Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-12-2013, 22:28
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ok und los!
Advertentie
Oud 07-12-2013, 22:33
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Niet, hoezo?
Door die bruidsschat die ze je gisteren heeft gegeven.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 07-12-2013, 22:33
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Oh ja, Ik hou van Carbs. Carbs zijn mijn favoriet.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 07-12-2013, 22:55
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Dat kan natuurlijk ook een reden zijn om ze te eten
Oud 07-12-2013, 23:04
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Door die bruidsschat die ze je gisteren heeft gegeven.


We gaan niet trouwen, maar ik kon de pakketten wel waarderen hoor
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 08-12-2013, 00:50
Verwijderd
nou, m'n gedicht is af en m'n surprise is bijna af, alleen nog wat stoflijm kopen morgen en wat spullen opplakken en dan ben ik fertig.
Ik heb een enorme telefoon gemaakt van stof. een iToon, voor anne d'r vader die ons altijd vertelt dat hij smartphones niet zo smart vindt omdat ze snel leeg gaan en zijn koelkast met 0 functies niet.
Oud 08-12-2013, 01:00
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Dat kan natuurlijk ook een reden zijn om ze te eten
Dat doe ik dan ook met bakken tegelijk.

Citaat:


We gaan niet trouwen, maar ik kon de pakketten wel waarderen hoor
Het klonk allemaal ook heel lief/tof/handig.

Citaat:
nou, m'n gedicht is af en m'n surprise is bijna af, alleen nog wat stoflijm kopen morgen en wat spullen opplakken en dan ben ik fertig.
Ik heb een enorme telefoon gemaakt van stof. een iToon, voor anne d'r vader die ons altijd vertelt dat hij smartphones niet zo smart vindt omdat ze snel leeg gaan en zijn koelkast met 0 functies niet.

Ik vind 't zo leuk hoe veel moeite jij altijd stopt in dingen maken enzo. <3
Ik ben altijd dramatisch slecht in cadeaus verzinnen of maken.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 08-12-2013, 01:03
Verwijderd
ja ik probeer surprises altijd een heel hoog 'zonde om weg te gooien' gehalte te geven
heb jij dit jaar iets gedaan met je familie qua surprises en/of gedichten?
Oud 08-12-2013, 01:12
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Nope, mijn familie doet niet aan 'die ongein', maar voorgaande jaren ging ik wel bij m'n zus langs, omdat mijn nichtje nog in sinterklaas gelooft en het leuk is om te zien hoe zij door het dolle heen is met al haar cadeautjes. De rest van de familie heeft dan een chocoladeletter en that's it.

Eergister wou ik ook richting m'n Schwester om 't te vieren, maar door de storm reden er geen treinen en kon ik dus niet weg uit Leiden. Daar baalde ik wel hard van hoor. Heb nog wel m'n nichtje gebeld en die snapte 't gelukkig wel. Maar ja, wel klote dat ik haar laatste jaar als 'gelovige' heb gemist.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 08-12-2013, 01:18
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Het klonk allemaal ook heel lief/tof/handig.
Dat is het zeker

Ik ga nog maar eens een kopje thee zetten ofzo
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 08-12-2013, 02:45
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Ziezo, Sinterklaas is gevierd.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 08-12-2013, 05:15
Verwijderd
Raaahgh, ik wil mijn nieuwe telefoon Gieb speeltje *taps foot*
Oud 08-12-2013, 06:44
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Raaahgh, ik wil mijn nieuwe telefoon Gieb speeltje *taps foot*
Aww
Oud 08-12-2013, 07:42
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:


We gaan niet trouwen, maar ik kon de pakketten wel waarderen hoor
Mooi zo
__________________
Forumdownie
Oud 08-12-2013, 07:46
Verwijderd
Vandaag zijn N en ik anderhalf jaar bij elkaar.
Oud 08-12-2013, 07:55
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Vandaag zijn N en ik anderhalf jaar bij elkaar.
leuk!
__________________
Forumdownie
Oud 08-12-2013, 09:21
Verwijderd
@ Fizzle: omdat het anders gedoe wordt om überhaupt genoeg te eten
Oud 08-12-2013, 09:51
Verwijderd
sinterklaasavond met vrienden was gezellig. Ik heb het leukste cadeau van mezelf met het dobbelspel gewonnen. Een kookboek voor brownies en alles wat met chocolade heeft te maken, zo'n lekkere recepten en ik drink nooit meer alcohol waar rare opdrachten bij zijn
Ads door Google
Oud 08-12-2013, 09:59
Verwijderd
Citaat:
[....]en ik drink nooit meer alcohol waar rare opdrachten bij zijn
Vertel....

En leuke cadeautjes!
Oud 08-12-2013, 10:05
Verwijderd
Citaat:
Vertel....

En leuke cadeautjes!
Je had opdrachten als drink je glas in 1 keer leeg, en die trok ik dus 3 keer achterelkaar. Beetje kut met alcohol
Oud 08-12-2013, 10:07
Verwijderd
Oh hahahaha. Dat valt nog mee

Ik raad je aan om voorzichtig om te gaan met dit soort dingen hoor, je moet niet meer drinken dan dat je zelf wil
Oud 08-12-2013, 10:08
Verwijderd
Klopt, ik had daarna voor de zekerheid een glas water gepakt. En was ook best lullig, omdat ik echt niet veel drink. 1 glas drinken op een avond, en dan heb ik het niet alleen over alcohol.
Oud 08-12-2013, 10:14
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Oh hahahaha. Dat valt nog mee

Ik raad je aan om voorzichtig om te gaan met dit soort dingen hoor, je moet niet meer drinken dan dat je zelf wil
Jij had blijkbaar op iets anders gehoopt?
Oud 08-12-2013, 10:14
Verwijderd
Oohh, ja, dan komt 3 glazen wijn best wel hard aan.. Brak nu zeker?
Oud 08-12-2013, 10:15
Verwijderd
Citaat:
Jij had blijkbaar op iets anders gehoopt?
Haha, nee hoor, ik had alleen iets ergers verwacht.
Advertentie
Oud 08-12-2013, 10:17
Verwijderd
Beetje ja.
Oud 08-12-2013, 10:29
Hazel
Hazel is offline
Ach, als je zestien bent mag je best eens schandalig dronken worden.
Oud 08-12-2013, 10:30
Verwijderd
Ja, en ik drink nooit normaal
Oud 08-12-2013, 10:32
Hazel
Hazel is offline
Drink je abnormaal wel?
Oud 08-12-2013, 10:32
Hazel
Hazel is offline
Sorry.
Oud 08-12-2013, 10:35
Verwijderd
, is al goed.
Oud 08-12-2013, 10:39
Hazel
Hazel is offline
Zien jullie ook zo op tegen de feestdagen?
Oud 08-12-2013, 10:42
Verwijderd
Feestdagen niet, maar die verplichte familiebijeenkomsten wel.

Kerstavond naar de kerk, want mijn vader is bestuurslid bij het koor en moet erheen, dus de hele familie ook. Daarna gaan we meestal wachten bij mijn opa en oma tot die klaar is met spullen opruimen.
1e kerstdag uiteten en films kijken.
2e kerstdag gourmetten/ lekker eten koken en films kijken en naar mijn opa/oma, maar dat kan ook eerste kerstdag zijn.

en met oud opnieuw gourmetten met het gezin.


Hoezo zie je er tegen op ?

Laatst gewijzigd op 08-12-2013 om 10:51.
Oud 08-12-2013, 10:45
Verwijderd
Citaat:
Nope, mijn familie doet niet aan 'die ongein', maar voorgaande jaren ging ik wel bij m'n zus langs, omdat mijn nichtje nog in sinterklaas gelooft en het leuk is om te zien hoe zij door het dolle heen is met al haar cadeautjes. De rest van de familie heeft dan een chocoladeletter en that's it.

Eergister wou ik ook richting m'n Schwester om 't te vieren, maar door de storm reden er geen treinen en kon ik dus niet weg uit Leiden. Daar baalde ik wel hard van hoor. Heb nog wel m'n nichtje gebeld en die snapte 't gelukkig wel. Maar ja, wel klote dat ik haar laatste jaar als 'gelovige' heb gemist.
mijn eigen familie ook nooit en nadat we vroeger niet meer geloofden deden we niks meer aan sinterklaas. Hoewel m'n moeder soms wel sinterklaasgedichten schreef om tegen ons te kankeren en te vertellen wat we allemaal fout deden

oh ja dat las ik op fb. laaaaame!
Citaat:
Zien jullie ook zo op tegen de feestdagen?
nee! 1e kerstdag lekker knagen bij anne d'r ouders, heerlijk. En een paar cadeautjes uitpakken. 2e niks en 3e kerstdag is anne d'r mam jarig en dan gaan we daar weer lekker knagen met de hele familie anne d'r vader kan zo goddelijk koken kijk er nu al naar uit.
Met oud en nieuw vieren we onze houswarming zoals je weet en dan krijgen we traditiegetrouw weer heerlijke oliebollen gemaakt door, jawel, anne d'r vader. Ik hou zo van die man
Oud 08-12-2013, 11:33
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Wij storten ons dit jaar, voor de veranderingen, eens op de feestdagen. Meestal zorgen we dat we met de kerst unavailable (aka in het buitenland) zijn. maar dit zouden wel eens de laatste feestdagen kunnen zijn met de schoonouders kunnen zijn (beide ongeneeslijk ziek) Dus vooruitdanmaarweer, nu kan het nog.
Dat wordt eerste kerstdag chinees eten met de schoonvaderlijke kant (hoera...) en 2e kerstdag ga ik wat kerstigs koken en komt de schoonmoederlijke kant bij ons eten
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 08-12-2013, 11:34
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Quintiano naamzoek



Gemaakt door 4 man
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Ads door Google
Oud 08-12-2013, 11:39
Verwijderd
Mijn oma heeft ook altijd de neiging om chinees te halen, maar e chinees heeft niet echt geweldig voedsel. Iedereen klaagt de dag erna altijd over buikpijn en groene vingers.
Oud 08-12-2013, 11:39
Verwijderd
Groene vingers?
Oud 08-12-2013, 11:40
Verwijderd
Ik moet de 24e werken, daarna gaan we naar Limburg en doen we cadeautjes bij mijn schoonouders. De 25e rijden we terug naar huis en moet ik ' savonds werken. De 26e moet ik 's ochtends werken en hopelijk gaan we 's avonds nog de stad in of zo.
Met oud en nieuw doen we waarschijnlijk niks bijzonders. Maar det weet ik eigenlijk nog niet. En ik zie er niet heel erg tegen op, maar ik heb er ook niet heel veel zin in ofzo. Gewoon, feestdagen.
Oud 08-12-2013, 11:42
Verwijderd
We gaan naar het kerstbal op de dansschool hoorde ik net. De dag voor kerst en mijn moeder heeft besloten dat we dit jaar voor het eerst cadeautje doen.
Oud 08-12-2013, 11:57
Verwijderd
Hier zijn de kerstdrama´s al begonnen We hebben lootjes getrokken, iemand heeft geen verlanglijstje ingeleverd, en nu is m'n schoonzus al helemaal over de zeik omdat we zo niet 'normaal' kerstmis kunnen vieren, 'zoals andere mensen'. Wtf, diegene zonder verlanglijstje heb ik getrokken, ik heb de cadeautjes al in huis, waarom maakt zij zich daar zo druk over? Maar goed, zo gaat het dus ieder jaar, wordt een beetje saai zo
En dan nog de hele fuss met het eten; mijn schoonzus heeft een hekel aan koken, kán ook niet koken, maar staat er ieder jaar op dat zíj kookt, ieder jaar weer veel te gare kant-en-klaar aardappels (van die voorgeschilde en voorgekookte), overgare sperziebonen, en een heel erg taai konijn... Blegh, dan liever chinees hoor

Oh, en vorig jaar barstte ze in janken uit bij Triviant omdat ze een vraag fout had beantwoord... Gezellig joh, trivianten met iemand van 33 die niet tegen d'r verlies kan
Oud 08-12-2013, 11:58
Verwijderd
Wat een dramatische grafstemming kerstliedjes op de radio.
Oud 08-12-2013, 12:02
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Ik houd juist van de feestdagen. Ik houd van december in het algemeen. Helaas dit jaar wel een beetje decemberstress, want ik had ook bedacht te trouwen in december en daarvoor moet nog wel even wat gebeuren. Nog maar 12 dagen.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 08-12-2013, 12:04
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
O boy, Andijvie dat klinkt echt verschrikkelijk. Wij doen als we cadeautjes doen eigenlijk nooit met lijstjes en dat gaat altijd prima. Als iemand er echt niet uit komt, wordt onderling overlegd en zo komt het altijd goed. Dit jaar doen we niet echt aan kerst, dus heb ik zelf gewoon kleine dingetjes gehaald om te geven aan de familie omdat ik dat leuk vind.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 08-12-2013, 12:05
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Hier zijn de kerstdrama´s al begonnen We hebben lootjes getrokken, iemand heeft geen verlanglijstje ingeleverd, en nu is m'n schoonzus al helemaal over de zeik omdat we zo niet 'normaal' kerstmis kunnen vieren, 'zoals andere mensen'. Wtf, diegene zonder verlanglijstje heb ik getrokken, ik heb de cadeautjes al in huis, waarom maakt zij zich daar zo druk over? Maar goed, zo gaat het dus ieder jaar, wordt een beetje saai zo
En dan nog de hele fuss met het eten; mijn schoonzus heeft een hekel aan koken, kán ook niet koken, maar staat er ieder jaar op dat zíj kookt, ieder jaar weer veel te gare kant-en-klaar aardappels (van die voorgeschilde en voorgekookte), overgare sperziebonen, en een heel erg taai konijn... Blegh, dan liever chinees hoor

Oh, en vorig jaar barstte ze in janken uit bij Triviant omdat ze een vraag fout had beantwoord... Gezellig joh, trivianten met iemand van 33 die niet tegen d'r verlies kan
Haha, heerlijk! Dit soort verhalen wil ik horen! Veel sterkte alvast Gelukkig lijkt het er wel op dat je het zelf kunt relativeren.
Oud 08-12-2013, 12:05
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Wat een dramatische grafstemming kerstliedjes op de radio.
Wat is dit nou weer! Kerstliedjes zijn nooit dramatisch en geven nooit een grafstemming! Kerstliedjes zijn heerlijk!
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 08-12-2013, 12:09
Verwijderd
Citaat:
Door die bruidsschat die ze je gisteren heeft gegeven.
Ik las dat over dat trouwen, ik denk the fuck heb ik gemist, maar ik had het waardeertopic nog niet gezien
Het plan was er vrijwel meteen om een reddingspakketje te maken, met eten (bouillonblokjes enzo) en dingen die je verwacht dat je ouders wel in huis hebben. Dat zou ik dan kunnen posten. Toen het een project van 4 dozen werd en ik toch met Miekje naar de Roosjesfilm wou, ben ik ze maar gaan afleveren ^^ Weken mee bezig geweest, vanaf dat ik wist dat ze het had tot de avond ervoor dat mijn Pritt op was om nog verdere recepten in te plakken

Oud 08-12-2013, 12:17
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Wat is dit nou weer! Kerstliedjes zijn nooit dramatisch en geven nooit een grafstemming! Kerstliedjes zijn heerlijk!
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 08-12-2013, 12:21
Verwijderd
Flappie is zéér dramatisch.
Oud 08-12-2013, 12:25
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Een medestander gevonden!
__________________
Ik weet niet beter.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:37.