik scheer meestal schuin...
Heeft er iemand tips wat je kan gebruiken na het epileren? (met de epilator) Ik dacht aan calendulazalf, maar ik heb eens gehoord dat cremes enzo niet goed zijn omdat ze je porieën verstoppen en dan ga je helemaal last van bultjes krijgen. Ontsmetten? Zou dat mogen? Of iets anders?
Ik gebruikte na het epileren altijd een aftershave-ding van het kruidvat, het had aloe vera en verzachtte de huid heel erg. In het begin had ik ongeveer een dag last van geirrireerde huid (rood, paar bultjes), maar na vier keer epileren had ik daar zo goed als geen last meer van.
Kruidvat heeft ook after-epileer creme, maar dat had iets van rozen er in, daar vertrouw ik niet echt op. Aloe vera werkt.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2006, 22:36
isa100
Avatar van isa100
isa100 is offline
ik doe het altijd met de ladyshave
ik doe eerst baby jeukpoeder op mijn huid, dat wrijf je een beetje uit en dan kan scheer ik met de ladyshave en ook in groeirichting. maar door die poeder doet dat na het scheren geen pijn/jeukt het niet. na het scheren doeik er nog wat poeder op (op de huid enzo) en dan niet al te strakke strings,iig met wat minder strakke elastiekjes langs je bikinilijn enzo. dat helpt echt heel erg. die babypoeder (jeuk poeder, heb je ook gewone van, hoeft niet perse baby poeder) kan je gewoon kopen bij drogist, kost iets van 2 euro.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2006, 10:35
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Ik scheer me met een ladyshave van Venus. Gewoon met wat douchegel als scheerschuim en scheren maar. Werkt prima. Helaas moet je je wel regelmatig scheren.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2006, 11:31
Verwijderd
Eerst douchen, goed warm. Dan goed insmeren met scheerschuim en met de haarrichting mee scheren, daarna even goed afmaken door tegen de haren (die er dan niet meer zijn) in te gaan. Afspoelen met lauw water, goed afdrogen en insmeren met baby-zalf (ik gebruik zalf tegen rode billetjes ). Nooit last van bultjes
Oh; zorg dat je scheermesje (ik gebruik Venus) scherp is. Botte mesjes zorgen ook voor irritatie!
Met citaat reageren
Oud 07-05-2006, 11:39
Verwijderd
Mijn huid is vrij gevoelig voor scheerirritatie maar als ik eerst douche, dan met scheerschuim met de groeirichting mee scheer en daarna met huidolie tegen de groeirichting in, en als ik het daarna soepel hou (met bodylotion ofzo), heb ik nergens last van . En een scherp mesje gebruiken inderdaad, anders moet je veel te vaak over dezelfde plek.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2008, 19:57
oOoDoDaoOo
Avatar van oOoDoDaoOo
oOoDoDaoOo is offline
Citaat:
Bikiniwax. Als je het scheert wordt het zelden echt helemaal glad.
Eh ik smeer er altijd verzorgende dagcreme op (ja, dat spul dat je eigenlijk op je gezicht moet smeren ) en dat werkt prima, sinds ik dat doe helemaal geen last van bultjes en jeuk meer gehad.
waar kan je een bikiniwax dan kopen ?? en wat is dat ?!?! srry voor me dom heid x']
Met citaat reageren
Oud 14-07-2008, 19:49
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Een ladyshave blijft een onwijze uitvinding.
inderdaad, een ladyshaver is echt een uitkomst! geen jeuk, geen bultjes
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 15-07-2008, 20:38
Verwijderd
Na aanleiding van het enthousiasme hier over de ladyshave ben ik zeer nieuwsgierig. Ik krijg namelijk overal bultjes van (scheren, epileren, harsen). Zijn er meer mensen die dit hebben, maar wel goed reageren op een ladyshave (ook als je tegen de haarrichting in scheert)? en als dit postief is, wat is een fijn merk (wel waterbestendig)
Met citaat reageren
Oud 15-07-2008, 22:14
Verwijderd



een up van twee jaar oud.
ik dacht al dat het topic me bekend voorkwam.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2008, 22:36
Verwijderd
Citaat:

een up van twee jaar oud.
ik dacht al dat het topic me bekend voorkwam.
Ik zie het nu ook pas
Met citaat reageren
Oud 23-07-2009, 12:28
AFG@NG$T@H
AFG@NG$T@H is offline
Citaat:
Ik scheer meestal schuin...
Heeft er iemand tips wat je kan gebruiken na het epileren? (met de epilator) Ik dacht aan calendulazalf, maar ik heb eens gehoord dat cremes enzo niet goed zijn omdat ze je porieën verstoppen en dan ga je helemaal last van bultjes krijgen. Ontsmetten? Zou dat mogen? Of iets anders?
vaseline werkt goed
Met citaat reageren
Oud 23-07-2009, 13:12
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Dat was de up niet echt waard
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Bikinilijn scheren
fxlove
4 10-05-2013 21:09
Lichaam & Gezondheid Bikinilijn scheren
Miss-Lauwtje
9 05-06-2010 20:16
Lichaam & Gezondheid rode bultjes bij scheren
littlegurl
22 07-07-2004 20:39
Lichaam & Gezondheid Bultjes van het scheren
it's me monkey
20 10-05-2004 19:58
Lichaam & Gezondheid Bikinilijn
zzzoefff!!!
3 06-02-2003 19:52
Lichaam & Gezondheid scheren - enquete
Pedro Hermano
38 30-12-2002 14:21


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:09.