Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-07-2012, 19:33
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Is makkelijk gezegd maar niet helemaal waarheid.

Een aantrekkelijk iemand krijgt veel sneller het voordeel van de twijfel. Terwijl een lelijk iemand juist niet het voordeel van de twijfel krijgt. Je kan wel links praten maar de praktijk is Aantrekkelijkheid > Intelligentie. Er wordt wel gezegd intelligentie is belangrijk, maar der wordt steeds niet eerlijk bijgezegd dat dat alleen geld voor de intelligente mannen die ook toevallig aantrekkelijk zijn.
Hoe verklaar je dan dit:









Citaat:
Wat van wat ik zeg is op een sitcom gebaseerd?? behalve die ene opmerking over Fawly Towers.
Dat stuk over feminisme zo te zien ook. Ik ken geen enkele feminist die mannen haat.

Feminisme is het streven naar vrouwenemancipatie. Dat houdt niet in dat we vinden dat vrouwen beter zijn dan mannen. De meeste feministen vinden alleen dat 1) vrouwen en mannen gelijk moeten zijn en 2) dat nog niet het geval is.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 01-08-2012, 08:47
Dasherman
Avatar van Dasherman
Dasherman is offline
Citaat:
Thank God. Ik dacht dat hij natuurkunde studeerde ofzo en dat een nieuwe formule was, lmao.
Oud 01-08-2012, 11:40
Verwijderd
$$$
Oud 01-08-2012, 14:29
Frankvw
Frankvw is offline
Citaat:
mooie mensen hebben het idd makkelijker en daar kun je niks aan veranderen. boehoe. Maar het betekent natuurlijk niet dat minder mooie en lelijke mensen ongelukkig zijn omdat sommige dingen wat minder vanzelf gaan. Stop met zeuren en maak wat van je leven
Je hebt helemaal gelijk.

En lelijke mensen hebben ook weer voordelen.

Ik probeer echt wel wat van mijn leven te maken. En ik speel ook een beetje advocaat van de duivel. Soms is het goed om dingen van een andere kant te bekijken.

Citaat:
Waarom zijn intelligentie en aantrekkelijkheid twee tegenover elkaar staande dingen bij jou?
Nee niet altijd. Maar meestal wel omdat mensen die heel erg extravert bezig zijn aantrekkelijker blijven. Mensen die heel introvert bezig zijn worden sneller lelijk. Daar kan je je wel iets bij voorstellen denk ik.

Bijvoorbeeld een introvert kind staart en kijkt niet veel om zich heen omdat ie aan het dagdromen is. Een extravert kind kijkt omzich heen en is met de buitenwereld bezig. De gezichtsspieren worden beter getrained de ogen worden beter getrained. Maar bij het introverte kind wordt fantasie beter getrained. En dat is waar het verschil ligt. Fantasie. Wat kan je je inbeelden.

Dan is het ook weer niet zo dat alle extraverte dommer zijn dan introverte.. Het ligt er maar aan hoe je het bekijkt. Want al die dingen die extraverte mensen kunnen zijn moeilijk voor introverte mensen. Maar toch zijn het de introverte mensen die uiteindelijk op de ideeën komen die zorgen voor een doorbraak in onze historie. Ja de extraverten strijken met de eer want die weten precies hoe ze dat moeten aanpakken.. Terwijl de uitvinder opgesloten zit in zijn stoffige hok.

Dan is onze genetische constructie ook nog is volstrekte willekeur. Dus alles is mogelijk. Maar dat zijn wederom uitzonderingen.

Citaat:
Ik kan iemand heet vinden ja, maar als ze oerdom is daalt mijn interesse heel snel als ik naar relatiemateriaal zou zoeken. Het is toch het totaalplaatje?
Waarom is het altijd zwart of wit. Het 1 of het andere uiterste.. Ik heb nooit gezegd oerstom.

Als je iemand lekker vind dan moet diegene wel heeeeel dom doen wil je vervolgens direct op hem afknappen.. En hoeft maar iets slims te doen en je bent overtuigd. Omdat je gaat idealiseren als je iemand al mooi vind.

Terwijl als je iemand al lelijk vind hoeft diegene maar een heel klein beetje dom te doen om op hem af te knappen. Maar moet overdreven intelligent zijn of veel geld hebben om enigszins aantrekkelijk te worden.

Waarom snapt niemand dit?

Citaat:
Feministen willen gelijke rechten krijgen voor vrouwen en mannen. Er zitten er inderdaad tussen van het type "alle mannen zijn uitschot en alles waar ze aan denken is sex en mij objectiveren" maar dat zijn ze niet allemaal. Waarom struikel je in godsnaam ook over het woord feminisme zelf al dat is mierenneukerij ten top.
Mensen willen altijd bij een groep horen en een andere groep afstoten. Ik zou geen enkele feminist vertrouwen om te beslissen over het welzijn van mannen in het algemeen.

Het is gewoon weer dezelfde ziekelijke oerbehoefte van mensen om bij een groep te willen horen en een andere groep af te stoten.

Zeg is eerlijk. Klink ik alsof ik bij een groep wil horen? Klink ik alsof ik populair wil zijn?

Nee ik zeg alles ongefilterd. Zonder rekening te houden. Zonder me te laten sturen door wat mensen van mij willen horen. Of wat ethisch verantwoord is. Fatsoen hebben... Fatsoen.

Fatsoen is aardig zijn als je onaardig wilt zijn. Fatsoen is liegen.

En dat is volgens mij waarom feministen zeggen dat ze voor gelijkwaardigheid vechten. Uit fatsoen.

Citaat:
Er zijn wel een paar waarheden die je spijtig genoeg vergroot. Mooie mensen krijgen volgens bepaalde onderzoeken inderdaad sneller een goeie baan etc etc.

Ik denk dat je inderdaad een serieus verkeerd beeld hebt van mannen en vrouwen en het hele sociale gebeuren.
Vroeger was ik ook niet zo.. Als kind was ik heel naïef en goedgelovig en ik kon pijn van andere mensen voelen. Maar ik was ook een easy target.

Citaat:
$$$
Dat ja.

Laatst gewijzigd op 01-08-2012 om 14:41.
Oud 01-08-2012, 14:37
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Mensen willen altijd bij een groep horen en een andere groep afstoten. Ik zou geen enkele feminist vertrouwen om te beslissen over het welzijn van mannen in het algemeen.
Dat is dan ook niet waar feminisme over gaat. Het is enkel de overtuiging dat er nog werk te doen is wat betreft vrouwenemancipatie.

Citaat:
Dat ja.
Och och. Veel van die vrouwen verdienen zelf prima, en zouden ook best een veel rijkere man kunnen krijgen.

Maar goed, je geeft in ieder geval toe dat uiterlijk niet altijd voorop staat.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 01-08-2012, 14:42
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Waarom is het altijd zwart of wit. Het 1 of het andere uiterste.. Ik heb nooit gezegd oerstom.

Als je iemand lekker vind dan moet diegene wel heeeeel dom doen wil je vervolgens direct op hem afknappen.. En hoeft maar iets slims te doen en je bent overtuigd. Omdat je gaat idealiseren als je iemand al mooi vind.

Terwijl als je iemand al lelijk vind hoeft diegene maar een heel klein beetje dom te doen om op hem af te knappen. Maar moet overdreven intelligent zijn of veel geld hebben om enigszins aantrekkelijk te worden.

Waarom snapt niemand dit?
Nou ik heb liever iemand op mijn niveau. Dus niet te veel slimmer of dommer.
Ik kan echt niet heel goed tegen mensen die duidelijk "lager" zitten, maar slimmer daar kan ik wel goed mee overweg. (Nu niet om te zeggen dat ik super slim ben maar er is nu eenmaal verschil)
Ik heb er verschillende in mijn klas gehad en ik ergerde me alleen maar aan die mooie "dommere" meisjes.

Als iemand lelijk is voor mij ga ik die ook niet aantrekkelijk vinden. Ook al is die ineens heel slim. Dat is logisch toch? (voor mij alleszins)
Uiterlijk is ook belangerijk vind ik want dat is het eerste wat je ziet. Daar kan op dit moment moeilijk omheen denk ik. Zoals mijn vader zou zeggen: "Je moet er nog over straat mee willen lopen."

Dus ja slim én mooi is natuurlijk het beste. Die zijn er gelukkig ook genoeg.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 02-08-2012, 09:35
That's why
That's why is offline
Het is natuurlijk wèl dat lelijke mannen meer zaad aanmaken/lozen.
Oud 02-08-2012, 15:10
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Citaat:
Het is natuurlijk wèl dat lelijke mannen meer zaad aanmaken/lozen.
hoe kom je daar nou weer bij?
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Oud 16-08-2012, 19:34
Frankvw
Frankvw is offline
Zo ik heb er weer een goeie ervaring bij hoor.

Vandaag kreeg ik op relatieplanet een berichtje dus ik natuurlijk helemaal enthousiast..

Weet je wat erin stond. Een vrouw van 26 stuurde me het volgende bericht.

"O my god... wat bezield jou om zulke foto's neer te zetten zeg?..."

Gewoon 2 foto's van mijn gezicht... Nog redelijk goede ook aangezien ik op de meeste foto's echt lelijk ben.

Dat is het enige bericht wat ik de laatste 5 weken heb gehad..

Moet je is kijken hoeveel berichten ik krijg als ik me aanmeld voor een willekeurige datingsite waar je betaald om berichten te mogen versturen.. Ja die zittten daar te wachten tot eenzame mensen zoals ik zich aanmelden en dan stromen de berichten binnen..

Denk je nog even van hmmm dus het kan ook wel anders.. Maar dan kom je er uiteindelijk achter dat het allemaal om geld gaat. Dat ze nooit hun email adres of telefoonnummer geven maar je gewoon bezig houden binnen de chat mogelijkheid van die datingsite.. Omdat je dan per bericht betaald en omdat zij hun bijdrage krijgen.

Snap je. Als het om liefde gaat is er helemaal niks. Ik wil liefde ik krijg het niet.. Maar als het gaat om geld nou dan staan ze in de rij hoor om je aandacht te geven.

Jullie kunnen allemaal doodvallen. De hele wereld kan de tering krijgen van mij.

Liefde bestaat niet als je lelijk bent en geen geld hebt.

Dus liefde bestaat nooit want het gaat altijd alleen om uiterlijk en geld of iets anders oppervlakkig en materialistisch.. Flikker toch op met je liefde.

Laatst gewijzigd op 16-08-2012 om 19:40.
Oud 16-08-2012, 19:49
DaichiDechu
Avatar van DaichiDechu
DaichiDechu is offline
Citaat:
Zo ik heb er weer een goeie ervaring bij hoor.

Vandaag kreeg ik op relatieplanet een berichtje dus ik natuurlijk helemaal enthousiast..

Weet je wat erin stond. Een vrouw van 26 stuurde me het volgende bericht.

"O my god... wat bezield jou om zulke foto's neer te zetten zeg?..."

Gewoon 2 foto's van mijn gezicht... Nog redelijk goede ook aangezien ik op de meeste foto's echt lelijk ben.

Dat is het enige bericht wat ik de laatste 5 weken heb gehad..

Moet je is kijken hoeveel berichten ik krijg als ik me aanmeld voor een willekeurige datingsite waar je betaald om berichten te mogen versturen.. Ja die zittten daar te wachten tot eenzame mensen zoals ik zich aanmelden en dan stromen de berichten binnen..

Denk je nog even van hmmm dus het kan ook wel anders.. Maar dan kom je er uiteindelijk achter dat het allemaal om geld gaat. Dat ze nooit hun email adres of telefoonnummer geven maar je gewoon bezig houden binnen de chat mogelijkheid van die datingsite.. Omdat je dan per bericht betaald en omdat zij hun bijdrage krijgen.

Snap je. Als het om liefde gaat is er helemaal niks. Ik wil liefde ik krijg het niet.. Maar als het gaat om geld nou dan staan ze in de rij hoor om je aandacht te geven.

Jullie kunnen allemaal doodvallen. De hele wereld kan de tering krijgen van mij.

Liefde bestaat niet als je lelijk bent en geen geld hebt.

Dus liefde bestaat nooit want het gaat altijd alleen om uiterlijk en geld of iets anders oppervlakkig en materialistisch.. Flikker toch op met je liefde.
echte liefde gaat niet om uiterlijk, want iedereen wordt op een dag wel een keer oud en lelijk, behalve alsje patricia paay heet dan x)
mensen hebben wel snel een oordeel op het eerste gezicht, wat dus het uiterlijk is.. of hoe zeg je dat..
en op zo'n datingsite kun je alleen het uiterlijk zien en niet meteen hoe iemand van binnen is ;o
ik zou gewoon uitgaan of dat soort dingen, zodat meer mensen je leren kennen hoe je bent, tenzij je ook een slechte personaliteit hebt.. dan kom je waarschijnlijk niet erg ver ;o
als je zegt dat de hele wereld de tering kan krijgen weet ik niet eens of dat gedoe wel door je uiterlijk komt..
Oud 16-08-2012, 20:19
Frankvw
Frankvw is offline
Citaat:
echte liefde gaat niet om uiterlijk, want iedereen wordt op een dag wel een keer oud en lelijk, behalve alsje patricia paay heet dan x)
mensen hebben wel snel een oordeel op het eerste gezicht, wat dus het uiterlijk is.. of hoe zeg je dat..
en op zo'n datingsite kun je alleen het uiterlijk zien en niet meteen hoe iemand van binnen is ;o
ik zou gewoon uitgaan of dat soort dingen, zodat meer mensen je leren kennen hoe je bent, tenzij je ook een slechte personaliteit hebt.. dan kom je waarschijnlijk niet erg ver ;o
als je zegt dat de hele wereld de tering kan krijgen weet ik niet eens of dat gedoe wel door je uiterlijk komt..
Hoe meer ik tegen gemene mensen aanloop hoe meer ik me afvraag of we het wel verdienen om te leven.

Als vrouw na vrouw mij nakijkt en dan demonstratief snel der hoofd een willekeurige andere kant op laat schieten om mij te laten merken dat ze me niet aantrekkelijk vind..

Waar moet ik dan geloven dat liefde bestaat. Ik weet wel wanneer liefde bestaat als ik een mooie kaaklijn had gehad en niet zo'n grote neus etc etc.. Dan zouden ze me nakijken en blijven kijken en niet op het laatste moment wegkijken om me te kwetsen.

Liefde is een leugen. Als je een aantrekkelijk persoon bent dan weet je helemaal niet hoe het is om in een wereld te leven waarin bijna iedereen op straat om je heen aantrekkelijker is dan jij. Het is een andere dimensie en ik zit al mijn hele leven vanaf de zijlijn te kijken..

Ik was supernaief en lief en goedgelovig als kind.. Nu ben ik een paar afwijzingen verwijderd van seriemoordenaar of zelfmoordenaar.

En diezelfde vrouwen die mij nakijken alsof ik onder een brug moet leven.. Die vrouwen die geven ook weer zogenaamd liefde aan iemand die wel aantrekkelijk genoeg is..

Ik liep laatst over straat en drie meisjes liepen langs me. De middelste keek mij aan met een diepe frons in der wenkbrauwen en echt naar me staren alsof ik een gedrocht ben.. Ik had heel erg zin om naar der toe te lopen en der neus te breken. Dan mag zij ook een tijdje rondlopen en aangekeken worden alsof ze een gedrocht is.

Toen ik 16 was stond ik voor de Melkweg in Amsterdam pakte mijn fiets.. kwamen twee meisjes op mijn rug aflopen en ik hoorde zo "Ben jij een lekker ding?" Dus ik draai me om ze ziet mijn gezicht en ze zegt "Nee laat maar" Al die dingen al die afkeurende blikken en kleine demigrerende kutopmerkingkjes onthoud ik allemaal..

Ik onthoud het allemaal en op een dag wordt het teveel en dan kan het me niks meer schelen wie of wat ik pijn doe. Mensen zijn nl. echt verschrikkelijk gemeen.

Laatst gewijzigd op 16-08-2012 om 20:28.
Oud 16-08-2012, 20:39
DaichiDechu
Avatar van DaichiDechu
DaichiDechu is offline
Citaat:
Hoe meer ik tegen gemene mensen aanloop hoe meer ik me afvraag of we het wel verdienen om te leven.

Als vrouw na vrouw mij nakijkt en dan demonstratief snel der hoofd een willekeurige andere kant op laat schieten om mij te laten merken dat ze me niet aantrekkelijk vind..

Waar moet ik dan geloven dat liefde bestaat. Ik weet wel wanneer liefde bestaat als ik een mooie kaaklijn had gehad en niet zo'n grote neus etc etc.. Dan zouden ze me nakijken en blijven kijken en niet op het laatste moment wegkijken om me te kwetsen.

Liefde is een leugen. Als je een aantrekkelijk persoon bent dan weet je helemaal niet hoe het is om in een wereld te leven waarin bijna iedereen op straat om je heen aantrekkelijker is dan jij. Het is een andere dimensie en ik zit al mijn hele leven vanaf de zijlijn te kijken..

Ik was supernaief en lief en goedgelovig als kind.. Nu ben ik een paar afwijzingen verwijderd van seriemoordenaar of zelfmoordenaar.

En diezelfde vrouwen die mij nakijken alsof ik onder een brug moet leven.. Die vrouwen die geven ook weer zogenaamd liefde aan iemand die wel aantrekkelijk genoeg is..

Ik liep laatst over straat en drie meisjes liepen langs me. De middelste keek mij aan met een diepe frons in der wenkbrauwen en echt naar me staren alsof ik een gedrocht ben.. Ik had heel erg zin om naar der toe te lopen en der neus te breken. Dan mag zij ook een tijdje rondlopen en aangekeken worden alsof ze een gedrocht is.

Toen ik 16 was stond ik voor de Melkweg in Amsterdam pakte mijn fiets.. kwamen twee meisjes op mijn rug aflopen en ik hoorde zo "Ben jij een lekker ding?" Dus ik draai me om ze ziet mijn gezicht en ze zegt "Nee laat maar" Al die dingen al die afkeurende blikken en kleine demigrerende kutopmerkingkjes onthoud ik allemaal..

Ik onthoud het allemaal en op een dag wordt het teveel en dan kan het me niks meer schelen wie of wat ik pijn doe. Mensen zijn nl. echt verschrikkelijk gemeen.
ja het is waar, sommige mensen zijn gemeen, maar je zou het niet aan moeten trekken wat zij vinden, het is zielig dat sommige mensen hun tijd verdoen om andere mensen pijn te doen, dat zijn ook de mensen die je zoieso beter niet in je leven kan hebben.. die zijn het zoieso niet waard om iets over ze te denken, dus gewoon negeren!
maar het heeft niet altijd met je uiterlijk te maken maar ook meer je uitstraling he? als je veel lacht zullen mensen je minder treiteren omdat ze denken dat het je niets boeit hoe je eruit ziet of wat dan ook enzo, of hoe je dat ook uitlegd..
er zijn echt wel aardige en lieve mensen die niks om uiterlijk geven, maar alleen innerlijk.
echte schoonheid zit van binnen, dus niet zo depressief en hatelijk zijn!
en zoieso, het kan uiteindelijk ook tussen je oren gaan zitten he? ze kunnen bijvoorbeeld ook naar jou kijken omdat jij naar hun kijkt bijvoorbeeld x)
Oud 16-08-2012, 20:40
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
volgensmij ben je een beetje paranoide. Het kan best dat dat meisje je aanstaarde omdat jij haar zo in de gaten hield. En dat mensen hun hoofd wegdraaien omdat ze merken dat jij ziet dat ze kijken.
Oud 16-08-2012, 21:11
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Het topic is hier nu wel genoeg uit de hand gelopen.

Frank, als je graag nog met de andere users wil praten over jouw ongeluk in de liefde, dan mag je een topic openen op Liefde en Relatie.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit wat vinden jullie van homo's?
-MBI-
500 03-11-2008 20:33
Seksualiteit Sekshoroscopen!
Elister
81 14-07-2004 16:27
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Homo-discussie België
J. Geelman
137 12-01-2004 15:01
Levensbeschouwing & Filosofie christendom versus sex
elledc
41 26-11-2003 20:23
Levensbeschouwing & Filosofie Zijn wij wel zo vrij?
Vage Harry
25 22-09-2003 19:24
Muziek De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!]
Verwijderd
12 01-04-2003 08:40


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:54.