Oud 03-03-2014, 13:31
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Mijn collega heeft een workshop bonbons maken gedaan en het resultaat meegenomen. Ik hoor de sirenenzang van die rotdingen nog vanaf mijn werkplek...
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Advertentie
Oud 03-03-2014, 13:31
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Ja het is wel een aanbieding geloof ik. Oh, ik zie nu pas dat ie niet meer beschikbaar is Scheisse.


Ik zie nergens 500GB staan Zowel bij de specificaties al bij de beschrijving staat er 320GB HDD volgens mij.. Maar goed. Het maakt niet meer uit. Ik ga op zoek naar een andere.
specificaties --> opslagmedia (onderin)
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 03-03-2014, 13:57
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
specificaties --> opslagmedia (onderin)
Ohja! Maar bij ´belangrijkste specificaties´ staat `opslag: 320GB HDD". En dat staat ook bij de beschrijving. Betekent dat dan iets anders? Of klopt kan het gewoon niet kloppen?
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 03-03-2014, 14:21
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ok. Stel, je hebt 2 laptops die in alles hetzelfde zijn, alleen heeft de een een i3 processor en 8GB werkgeheugen en de ander een i5 processor maar 6GB werkgeheugen. Welke zou je dan kiezen?

Ik heb nu al een paar keer een paar uur besteed aan het zoeken van een laptop maar ik kom er echt niet uit. Er is echt te veel keus /firstworldproblems
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 03-03-2014, 14:28
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Ohja! Maar bij ´belangrijkste specificaties´ staat `opslag: 320GB HDD". En dat staat ook bij de beschrijving. Betekent dat dan iets anders? Of klopt kan het gewoon niet kloppen?
Volgens mij klopt de 320gb niet gezien dat model overal geleverd wordt met 500gb. Maar goed, het is niet echt meer van toepassing begreep ik al

Citaat:
Ok. Stel, je hebt 2 laptops die in alles hetzelfde zijn, alleen heeft de een een i3 processor en 8GB werkgeheugen en de ander een i5 processor maar 6GB werkgeheugen. Welke zou je dan kiezen?

Ik heb nu al een paar keer een paar uur besteed aan het zoeken van een laptop maar ik kom er echt niet uit. Er is echt te veel keus /firstworldproblems
Mjah, zo simpel ligt het niet (zie de volgende kort-door-de-bocht uitleg), er zijn i3 processoren die sneller zijn dan bepaalde i5's.
Idem voor types werkgeheugen; daar zitten ook nogal wat verschillen tussen.

ze zijn allemaal meer dan voldoende voor het moderne huis-tuin-keuken-en-schoolwerk. Ik zou afgaan op prijs en enkele recensies.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 03-03-2014, 14:33
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ohja, mijn moeder moet ook aan een nieuwe laptop (of Windows 7 op haar huidige XP laptop).
__________________
you're not my demographic
Oud 03-03-2014, 15:04
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Volgens mij klopt de 320gb niet gezien dat model overal geleverd wordt met 500gb. Maar goed, het is niet echt meer van toepassing begreep ik al



Mjah, zo simpel ligt het niet (zie de volgende kort-door-de-bocht uitleg), er zijn i3 processoren die sneller zijn dan bepaalde i5's.
Idem voor types werkgeheugen; daar zitten ook nogal wat verschillen tussen.

ze zijn allemaal meer dan voldoende voor het moderne huis-tuin-keuken-en-schoolwerk. Ik zou afgaan op prijs en enkele recensies.
Ok, dankjewel.
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 03-03-2014, 16:08
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mijn sollicitatiegesprek ging dikke prima
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 03-03-2014, 16:09
Verwijderd
goed zo!


Voor wat heb je gesolliciteerd?
Oud 03-03-2014, 16:12
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Leidinggevende functie bij de sociale werkplek. Ik doe liever vaag ivm Google
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 03-03-2014, 16:13
Verwijderd
pmen mag ook!

Klinkt interessant.
Oud 03-03-2014, 17:24
Verwijderd
@Snebbeltje: ik zou een budget vaststellen en dan afgaan op Tweakers. De Best Buy Guides voor laptops bijvoorbeeld, of een beetje klooien met de schuifjes in de pricewatch en iets populairs uitzoeken.

Verder zijn de meeste i5's wel sneller dan de meeste i3's, maar er is inderdaad wel een kleine overlap. Binnen jouw budget zul je geen high-end i5's aantreffen. Als je twijfelt tussen twee modellen kun je ze even vergelijken.
Oud 03-03-2014, 17:27
Verwijderd
Citaat:
Nou ja, ik kan er nu niet naar kijken, maar kwaliteit van het scherm en algemene bouwkwaliteit en dat soort zaken spelen natuurlijk ook mee. En Acer's zijn in mijn ervaring altijd wel wat goedkoper; misschien omdat ze dichter bij de fabriek zitten in Taiwan ;P
Ja, we weten ook geen details over de componenten. Voor 't zelfde geld heeft HP er Kingston en Corsair in zitten en Acer alleen maar shit van Trust en Sweex.
Oud 03-03-2014, 17:27
Verwijderd
Citaat:
Hallo ik heb het liefste vriendje van de wereld. Het enige jammere is dat hij nu naar zijn werk is, maar dat is eigenlijk geen nadeel. Het is goed dat hij werkt, dat ik de tijd heb om alles schoon te maken en op te ruimen en normaal eten voor hem te kopen en te koken en dat hij vanavond thuiskomt.

Ik ben echt heel heel heel gelukkig,

PS. hij is ook nog knap
PPS. Hij heeft gisteravond kip met aardappels uit de oven gemaakt en het was supersuperlekker. <3
PPS. we zijn het leukste stel van de wereld

doeiiiiiiiiiiiii
Dit vind ik een leuke post!
Oud 03-03-2014, 17:46
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ik vind 't vooral sneu omdat Leo eigenlijk altijd wel in goeie films speelt en Mattjoew Mckonnehjoew voornamelijk zeer slechte romantische komedies op z'n naam heeft staan. Hij mergelt zich een keertje uit en meteen heeft 'ie een oscar te pakken. Flauw.
Hij is al een tijdje bezig aan een fijne nieuwe carrière, hoor.

Maar goed, het was weer allemaal slechte keuzes, bij die Oscars.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!

Laatst gewijzigd op 03-03-2014 om 18:32.
Oud 03-03-2014, 18:29
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Hoi, ik kom soggen, stel me niet teleur
Oud 03-03-2014, 18:30
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Citaat:
Leidinggevende functie bij de sociale werkplek. Ik doe liever vaag ivm Google
Oud 03-03-2014, 18:47
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Hij is al een tijdje bezig aan een fijne nieuwe carrière, hoor.

Maar goed, het was weer allemaal slechte keuzes, bij die Oscars.
De Oscars zijn ook een beetje het filmequivalent van de Razzies.
Oud 03-03-2014, 18:49
Verwijderd
Citaat:
Hoi, ik kom soggen, stel me niet teleur
Oke!

Oud 03-03-2014, 18:58
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
__________________
stikkiedikkie hopstapsnee reldeldee
Oud 03-03-2014, 21:45
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
http://www.rtlxl.nl/#!/ik-heb-het-no...4-f0c3ba869ad1

Ik het het nog nooit gedaan is terug En marc mag nog een seizoen mee doen omdat ie nog steeds maagd is en er zit een brony in! Ik heb net alleen de laatste 10 minuten gezien, dus even de rest terug kijken.
Oud 03-03-2014, 23:46
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik denk dat ik eruit ben. http://tweakers.net/pricewatch/36445...specificaties/
Wat een bevalling.
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 03-03-2014, 23:55
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
prima spul
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 04-03-2014, 17:05
Verwijderd
Ik ben moe, koud en mijn oren piepen. De optocht duurde 4uur. Het was warm, dus ik had zelfs mijn jas uit. Nornaal sneeuwr het. Er zijn wat dronke mensen door de ambulance opgehaald.
Oud 04-03-2014, 18:24
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
http://www.rtlxl.nl/#!/ik-heb-het-no...4-f0c3ba869ad1

Ik het het nog nooit gedaan is terug En marc mag nog een seizoen mee doen omdat ie nog steeds maagd is en er zit een brony in! Ik heb net alleen de laatste 10 minuten gezien, dus even de rest terug kijken.
Marc! <3
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 04-03-2014, 18:25
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Marc is de grootste reality-televisieheld sinds Brian Kubatz.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 04-03-2014, 18:30
Verwijderd
Er zijn weinig mensen zo onaantrekkelijk als Marc. Met z'n viezige mondje.
Oud 04-03-2014, 18:30
Verwijderd
Oud 04-03-2014, 18:36
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
oh wat een goed nieuws
__________________
stikkiedikkie hopstapsnee reldeldee
Oud 04-03-2014, 18:41
Verwijderd
Doet hij dit jaar weer mee?
Oud 04-03-2014, 18:50
Verwijderd
Citaat:
Brian Kubatz


'Zit je haar te neuken?'
Oud 04-03-2014, 18:57
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Fuckaroni, ik zap net langs de Social Club en ik zie zomaar een ex-collega van me.

Eerst bzv-Claire, nu dit. Ik ken veel bekende mensen jongeh!
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 04-03-2014, 19:00
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
straks lekker de nieuwe True Detective kijken
__________________
stikkiedikkie hopstapsnee reldeldee
Oud 04-03-2014, 19:01
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Er zijn weinig mensen zo onaantrekkelijk als Marc. Met z'n viezige mondje.
Nou, ik zie ze wel eens lelijker hoor als ik hier in het centrum eens om me heenkijk. Maar ja, hij is wel heel erg viezig.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 04-03-2014, 19:10
Verwijderd
Ik ga zo die naakte datingshow maar eens uitchecken. Het is vast superlame though.
Oud 04-03-2014, 19:16
Verwijderd
Citaat:
Nou, ik zie ze wel eens lelijker hoor als ik hier in het centrum eens om me heenkijk. Maar ja, hij is wel heel erg viezig.
Ik zei dan ook 'onaantrekkelijk', niet 'lelijk'. Z'n uiterlijk is niet z'n meest onaantrekkelijke feature.
Oud 04-03-2014, 19:18
Verwijderd
Hebben mensen hier nog naar Utopia gekeken? Ik hoopte dat 't net zo uit de hand zou lopen als De Gouden Kooi maar ik hoor er niets over, dus dat zal wel niet.
Oud 04-03-2014, 19:23
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik zei dan ook 'onaantrekkelijk', niet 'lelijk'. Z'n uiterlijk is niet z'n meest onaantrekkelijke feature.
Oh, voor mij zijn die woorden zo'n beetje 't zelfde. En je had 't over z'n viezige mondje, dus vandaar dat ik dacht aan uiterlijk.

Citaat:
Hebben mensen hier nog naar Utopia gekeken? Ik hoopte dat 't net zo uit de hand zou lopen als De Gouden Kooi maar ik hoor er niets over, dus dat zal wel niet.
Neuh, ik ben er wel eens langsgezapt, maar er gebeurde werkelijk geen klote. Ook geen interessante rellen ofzo. Gewoon niks.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 04-03-2014, 19:26
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:


'Zit je haar te neuken?'
Heb je daar problemen mee?
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 04-03-2014, 19:26
Verwijderd
Citaat:
Fuckaroni, ik zap net langs de Social Club en ik zie zomaar een ex-collega van me.

Eerst bzv-Claire, nu dit. Ik ken veel bekende mensen jongeh!
Oh ja, bzv-Claire met haar posh accent
Oud 04-03-2014, 19:27
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
"Ik heb leuke collega's. Qua uiterlijk zijn het zeker types waar ik op zou kunnen vallen. Maar dat zou niet gepast zijn. Ik ben leidinggevende, en eh... het zou gewoon niet gepast zijn. Daarom doe ik het ook niet."

Oh, dáárom.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 04-03-2014, 19:30
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Oh ja, bzv-Claire met haar posh accent
Ik zie haar nog steeds regelmatig langskomen op facebook, aangezien ze beste vriendinnetjes is met een oud-collega van me.
Gek hoor.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 04-03-2014, 19:30
Verwijderd
Citaat:
Heb je daar problemen mee?
Best wel ja...!
Oud 04-03-2014, 19:35
Verwijderd
Nou, als er geen piemels inzitten hoeft het voor mij niet.
Oud 04-03-2014, 19:37
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Wel vervelend hoe dat programma zo het neuken opdringt. Knul van 19: "Ik vind de geslachtsdelen van beide geslachten er niet zo smakelijk uitzien. Als ik dat zie, dan denk ik niet van: daar wil ik iets insteken."

Nou, dan doe je dat toch niet, vriend.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 04-03-2014, 19:37
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
De moeder van Rob vind ik nu al een topwijf.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 04-03-2014, 19:37
Verwijderd
Gaat dat over Ik heb het nog nooit gedaan?

Zometeen ook even kijken.
Oud 04-03-2014, 19:38
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
De buurman hoorde me heel hard lachen toen Marc zei: "Ik ben Marc, ik ben 49 jaar... ik hou van paarden en ik ben nog steeds maagd."
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 04-03-2014, 19:43
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
"Die pony die heette Sander, en daar heb ik mee gelachen, mee gehuild, alles mee gedaan wat je normaal gesproken met leeftijdsgenootjes doet, zeg maar. Ik was op Sander was ik verliefd ja. Verliefd in de zin van, ja daar was ik verliefd op ja."

Ik wil bij dat programma werken. Ik denk dat ik iedereen daar heel gemakkelijk uit de brand kan helpen.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 04-03-2014, 19:44
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Wel vervelend hoe dat programma zo het neuken opdringt. Knul van 19: "Ik vind de geslachtsdelen van beide geslachten er niet zo smakelijk uitzien. Als ik dat zie, dan denk ik niet van: daar wil ik iets insteken."

Nou, dan doe je dat toch niet, vriend.
Ik heb 't nog niet gezien, maar het is nou eenmaal wel zo dat neuken wordt gezien als de norm en als je dat niet heel boeiend vind dan ben je een freak en moet er een programma over je gemaakt worden.
Mss weet die jongen ook nog niet dat niks hebben met geslachtsdelen ook gewoon prima is. Ik wist dat op m'n 19e ook niet, want dat was me niet verteld.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:02.