Oud 15-03-2005, 13:45
Konijn
Avatar van Konijn
Konijn is offline
Dodgeball

Vond m best wel geslaagd, grappig, en niet al te flauw.
En Ben Stiller natuurlijk!
__________________
Keep on rockin'
Advertentie
Oud 15-03-2005, 16:39
lovetear
Avatar van lovetear
lovetear is offline
Friend: mooie muziek, en ik heb een zwak voor die opgroeifilms. Daarnaast zat er ook een hele coole vechtscene in .
__________________
Dat heb je soms...
Oud 15-03-2005, 21:42
2B!
2B! is offline
Ali G in da house!

Altijd even flauw en saai maar wel vermakelijk!
Oud 16-03-2005, 14:43
lovetear
Avatar van lovetear
lovetear is offline
Happy together: eerst was ik bang dat het kleurgebruik de hele film zo minimaal zou zijn, maar dat bleek niet zo te zijn. Mooie muziek, en elke scene waar een sigaret in voorkwam was prachtig, de dansscene was dat ook. Ook mooi om die mannenliefde zo in beeld te zien worden gebracht, de verhoudingen waren duidelijk anders dan in een man-vrouw relatie, beiden probeerden dezelfde rol te spelen in de relatie. Rauw, maar aan de andere kant juist heel liefdevol. Mooie film .
__________________
Dat heb je soms...
Oud 16-03-2005, 14:50
Silent Enigma
Silent Enigma is offline
Proverka na dorogakh van Aleksej German Sr.

mooie WOII-film uit Rusland, 1971. grappig, hard, aangrijpend, cynische blik op Sovjet-Rusland. daarom lange tijd verboden geweest.

Laatst gewijzigd op 16-03-2005 om 14:52.
Oud 17-03-2005, 17:34
2B!
2B! is offline
Interview with the vampire!

Altijd interessant.
Oud 17-03-2005, 18:37
Verwijderd
Monty Python's And Now for Something Completely Different

Compilatie van de beste sketches uit seizoen 1 en 2 van de tv-serie MP's Flying Circus. Natuurlijk erg leuk

Cidade de Deus

Al eerder gezien. Het blijft een fantastische film. Die acteerprestaties, daar kan menig professioneel acteur nog een puntje aan zuigen. Het komt allemaal zeer realistisch en natuurlijk over

Almost Famous

Ook al eerder gezien. Erg koel.

Catch Me If You Can

Wel okee. Tom Hanks' "screen time" was veel minder dan diCaprio's. Soms ook wat verwarrend en sommige scenes waren zo haastig gemonteerd dat er niet overal even diep op in werd gegaan (enkele slimme oplichterstrucs van Abagnale bijvoorbeeld). Maar desondanks toch wel vermakelijk.

Laatst gewijzigd op 17-03-2005 om 18:41.
Oud 17-03-2005, 19:32
Verwijderd
Stalag 17

Film over een aantal Amerikaanse krijgsgevangenen in "Stalag 17", een gevangenenkamp, tijdens de Tweede Wereldoorlog. Aardige film, maar niet baanbrekend (zoals wel meer van Wilder's films, vind ik).
Oud 17-03-2005, 19:42
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
In The Mood For Love


Zeer pakkend & emo. Geen spijt van.
Oud 17-03-2005, 20:55
lovetear
Avatar van lovetear
lovetear is offline
Citaat:
Levitating Nun schreef op 17-03-2005 @ 19:42 :
In The Mood For Love


Zeer pakkend & emo. Geen spijt van.
Ik heb zooooo'n zwak voor die film . Kan niet wachten om hem in de bioscoop te zien .

Twilight samurai: inderdaad een schitterende film. Ik weet niet hoe het kwam, ik stond de hele tijd vrij onverschillig tegenover de hoofdrolspeler, maar aan het eind bleek dat het onopvallend zo op me in had gewerkt dat de film oprecht raakte. Prachtig einde .

Paradise girls: Ook mooi, ik leefde met elk karakter mee, dat was wel grappig. Binnen een kwartiertje heb je het gevoel iemand echt helemaal te begrijpen. En dat drie keer achter elkaar. Vond het eerste verhaal wel het mooist trouwens, dat meisje was echt heel ontwapenend. Veel mooie scenes trouwens, veel liefde. En tering wat was die muziek toch elke keer perfect getimed zeg, daar was ik echt van onder de indruk .
__________________
Dat heb je soms...
Oud 17-03-2005, 22:12
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
lovetear schreef op 17-03-2005 @ 20:55 :
Ik heb zooooo'n zwak voor die film . Kan niet wachten om hem in de bioscoop te zien .
Wonderschoon. Niet al te plat, meer suggestie. Erg mooi.
Oud 17-03-2005, 22:39
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Levitating Nun schreef op 17-03-2005 @ 19:42 :
In The Mood For Love


Zeer pakkend & emo. Geen spijt van.
Goed zo. Welkom bij de ITMFL-sekte.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Oud 17-03-2005, 22:41
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
International Tool Machines of Florida, Inc.-sekte?
Oud 17-03-2005, 23:31
Verwijderd
Citaat:
Levitating Nun schreef op 17-03-2005 @ 19:42 :
In The Mood For Love


Zeer pakkend & emo. Geen spijt van.
Geweldige film idd

Ontopic:

Platoon

Het is alweer een tijdje geleden dat ik 'm voor het laatst gezien heb. Nu vond ik hem ook wel goed, en zeker naarmate het vorderde erg sterk. Het begin is echter wat suf.
Oud 18-03-2005, 01:19
King Ralph
Avatar van King Ralph
King Ralph is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 17-03-2005 @ 22:39 :
Goed zo. Welkom bij de ITMFL-sekte.

The Ring Two : 2 of 3 leuke scenes, de rest matig.
Oud 18-03-2005, 01:41
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
King Ralph schreef op 18-03-2005 @ 01:19 :
The Ring Two : 2 of 3 leuke scenes, de rest matig.
Je bent al de zoveelste die hem afkraakt. Jammer, ik had gehoopt dat het wat zou worden met Nakata at the helms

Maar goed, ik ga hem toch bekijken.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Oud 18-03-2005, 02:47
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
The Last Horror Movie

Strontvervelende, tedieuze zwarte comedy die een hoop praatjes heeft, maar niets waarmaakt. De filosofische vraagstukken omtrent moraliteit en ethiek die worden behandeld komen niet verder dan 2VWO niveau en kunnen niet verhullen dat de film een nutteloze oefening in cinematisch geweld is. Geweld dat trouwens nergens echt expliciet wordt. Althans niet expliciet genoeg, naar mijn gerijpte en zeer moegetergde smaak.

De hoofdpersoon wilde waarschijnlijk afstotelijk en intrigerend tegelijk overkomen(net als Christian Bale in American Psycho), maar wekt in plaats daarvan alleen maar irritatie op. Hij speelt het niet leuk en krijgt, ondanks de scherpzinnig bedoelde regiestijl, de cynische lachers dus vrijwel nooit op de hand. Vermoedelijk wilden de makers alleen maar shockeren.

Nou dat is in één opzicht wel degelijk gelukt. Het is namelijk verbazingwekkend om te ontdekken hoe een moordfilm van amper 75 minuten minstens 60 minuten van zijn totale runtime had kunnen snijden zonder dat het de film kwaad zou doen. Knap hoor hé
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Oud 18-03-2005, 09:24
legatus
Avatar van legatus
legatus is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 18-03-2005 @ 02:47 :
The Last Horror Movie
En dan vergeten we ook nog eens het ongeloofwaardige uitgangspunt van de film. Verbazingwekkend genoeg ontvangt hij prijzen op verscheidene festivals.

Pretentieuze drek.
__________________
"The schizophrenic is drowning in the same waters in which the mystic swims with delight" -- Joseph Campbell (Mintz, 1983)
Oud 18-03-2005, 11:10
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
the wedding singer.
tjaaaaa. wel grappig i guess.
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Oud 18-03-2005, 17:56
Tara Masquerade
Tara Masquerade is offline
Gisteren de wedding singer. Ik vind hem niet echt super.
Daarvoor was het (d8 ik) Trainspotting. Dat vind ik nou een super film. Ik was al helemaal vergeten dat ik m al eerder had gezien
__________________
What was she for Halloween?
Oud 18-03-2005, 18:39
2B!
2B! is offline
Blood, the last vampire...
Niet echt een film...
Minifilm...
Wel bruut!
Oud 18-03-2005, 18:45
fcuk
Avatar van fcuk
fcuk is offline
meet the fockers
uhm tja wat zal ik er van zeggen.. ik sliep heerlijk
vond hem niet zo leuk
__________________
Your little spirit is lost without a home ♥
Oud 18-03-2005, 19:14
Verwijderd
net nog: cruel intensions.

wat een slap aftreksel van dangerous liasons zeg!
Oud 18-03-2005, 19:44
lovetear
Avatar van lovetear
lovetear is offline
Citaat:
Levitating Nun schreef op 17-03-2005 @ 22:12 :
Wonderschoon. Niet al te plat, meer suggestie. Erg mooi.
Ik wist wel dat je hem niet niks zou vinden .

Goodfellas: goeie film, maar in mijn herinnering was hij beter, denk toch dat ik once upon a time in america beter vind.

eternal sunshine of the spotless mind: had hem in de bios gezien, maar blijft een topfilm natuurlijk, prachtig.
__________________
Dat heb je soms...
Oud 18-03-2005, 22:01
Reynaert
Avatar van Reynaert
Reynaert is offline
Ik heb net Fa yeung nin wa (In the mood for love) gezien. Wat een geweldige film is dat, prachtig zoals met het beeld gespeeld wordt en de personages heel impliciet allerlei dingen uitten. Bovendien dwong de film me om anders naar bepaalde zaken te kijken, echt geweldig. Zeker een van de beste films die ik in tijden gezien heb (maar ik heb veel goede films gezien de afgelopen tijd). Nog bedankt voor de tip Levitating Nun/lovetear.
Oud 18-03-2005, 22:15
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
Reynaert schreef op 18-03-2005 @ 22:01 :
Nog bedankt voor de tip, lovetear.
Applaus voor Lovetear. Bis! Bis! Bis!
Oud 19-03-2005, 00:08
Verwijderd
Voor de tweede keer een stukje Unbreakable. Terwijl ik hem keek wist ik weer helemaal hoe alles ging lopen, dus toen ben ik maar wat anders gaan doen.

Wel een goede film overigens. Voor één keer.
Oud 19-03-2005, 00:25
Verwijderd
The Italian Job (2003)

Een beetje haastig gemonteerd, oppervlakkig, zogenaamd flitsend en erg simplistisch. Alleen Edward Norton was wel okee, maar ook dat kan de film niet redden.
Oud 19-03-2005, 13:21
hasseltboy
Avatar van hasseltboy
hasseltboy is offline
Unbreakable

Mooie film, mooie beelden.
__________________
Hasselt!|lid van Berlijn fanclub!|Gott mit uns
Oud 19-03-2005, 13:36
Verwijderd
Unbreakable.

Nu weet ik helemaal zeker dat ik bij de volgende film van M.Night Smyhalan whatever vlak voor het einde gewoon de plot om moet draaien, en dan weet ik hoe de film afloopt .

Wel redelijk goede film though, alleen die Bruce Willis speelt wel niet echt een spraakzame knakker.
Die neger dig ik altijd wel overigens.
Oud 19-03-2005, 13:50
hasseltboy
Avatar van hasseltboy
hasseltboy is offline
Citaat:
MetalliCat schreef op 19-03-2005 @ 13:36 :
Unbreakable.

Wel redelijk goede film though, alleen die Bruce Willis speelt wel niet echt een spraakzame knakker.
Dat was juist zo mooi, die stiltes...
__________________
Hasselt!|lid van Berlijn fanclub!|Gott mit uns
Oud 19-03-2005, 13:57
Verwijderd
Citaat:
hasseltboy schreef op 19-03-2005 @ 13:50 :
Dat was juist zo mooi, die stiltes...
Dat is dan de voor de hand liggende opmerking, idd, maar soms is het wel apart en ook wel door Bruce Willis. Bij iemand als Kevin Spacey trek ik dat meer.
Oud 19-03-2005, 15:07
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
Citaat:
hasseltboy schreef op 19-03-2005 @ 13:21 :
Unbreakable

Mooie film, mooie beelden.
jaa.

En Shrek, want die had ik aan mn broertje gegeven en hij wilde meteen kijken. Vooral die features die erbij zitten op de DVD zijn te sneu Maar het blijft een grappige film natuurlijk.
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Oud 19-03-2005, 16:07
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
ring 2 bouten film.
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Oud 19-03-2005, 18:07
Verwijderd
Spetters.

Gedateerd, maar wel grappig.
Oud 19-03-2005, 19:14
Verwijderd
Blow. Vette film.
Oud 19-03-2005, 22:33
Verwijderd
Eternal Sunshine Of The Spotless Mind

Weirde coolheid.
Oud 19-03-2005, 22:33
Verwijderd
Citaat:
Milk schreef op 19-03-2005 @ 18:07 :
Spetters.

Gedateerd, maar wel grappig.
'Waarom moesten jullie mij hebbben'
'Gewoon, voor de lol'...
Oud 19-03-2005, 23:35
Verwijderd
La vita e bella - Prachtig.

Amelie - Leuk

Evelyn - Niet bijster bijzonder.

Unbreakable - Aardig voor een keertje.
Oud 19-03-2005, 23:35
Reynaert
Avatar van Reynaert
Reynaert is offline
Ik heb net Sideways gekeken. Ik vond het een heel typerende film, waarbij de karakters heel menselijk waren. De beelden oogden verder wat flets, maar dat was natuurlijk ook de bedoeling. Het verhaal had eigenlijk niet veel om het lijf, alle gebeurtenissen stonden in dienst van de personages. Toch werd het allemaal op zo'n manier verteld dat het meer dan eens een gevoel van herkenning gaf. Kortom: een aardige film maar geen topper.
Oud 20-03-2005, 00:42
PV
PV is offline
If only, met Jennifer Love Hewitt.
Tja een echt romantisch verhaal, goed in zijn soort. Waarom er op het doosje staat dat het voor 16 jaar en ouder is, is me overigens een raadsel, je ziet een paar spetters bloed en een halve borst.
Oud 20-03-2005, 02:16
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Grave of the Fireflies

Prachtige film met een briljant middenstuk.

Boogeyman

Wie dit heeft bedacht "deserves to be executed right at the spot"

Ugh.

Inner Sense

Bij vlagen erg pakkend en stijlvol. Maar bij vlagen ook erg halfbakken en kort door de bocht. Toch is het wel de moeite waard.

Kamen gakuen

Meh.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Oud 20-03-2005, 10:11
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Evelyn
Lachen met Pierce Brosnan en 'hoe-heet-ze-van-ER' als lompe Ieren. En verder schattig, maar niet geweldig.

Dogma
Hm ik kan me steeds slechter herinneren waarom ik dat zo'n goede film vond een paar jaar geleden... Vooral Salma Hayek en Chris Rock: Wat ontzettend slecht geacteerd!! Maar wel: Alanis Morisette als een mooie God en Alan Rickman als een geloofwaardige Metatron.

The Notebook
Erg romantische en mooie film. Bij vlagen ook grappig Maar de mannelijke hoofdrolspeler speelde een paar jaar geleden in een verschrikkelijk irritante nickelodeon/fox kids serie! Pff... Gelukkig kreeg hij in de film een baard, toen kon ik het weer aan
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 20-03-2005, 10:54
Donny must die
Donny must die is offline
My sassy girl, hmm kheb hem na een uur stopgezet, vond de humor niet zo leuk, wel mooi meisje though. rest van de film kijk ik vanavond ofzo
Oud 20-03-2005, 11:31
Verwijderd
Barton Fink

Wel een leuke film met heel subtiele humor. Typisch de gebroeders Coen dus.
Oud 20-03-2005, 19:15
Donny must die
Donny must die is offline
Citaat:
Nanahara schreef op 20-03-2005 @ 10:54 :
My sassy girl, hmm kheb hem na een uur stopgezet, vond de humor niet zo leuk, wel mooi meisje though. rest van de film kijk ik vanavond ofzo
geweldige film, wow (L)
Oud 20-03-2005, 19:23
meisje
meisje is offline
The Village, suckte bigtime.
Oud 20-03-2005, 19:54
Cosa_nostra
Avatar van Cosa_nostra
Cosa_nostra is offline
visitor Q.
echt leuke film. best bizar maar knap gedaan van miike
__________________
Consider me fuckin' Willy fuckin' Wonka! This is my fucking chocolate factory! You got it? My factory!... the devil rejects
Oud 20-03-2005, 21:19
niña
Avatar van niña
niña is offline
Finding Neverland, so nice
__________________
“I have a friend who is a stripper. You’re much happier than her.”
Oud 20-03-2005, 23:46
Reynaert
Avatar van Reynaert
Reynaert is offline
Ik heb net Pocahontas gezien. Volgens mij heb ik hem vroeger ooit wel eens gezien maar ik wist er werkelijk niets meer van. Wát een geweldige film is dat zeg, prachtig.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Zelfmoord en pijn...
Jaymes
12 20-08-2013 01:28
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Geen referendum EU-verdrag
Verwijderd
151 27-09-2007 17:55
Verhalen & Gedichten Anouk en Danny #2
Little Phoebe
264 23-07-2006 15:40
Films, TV & Radio Welke film heb je het laatst gezien en wat vond je er van? [Deel 12]
Freshh~
500 11-05-2005 11:36
Films, TV & Radio The Matrix Revolutions
Martijn
334 13-02-2004 21:45
Films, TV & Radio Buffy-topic #2
x-spekkie-x
500 14-07-2003 14:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:29.