Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-07-2003, 11:26
vosje16
Avatar van vosje16
vosje16 is offline
Citaat:
maantje tuurt schreef op 30-06-2003 @ 18:57:
jah vonnik erg koel! heel erg gelachen! vooral toen die ene man het nieuws las en zo hoog ging praten.
idd, toen kreeg ik bijna de slappe lach, vooral toen ie dan ook nog rare dingen ging doen met zijn tong
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-07-2003, 12:40
Ilsje
Avatar van Ilsje
Ilsje is offline
Citaat:
Hmpf schreef op 23-07-2003 @ 15:15:
Ik vond er echt geen flikker aan.
Precies hoe ik m me voorgesteld had en er zat niet echt iets vernieuwends of super-grappigs in.
Als je de trailer gezien hebt heb je eigenlijk wel alle goeie/leuke stukjes gezien.

Sowieso vind ik Jim Carrey niet zo leuk meer. zijn enige goeie film was Man on the moon. Maar ook daarin speelt hij weer zo'n typetje.
Ik snap niet dat hij altijd van die sukkels spelen moet!
Altijd dat "mask-typetje" Jammer.

De bloopers en out-takes waren wel heel erg grappig.
bloopers waren idd heel erg leuk!
vond film verder ook wel grappig
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 15:13
Verwijderd
Ik vond hem wel humor. Ik ging naar de bioscoop met het idd 'dit wordt een slechte film', maar hij was wel vermakelijk. Die scene met Evan op het nieuws was inderdaad geweldig, ik heb zelden zo hard gelachen om een grap in de film zelf (meestal lach ik harder om wat we er zelf van maken ). De hele bioscoop lag dubbel, dat was ook wel leuk.
Natuurlijk was het plot bagger, maar verwacht je dan iets anders? Daarvoor moet je gewoon niet naar zulke films gaan. Als je een goed plot wil, ga dan een boek lezen ofzo :\
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 18:55
Freshh~
Avatar van Freshh~
Freshh~ is offline
Citaat:
Morgan schreef op 25-07-2003 @ 16:13:
Die scene met Evan op het nieuws was inderdaad geweldig, ik heb zelden zo hard gelachen om een grap in de film zelf (meestal lach ik harder om wat we er zelf van maken ). De hele bioscoop lag dubbel, dat was ook wel leuk.
ja idd het was zelfs zo erg dat ik en me vriendin zowat moesten janken van het lachen....
trouwens ik vond dat stukje ook leuk, dat hij een trompet nadeed Vòòr EvAN [met dat vingertje.. ]
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 22:41
Tox
Avatar van Tox
Tox is offline
Ik moet er nog heen gaan, lijkt me echt een mega coole film
__________________
In the end we will not remember the words of our enemies, but the silence of our friends
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 09:54
Arun
Avatar van Arun
Arun is offline
Ben er maandag heen geweest met vriendin.. We hebben ons kapot gelachen, de grappen (lees Jim Carey) zijn übergrappig hahaha!
Aanrader, ja..
__________________
http://www.extraordinary-arun.com/
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 11:54
Daangerous
Avatar van Daangerous
Daangerous is offline
ik snap echt niet dat iedereen m zo geweldig vind, ik heb laatst Ace Ventura: Pet Detective gekeken, en toen zag ik gewoon echt weer waar Jim Carrey goed in is, en Bruce Almighty, sorry, maar die haalt dat niveau nergens
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 19:31
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Bruce Almighty had veel beter kunnen zijn, opzich wel een leuke film alleen erg voorspelbaar
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 07-08-2003, 13:05
Suziewafel
Suziewafel is offline
Ik vind zijn films steeds slechter worden. Volgens mij heb ik tijdens deze film niet meer dan 2 keer moeten lachen (oke, ik ben dan ook wel vrij serieus ) Ace Ventura vond ik veel beter, maar toen was ik ook nog een stuk kleiner (zou hem nog eens een keer moeten bekijken)
__________________
You're schizophrenic? Gee, that makes four of us.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2003, 21:17
The Crash Bash
Avatar van The Crash Bash
The Crash Bash is offline
De echte Jim Carrey fans hebben ze met deze film wat teleurgesteld vond ik zelf.
__________________
What if tomorrow the war could be over? Isn't that worth fighting for? Isn't that worth dying for?Friends: Denise 01, Lionheart.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2003, 21:20
lana
Avatar van lana
lana is offline
Ik ben alweer helemaal vergeten dat ik em een maand geleden heb gezien.


zegt genoeg
__________________
http://www.davidmsc.com/pix/cowleap.JPG
Met citaat reageren
Oud 10-08-2003, 21:31
heavinly
heavinly is offline
Ik heb 'm vorige week gezien en vond 'm best leuk. Ben over 't algemeen niet zo'n Jim Carrey fan, maar ik kon 'm nu op dvd kijken, dus ja. Ik vond 't zo grappig toen ie Evan zo raar ging laten praten tijdens de uitzending.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2003, 21:38
Verwijderd
Citaat:
Daangerous schreef op 06-08-2003 @ 12:54:
ik snap echt niet dat iedereen m zo geweldig vind, ik heb laatst Ace Ventura: Pet Detective gekeken, en toen zag ik gewoon echt weer waar Jim Carrey goed in is, en Bruce Almighty, sorry, maar die haalt dat niveau nergens
Helemaal mee eens. Eerdere films van Jim Carrey zijn veel beter. Ik heb de hele film maar een paar keer gelachen, ook omdat ik in de trailer de "leukste grappen"gezien had. En dan zag je de trailer 20.000 keer op tv met Jennifer Aniston die dan zei:"Are my boobs getting bigger? I woke up this morning and I could swear my boobs were bigger"
Het kwam bijna mijn strot uit.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2003, 14:01
Daangerous
Avatar van Daangerous
Daangerous is offline
Citaat:
The Crash Bash schreef op 10-08-2003 @ 22:17:
De echte Jim Carrey fans hebben ze met deze film wat teleurgesteld vond ik zelf.
De "echte" Jim Carrey fans? Sorry, maar Bruce Almighty is gewoon een slechte, flauwe film, die als Jim Carrey er niet in had gezeten waarschijnlijk meteen gedegradeerd werd naar de videotheek. En de "echte" Jim Carrey fans moeten dat zo onderhand wel gewend zijn van hun held, aangezien The Majestic, Me Myself and Irene en The Grinch gewoon echt onder zijn niveau zijn

Citaat:
spinneman schreef op 10-08-2003 @ 22:38:
Ik heb de hele film maar een paar keer gelachen, ook omdat ik in de trailer de "leukste grappen"gezien had. En dan zag je de trailer 20.000 keer op tv met Jennifer Aniston die dan zei:"Are my boobs getting bigger? I woke up this morning and I could swear my boobs were bigger"
Het kwam bijna mijn strot uit.
idd, dat had ik dus ook. in de trailer zaten alle stukjes die leuk waren in Bruce Almighty. Alleen werden ze in de film zo lang uitgerekt dat het niet meer leuk was. Dat zou overigens ook wel eens met Pirates of the Caribbean kunnen gebeuren...
Met citaat reageren
Oud 14-08-2003, 15:28
Tox
Avatar van Tox
Tox is offline
Ik ga er zaterdagavond heen dus zla ik de rest van de topic nog maar niet lezen
__________________
In the end we will not remember the words of our enemies, but the silence of our friends
Met citaat reageren
Oud 14-08-2003, 22:02
Verwijderd
Leuke film, maar ik ben een beetje Jim Carrey-moe zo langzamerhand. Altijd dezelfde stemmetjes en gekke bekken. Maar leuker dan ik verwacht had.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 18:50
Just-Rian
Avatar van Just-Rian
Just-Rian is offline
ik vond de film niet echt.. hij was opzich wel leuk, maar té erg gepromoot. de helft van de leuke stukjes had ik ongeveer al op tv gezien..
steeds dacht ik van: ojah, nu komt dit..
ik denk dat ik er eerder heen had moeten gaan.. toen hij net uit was ofzo.
__________________
dat was het
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 23:46
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Ik ben hem eindelijk gaan kijken, en hij is best leuk. Heb goed kunnen lachen!
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 00:16
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Jim Carrey redt de hele film
En dat doet ie goed
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 00:45
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Ik heb em eergister voor de tweede keer gezien en hij was nog even leuk

Jim Carrey is echt
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Welke film(s) heb je gezien en wat vond je ervan?
Verwijderd
500 24-08-2013 21:25
Liefde & Relatie Hoe was jouw eerste afspraakje?
Verwijderd
73 10-05-2006 17:18
Films, TV & Radio Fun with Dick and Jane !
*** Sido ***
17 13-02-2006 08:51
Films, TV & Radio Welke films heb jij thuis op DVD?
Talon
97 18-11-2003 20:21
De Kantine Net grote-maak-dit-een-zinnig-topic topic
wilco984
22 08-07-2003 15:00
Films, TV & Radio Niet voor de christenen onder ons---->Bruce Almighty!
Martijn
11 14-04-2003 13:51


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:54.