Oud 23-11-2010, 23:53
kroot
kroot is offline
Omdat de oude vol was.

Paarse coltrui met een wijdachtige col. Wit t-shirt eronder, daaronder roze hempje.
Spijkerbroek en zwarte laarzen.
Advertentie
Oud 24-11-2010, 16:38
Guinie
Guinie is offline
Witte longsleeve met daaroverheen roze blousje met korte mouwen. Blauwe spijkerbroek, zwarte laarzen.
Oud 24-11-2010, 18:27
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
rood DC shirt, groen geruit vest, adidas joggingbroek, hardloopschoenen. (drie maal raden wat ik heb gedaan vandaag
Oud 24-11-2010, 21:22
Verwijderd
Zwarte jeans, allstars, blauw geruite bloes.
Oud 25-11-2010, 15:14
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Vandaag zie ik er uit als een goth/Wednesday Addams. (Fa naamzoek. )
Zwarte kilt, zwarte maillot met ingeweven streepjes, kisten, zwart/grijs gestreept shirtje, zwart capuchonvest, kettinkje met vampier tandjes.
+m'n haar in 2 vlechtjes met zwarte strikjes erin.

Laatst gewijzigd op 25-11-2010 om 19:08.
Oud 25-11-2010, 16:29
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Grijze legging
Donkerblauw geruit jurkje/lang t-shirt
Daar overheen een donkerblauw vest wat ongeveer even lang is
haren los
make-up die gelukt is (draag 't bijna nooit)
Zwarte korte rijglaarsjes.
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Oud 25-11-2010, 17:26
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Heb je ook geen ondergoed aan Trimm

Ik draag een heel lichtrose gebreid jurkje, best wel kort maar niet idioot, met een zwart satijnen lintje om m'n middel, zwart kort vestje met een schulprandje, dikke zwarte panty, zwarte beenwarmers, Vans met rose bloemetjes en bliksem, oorbellen in de vorm van handtasjes én polsbraces. Yay.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 25-11-2010, 18:22
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Blauwe spijkerbroek, wit hemdje met spaghettibandjes, witte longsleeve, wit/paars/grijs geruit blousje, zwarte laarzen
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 25-11-2010, 19:06
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Heb je ook geen ondergoed aan Trimm
Ja, maar dat ziet niemand dus dat vond ik niet noemenswaardig.
Maar speciaal voor jou dan:

Spoiler
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 27-11-2010, 11:18
Dizzy B
Avatar van Dizzy B
Dizzy B is offline
Vandaag ben ik in tattoo style met mijn Death Fresh Clothing t-shirt....
Oud 01-12-2010, 19:44
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Whaa, koud:

zwarte bh en slip, donkerblauwe skisokken, blauwe spijkerbroek, roze hemdje met spaghettibandjes, lichtblauw/wit gestreept poloshirtje, donkerblauwe v-halstrui, lichtblauwe lange sjaal en sinds net ook een zwart fleecevest want ik bleef het koud houden.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 01-12-2010, 19:54
Verwijderd
ik droeg eerst een katoenen broek, adidas sokken, een zwart t-shirt van de EHBO, en daarover heen een groenig overhemd. en nu draag ik een zwarte trainingsbroek een zwart t-shirt, zwarte adidas sokken en een zwarte trui met de lowlands line up op de achterkant.
omdat ik vanmiddag hard gelopen heb.
Oud 01-12-2010, 20:29
Verwijderd
Oud 01-12-2010, 21:09
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Kou! Ondergoed, hemdje, legging, stuka-broek, katoenen sokken met daaroverheen schapenwollen sokken (want kriebel!), shirt met lange mouwen, trui. En buiten: dik vest, jas, sjaal, muts en wanten.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 01-12-2010, 22:33
kroot
kroot is offline
zwarte ribbroek, zwart met blauw gestreepte lange trui met grote col, daar onder paars t-shirt (zie je toch niet) en zwarte laarzen
Oud 01-12-2010, 23:21
Verwijderd
Ik was zeer goed bestand tegen de kou vandaag. zwart t-shirt, legergroene longsleeve + zwarte longsleeve, rood lelijk maar wel warm vest, maillot, legergroene broek, 2 paar fluffy sokken, kaplaarzen, 2 winterjassen, sjaal, muts en handschoenen.
Oud 02-12-2010, 15:58
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Ja, maar dat ziet niemand dus dat vond ik niet noemenswaardig.
Maar speciaal voor jou dan:

Spoiler
Ik bedoelde meer bij je kilt, ik ben altijd razend benieuwd

Ot: zwarte chillbroek, panty, witte pluizige sokken, grijs hemdje, enorme rose trui van m'n studentenvereniging. Ziek jippiejajee.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 02-12-2010, 18:10
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik bedoelde meer bij je kilt, ik ben altijd razend benieuwd
Achso! Gek, het is veels te koud om zonder undies rond te lopen!

ot:
(te) wijde spijkerbroek
Kisten (want waterdicht)
zwart hemdje
roze T-shirt met stomme tekst

+ straks buiten:
zwart cupuchon vest
zwarte sjaal
gebreide paars/wit/grijze muts, met zo'n bolletje erop
zwarte jas met ubercapuchon
paarse wanten
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Ads door Google
Oud 02-12-2010, 19:41
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Brrr, vandaag ook koud en op het werk was de kachel kapot en was het maar 13 graden vanmorgen!

Zwarte slip en bh, grijze skisokken, blauwe spijkerbroek, blauwe riem, roze hemdje met spaghettibandjes, blauwe skipully, zwart fleecevest, grijzige sjaal.

+ buiten: nog een tweede sjaal (zwarte fleece), zwarte fleece muts en zwarte fluffy handschoenen, bergschoenen
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 03-12-2010, 11:15
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Achso! Gek, het is veels te koud om zonder undies rond te lopen!
Ja, begrijpelijk.

Ot: daarstraks ging ik naar stal en toen droeg ik een dikke zwarte panty, een paardrijbroek, sportsokken, kniekousen, een zwart shirtje met lange mouwen, een paars shirtje met korte mouwen, een rose-met-blauwe-met-pailletjes sjaal, een huge-ass lichtblauwe trui en een huge-ass zwarte trui van Tool. Dat was bijna warm genoeg, alleen m'n bovenbenen waren bevroren.

Nu ben ik gedoucht en draag ik een wit gazen rokje, een zwart hemdje, een zwart shirtje met lange mouwen, een donkergroenblauwige gebreide tuniek met korte mouwen en een vallende kraag, een dikke zwarte panty (wel een andere dan vanmorgen), een dikke zwarte maillot, kniekousen en beenwarmers. Namnamnam veel kleren.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 03-12-2010, 12:29
Verwijderd
Zo'n zwarte broek met zakken (cargo heet dat geloof ik), een kaki tshirt met een engel en vanalles erop, een zwart/grijs gestreepte trui, zwart met roze Kustoms.
Oud 03-12-2010, 18:23
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Vandaag heb ik dit aan, wintertijd is bij mij meestal rood en zwart tijd.

Zwarte skinnyjeans
Bordeauxrode lange tuniek shirt of jurkje met lange mouwen
Daaroverheen een wijde rode trui met zwarte ster (zelf gebreid)
Zware Caterpilar schoenen
Bordeauxrode beenwarmers

Onder dat lange bordeauxrode shirt draag ik nog een felgeel T shirt en singlet, maar dat is op de foto niet te zien.

Oud 03-12-2010, 18:24
Verwijderd
Nu: legging als panty, zwarte Bronxlaarzen, trui/jurk, roze MD-bh en zwarte Homer Simpson boxer Oh ja en een donkerblauwe en een roze/rood gestreepte sok. En een ketting met sterren.
Oud 03-12-2010, 21:21
Verwijderd
Citaat:
Zo'n zwarte broek met zakken (cargo heet dat geloof ik), een kaki tshirt met een engel en vanalles erop, een zwart/grijs gestreepte trui, zwart met roze Kustoms.
De broeken met extra zakken hebben wel wat vind ik.
Oud 03-12-2010, 23:02
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Ben de afgelopen uren vanavond bezig geweest om een zwarte H&M tregging na te maken in zachte tricotstof. Hier een fotoverslag met eindresultaat.

H&M treggingbroek losgetornt.



V&D tricot hoeslakens.



Naaiwerk in eerste fase, stof uitgepakt en alvast voorgeknipt



Naaiwerk in tweede fase, de pistachegroene tregging is al voor het grootste gedeelte genaaid. Ik heb de stof dubbel genomen, dus die zelfgemaakte tregging bestaat uit 2 lagen stof.



Eindresultaat, heb het een en ander gecombineerd met een groen tuniekjurkje en felgeel topje. De grote pistachegroene oorringen maken het af. Ja toch!

Foto is ongeveer een half uur geleden gemaakt, de belichting en scherpte is denk ik niet zo goed gelukt. De pistachegroene tregging des te beter.

Advertentie
Oud 04-12-2010, 09:58
Verwijderd
Die groene broek staat je goed hoor cornel leuk bij je oorbellen. lekker opvallend ook
Oud 04-12-2010, 17:39
Guinie
Guinie is offline
Zwart-wit gestreept t-shirt, roze vest, zwarte spijkerbroek, oorknopjes, kettinkje. Nu nog geen schoenen, maar straks zwarte laarzen (en donkergrijze jas, paarse sjaal, zwarte handschoenen )
Oud 05-12-2010, 11:53
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Zwarte tregging (jaja)
Lang shirt met panterprint
Bruin vestje
Lange sjaal met een vos erop
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 05-12-2010, 12:39
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Taupe kleurige streepjesbroek met zakken, zwart hemdje met spaghettibandjes, turquoise v-hals trui
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 05-12-2010, 13:21
Verwijderd
sokken en een boxer, ik ben nog bezig met wat ik daar overheen ga dragen
Oud 07-12-2010, 23:26
kroot
kroot is offline
Paarse coltrui, rood shirt met lange mouwen er onder, hempje. Spijkerbroek en zwarte laarzen.
Oud 08-12-2010, 13:31
Prospect
Avatar van Prospect
Prospect is offline
een blauwe pyjama, ik ben ziek
Oud 08-12-2010, 15:42
Giles
Avatar van Giles
Giles is offline
Donkerblauwe skinny, zwart/geel/witte LA Gears, grijs/wit gestreept overhemd en grijze spencer.
__________________
'I wanna torture you. I used to love it, and it's been a long time. I mean, the last time I tortured somebody, they didn't even have chainsaws.'
Oud 08-12-2010, 22:58
kroot
kroot is offline
grijs jurkje met zwarte maillot eronder en blauwe schoenen!
Oud 08-12-2010, 23:03
Verwijderd
Citaat:
en blauwe schoenen!
Cornel ga blij zijn als hij zoveel navolging krijgt


Hier zwarte pantalon, zwart hemd, zwart gilet met blinkende knopen, grijs-zwart geruite blazer, grijze stropdas
En warme schoenen en kousen natuurlijk.
Oud 08-12-2010, 23:09
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
Citaat:
Cornel ga blij zijn als hij zoveel navolging krijgt


Hier zwarte pantalon, zwart hemd, zwart gilet met blinkende knopen, grijs-zwart geruite blazer, grijze stropdas
En warme schoenen en kousen natuurlijk.
schoenen en kousen ook zwart??

Ik vandaag een zwart overhemd, zwart/grijs/paars geruite V-hals trui, Zwart/grijze sjaal, zwarte jeans, zwarte sokken en zwarte van Bommels
Ads door Google
Oud 08-12-2010, 23:51
Verwijderd
schoenen zwart ja.
Kousen grijs/zwart gestreept

Blauwe schoenen zouden mij niet staan denk ik
Oud 09-12-2010, 22:19
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Grijze tregging
Donkergrijze beenwarmers
Zwart hemdje met kanten bandjes
Blauw hemdje met knoopjes voor en een karper op de rug
Wijd wit shirt met een poes erop
Lang zwart vest
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 09-12-2010, 22:26
Verwijderd
Citaat:
schoenen zwart ja.
Kousen grijs/zwart gestreept

Blauwe schoenen zouden mij niet staan denk ik
Ik zag van die hele nette heren schoenen in het blauw anders, mits de rest van je garderobe niet te zwart is zou het kunnen.
Oud 09-12-2010, 23:04
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
Citaat:
Ik zag van die hele nette heren schoenen in het blauw anders, mits de rest van je garderobe niet te zwart is zou het kunnen.
Ik heb het ook niet op blauwe schoenen, zou er niet aan durven denken om mijn van Bommels blauw te hebben
Oud 09-12-2010, 23:42
Verwijderd

Ik heb nu zelf ook blauw schoenen aan met een niet al te nette broek (licht bruin katoen of iets anders sowieso geen blauwe spijkerstof) en daarboven weer iets blauw kan het prima hoor.
Oud 10-12-2010, 03:05
Verwijderd
Mijn kleerkast is zwart, zwarter, zwartst

Ik denk dat ik alleen converse blauw zou dragen en dan nog...
Oud 10-12-2010, 21:58
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
Citaat:
Mijn kleerkast is zwart, zwarter, zwartst

Ik denk dat ik alleen converse blauw zou dragen en dan nog...
haha, misschien ooit blauwe sokken, de rest vind ik toch verschrikkelijk in blauw.
Oud 10-12-2010, 22:06
Verwijderd
Citaat:
Mijn kleerkast is zwart, zwarter, zwartst

Ik denk dat ik alleen converse blauw zou dragen en dan nog...
Zwart houden dan .

Mijn motto is juist dat je elke kleur in mijn kast moet kunnen vinden. , draag het niet allemaal door elkaar heen maar kan wel goed afwisselen vind ik zelf.
Oud 10-12-2010, 22:26
Verwijderd
Mijn outfits zijn
zwart-zwart, zwart-grijs, zwart-wit, zwart-rood, zwart-paars...
en dan heb ik het denk ik wel gehad XD
Oud 13-12-2010, 23:01
kroot
kroot is offline
roze fleece vest/trui
spijkerbroek en bruine laarzen
Oud 14-12-2010, 01:11
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
- zwart threadless shirt met ribbenkast en vogeltje erop
- zwart rokje met witte stipjes
- Zwart hemdje
- Zwart capuchonvest
- donkergrijze maillot (de zwarte zit in de was)
- kisten

Qua kleurencombi dus erg FA-verantwoord.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 14-12-2010, 02:27
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Vandaag was het wel effe voor mijn doen een heftig en koud dagje, lag ik om (ja hoor om 12:27 uur) nog in mijn bed en de deurbel uitgeschakeld, schijnt toen ik even later in de brievenbus keek een kennisgeving te liggen van DHL dat ze om 11:30 langs waren geweest en dat ze de volgende dag terug zouden komen. Uiteraard heb ik gebeld dat ik de zending zelf kom ophalen met de fiets bij het DHL kantoor in Beek (nabij vliegveld) tussen 18 en 19 uur.

Daar ik mijn conditie en figuur op peil wil houden, meteen maar van de gelegenheid gebruik gemaakt om een fietstocht te maken met mijn mountainbike (ongeveer 60 km heen en terug)
Aangekomen bij DHL meteen het pakket geopend en de sjaal maar eens omgedaan. Wow zeg die kleurrijke sjaal zit heerlijk zacht en warm, meteen maar omgedaan en lekker warm terug gefiets van het zeer koude vliegveld Beek naar Heerlen. Kwam rond 20:15 thuis aan.

Het is nu 2 uur snachts en heb effe vlug deze foto van mijzelf gemaakt, anders moest ik tot morgen wachten op betere daglicht omstandigheden, maar de sjaal staat zeer goed op zowel mijn zwarte alsook op deze rode wijde wollen jas. De prijs was met zijn 125 euro wel aan de hoge kant, maar ben ik inmiddels allang weer vergeten. Sjaal is 220 cm lang en ongeveer 25 cm breed en gemaakt van 100% alpacawol.


Foto's (waarvan 1 detailfoto van dichtbij ) waar ik de sjaal draag.





Detailfoto van het merk etiket.

Oud 14-12-2010, 15:47
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Zwart gazen rokje, grijs ajour truitje met glitters, wit hemdje daaronder, zwarte panty & zwarte maillot, laarzen. En oorbellen met paarse parels en hartjes.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 14-12-2010, 21:28
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Zwarte legging, zwart nepleren rokje, zwierige zwart top van voile. En paarse skisokken .
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Jonkvrouw, saai mij nu uw hand! #1398
Verwijderd
500 05-06-2011 23:45
Drugs & Alcohol IZSADC-topic en nu fatsoenlijk
Verwijderd
500 16-01-2006 23:32
Drugs & Alcohol Ha! Spammend, groots, nieuw, vers IZSADC-topiq!
Verwijderd
501 24-04-2005 16:38
Muziek Pats hier met je muziekcollectie
telluriet
216 05-09-2004 20:20
Muziek lyrics die niet kunnen gewoon..
Rioto
87 01-09-2002 20:58
Levensbeschouwing & Filosofie De Bijbel is veranderd.
Joël
182 13-06-2002 14:02


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:49.