Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-04-2014, 15:45
Verwijderd
Ik ook niet, maar blijkbaar was het wel op mijn telefoon geïnstalleerd. Ik kreeg opeens een verzoek voor vriendsen te wordeb net iemand
Advertentie
Oud 09-04-2014, 15:46
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
nee
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 09-04-2014, 16:44
Verwijderd
Ik heb het wel. Een enkele keer doe ik videobellen ermee.
Oud 09-04-2014, 19:11
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
En ik maak dus heel graag cadeautjes voor mensen zelf, maar het beste cadeau wat ik de laatste tijd gekregen heb was niet zelfgemaakt, dat was het This Is Not A Book (dankjewel WolterB klaas)
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 09-04-2014, 19:14
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Richard Herring heeft één van de mooiste stemmen die ik ken.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 09-04-2014, 19:52
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
De zelfmaakcadeautjes van Cat zijn echt Sowieso, zelfmaakcadeautjes <3
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 09-04-2014, 20:05
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Richard Herring heeft één van de mooiste stemmen die ik ken.
Vooral z'n zangstem. :')
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 09-04-2014, 20:06
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
De zelfmaakcadeautjes van Cat zijn echt Sowieso, zelfmaakcadeautjes <3
Ik heb jouw zelfmaakcadeautje hier voor m'n tv staan.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 09-04-2014, 20:09
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik heb jouw zelfmaakcadeautje hier voor m'n tv staan.
Omg Dat vind ik zo leuk om te horen!
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 09-04-2014, 20:10
Verwijderd
Altijd als ik iets creatiefs maakt, ziet het eruit alsof een kleuter van 3 het heeft gemaakt.
Oud 09-04-2014, 20:26
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Het gaat ook om het idee dat er achterzit
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 09-04-2014, 22:22
Verwijderd
Citaat:
Voor de mensen die gmail hebben. Gebruiken jullie ook google+?
Nee
Citaat:
Ik ook niet, maar blijkbaar was het wel op mijn telefoon geïnstalleerd. Ik kreeg opeens een verzoek voor vriendsen te wordeb net iemand
Dat had ik ook ineens. Nergens om gevraagd. Heb alles afgeschermd nu.
Oud 09-04-2014, 22:55
Verwijderd
Ik zie best veel uiterlijke overeenkomsten tussen Marc Maagd en Dion Graus.
Oud 09-04-2014, 23:52
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Vooral z'n zangstem. :')
Die ken ik niet goed. Maar zijn licht beschonken praatstem, vooral als ie moet lachen om zijn eigen grapjes, is echt een genot om naar te luisteren.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 10-04-2014, 01:06
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Die ken ik niet goed. Maar zijn licht beschonken praatstem, vooral als ie moet lachen om zijn eigen grapjes, is echt een genot om naar te luisteren.
Oh z'n zangstem is vooral heel hoog en vals en vervelend.
En ik vind het ook leuk hoe hij altijd lacht om z'n eigen grapjes, maar ik zou niet zeggen dat zijn stem 'één van de mooisten' is.
Wel fijn en leuk, maar niet mooi.

Ik heb een zwak voor de stem van Tim Key, al weet ik niet precies waar dat door komt. Het is een vreemde stem. Soms zacht, soms schel (hij lacht als een hyena), soms krakend...ik hoor 'm iig graag.
En er zijn nog wel tig andere komieken wiens stemgeluid ik fijner vind dan die van Herring.

Speaking of which: Ik ga de video van RHLSTP met Greg Davies eens kijken. Het schijnt dat er 'Dirty Britcom Confessions' uitgeprobeerd worden.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 10-04-2014, 09:43
Verwijderd
Oud 10-04-2014, 11:06
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 10-04-2014, 12:25
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 10-04-2014, 12:34
Verwijderd
Oud 10-04-2014, 12:34
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik vind ze zo geweldig, die foto's
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 10-04-2014, 13:25
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
zo gaaf
Oud 10-04-2014, 14:08
Verwijderd
Mijn vader heeft een baan
Oud 10-04-2014, 14:08
Verwijderd
Wel tijdelijk, maar toch.
Oud 10-04-2014, 15:06
Verwijderd
Mijn hele kunstwerkstuk is aan het mislukken
Oud 10-04-2014, 15:27
Verwijderd
Wat voor kunstwerk ben je aan het maken?

Ik ga vanavond naar 12 years a slave. Ik ben heel benieuwd. Gisteravond heb ik Frozen gezien en die vond ik heel erg leuk. Let it go <3 En ook nog The Big Lebowski, maar die vond ik maar raar. Die moet ik duidelijk nog eens zien.
Oud 10-04-2014, 16:05
Verwijderd
En oh. Mijn zusje komt morgen. En ze gaat maandag pas weg. <3 Zanger Rinus staat hier zaterdagavond op de kermis, dus dat wordt vet gezellig
Oud 10-04-2014, 16:31
Verwijderd
En in mei trouwt een nichtje met haar vriendin en het thema van die bruiloft is festival. Ik doe misschien mijn roze petticoat aan
Oud 10-04-2014, 16:32
Verwijderd
Ik doe maar gewoon in mezelf kletsen. Gezellige boel hier

Iemand overigens nog tips om katten uit de tuin te houden? Ik wil best beestjes in mijn tuin, maar dan moeten het wel mijn eigen beestjes zijn. Koffie strooien heb ik al geprobeerd en baat niet.
Oud 10-04-2014, 16:37
Verwijderd
Overigens was ik vanmiddag niet heel blij met beestjes in de tuin, want ik heb eindelijk de frambozenstruik geplant, maar toen ik die uit de pot haalde, wemelde het van de spinnetjes. Die beten. Nadat ik dat ding geplant had, zaten ze in een keer op mij. En ze beten. Ik heb dus helemaal in paniek mijn vest (eerst stond hier vet ) en shirt uit staan trekken in de tuin omdat ze overal zaten. Ik realiseerde me net op tijd dat mijn buren in mijn tuin kunnen kijken, anders had ik in mijn bh gestaan. Nu zijn ze weg.

En oh, Sann, wat gaaf van je ouders, heel erg tof!
Oud 10-04-2014, 17:24
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Supersoaker
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 10-04-2014, 17:53
Verwijderd
Ik maak een award voor een beroemdheid. De sokkel en top zijn van piepschuim. Het middrnstuk een cilinder van kippengaas. Het is allleen niet rond en het bleef niet vastzitten. Met een lijmpistool heb ik het heel lelijk vastgemaakt en het staat nog steeds scheef. De geverfde lijnen lopen scheef. Nu moey ik alles camoufleren met frutsels. En de tijd dringt
Oud 10-04-2014, 20:47
Verwijderd


Wat een slechte presentatoren.
Oud 10-04-2014, 22:40
Verwijderd
Ik ben er nog niet uit of dit schaal N of H0 is en ik vind dat bijzonder irritant.
Oud 11-04-2014, 09:15
Verwijderd
Ik heb een collega waar ik heel zenuwachtig van wordt, ze is stik onzeker en dat uit zich onder andere door om Allesch te lachen. Zij nodigde me uit om bij haar te komen eten, en ik dacht: Ach, wie weet is ez buiten het werk best gezellig en wordt het wel heel tof. Met tegenzin ja gezegd. Op de vraag of ik nog iets mee moet nemen, zegt ze: "Nee, ik doe wel de boodschappen die nodig zijn, en dan delen we de kosten wel door twee!" Ik vind dat raar. Iemand binnen vragen voor de koffie, twee keer inschenken en dan zeggen "Mag ik even vijftig cent vangen alsjeblieft? En een euro voor de koekjes die je op at - ik zag wel dat je er vier pakte."
Oud 11-04-2014, 09:24
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik vind dat een beetje controlfreakerig
Oud 11-04-2014, 09:30
Verwijderd
Ik vind het vreemd om iemand uit te nodigen en dan te komen met 'maar we delen wel de kosten hoor!'. En het is niet alsof het studenten onder elkaar zijn, waarbij je zoiets nog zou kunnen bedenken. En je stelt al voor om iets mee te nemen.
Oud 11-04-2014, 09:30
Verwijderd
Ja, nou heb ik er nog minder zin in. Ik word altijd een beetje chagrijnig van mensen die op die manier met geld om gaan. Een vriend doet dat ook, die rekent altijd de rekening na een avond kroeghangen altijd tot op de vijf cent na. Het is ondenkbaar dat hij een keer zegt: "Ik schiet wel een keer voor." of dat hij een keer trakteert. Eerder gingen we altijd bij iemand thuis hangen en iedereen ging chips en weetikwat halen bij de supermarkt, en hij zei altijd: "Nee, ik hoef niks!" En dan eenmaal thuis altijd van anderen snaaien. Ik spreek 'm nou bijna niet meer, maar als hij zo deed, wilde ik er altijd zijn hoofd afbijten. En het was niet zo dat hij heel krap bij kas zat, want hij werkte fulltime en woonde nog bij zijn ouders en hoefde geen inwoongeld te betalen. Alleen zijn auto en verzekering betaalde hij zelf.
Oud 11-04-2014, 09:48
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik kan daar ook HEUL slecht tegen.
Oud 11-04-2014, 09:51
Verwijderd
Of mensen die altijd meeroken maar nooit zelf een pakje hebben (of echt heel moeilijk kijken alsze er per toeval een hebben, want 'ze hebben er nog maar 3') Gelukkig kan me dat niet meer overkomen.
Oud 11-04-2014, 09:54
Verwijderd
En mijn ervaring is dat juist mensen zijn die geld genoeg hebben, moeilijk doen over rekeningen betalen en een keer vijf euro voorschieten. Mensen die zelf niet veel te besteden hebben, zijn daar in veel makkelijker. Ook niet allemaal, maar dat heb ik wel al een aantal keren gemerkt.
Oud 11-04-2014, 09:54
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Hoe zou dat nou komen, dat die mensen genoeg geld hebben? Juist, omdat het centenschrapers zijn
Oud 11-04-2014, 09:55
Verwijderd
Citaat:
Of mensen die altijd meeroken maar nooit zelf een pakje hebben (of echt heel moeilijk kijken alsze er per toeval een hebben, want 'ze hebben er nog maar 3') Gelukkig kan me dat niet meer overkomen.
Ja, of die je naar de pinautomaat laten rennen omdat je geen 1 euro hebt voor de garderobe
Oud 11-04-2014, 09:59
Verwijderd
Die knul was overigens ook een echte lul op festivals. Hij nam zijn soortvanvriendin ooit ene keer mee, maar ze sliepen in aparte tentjes. Hij had zijn tentje al opgezet, ging zitten met een biertje en liet zijn vriendin zelf rommelen en klooien en bood niet eens aan om te helpen. Hij ging 's ochtends ook alleen voor zichzelf koffie halen en schoot nooit eens wat voor als je net geen penningen meer had en hij ging bier halen.
Oud 11-04-2014, 10:01
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Natuurlijk hielp hij haar niet met haar tent, hij wilde haar in zijn tent hebben
Oud 11-04-2014, 10:06
Verwijderd
Nou ja, als ik er over nadenk, is het geen gemis dat ik hem niet meer spreek. Hij was een beetje stom, het grootste deel van de tijd.
Oud 11-04-2014, 10:31
Verwijderd
Hmpf. Vandaag hoor ik of ik mee mag doen aan de vierdaagse.
Oud 11-04-2014, 10:42
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
En mijn ervaring is dat juist mensen zijn die geld genoeg hebben, moeilijk doen over rekeningen betalen en een keer vijf euro voorschieten. Mensen die zelf niet veel te besteden hebben, zijn daar in veel makkelijker. Ook niet allemaal, maar dat heb ik wel al een aantal keren gemerkt.
Ik ben zo blij dat dat bij onze vrienden echt heel erg meevalt. Of ze nu wel geld hebben of weinig geld hebben, er wordt echt nooit moeilijk gedaan. Wij gaan regelmatig met een stel uit eten en dan delen we de rekening gewoon 50/50, ongeacht wat wie gedronken en gegeten heeft. Gewoon, omdat moeilijk doen echt de boel verpest. En wat je de ene keer ""teveel"" betaalt, compenseert de andere keer wel weer. Ik vind het echt heel prettig dat dat zo kan. Mensen die moeilijk doen over geld komen me al gauw de neus uit.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 11-04-2014, 10:43
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Hmpf. Vandaag hoor ik of ik mee mag doen aan de vierdaagse.
Spannend! Ik zal duimen!
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 11-04-2014, 12:12
Verwijderd
Oud 11-04-2014, 13:44
Verwijderd
Bwuh ik ben ziek snipverkouden, hoest m'n longen uit m'n lijf, spierpijn, afgewisseld warm en koud. Heb zelfs m'n stage en m'n klanten afgezegd ;x
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:04.