Oud 13-03-2014, 21:29
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Beter een kangoeroe dan een koe! Er bestaat geen bioindustrie voor kangoeroes.
Desondanks is het zielig voor de kangoeroe En natuurlijk nog zieliger voor de koe
__________________
Lariekoek en apekool!
Advertentie
Oud 13-03-2014, 21:52
Verwijderd
Citaat:
Ik at vandaag een kangoeroe.
Leuk! Hoe kwam je daar zo bij? En was 't lekker?
Oud 13-03-2014, 21:53
Verwijderd
mijn ouders hebben ook allerlei exotische dieren geknaagd. Altijd als ik vroeg waar het naar smaakte was het antwoord 'naar kip'.
Oud 13-03-2014, 21:54
Verwijderd
Citaat:
Ik at vandaag een kangoeroe.
Kangoeroe is lekker.

Citaat:
Wie slikt er vitaminepreparaten en welke slik je dan?
Af en toe een Fostprintje, meer niet.

Citaat:
Waarom zou je dan bloed geven?
Tja... Vreemdgangers? Vaak is het een 'sociale aangelegenheid' met partner en kinderen ofzo. Niet aan mij vragen

Citaat:
Nee, het is echt zo. Volgens mij is het zelfs zo dat als mijn vriend seks zou hebben gehad met een kerel en nu seks met mij heeft, dat ik dan geen bloed mag geven. Bij de bloedbank zeggen ze: "Het is inderdaad een regel die van vroeger nog over is gebleven, maar het risico op onder andere aids en hiv is nu eenmaal groter bij homoseksuelen. Maar het slaat inderdaad nergens op."
Niet dit weer.
Het slaat op meer dan je denkt. Het heeft te maken met vensterperiodes en risicogroepen, niet met het buitensluiten owv een geaardheid. En homoseksuelen lopen nu eenmaal meer risico. En ter informatie, druggebruikers (spuiten) en mensen die in bepaalde periodes in het UK hebben gewoond mogen ook niet geven en genoeg reizen, aandoeningen en andere toestanden zorgen voor de vraag om tijdelijk niet te geven.

In principe zou iemand die seksuele betrekkingen heeft met mannen die ze een jaar niet heeft gehad, veilig kunnen geven en je kunt ook prima de overweging maken hoe veilig je al dan niet bent (al ben je nooit 100% zeker over wat je partner uitspookt) en dan kun je erover liegen. Dat gebeurt vaak genoeg.

Voor meer informatie: http://www.bloedgevendoetleven.be/pd...ligheid-nl.pdf
Oud 13-03-2014, 22:12
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Stom is dat he, Neko? Ik heb dat ook vrij regelmatig Labiliteit ftw Gisteren weer naar mijn therapeut geweest, hopelijk dat het u minder wordt.
Stom is niet echt het goede woord, denk ik. Eerder voornamelijk vervelend. En vermoeiend. Maar het wordt vast wel beter.

Citaat:
Meh shit hopelijk is morgen weer een fijne dag!
Vast wel, morgen moet ik het mooie weer meebrengen en dan gaan DP en ik naar het strand. En misschien ijsjes eten. Strand. IJsjes.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 13-03-2014, 22:19
Verwijderd
Citaat:

Niet dit weer.
Het slaat op meer dan je denkt. Het heeft te maken met vensterperiodes en risicogroepen, niet met het buitensluiten owv een geaardheid. En homoseksuelen lopen nu eenmaal meer risico. En ter informatie, druggebruikers (spuiten) en mensen die in bepaalde periodes in het UK hebben gewoond mogen ook niet geven en genoeg reizen, aandoeningen en andere toestanden zorgen voor de vraag om tijdelijk niet te geven.

In principe zou iemand die seksuele betrekkingen heeft met mannen die ze een jaar niet heeft gehad, veilig kunnen geven en je kunt ook prima de overweging maken hoe veilig je al dan niet bent (al ben je nooit 100% zeker over wat je partner uitspookt) en dan kun je erover liegen. Dat gebeurt vaak genoeg.

Voor meer informatie: http://www.bloedgevendoetleven.be/pd...ligheid-nl.pdf
Hoezo "dit weer?" Ik kan me niet herinneren dat het hier eerder over ging. Daarnaast herhaal ik alleen maar wat de bloedbank antwoordde op mijn vraag waarom homo's niet mogen doneren. Er zullen vast goede redenen zijn waaro dit niet mag, ik vond het jammer dat ik zo'n makkelijk antwoord kreeg van de bloedbank en verder niks.
Oud 13-03-2014, 22:23
Hazel
Hazel is offline
Ik vermoed dat er nu iets over een coma gaat komen
Oud 13-03-2014, 22:23
Verwijderd
Citaat:
Ik vermoed dat er nu iets over een coma gaat komen
Oud 13-03-2014, 22:26
Verwijderd
Citaat:
Ik vermoed dat er nu iets over een coma gaat komen
Nee, idioten op FB die op de barricaden gaan staan en brullen over discriminatie maar fatsoenlijke informatie 'te lang' vinden om te lezen.

En verder

Sorry, het sloeg niet op jou Ingegerd, enkel op dat mensen graag wat ongeïnformeerd roepen en dat dit een onderwerp is dat ik de laatste tijd net wat te vaak heb zien langskomen en waar ik net me in heb verdiept omdat ik ook geef.
Oud 13-03-2014, 22:28
Verwijderd
Citaat:
Hoezo "dit weer?" Ik kan me niet herinneren dat het hier eerder over ging. Daarnaast herhaal ik alleen maar wat de bloedbank antwoordde op mijn vraag waarom homo's niet mogen doneren. Er zullen vast goede redenen zijn waaro dit niet mag, ik vond het jammer dat ik zo'n makkelijk antwoord kreeg van de bloedbank en verder niks.
En het is behoorlijk jammer inderdaad dat ze daar niet meer wisten, maar was het een mobiele plek om te geven? Dat draait vaak op vrijwilligers die ook niet per se meer weten. De artsen enzo kunnen het je wel fatsoenlijk uitleggen normaal.
Oud 13-03-2014, 22:33
Verwijderd
Citaat:
En het is behoorlijk jammer inderdaad dat ze daar niet meer wisten, maar was het een mobiele plek om te geven? Dat draait vaak op vrijwilligers die ook niet per se meer weten. De artsen enzo kunnen het je wel fatsoenlijk uitleggen normaal.
Nee, gewoon, bij de bloedbank. Een van de verpleegkundigen heb im dat gevraagd. Het verschil tusse artsen enzo is ook wel heel erg groot, er is er tot nu toe maar een geweest die een beetje een fatsoenlijm antwoord kon geven op de vraag wat er bedoelt word met bloed gebruiken voor onderzoek. De rest had ook hun dag niet ofzo, geloof ik.
Oud 13-03-2014, 22:33
Verwijderd
De school heeft bedacht dat morgen iedereen van einde examenklassen in galakleding moet komen. Ja ik ga lessen volgen in een galajurk lekker zagen bij kunst in een jurk. Ik doe een broek aan. Wat een onzin.
Oud 13-03-2014, 22:33
Verwijderd
Citaat:
Nee, gewoon, bij de bloedbank. Een van de verpleegkundigen heb im dat gevraagd. Het verschil tusse artsen enzo is ook wel heel erg groot, er is er tot nu toe maar een geweest die een beetje een fatsoenlijm antwoord kon geven op de vraag wat er bedoelt word met bloed gebruiken voor onderzoek. De rest had ook hun dag niet ofzo, geloof ik.
Beetje jammer dan ja.
Oud 13-03-2014, 22:35
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
En verder
Kusje hoor, van een beetje zelfspot is nog nooit iemand overleden
Oud 13-03-2014, 22:45
Verwijderd
Dan zou ik het zelf moeten doen. Nu is het alleen maar een gevoel van 'waarom vertel ik nog iets'. Af en toe kan ik er grappen over maken, andere momenten niet. Vandaag is het niet.

Sowieso ben ik gisteren per ongeluk op de foto's gestuit van ik in het ziekenhuis en erg lachwekkend waren ze niet en ik ben opnieuw best onder de indruk. Dat zijn dingen die je niet kunt weten en als je het weet, weet ik niet of je er /care voor zou hebben. Het is iets dat heel veel invloed heeft op wie ik nu ben en hoe ik denk, ik heb dinsdag overigens werk ervan gemaakt om er dingen mee te gaan doen, net zoals Snebbel.
Oud 13-03-2014, 22:51
Verwijderd
Citaat:
Leuk! Hoe kwam je daar zo bij? En was 't lekker?
Het is de maandburger bij mijn vaste hamburgertoko.

En heel lekker, ja Heel mals. Er zat ook pancetta, cheddar en huisgemaakte barbecuesaus op.
Oud 13-03-2014, 22:51
Verwijderd
Edit: dat is er nu weer.
Oud 13-03-2014, 22:53
Verwijderd
Kangoeroeburger heb ik nog nooit gehad. Ik weet dat de biefstuk veel intenser smaakt dan gewoon koe. Paard is ook wel straffer, maar kangoeroe heeft nog een andere smaak, beetje zoals wild een stevigere smaak heeft. Struisvogel is vooral malser en doet voor mij niet veel in smaak.
Oud 13-03-2014, 23:06
Hazel
Hazel is offline
Paranoide: ga een keer naar The Butcher. Dan ben je de Burgermeester in een klap vergeten.
Oud 13-03-2014, 23:13
Verwijderd
Vinden jullie het lastig om te beschrijven hoe iets smaakt, buiten 'lekker', 'binnen te houden' of 'bah'?

Ik heb zo ook al gedroogde olifant gehad en dat had een redelijk opvallende smaak, maar hoe dat te beschrijven Zelfde met die kangoeroe.
Oud 13-03-2014, 23:25
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Oeioeioei ik had me een kutavond op m'n werk. Was iets slecht gecommuniceerd en een man ging COMPLEET uit z'n plaat tegen me. Met klachten kan ik goed omgaan maar mensen die heel hard tegen me schreeuwen vind ik zo naar Daarna hielp ik de barman met dezelfde groep in de bar want het was fucking druk en toen heb ik het zoveel meer goed gemaakt dan door rustig praten Uiteindelijk ben ik onder luid applaus (geen grapje ) van de heren het hotel uitgelopen met een 'tot volgend jaar, we komen sowieso weer!' Dus toch een goeie avond, joepie.
Oud 13-03-2014, 23:36
Verwijderd
Citaat:
Paranoide: ga een keer naar The Butcher. Dan ben je de Burgermeester in een klap vergeten.
Hela, dat zit op steenworp afstand van mijn werk. Ik zal er binnenkort eens langsgaan.
Oud 13-03-2014, 23:41
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Nou gelukkig maar, Sann. Ik kan ook nooit begrijpen waarom sommige mensen gaan schreeuwen. Tenzij je echt iets heel vreselijks is aangedaan of als ik je in je gezicht heb uitgemaakt voor volslagen kutmongool is er geen reden om je onvrede niet op een normale toon te uiten.

ot:
Er waren net 2 vrienden en één van hun vriendjes hier om WIDM te kijken en om mijn huisje te bezichtigen en dat was heel gezellig, maar altijd als ik dan weer alleen ben voel ik me zo...raar.
Ik maak me dan zorgen over of ik wel genoeg met iedereen heb gesproken en of ik wel een goede hostess ben geweest... en dan voel ik me heel stom.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 13-03-2014, 23:51
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
En nu wil ik ook hamburgers gemaakt van allerlei beesten!
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 13-03-2014, 23:53
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Ik heb vorig jaar een keer krokodil gegeten... dat was wel apart
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 13-03-2014, 23:54
Verwijderd
The Butcher heeft een lamsburger die 'Silence of the Lamb' heet.
Oud 13-03-2014, 23:55
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb ook wel eens krokodil gegeten en ook kangoeroe, alleen wist ik toen ik 't at niet dat het geen 'gewoon' vlees was, dus ik merkte er niks van.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 13-03-2014, 23:57
Verwijderd
Ik vond kangoeroe niet zo spannend. Wel lekker mals maar qua smaak net rundvlees.

Kikkerbilletjes ook niet spannend trouwens, smaakt een beetje naar kalkoen maar dan weinig vlees met veel bot. En die ik had waren droog.

Ik hou wel erg van lam en eend
Oud 14-03-2014, 00:02
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Ik heb ook wel eens krokodil gegeten en ook kangoeroe, alleen wist ik toen ik 't at niet dat het geen 'gewoon' vlees was, dus ik merkte er niks van.
Ik vond krokodil wel echt heel anders dan, eh, anders. Vond het niet echt specifiek op iets lijken of ergens naar smaken. Rare structuur, wel.

http://www.viertafels.be/ Daar was het trouwens
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 14-03-2014, 00:14
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
The Butcher heeft een lamsburger die 'Silence of the Lamb' heet.
Die truffelburger is echt to die for. Ik droom 's nachts van niets anders.
Oud 14-03-2014, 01:55
Verwijderd
Citaat:
Er waren net 2 vrienden en één van hun vriendjes hier om WIDM te kijken en om mijn huisje te bezichtigen en dat was heel gezellig, maar altijd als ik dan weer alleen ben voel ik me zo...raar.
Ik maak me dan zorgen over of ik wel genoeg met iedereen heb gesproken en of ik wel een goede hostess ben geweest... en dan voel ik me heel stom.
Ik heb ook meestal als ik met iemand heb afgesproken, ook al was het gewoon gezellig, dat ik me achteraf vanalles ga afvragen ja, en ga twijfelen. Deed ik niet stom, zei ik niks raars, vinden ze me dit of dat.

Citaat:
En nu wil ik ook hamburgers gemaakt van allerlei beesten!


*geeft*
Oud 14-03-2014, 02:09
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
*Schranst*

We zijn een stelletje emotioneel instabiele gekkies!
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 14-03-2014, 02:10
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
En ik zit momenteel kneiterdiep in den Belgischen televisie:

http://www.vier.be/deidealewereld/ta...s-waes-vs-wham

Serieus, als alle Vlamen zo zouden zijn, dan zou ik er nu al wonen ze.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 14-03-2014, 02:31
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
OMG, ze hebben ook spellekes zoals deze:
http://deidealewereld.vier.be/vladibird/
Flappy Bird, maar dan met Putin.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 14-03-2014, 07:02
Verwijderd
Citaat:
En ik zit momenteel kneiterdiep in den Belgischen televisie:

http://www.vier.be/deidealewereld/ta...s-waes-vs-wham

Serieus, als alle Vlamen zo zouden zijn, dan zou ik er nu al wonen ze.
Was het maar zo, dan wou ik niet weg

In dat Volt filmpje (voor ze gaan muilen ^^) zit ook wel een herkenbaar stukje. Man stelt zich voor, vrouw meteen op nogal barse toon: Zijt ge van Holland? Arme kerel stamelt dat ie van Amerika is en benadrukt dat hij in België woont... Volgens mij had ze zich omgedraaid als het echt een Nederlander was geweest, zo klonk ze ^^
Oud 14-03-2014, 07:50
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Het zal wel aan mij liggen, maar zo kwam het niet op mij over.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 14-03-2014, 07:58
Verwijderd
Je ziet echt helemaal niets buiten nu. Mistig enzo.

En er komt nu een goed weekend, dus spreek jullie maandag wel weer
Oud 14-03-2014, 08:08
Verwijderd
Citaat:
Het zal wel aan mij liggen, maar zo kwam het niet op mij over.
Of het ligt aan mij. Dat ik die vraag gewoon te vaak heb gehoord om ze nog als oprechte interesse te zien.

http://www.hbvl.be/nieuws/binnenland...iabeeldje.aspx

Er geeft een Mariabeeldje licht in Wallonië (blijkbaar als er niemand bij is, voor zover ik de combinatie Duits en Frans kan verstaan).

Citaat:
Het miraculeus oplichtend Mariabeeldje in Jalhay (provincie Luik) trok ook donderdag een hoop mensen aan. De burgemeester van de gemeente, Michel Fransolet, telde donderdagavond een duizendtal geïnteresseerden. Woensdagavond waren er al 500 bezoekers gepasseerd.

In de buurt van het huis waar het Mariabeeldje staat, werden snelheidsbeperkingen ingesteld. De burgemeester vraagt om alleen tijdens de bezoekuren - tussen 19 en 21 uur - naar de woning af te zakken.
http://www.hbvl.be/nieuws/binnenland...gehucht-2.aspx
Oud 14-03-2014, 09:55
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Ik ben een beetje bang dat het ijsjes eten op het strand wat te optimistisch was. Het is mistig, en zelfs best fris.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 14-03-2014, 09:58
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Maar ik heb nog 2uur reizen te gaan, dus wie weet dat het nog anders wordt.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 14-03-2014, 10:23
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Ja ik vrees het ook. We hebben meer zon nodig!
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 14-03-2014, 10:23
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Maar die zou jij meenemen.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 14-03-2014, 10:30
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Er geeft een Mariabeeldje licht in Wallonië (blijkbaar als er niemand bij is, voor zover ik de combinatie Duits en Frans kan verstaan).
http://rationalwiki.org/wiki/The_Dragon_in_My_Garage

tldr:
Claims that cannot be tested, assertions immune to disproof are veridically worthless, whatever value they may have in inspiring us or in exciting our sense of wonder.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 14-03-2014, 11:27
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
AAA alles regelen voor nieuwe opnames met ander repetoire want de juf is niet tevreden en ik ben natuurlijk sowieso nooit tevreden en dus volledig afhankelijk van het oordeel van derden. *vijfhonderd kilo eten wegwerk* *alle pianisten en musician 3.0ers lastigval voor begeleiding en opnameapparatuur*
Oud 14-03-2014, 11:33
Verwijderd
http://bullshit.takovermeulen.eu/

Citaat:
Teams

Het management is desalniettemin uitgangspunt bij het aansturen van eenduidige organisatieonderdelen waarbij de feedback van de werkgroepen wordt aangestuurd. Het ontwikkelpad is hierdoor onlosmakelijk verbonden met het aansturen van efficiënte oplossingen waarbij de uitkomst van strategisch beleid voldoende draagvlak heeft. De eerste aanzet dient desalniettemin te focussen op de ontwikkeling van complexe uitgangspunten waarbij afstemming met de stakeholders moet worden besloten. De communicatie stelt met name eisen aan het aftimmeren van resultaatgerichte oplossingen waarbij het kader voor het ministerie afgestemd moet worden. De eerste aanzet moet daarom meerwaarde leveren bij de inventarisatie van van structurele beslissingen waarbij afstemming met de stakeholders toegevoegde waarde levert. De communicatie moet hierdoor meerwaarde leveren bij het aftimmeren van met elkaar samenhangende oplossingsrichtingen waarbij commitment van het ministerie voldoende draagvlak heeft.
Het ontwikkelpad schept met name voorwaarden voor de ontwikkeling van optimale teams waarbij het belang van de stakeholders cruciaal is. Het proces dient met name te faciliteren bij de flexibilisering van efficiënte memo's waarbij het kader voor de stuurgroep doorslaggevend is. Het ontwikkelpad is tevens uitgangspunt bij de inventarisatie van eenduidige protocollen waarbij klankborden met strategisch beleid toegevoegde waarde levert. Kennismanagement stuurt hierdoor de inventarisatie van consistente beslissingen waarbij het belang van de directie doorslaggevend is. Het ontwikkelpad dient desalniettemin te faciliteren bij de terugkoppeling van complexe organisatieonderdelen waarbij klankborden met de communicatie moet worden besloten. De eerste aanzet moet echter een opstap bieden voor de implementatie van efficiënte teams waarbij het kader voor de directie afgestemd moet worden.
Oud 14-03-2014, 16:56
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Maar die zou jij meenemen.
Het spijt mij, volgende keer beter?
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 14-03-2014, 17:01
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Het spijt mij, volgende keer beter?
Je hebt je best gedaan. Maar deal!
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 14-03-2014, 17:50
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb een tweede gesprek
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 14-03-2014, 18:05
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een tweede gesprek
Oud 14-03-2014, 19:03
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Das goed nieuws!
__________________
Ik weet niet beter.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:18.