Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-02-2014, 09:49
Verwijderd
Decimalen met elkaar vermenigvuldigen doe ik nog wel eens als ik een risico bereken. Maar door elkaar delen niet denk ik.
Advertentie
Oud 07-02-2014, 09:59
Verwijderd
2/3 + 7/5 = 10/15 + 21/15 = 31/15

2/3 * 1/6 = 2/18 = 1/9

2/3 : 1/4 = 2/3 * 4/1 = 8/3
Oud 07-02-2014, 10:03
Verwijderd
Ik kon het niet vertellen, maar wel doen Aan de hand daarvan kan ik het wel gaan uitleggen natuurlijk.
Oud 07-02-2014, 10:32
Verwijderd
Ik kende de trucjes (kruislings vermenigvuldigen bv) wel nog, maar idd, wanneer doe je dat nou?
Oud 07-02-2014, 12:24
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
welke?
How High En nog één die gemaakt is door aziatische films te knippen en te plakken en wat vet is nagesychroniseerd en waarbij dat totaal niet synchroon loopt. Die hebben we halverwege uit gezet, want die was te stom. Maar daar weet ik de naam niet meer van.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 07-02-2014, 12:39
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik zag dit toevallig net langskomen op tumblr en ik moest meteen aan jullie denken:
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 07-02-2014, 13:34
Verwijderd
De griep heeft me te pakken. Vlak voor het weekend meh
Oud 07-02-2014, 15:06
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ik zag dit toevallig net langskomen op tumblr en ik moest meteen aan jullie denken:
[afbeelding]
Well, my airplane just landed. Didn't use an airplane once.
Oud 07-02-2014, 16:21
Verwijderd
Mail gestuurd naar een toneelvereniging hier in de stad. Ik vind mezelf heel dapper nu en dat slaat helemaal nergens op
Oud 07-02-2014, 16:38
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Toneel is kei leuk!
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 07-02-2014, 16:44
Verwijderd
Ik ben benieuwd. Buiten een toneelvereniging op de basisschool heb ik geen ervaring, dus we gaan het zien
Oud 07-02-2014, 17:54
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Ik zit ook sinds een ruim jaar bij een toneelgroep, vind het heerlijk. Anderhalf uur in de week lekker uit m'n stekker

Ene half jaar doen we improvisatie, andere half jaar een stuk
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 07-02-2014, 18:00
Verwijderd
Als ik tijd had zou ik ook wel weer op toneel willen. Dat heb ik gedaan tot ik op mijn vijftiende naar 'echt toneel' mocht en daar Shakespeare moest gaan doen, toen ben ik gauw gestopt.
Oud 07-02-2014, 18:42
Verwijderd
Ik wil stiekem al heel lang toneelspelen, maar durf nooit zo goed aan nieuwe dingen te beginnen. Ik heb altijd eerst een hele tijd nodig om moed te verzamelen. Dan komt er een moment dat ik mijn eigen gezever moe ben en maar gewoon actie onderneem. Is goed voor me
Oud 07-02-2014, 18:49
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Lijkt me ook leuk, toneel
Oud 07-02-2014, 18:57
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik wil eigenlijk ook wat meer toneel doen, vind drie uur in de week wat karig (dat is wat we op de opleiding krijgen - ene semester drama, andere semester mime). Heeft iemand tips voor iets in Utrecht wat een beetje een aardig niveau is?
Oud 07-02-2014, 18:58
Verwijderd
toneel is leuk om te zien, maar ik ben er echt geen typ voor. Veel bekenden doen het
Oud 07-02-2014, 19:03
Verwijderd
Ik ken niemand ide het doet. Ik ben laatst naar een hele goede dinerhorrorshow geweest waar de acteurs heel veel interactie hadden met het publiek. Dat lijkt me ook wel echt heel erg gaaf, maar dat komt niet uit met mijn werk. Maar omg, wat lijkt me dat gaaf om te doen <3
Oud 07-02-2014, 19:05
Verwijderd
Er je werk van maken geen optie dan?
Oud 07-02-2014, 19:06
Verwijderd
Nee, want dan zou ik moeten stoppen met mijn huidige werk (en opleiding) en dat wil ik niet want omg omg omg mijn werk nu is nog veel gaver.
Oud 08-02-2014, 08:32
Verwijderd
Ik ben er echt niet voor gemaakt om uren in bed te blijven liggen.
Oud 08-02-2014, 08:56
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Dan moet je dat niet doen he.
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 08-02-2014, 09:09
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline


__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 08-02-2014, 09:11
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Volgens mij is de vergadering gezellig, Qimm!
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 08-02-2014, 09:13
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Ik vrees dat ze een revolutie plannen... Ze doen dit regelmatig, dit is de eerste keer dat ik er een foto van kon maken
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 08-02-2014, 10:15
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Kippies zijn leuk. Ik wil later als ik groot ben ook wel kippies.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 08-02-2014, 10:22
Verwijderd
Leuke kippen
Oud 08-02-2014, 10:24
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Ik vind vooral die witte mooi.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 08-02-2014, 10:25
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Hebben ze ook een naam?
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 08-02-2014, 10:28
Verwijderd
De kippen van een kennis heten de tokkies
Oud 08-02-2014, 10:44
Verwijderd
Wij hebben ook kippen. Lopen heerlijk los rond de tuin en dan hebben we in de zomer ineens kuikentjes lopen.
Oud 08-02-2014, 11:05
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Ineens nog wel! Je ouders hebben je het verhaal over de bloemetjes en de bijtjes de kippen en de eieren nog niet uitgelegd?
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 08-02-2014, 11:07
Verwijderd
Dat zijn vast toverkippen
Oud 08-02-2014, 12:31
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mijn bovenbuurman is zo'n sociale man hij heeft een Husky puppy in huis en kwam bij me aanbellen om overlast voor te zijn. Nou boeit het me toch niet, want ik draai ook wel eens harde muziek en anders, ja boeiend. Ik hoor haar ook wel eens blaffen, maar kom op, het is een hond, lekker belangrijk. Nu klinkt het al de hele ochtend als het begin van Lady en de Vagebond, dus ik had al aangenomen dat ze weg waren of haar in ieder geval aan het leren waren alleen te zijn. Hij kwam net weer aanbellen om te vragen of ik er niet te veel last van had en dat ze haar inderdaad alleen hadden gelaten om het haar te leren enzo. Ik heb hem nogmaals verzekerd dat het me allemaal niet uitmaakt
Maar sluit ook totaal niet aan bij alle verhalen die ik hoor over deze 'slechte' buurt.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 08-02-2014, 15:10
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Toffe kippen Qimm!

Ik ga vanavond voor het eerst in heel lange tijd naar een echt feestje feestje en ik heb er heel veel zin in Jullie leuke plannen voor het weekend?
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 08-02-2014, 17:11
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Kippen Ik wil later ook kippen. Wel los lopend, als het even kan, want kippen die in een hok zitten zijn niets aan.

Leuk Snebbel! Veel plezier enzo Ik ga vanavond chillen met mijn vriendje en morgen een groot onderzoeksverslag afmaken. Minder leuk, maar moet ook gebeuren.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 08-02-2014, 18:16
Verwijderd
Citaat:
Ineens nog wel! Je ouders hebben je het verhaal over de bloemetjes en de bijtjes de kippen en de eieren nog niet uitgelegd?
Nee, hoe zit dat? Leg uit!
Oud 08-02-2014, 19:18
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Kippies zijn leuk. In het dorp waar mijn ouders wonen lopen vrij veel losse kippen rond en ze zijn heel groot en pluizig. Hier heb ik alleen maar gigantische, arrogante ganzen voor de deur. Arroganzen, zeg maar.

Vandaag was btw leuk, want mijn ouders kwamen langs en ze hadden een eethoek voor me meegenomen, dus daar was ik al blij mee, maar toen hebben we ook nog effe door de stad gelopen en gewinkeld en dat was supergezellig. Ik ben blij dat mijn vader niet meer altijd zo'n stuk chagrijn is. <3
Anyway, nu kan ik voor het eerst in jaren ergens anders zitten dan op de bank en mss dat dat mijn studie-productiviteit ten goede komt.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 08-02-2014, 20:35
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Trimmeh, doe even een naamzoekje!
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 08-02-2014, 21:54
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Thanks
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 08-02-2014, 22:15
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik doe altijd naamzoeken, maar of ik er op reageer is een tweede.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 08-02-2014, 22:19
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Jij bitch en ik maar denken dat je het sporadisch deed!
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 08-02-2014, 22:20
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Maar goed, ik naamzoek nooit. Te veel moeite
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 08-02-2014, 22:47
Verwijderd
Citaat:
Hallo allemaal,

Het is bijna 14 februari en dat betekend dus valentijdsdag..
Ik heb nu 5 maand een vriend en op de dag van valentijnsdag een half jaar!
Ik wil dus iets leuks doen, maar ik kan niet heel goed bedenken wat aangezien ik zelf 16 ben en niet heel veel uit kan geven helaas!
tipss zijn welkom !
Citaat:
in ieder geval niet zeuren over wat je wil gaan doen. Je moet al blij zijn dat je een valentijn hebt.
Goed advies!
Oud 09-02-2014, 02:07
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik werd net door de vader van mijn oppaskinderen thuis afgezet - wel zo netjes als zij laat thuiskomen - en bedacht me hoe het eruit ziet voor de buren wanneer ik uit een dure auto stap met een aanzienlijk bedrag aan contanten in de hand, om dit tijdstip.
Oud 09-02-2014, 02:42
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Oeps.

Heb je 'm nog een handkus en een knipoog gegeven?
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 09-02-2014, 07:04
Verwijderd
Citaat:
Goed advies!
Past goed bij haar nickname!
Oud 09-02-2014, 11:53
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Oeps.

Heb je 'm nog een handkus en een knipoog gegeven?
Oud 09-02-2014, 12:45
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Hebben ze ook een naam?
Ja, al gebruik ik ze niet altijd. De lichtbruine kip vooraan die omkijkt is Iep. Officieel heet ze destiny. De haan, waarvan we dachten dat het een hen was toen hij nog jong was, hadden we queen latifah gedoopt dus eh. King latifah tegenwoordig. Het lichtbruine kipjes achteraan heet Madonna. Dat was onset eerste kip. De witte kip heet jennifer lopez. Maar in de praktijk heet ze witkip. En we hebben ook een zwarte kip (die was een ei aan het leggen tijdens de vergadering) die heet beyonce, maar in de praktijk noemen we haar zwartkip.

Ze mogen aan het eind van de dag een uur of 2 los in de tuin en alleen als ik thuis ben. Er zijn hier veel (grotere) roofvogels en ik ben bang dat ze achter m'n kipjes aangaan.
Zo gezellig, zeker als ik zelf ook buiten bezig ben, van die gezellige tokjes om me heen
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 09-02-2014, 13:22
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Hahaha, awesome, die namen!
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:23.