Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-03-2005, 13:05
Fleurop
Avatar van Fleurop
Fleurop is offline



hehe, ja
Advertentie
Oud 07-03-2005, 13:39
M@niac
Avatar van M@niac
M@niac is offline
Citaat:
water willowglo schreef op 07-03-2005 @ 14:05 :
[afbeelding]
[afbeelding]

hehe, ja
__________________
/* Vanwege de economische crisis zijn wij genoodzaakt om Uw fiets van de zaak bij deze te vorderen *\
Oud 07-03-2005, 15:22
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Ik vind Rudi Völler en zn dochter ook maar raar, mede door dat verschrikkelijke sjaaltje

En ik vind de stem van die Art (presentator) niet bij zn gezicht passen, maar op zich doet hij het niet slecht
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 07-03-2005, 16:15
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
ik mis de stem van die vorige presentator bij de voice-overs
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Oud 07-03-2005, 16:33
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Wauw... Ik ben fan van Jeroen!! Hehe...

En Art lijkt idd wel wat op die Blinq presentator... Of zou het dezelfde zijn...

Natalie is echt dom! Ik vind het al stom als je mee gaat doen aan zo'n soort programma en van jezelf weet dat je een heel slechte conditie hebt en van het programma weet dat je dat zeer zeker nodig hebt!! Tss tss tss...

Ik ergerde me al aan Natalie, die vader een zoon (vooral de zoon die denkt dat hij zo goed is, maar ondertussen er wel voor zorgt dat ze als laatste bij de Drum Tower zijn... ), die rare geiten-wollen-sokken-vader met zijn dochter en het feit dat, afgezien van Jeroen, niemand de moeite heeft genomen om iets te leren van de Chinese taal!!!!

Maar:
Jeroen en Manja
Just en Brechje:

Ik ben helemaal blij dat het weer begonnen is!! Hurray!
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 07-03-2005, 16:48
.Pure
.Pure is offline
net gekeken, ben nu al fan van Jeroen en Manja

oja en Krieke en Nathalie, Just en Brechtje zijn ook leuk.
Oud 07-03-2005, 17:09
koekiemonstertje
Avatar van koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
Ik ben echt voor krieke en nathalie, lijkt me geinig als ze wat krijgen.... Echt bewondering als je met een wildvreemde aan zo'n avontuur meedoet!

Die tweeling vind ik ook leuk en die jeroen en manja gaan denk ik heel ver komen, erg goed team....

Ik heb nu al een hekel aan die homo's en die dat alternatieve stel...
__________________
Dromendief
Oud 07-03-2005, 17:33
Roxy
Avatar van Roxy
Roxy is offline
begrijp eigenlijk nog niet waarom die natalie moest kotsten nadat ze 2 meter gerend had..
__________________
Everyone wants to be found.
Oud 07-03-2005, 18:08
IEMOW-KOR
Avatar van IEMOW-KOR
IEMOW-KOR is offline
Citaat:
Roxy schreef op 07-03-2005 @ 18:33 :
begrijp eigenlijk nog niet waarom die natalie moest kotsten nadat ze 2 meter gerend had..
Ze laten 2 meter op tv zien.
Je moet tv en werkelijkheid natuurlijk onderscheiden
__________________
Into The Eyes Of The Jackyl I Say Kaa-Boooom
Oud 07-03-2005, 20:34
BCR
Avatar van BCR
BCR is offline
Ik ben ook voor Natalie en Krieke. Leuk stel is dat.

En die Jeroen ziet er idd goed uit. En Just en Brechje zijn ook leuk

En die vader vond ik ook wel grappig Hoe die die Jeroen ging afleiden.

Ja, ik vind het een leuk programma
__________________
I'll find you.
Oud 07-03-2005, 20:39
Verwijderd
Citaat:
Roxy schreef op 07-03-2005 @ 18:33 :
begrijp eigenlijk nog niet waarom die natalie moest kotsten nadat ze 2 meter gerend had..
Ze was uitgeput, ik denk dat ze wel iets verder hadden gerend imo.

Ik vind haar echt leuk, beetje aso af en toe, maar wel leuk. En Krieke is ook leuk. Ik ben voor hen

En de rest vond ik eigenlijk ook erg leuk allemaal, er zitten wel twee jongens bij die ik iets minder vind, maar ik heb ze nog maar weinig gezien, dus ja, ik weet het ook niet. Die vader en dochter zijn ook erg leuk. Mooi meisje ook

Ik blijf het zeker volgen, echt leuk programma
Oud 07-03-2005, 22:34
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Roxy schreef op 07-03-2005 @ 18:33 :
begrijp eigenlijk nog niet waarom die natalie moest kotsten nadat ze 2 meter gerend had..
ze had zich tot d'r top ingespannen en misschien was ze ook wel zenuwachtig.

Ik ken de namen van de koppels nog niet, maar de leukste vind ik: die tweeling, die expartners, die vader met dat meisje en die twee die elkaar nog niet kenden.

die homo's, die vriendinnen, die met die vader (die geen badmuts mag dragen ) en die met die jongen met dat lange haar vind ik maar niks. Die mogen afvallen

Ik vind het iig een leuk programma! Had het nog nooit gezien.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 08-03-2005, 08:05
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
omg ja

"doe die badmuts af"
"ohja"
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Oud 08-03-2005, 10:41
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 07-03-2005 @ 23:34 :
ze had zich tot d'r top ingespannen en misschien was ze ook wel zenuwachtig.

Ik ken de namen van de koppels nog niet, maar de leukste vind ik: die tweeling, die expartners, die vader met dat meisje en die twee die elkaar nog niet kenden.

die homo's, die vriendinnen, die met die vader (die geen badmuts mag dragen ) en die met die jongen met dat lange haar vind ik maar niks. Die mogen afvallen

Ik vind het iig een leuk programma! Had het nog nooit gezien.
Die homo's vind ik dus ook niet leuk, en die twee vriendinnen gaan nog wel (nu lachen ze nog, maar ze zullen binnenkort wel enorm humeurig worden, en elkaar op de zenuwen gaan werken), die oude man met zijn zoon vind ik ook nog niet zo stom (maar ze mogen best afvallen) en dan het toppunt; die jongen met dat lange haar en zijn vriendin. Die vind ik walgelijk
Oud 08-03-2005, 11:34
Verwijderd
Ik noemde het blind date omdat het zo in de krant stond zaterdag, voordat er een aflevering van op tv was geweest

Maar eigenlijk is het toch ook een soort van blind date?

ooh, en die file
Je zult daar maar twee dagen staan zeg
Oud 08-03-2005, 11:48
Verwijderd
Citaat:
Pebbles schreef op 08-03-2005 @ 12:34 :
Ik noemde het blind date omdat het zo in de krant stond zaterdag, voordat er een aflevering van op tv was geweest

Maar eigenlijk is het toch ook een soort van blind date?

ooh, en die file
Je zult daar maar twee dagen staan zeg
Oh ja, die file, verschrikkelijk. Grappig hoe ze hem gingen oplossen door te seinen Erg stoer

Ik vond het ook zo grappig om te zien hoe die chinese man zijn gasten een voetenbadje gaf en instopte in bed En de ochtend er na kregen ze bakken met eten
Oud 08-03-2005, 11:52
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 08-03-2005 @ 12:48 :
Oh ja, die file, verschrikkelijk. Grappig hoe ze hem gingen oplossen door te seinen Erg stoer

Ik vond het ook zo grappig om te zien hoe die chinese man zijn gasten een voetenbadje gaf en instopte in bed En de ochtend er na kregen ze bakken met eten
dat was vorig jaar ook heel erg vaak
mensen die zelf bijna niks hebben en niets verstaan van hun gasten, en toch zijn ze ontzettend gastvrij en geven ze veel van hun eigen eten af.. Mooi om te zien
Oud 08-03-2005, 15:34
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Escapism schreef op 08-03-2005 @ 09:05 :
omg ja

"doe die badmuts af"
"ohja"
HAHAHAHA Dat vond ik echt zo cool!
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 08-03-2005, 16:42
Multilot
Avatar van Multilot
Multilot is offline
Citaat:
Bellenblaas schreef op 07-03-2005 @ 13:17 :
Geweldig? Geweldig DOM vind ik dat
Ik bedoel... tis niet niks zo'n race, zo'n reis, zo'n ervaring. Om dat totaal onervaren te beginnen, dat toont niet van intelligentie en drive om te winnen.
Tis idd niet niks, en om dan zo onvoorbereid mee te gaan doen, vind ik gaaf! Je hoeft niet altijd te winnen, het gaat ook om de ervaring.

Ik denk dat ze zonder intelligentie niet eens in het programma waren toegelaten, dus dat zal wel meevallen.

Ik had het ook zo kunnen doen, gewoon kijken waar het schip strandt. Heerlijk!
__________________
Lief zijn!
Oud 09-03-2005, 12:45
Hyphen
Avatar van Hyphen
Hyphen is offline
Citaat:
Chick Rock schreef op 08-03-2005 @ 16:34 :
HAHAHAHA Dat vond ik echt zo cool!
Hehehe, ik wilde em ook net quoten
Maar goed, ik ben ook voor de expartners, de tweeling en die lui die elkaar niet kennen. Orginaliteit ten top.
__________________
I'll make you banana pancakes pretending it's the weekend now
Oud 09-03-2005, 15:15
Flowtje
Avatar van Flowtje
Flowtje is offline
Ik ben ook voor de expartners, Krieke&Natalie (die 2 die elkaar dus niet kenden) en de tweeling ook wel.
__________________
Wark!
Oud 09-03-2005, 15:28
Multilot
Avatar van Multilot
Multilot is offline
ik snap trouwens niet hoe je hier als expartners aan mee kunt doen... Zou de verleiding dan op een gegeven moment niet heel erg groot worden?
__________________
Lief zijn!
Oud 09-03-2005, 15:31
shy gurl
shy gurl is offline
Ik ben voor Jeroen en Manja en voor Krieke en Nathalie. Al twee amuletten!
__________________
~*niet iedereen hoeft een held te zijn, er moeten ook mensen zijn dee gered moeten worden*~
Oud 09-03-2005, 15:45
Verwijderd
Citaat:
Multilot schreef op 09-03-2005 @ 16:28 :
ik snap trouwens niet hoe je hier als expartners aan mee kunt doen... Zou de verleiding dan op een gegeven moment niet heel erg groot worden?
Ik neem aan dat ze niet voor niets uit elkaar zijn. Dus die 'ex' staat er voor een reden. En dan zou ik het daarnaast heel dom vinden wanneer je mee gaat doen terwijl er spanningen zijn... Dus mja, als ik mee zou doen met een ex-vriend, dan zou ik heel zeker zijn van onze vriendschap. Als er ook maar enige twijfel is, dan zou ik het niet doen. Ik hoop dat ze dat nu ook hebben gedaan, natuurlijk, anders kan het wel eens een beetje akelig worden
Oud 09-03-2005, 15:54
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ze gaan wel heel erg goed met elkaar om, dus ik denk dat het al een tijd terug is dat het uit ging en dat ze sinds die tijd een hele hechte vriendschap hebben gekregen ofzo. Heel lachwekkend hoe dat vrouwtje die stenen sjouwde en vervolgens hard uitgelachen werd

En idd, die opmerking van die zoon tegen z'n vader. Hij leek net een puberjochie van 15
En die krieke toen met die vrachtwagen waar die homo's ook in wilden was ook leuk!
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 09-03-2005, 16:03
Flowtje
Avatar van Flowtje
Flowtje is offline
Vorig jaar deden er toch ook expartners aan mee. Die 2 die hadden gewonnen. (Ik kan me alleen de namen niet meer herinneren.)
__________________
Wark!
Oud 09-03-2005, 16:16
Liefs-Mee
Liefs-Mee is offline
Die hete Rani en ?? Hmm.. ook ik ben ff de naam kwijt... voordat ik dit bericht ging schrijven wist ik het eik nog wel haha
Heete die Jeroen ofzo? nee .. uhmm
Oud 09-03-2005, 16:21
Liefs-Mee
Liefs-Mee is offline
Ik weet het weer.. Hij heette Hans..
Het was dus Hans & Rani die gewonnen hadden
Oud 09-03-2005, 16:36
Verwijderd
Hans en Rani waren leuk

Maar groeiden ze niet een beetje naar elkaar toe ofzo? Ik kan me herinneren dat ze in Tibet in een tentje lachen te praten, volgens mij ging dat over of ze het opnieuw moesten proberen oid..
Oud 09-03-2005, 17:15
Flowtje
Avatar van Flowtje
Flowtje is offline
Ohja, Rani en Hans.

Ik vond ze ook erg leuk. Volgens mij was het zo dat Hans het weer wou proberen, maar dat Rani vond dat ze het beter niet konden proberen ofzo. Dat was volgens mij toen zo in dat tentje, ik kan me namelijk nog herinneren dat Hans niet zo blij keek..
__________________
Wark!
Oud 09-03-2005, 20:29
Verwijderd
Citaat:
Flowtje schreef op 09-03-2005 @ 18:15 :
Ohja, Rani en Hans.

Ik vond ze ook erg leuk. Volgens mij was het zo dat Hans het weer wou proberen, maar dat Rani vond dat ze het beter niet konden proberen ofzo. Dat was volgens mij toen zo in dat tentje, ik kan me namelijk nog herinneren dat Hans niet zo blij keek..
Oh ja, dat was het, en volgens mij was dat in Mongolië ofzo, en niet in Tibet
Oud 09-03-2005, 20:49
Pla
Pla is offline
We hadden Peking Express opgenomen (ik kon het allemaal niet aan, al die leuke programs op de zondag ) En ik heb het vandaag gekeken..

Die Jeroen en Manja zijn echt Just en Brechje vond ik ook leuk.. En om die Karla en Sofie kon ik ook wel lachen

maar tot nu toe ben ik voor Jeroen en Manja en Just en Brechje..

Eindelijk een keer leuke nederlanders
__________________
duss..
Oud 09-03-2005, 21:03
enilE
Avatar van enilE
enilE is offline
Ik ben net zoals de meeste van jullie ook voor Jeroen en Manja, vooral omdat hij ook Chinees heeft geleerd. Is toch wel zo slim vind ik, om je een beetje voor te bereiden.

Maar als ik zo kijk, net zoals bij de vorige keer, en je dan ziet dat de armste mensen zó gastvrij zijn, ik zou me echt schuldig voelen dat ik niks terug kan doen. Daarom vond ik het ook zo leuk dat die ene jongen (met zn vader) die vrouw uit dat restaurant Engels ging leren!
Oud 09-03-2005, 21:08
3rd Rock
Avatar van 3rd Rock
3rd Rock is offline
kostelijke program.

1e seizoen maar half gevolgd dus daar heb ik geen mening over...

dit seizoen liggen vader-zoon en die 2 homo's er al snel uit ben ik bang. die vriendinnen vind ik nu al vervelend. die tweeling kan het wel eens heel ver gaan schoppen, net als die ex-partners.
Vader-dochter vind ik wel ok, al vind ik dat die vader eigenlijk vervangen zou moeten worden door de niet-bestaande 2lingzus van dochter. vind die dochter wel een lekker ding.
blind-date vind ik humor. die gaan vast en zeker nog wel een stokbroodje afbakken.
tot slot die langharige teckel en die punkvriendin...die zijn vervelend. hoop dat die als eerste afvallen, maar die zullen de laatste aflevering wel gaan halen
__________________
As many intelligent people know, aliens are all around us. */* http://www.achterklap.nl
Oud 09-03-2005, 21:53
ItsSuuS
Avatar van ItsSuuS
ItsSuuS is offline
hihi die homo's zijn echt zo homo!!
__________________
*Oi With the poodle allready!*
Oud 09-03-2005, 21:56
ItsSuuS
Avatar van ItsSuuS
ItsSuuS is offline
Citaat:
water willowglo schreef op 07-03-2005 @ 14:05 :



[/B]
ja ik vind hun heel eng.. vooral die vader.. en die dochter zit er ook een beetje vreemd uit maar goed...
t zijn echt van die schilders
__________________
*Oi With the poodle allready!*
Oud 09-03-2005, 22:50
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
ItsSuuS schreef op 09-03-2005 @ 22:56 :
ja ik vind hun heel eng.. vooral die vader.. en die dochter zit er ook een beetje vreemd uit maar goed...
t zijn echt van die schilders
whahaha
maar je hebt wel gelijk ja: echt van die kunstenaars-types.

Ik vind hun relatie een beetje eng: klinkt me wat té close. Ik zou zelf ook niet zo'n relatie willen hebben met m'n vader. misschien is het daarom dat ik er de kriebels van krijg

En toch vind ik hen ergens ook wel leuk. Ze doen goed hun best en gaan ervoor. Dat waardeer ik wel.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 10-03-2005, 11:41
*~Angel~*
Avatar van *~Angel~*
*~Angel~* is offline
Citaat:
Balance schreef op 09-03-2005 @ 23:50 :
whahaha
maar je hebt wel gelijk ja: echt van die kunstenaars-types.

Ik vind hun relatie een beetje eng: klinkt me wat té close. Ik zou zelf ook niet zo'n relatie willen hebben met m'n vader. misschien is het daarom dat ik er de kriebels van krijg

En toch vind ik hen ergens ook wel leuk. Ze doen goed hun best en gaan ervoor. Dat waardeer ik wel.
idd dat viel me ook al op, beetje te close
Voor de rest vond ik het best leuk. Damn die file je zal er maar in staan haha.

Hm kben beniewd of die 2 wat krijgen. Ik weet ff niet de namen Nathalie en nog wat. Wel lullig dan voor hun vriend/vriendin. Kep gevoel dat zij wel wil
Oud 10-03-2005, 13:14
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Balance schreef op 09-03-2005 @ 23:50 :
whahaha
maar je hebt wel gelijk ja: echt van die kunstenaars-types.

Ik vind hun relatie een beetje eng: klinkt me wat té close. Ik zou zelf ook niet zo'n relatie willen hebben met m'n vader. misschien is het daarom dat ik er de kriebels van krijg

En toch vind ik hen ergens ook wel leuk. Ze doen goed hun best en gaan ervoor. Dat waardeer ik wel.
Hm ik snap wel wat je bedoelt... maar heb daar zelf niet zo'n probleem mee... het is haar vader, dus het is alleen maar leuk voor haar dat ze zo'n goede band hebben, toch? (als het maar niet een TE goede band wordt he... )

Maar: die vader is wel eng!! Gewoon hoe hij eruit ziet... Heel fout!
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 10-03-2005, 13:42
Verwijderd
Ik vind die vader en dochter juist super leuk. Ik wou dat ik zo'n band had met m'n vader. Lijkt me echt heel leuk
En mja, zijn uiterlijk, ik kan me er niet echt druk om maken... hij ziet er gewoon uit als een vader. En ik vind haar heel mooi
Oud 10-03-2005, 14:28
.Pure
.Pure is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 10-03-2005 @ 14:42 :
En ik vind haar heel mooi
Oud 10-03-2005, 14:30
Verwijderd
Citaat:
.Pure schreef op 10-03-2005 @ 15:28 :
Mag dat niet?
Oud 10-03-2005, 14:54
ook hallo
Avatar van ook hallo
ook hallo is offline
Citaat:
enilE schreef op 09-03-2005 @ 22:03 :
Ik ben net zoals de meeste van jullie ook voor Jeroen en Manja, vooral omdat hij ook Chinees heeft geleerd. Is toch wel zo slim vind ik, om je een beetje voor te bereiden.
Ik kan echt niet tegen die twee, ze zijn echt te goed voorbereid. Ik hou meer van mensen met wat creativiteit
Oud 10-03-2005, 15:11
ItsSuuS
Avatar van ItsSuuS
ItsSuuS is offline
Citaat:
basketbalster schreef op 10-03-2005 @ 15:54 :
Ik kan echt niet tegen die twee, ze zijn echt te goed voorbereid. Ik hou meer van mensen met wat creativiteit
nou.. het is anders best zwaar om daar naartoe te gaan, vind het juist wel goed van ze dat ze zich hebben voorbereid..

@andijvie: ehm.. je mag haar best mooi vinden hoor, maar ik denk dat ik een beetje het zelfde denk als .Pure:
ik vind haar echt NIET mooi.. ze is een beetje gekkig en ze ziet er eerder uit als 14 dan als 19
__________________
*Oi With the poodle allready!*
Oud 10-03-2005, 15:16
Verwijderd
Oh, vind ik helemaal niet. Ze ziet er wel gekkig uit, maar dat vind ik juist mooi En 14 vind ik haar echt niet lijken. Gewoon 19 (Zonder achterlijke lagen make-up that is.)
Oud 10-03-2005, 20:59
Verwijderd
Ik ben ook niet zo'n Jeroen en Manja-fan. Ik vind hem vooral zo'n gladjanus, en allebei zwaar overtuigd van hun eigen krachten (ergens ook wel terecht hebben we al gezien, maar toch...)
Ik mag ze gewoon niet zo.

Krieke en Nathalie vind ik echt hip
(dat was echt zó typecasting )
En die tweeling is ook wel ok.
Oud 12-03-2005, 09:51
shy gurl
shy gurl is offline
Nee heh, nu begint hart in aktie ook weer..Nu moet ik drie programma's kijken op dezelfde tijd: peking express, boer zoekt vrouw en hart in aktie. Naja, mn voorkeur ligt toch bij peking express
__________________
~*niet iedereen hoeft een held te zijn, er moeten ook mensen zijn dee gered moeten worden*~
Oud 12-03-2005, 12:44
Verwijderd
Ik zit nu geloof ik op Peking Express en CSIY tegelijkertijd. En er kwam nog iets... Hmm, nou ja, ik heb twee video-recorders, dus het gaat wel lukken
Oud 12-03-2005, 20:23
Verwijderd


Ghe, hoor ik van mijn vader dat die man de nieuwe vriend is van een vrouw waar we vroeger altijd mee op vakantie gingen. Ze hebben elkaar ontmoet bij Rock en Roll dansen.

*ieks*

+ morgen!
Oud 12-03-2005, 21:05
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Hmm ik weet niet waarom, maar Jeroen doet me sterk denken aan George Michael in zijn jonge jaren...

Ze lijken niet echt op elkaar... toch?



Kan helaas geen pic van Jeroen vinden om mee te vergelijken...
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Peking Express 3 - De Mekong Route
Verwijderd
420 31-05-2006 17:19
Films, TV & Radio Net5 in het voorjaar
Verwijderd
67 16-03-2006 18:09
Films, TV & Radio Peking express
Kim18
1 03-04-2005 18:30
Films, TV & Radio Expeditie Robinson
Verwijderd
500 26-11-2004 16:41
Films, TV & Radio Everwood #2
Nuck
500 30-06-2004 09:50
Films, TV & Radio Peking express
Shadina
500 16-05-2004 00:05


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:27.