Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-09-2014, 15:31
Verwijderd
Een muur hier hangt ook vol met: dream, living etc...........
Advertentie
Oud 22-09-2014, 16:09
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Waarom?
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 22-09-2014, 18:01
Verwijderd
Ik kom vaak langs een huis met letters "home" in de vensterbank
Oud 22-09-2014, 19:04
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Mijn moeder en vooral mijn zus hebben nogal wat wansmaak op dat gebied.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 22-09-2014, 19:30
Verwijderd
Die trap
Oud 22-09-2014, 19:57
Verwijderd
Mijn moeder vindt dat mooi. Onze kamer lijkt echt op een showroom model, door die frutsels.
Oud 22-09-2014, 20:08
Scirocco
Avatar van Scirocco
Scirocco is offline
Er is ook gewoon een soort link tussen (huis)vrouwen op middelbare leeftijd en van die vreselijke wijsheid tekstjes op Facebook. Nu kunnen ze ook nog eens de tekstjes op de muur zetten. Hoera!
__________________
It's just like life. You just gotta keep telling yourself, no matter how hot it gets, sooner or later there's a cool breeze coming in.
Oud 22-09-2014, 21:18
Verwijderd
Mijn schoonzusje houdt er ook van. Mijn broertje heeft geen care dus dat scheelt
Oud 23-09-2014, 07:54
Verwijderd
En over ern aantal jaar is het niet meer in, dus moet het hele interieur weer veranderd worden
Oud 23-09-2014, 10:01
df
Avatar van df
df is offline
Is trimm trabb overleden ofzo?
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Oud 23-09-2014, 17:35
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik denk het. Maar godzijdank ben ik er nog wel
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 23-09-2014, 17:59
Hazel
Hazel is offline
Misschien is ze heel druk met haar studie.
__________________
Satan wanna put me in a bow tie
Oud 23-09-2014, 18:09
df
Avatar van df
df is offline
Citaat:
Misschien is ze heel druk met haar studie.
d;d;
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Oud 23-09-2014, 19:41
Verwijderd
Zondag moesten we voor studiepunten vrijwilligerswerk gaan doen bij het festival van onze docent. Dat festival...echt lachwekkend :') het ging over vrede en de vrede vinden in jezelf, hele terrein was bezaaid met spirituele gekkies. Ik stond bij toezicht, dus een beetje rondlopen en de tent met alle spullen bemand. Was best chill maar niet echt inspirerend werk. Een van m'n klasgenoten moest een workshop begeleiden welke 'het labyrint' heette. Deelnemers moesten met hun ogen dicht 'hun pad volgen'. Een vrouw struikelde een beetje en toen zei ze 'ah, dit vind ik eigenlijk wel mooi want in het leven struikel je ook weleens'
Verder was er een soort intiem kringetje dat elkaar ging knuffelen en heel hard ging hmmmmm'en tijdens yoga en kon je op een boom een vredeswens hangen met een zelf versierd briefje.
Heb veel gelachen
Oud 23-09-2014, 20:56
Verwijderd
Citaat:
Ik denk het. Maar godzijdank ben ik er nog wel
Anders liep het hier volledig uit de hand
Oud 23-09-2014, 21:38
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Anders liep het hier volledig uit de hand
Als je dat maar weet ja
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 24-09-2014, 09:50
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Zondag moesten we voor studiepunten vrijwilligerswerk gaan doen bij het festival van onze docent. Dat festival...echt lachwekkend :') het ging over vrede en de vrede vinden in jezelf, hele terrein was bezaaid met spirituele gekkies. Ik stond bij toezicht, dus een beetje rondlopen en de tent met alle spullen bemand. Was best chill maar niet echt inspirerend werk. Een van m'n klasgenoten moest een workshop begeleiden welke 'het labyrint' heette. Deelnemers moesten met hun ogen dicht 'hun pad volgen'. Een vrouw struikelde een beetje en toen zei ze 'ah, dit vind ik eigenlijk wel mooi want in het leven struikel je ook weleens'
Verder was er een soort intiem kringetje dat elkaar ging knuffelen en heel hard ging hmmmmm'en tijdens yoga en kon je op een boom een vredeswens hangen met een zelf versierd briefje.
Heb veel gelachen
Klinkt als iets waar ik bij had willen zijn.

Een aantal jaar geleden had mijn vrijwilligerswerk destijds een uitje georganiseerd naar een soort paranormale expertsdag. Kreeg toen bijna ruzie met iemand die een dolfijnenhealing bij me wilde doen.
__________________
Satan wanna put me in a bow tie
Oud 24-09-2014, 10:07
Verwijderd
WTF is een dolfijnhealing?
Oud 24-09-2014, 10:08
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Dolphin Energy Healing
is a deeply respectful, highly advanced form of spiritual energy healing.

The dolphins describe their energy as the frequency of JOY, of MOVEMENT, of CREATING FLOW, flow of LOVE, flow of ABUNDANCE, and an OPENING OF THE HEART as never before!
Blijkbaar!
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 24-09-2014, 10:37
Hazel
Hazel is offline
Een aantal van die helderzienden hadden ook gezegd dat ik snel familieuitbreiding zou krijgen, is nooit gebeurd. En dat ik zelf een heeeeeel spiritueel persoon ben. Aan het einde van de dag was er een soort oefening met klankschaalmeditatie waarbij we met z'n allen in een bedompte gymzaal op de grond moesten liggen terwijl iemand klankschalen gebruikte. Van tevoren had hij ons ernstig gewaarschuwd voor de gevolgen van de meditatie, en dat we niet moesten denken dat we zomaar naar huis konden gaan zonder eerst weer goed te aarden, want dan konden we nog wel eens een ernstig ongeluk veroorzaken. Ik ben halverwege weggegaan.
__________________
Satan wanna put me in a bow tie
Oud 24-09-2014, 11:09
Verwijderd
Citaat:
Blijkbaar!
De dolfijnen besschrijven het zo...? Dus een dolfijnenhealing is niet dat een mens wordt geheald door dolfijnen, maar dat een dolfijn wordt geheald door mensen?

Misschien heel gek maar ik had dat andersom verwacht. Ik wist niet dat er zoveel mensenliefhebbers waren onder de dolfijnen.
Oud 24-09-2014, 11:58
Verwijderd
Citaat:
Een aantal van die helderzienden hadden ook gezegd dat ik snel familieuitbreiding zou krijgen, is nooit gebeurd. En dat ik zelf een heeeeeel spiritueel persoon ben. Aan het einde van de dag was er een soort oefening met klankschaalmeditatie waarbij we met z'n allen in een bedompte gymzaal op de grond moesten liggen terwijl iemand klankschalen gebruikte. Van tevoren had hij ons ernstig gewaarschuwd voor de gevolgen van de meditatie, en dat we niet moesten denken dat we zomaar naar huis konden gaan zonder eerst weer goed te aarden, want dan konden we nog wel eens een ernstig ongeluk veroorzaken. Ik ben halverwege weggegaan.
Doet me denken aan een kennis. Zij is best wel een zweefteef, en een tijd terug vertelde ze dat het zadel van haar fiets was gejat. Drie dagen later ging haar laptop stuk en ze leende de tablet van haar moeder. Daar kon ze niet meer op internet, dat ging niet goed. Een van haar collega's had gezegd dat er misschien wel meer achter zat, en ineens realiseerde ze zich dat het wel eens een teken van het universum zou kunnen zijn! Ze deed alles op de fiets en zat thuis vooral op de bank, dit was een teken van het universum dat ze actiever moest zijn en van haar luie kont af moest komen. En sinds ze dus meer wandelde en de hond te voet uitliet, voelde ze zich zoveel beter. Ze vond het oprecht een zegen dat haar zadel was gejat en het internet het niet deed, daardoor was haaar een hoop duidelijk geworden!

Citaat:
De dolfijnen besschrijven het zo...? Dus een dolfijnenhealing is niet dat een mens wordt geheald door dolfijnen, maar dat een dolfijn wordt geheald door mensen?

Misschien heel gek maar ik had dat andersom verwacht. Ik wist niet dat er zoveel mensenliefhebbers waren onder de dolfijnen.
Oud 24-09-2014, 12:32
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Ik heb kinderpostzegels gekocht van buurtkinderen. Ze noemden me mevrouw. Ik voel me echt zo volwassen nu.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 24-09-2014, 12:52
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Ik heb kinderpostzegels gekocht van buurtkinderen. Ze noemden me mevrouw. Ik voel me echt zo volwassen nu.
Ok.
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 24-09-2014, 12:59
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Ik heb een hoofd vol pukkels, ik voel me juist enorm jeugdig
Oud 24-09-2014, 13:25
df
Avatar van df
df is offline
Citaat:
Ik heb kinderpostzegels gekocht van buurtkinderen. Ze noemden me mevrouw. Ik voel me echt zo volwassen nu.
Citaat:
Ok.
houden we t wel gezellig haubenmeise?
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Oud 24-09-2014, 13:29
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Er werd hier ook net aangebeld door een kinderpostzegelkind. Maar ik ben een knorrige kluizenaar, dus ik heb natuurlijk geweigerd.
__________________
stikkiedikkie hopstapsnee reldeldee
Oud 24-09-2014, 14:08
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Doet me denken aan een kennis. Zij is best wel een zweefteef, en een tijd terug vertelde ze dat het zadel van haar fiets was gejat. Drie dagen later ging haar laptop stuk en ze leende de tablet van haar moeder. Daar kon ze niet meer op internet, dat ging niet goed. Een van haar collega's had gezegd dat er misschien wel meer achter zat, en ineens realiseerde ze zich dat het wel eens een teken van het universum zou kunnen zijn! Ze deed alles op de fiets en zat thuis vooral op de bank, dit was een teken van het universum dat ze actiever moest zijn en van haar luie kont af moest komen. En sinds ze dus meer wandelde en de hond te voet uitliet, voelde ze zich zoveel beter. Ze vond het oprecht een zegen dat haar zadel was gejat en het internet het niet deed, daardoor was haaar een hoop duidelijk geworden!


Iemand heeft ook bij mij wel eens gezegd dat het misschien nodig was dat ik geschept was door een busje en op de grond was gevallen omdat het leven me teveel voor de wind ging. Dan was dat de manier om duidelijk te laten worden dat het leven ook mindere momenten kent.
__________________
Satan wanna put me in a bow tie
Oud 24-09-2014, 14:11
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Abonnementen & contributies 300+ euro. Hoe krijg je dat uberhaupt voor elkaar
__________________
stikkiedikkie hopstapsnee reldeldee
Oud 24-09-2014, 14:21
Hazel
Hazel is offline
Wow ik ben wel benieuwd wat daar allemaal onder valt?
__________________
Satan wanna put me in a bow tie
Oud 24-09-2014, 14:22
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Amerika was alles behalve saai
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 24-09-2014, 14:22
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Ja ik ook. Telefoonabo's iig niet, die noemde ANNEMARIE apart. 220 euro voor 2 personen :')
__________________
stikkiedikkie hopstapsnee reldeldee
Oud 24-09-2014, 14:40
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Daar heb ik 10 abonnementen inclusief telefoon voor zoals mijn abonnement nu is
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 24-09-2014, 14:40
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Ik heb kinderpostzegels gekocht van buurtkinderen. Ze noemden me mevrouw. Ik voel me echt zo volwassen nu.
Ik zag mijn buurmeisje er ook al mee leuren, maar ze is niet bij ons aan de deur geweest. Goddank.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 24-09-2014, 16:17
Verwijderd
Dan zal mijn buurjongetje er binnenkort ook mee komen.
Oud 24-09-2014, 17:03
Hazel
Hazel is offline
Waar hebben jullie dan allemaal abonnementen op? Tijdschriften?
__________________
Satan wanna put me in a bow tie
Oud 24-09-2014, 17:09
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik doe de deur gewoon niet open voor kinderen

Tenzij het mijn buurjong is, want die is wel oke. Maar volgens mij is hij een beetje te jong om dat spul te verkopen.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 24-09-2014, 17:21
Hazel
Hazel is offline
Nog even over Trimm Trabb he, weet iemand wel waarom ze nooit meer post? Is ze op reis?
__________________
Satan wanna put me in a bow tie
Oud 24-09-2014, 17:55
Verwijderd
Werd net gebeld op ik een enquête wou invullen voor 12,50. Maar duurde dan wel twee uur.. Dan toch maar niet gedaan haha.
Oud 24-09-2014, 18:39
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Waar hebben jullie dan allemaal abonnementen op? Tijdschriften?
TV/internet/vaste telefoon: €50,- /maand
Telefoon: €22,- /maand
1 tijdschrift: €32,50 /jaar
Politieke partij: €5,- /kwartaal
Omroep: €12,50 /jaar

Totaal dus nog geen €78,- in de maand waarvan €6,- aan wat minder 'noodzakelijke' abonnementen
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 24-09-2014, 19:13
Hazel
Hazel is offline
Van welke politieke partij en welke omroep zijn jullie lid?
__________________
Satan wanna put me in a bow tie
Oud 24-09-2014, 19:42
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Citaat:
Nog even over Trimm Trabb he, weet iemand wel waarom ze nooit meer post? Is ze op reis?
Vermoed dat ze, net als zoveel, wel een beetje klaar ermee is. Op Facebook is ze gewoon actief.
Oud 24-09-2014, 22:49
Verwijderd
Citaat:
Een aantal jaar geleden had mijn vrijwilligerswerk destijds een uitje georganiseerd naar een soort paranormale expertsdag. Kreeg toen bijna ruzie met iemand die een dolfijnenhealing bij me wilde doen.
Citaat:
Een aantal van die helderzienden hadden ook gezegd dat ik snel familieuitbreiding zou krijgen, is nooit gebeurd. En dat ik zelf een heeeeeel spiritueel persoon ben. Aan het einde van de dag was er een soort oefening met klankschaalmeditatie waarbij we met z'n allen in een bedompte gymzaal op de grond moesten liggen terwijl iemand klankschalen gebruikte. Van tevoren had hij ons ernstig gewaarschuwd voor de gevolgen van de meditatie, en dat we niet moesten denken dat we zomaar naar huis konden gaan zonder eerst weer goed te aarden, want dan konden we nog wel eens een ernstig ongeluk veroorzaken. Ik ben halverwege weggegaan.
Citaat:
Iemand heeft ook bij mij wel eens gezegd dat het misschien nodig was dat ik geschept was door een busje en op de grond was gevallen omdat het leven me teveel voor de wind ging. Dan was dat de manier om duidelijk te laten worden dat het leven ook mindere momenten kent.
Oud 24-09-2014, 23:22
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Trimm is gewoon online hoor. Nu niet (althans, weet ik veel, ik zit haar niet te checken), maar het is niet dat ze al maanden niet is geweest.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 24-09-2014, 23:43
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Haar laatste post was anderhalve maand terug he
Oud 25-09-2014, 05:17
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Waar hebben jullie dan allemaal abonnementen op? Tijdschriften?
Telefoon: €15/maand
Internet: €10/maand
Elektriciteit: €20/maand
Oud 25-09-2014, 07:54
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
dat appeltaartrecept is eigenlijk nog wel grappig
Ik zie geen recept, alleen een lijstje benodigdheden
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 25-09-2014, 09:58
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Citaat:
Ik zie geen recept, alleen een lijstje benodigdheden
ja whatever
__________________
stikkiedikkie hopstapsnee reldeldee
Oud 25-09-2014, 09:59
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
ik ben net met twee peuters bij de tandarts geweest. het was DE HEL.
__________________
stikkiedikkie hopstapsnee reldeldee
Oud 25-09-2014, 10:35
Hazel
Hazel is offline
Dat kan ik me voorstellen.

Vraag aan de rest van de posters: willen jullie kinderen? Wanneer, hoeveel en waarom?
__________________
Satan wanna put me in a bow tie
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:20.