Oud 01-06-2018, 11:01
Verwijderd
Beste Allen,

Ik zit in het 2e jaar van de studie Commerciele Economie. Ik loop nu stage bij een IT bedrijf. Voor deze stage moet ik een behoefte onderzoek doen. Hiervoor heb ik een enquête gemaakt. Ik heb 100 respondenten nodig.

De enquête gaat over VoIP bellen. Dit is bellen via internet. Dit neemt met de jaren steeds meer toe.Ik ben erg benieuwd hoe mensen hier tegenover staan.

Zouden jullie zo vriendelijk willen zijn om mijn enquête in te vullen? Hij duurt maar 2 minuten. Alvast bedankt!

Laatst gewijzigd op 05-06-2018 om 16:54.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-06-2018, 11:26
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Belt u thuis via een vaste VoIP telefoon? (ja, ga naar vraag 9)
en
Citaat:
Heeft u wel eens op een Google advertentie geklikt (Zo niet ga door naar vraag 19)
Je vragen zijn niet genummerd, dit werkt niet.

Bij
Citaat:
Zou u thuis willen bellen via een vaste VoIP telefoon?
zou ik graag meer opties willen dan 'ja' en 'nee'.

Wat heeft
Citaat:
Heeft u afgelopen maand iets verkocht?
te maken met de rest van je enquête? Waarom doorgaan op het verkopen van een dienst. Je kunt je veel beter richten op het kopen ervan als je een goede groep respondenten wilt. Kleine kans dat je honderd mensen vindt die in de verkoop van VOIP-diensten zitten.

Verder staan er nog wat taalfouten in het hele verhaal, daar zou ik ook even goed naar kijken.

Heb, omdat ik vragen niet goed in kan vullen niets ingestuurd.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2018, 12:50
Verwijderd
Euh, ik wil het best invullen, maar hij vraagt "Hoe vaak belt u VoIP per week". Ik bel nooit iemand die zo'n rare naam heeft. Waar gaat dit in hemelsnaam over?
Met citaat reageren
Oud 05-06-2018, 14:56
Verwijderd
@deadlock graag de intro lezen voor dat je de enquete maakt, dan hoef je ook niet zulke vragen te stellen,
Met citaat reageren
Oud 05-06-2018, 14:57
Verwijderd
@WolterB Het gaat over 2 principes, het bellen van VoIP in zijn algemeen en de (toekomstige) resellers dat heeft met verkopen te maken. Mijn stage bedrijf wilt graag resellers aantrekken en verkoopt tevens VoIP. Welke spelfouten heb je allemaal opgemerkt? Ik heb de vragen trouwens genummerd, bedankt!

Laatst gewijzigd op 05-06-2018 om 16:27.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2018, 15:26
Verwijderd
Citaat:
@deadlock graag de intro lezen voor dat je de enquete maakt, dan hoef je ook niet zulke vragen te stellen,
FOUT fucking n00b. Ik beheer een netwerk met ruim 135.000 gebruikers en bijna 50.000 werkplekken, met pak-m-beet 18 verschillende VoIP-systemen en ik kan oprecht zeggen dat jouw enquête totaal nergens op slaat. Je moet je diep schamen dat je zoiets aan eindgebruikers durft voor te leggen.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2018, 16:01
Verwijderd
@deadlock Vind je het zelf dan niet een beetje raar dat je dan nog actief bent op scholieren.com? Je beheert zogenaamd 18 verschillende VoIP systemen en je snapt als nog de vraag niet? Of beheer je de kracht niet om inzichtelijk de vraag te ontleden.. en ben je gewoon bijdehand geboren met een grootheidswaanzin. De vragenlijst is al goed gekeurd door 2 verschillende leraren van de HHS. Terug naar school jij!

Laatst gewijzigd op 05-06-2018 om 16:26.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2018, 16:34
Verwijderd
Ik zit 200 dagen per jaar op school.

Daarnaast; Heb je echt niets beters? Iets inhoudelijks? De gemiddelde scholier die hier zit heeft een hoger mentaal niveau dan jij en fijn dat je jezelf scholier vindt in plaats van student, met je HBO-cursusje.

JIJ stelt aan eindgebruikers vragen zonder op een correcte manier uit te leggen waarover, en uit je vraagstelling blijkt dat je niet het flauwste benul hebt wat wel en niet VoIP is; Iedereen die bijvoorbeeld 4G heeft en belt, belt tegenwoordig automatisch alleen maar VoIP. Je hebt zelf totaal geen kaas gegeten van de spullen waar je mee bezig bent. Zoals ik zei; n00b.

God ik hoop dat je ons wat komt verkopen over een paar jaar. Ik frituur je levend.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2018, 16:46
Verwijderd
Citaat:
Ik zit 200 dagen per jaar op school.

Daarnaast; Heb je echt niets beters? Iets inhoudelijks? De gemiddelde scholier die hier zit heeft een hoger mentaal niveau dan jij en fijn dat je jezelf scholier vindt in plaats van student, met je HBO-cursusje.

JIJ stelt aan eindgebruikers vragen zonder op een correcte manier uit te leggen waarover, en uit je vraagstelling blijkt dat je niet het flauwste benul hebt wat wel en niet VoIP is; Iedereen die bijvoorbeeld 4G heeft en belt, belt tegenwoordig automatisch alleen maar VoIP. Je hebt zelf totaal geen kaas gegeten van de spullen waar je mee bezig bent. Zoals ik zei; n00b.

God ik hoop dat je ons wat komt verkopen over een paar jaar. Ik frituur je levend.
Je bent 37 jaar en je zit 200 dagen per jaar nog op school... oke. Ik heb mezelf nooit scholier genoemd, ik verspreid alleen de enquete op scholieren.com. Ik doe de studie commerciele economie. Dat staat in verbinding met consumenten gedrag en psychologie. Als je op m'n enquete klinkt staat dat bellen via whatsapp ook VoIP bellen is, dus ook via 4G. De enquete gaat over de houding van de respondent tegenover VoIP in zijn algemeen. Jij hebt geen idee waar je het over hebt dus het is ook niet raar dat je 37 bent en nog steeds op school zit. Ik zal niks verkopen vriend. Dat is niet waar marketing om draait. Het gaat om de wensen behoeften in kaart te brengen om de consument te voorzien van zijn verlangens. Verkoop is daar een onderdeel van.. niet het hoofd doel

Laatst gewijzigd op 05-06-2018 om 16:55.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2018, 17:27
Verwijderd
Citaat:
Je bent 37 jaar en je zit 200 dagen per jaar nog op school... oke.
Ja. Er lopen natuurlijk alleen kinderen op een school, slimmerik.

Citaat:
Ik heb mezelf nooit scholier genoemd,
Ik ook niet, jij noemde mij géén scholier.

Citaat:
ik verspreid alleen de enquete op scholieren.com.
Oh nee dan.

Citaat:
Ik volg het HBO-cursusje commerciele economie.
Ftfy.

Citaat:
Dat staat in verbinding met consumenten gedrag en psychologie. Als je op m'n enquete klinkt staat dat bellen via whatsapp ook VoIP bellen is, dus ook via 4G.
Je snapt het niet. Het plegen van een normaal telefoongesprek op je mobiel op het moment dat er 4G bovenin het venster staat betekent dus dat je aan het VoIP-bellen bent en geen gebruik maakt van het klassieke netwerk. Ook al whatsapp je niet, als je een moderne niet-smartphone hebt die wel op een 4G-netwerk zit, dan ben je dus aan het VoIP'en.

Daarnaast kunnen eindgebruikers dit soort dingen allemaal niet uit elkaar halen. Noem het internet- en videobellen en ze zouden het allemaal begrijpen. Overduidelijk hebben ze je bij die lessen psychologie niets toegepasts geleerd.

Citaat:
De enquete gaat over de houding van de respondent tegenover VoIP in zijn algemeen.
Je stelt vragen die je respondenten niet begrijpen waardoor je een gekleurd beeld terugkrijgt van de enquête. Als je nou gewoon normaal mijn vraag beantwoord had en het scherper had verwoord had niemand er meer wat over gezegd maar je begint gelijk met een bak kritiek. STAAT JE GOED HOOR

Citaat:
Jij hebt geen idee waar je het over hebt dus het is ook niet raar dat je 37 bent en nog steeds op school zit. Ik zal niks verkopen vriend. Dat is niet waar marketing om draait.
Hahahaha, marketing draait uiteraard maar om één ding en dat is verkopen. Iedere andere uitleg is Amerikaans gezever over productbekendheid en dergelijke maar dat neemt niet weg dat je maar één doel hebt met marketing; Meer verkopen. Er is ook een reden dat Marketing & Sales steeds vaker samengevoegd worden bij grote bedrijven.

Citaat:
Het gaat om de wensen behoeften in kaart te brengen om de consument te voorzien van zijn verlangens. Verkoop is daar een onderdeel van.. niet het hoofd doel
ÁLLES in een bedrijf draait rondom verkoop, dus ook marketing. Alle andere zaken zijn daaraan ondergeschikt omdat er anders geen cashflow is waarmee überhaupt iets gedaan kan worden.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2018, 18:15
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Jezus deadlock, léés nou gewoon ff die intro, n00b.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 11-06-2018, 16:26
Verwijderd
@deadlock Dus als ik het goed begrijp ben je dus een leraar die het woord "fucking n00b" gebruikt. Een leraar die mensen afkraakt in plaats van opbouwende kritiek geeft, om die gene verder te helpen. Als alle leraren zo zijn vrees ik het ergste voor Nederland. Succes verder nog op dit Forum met mensen afkraken, het vertelt veel over je zelf beeld.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2018, 16:31
Verwijderd
Citaat:
@deadlock Dus als ik het goed begrijp
Je begrijpt het niet goed. Probeer het nog eens.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2018, 16:44
Verwijderd
Citaat:
@deadlock Dus als ik het goed begrijp ben je dus een leraar die het woord "fucking n00b" gebruikt. Een leraar die mensen afkraakt in plaats van opbouwende kritiek geeft, om die gene verder te helpen. Als alle leraren zo zijn vrees ik het ergste voor Nederland. Succes verder nog op dit Forum met mensen afkraken, het vertelt veel over je zelf beeld.
Ik dacht dat mensen uit Leiden wel redelijk konden nadenken.

Docenten beheren geen netwerken. Probeer het nog eens.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2018, 16:47
Verwijderd
Opbouwende kritiek heb ik trouwens ook al gegeven, ik heb je uitgelegd hoe 4G kan werken onder andere, met een voorbeeld laten zien dat je gebruikers niet uitgelegd hebt wat VoIP-telefonie is (en ik heb dus ruim 100.000 gebruikers eah, ik spreek uit ervaring als ik je vertel dat je daar simpelweg niet mee wegkomt), en het enige wat jij daarop hebt is een grote bek én je probeert me aan te vallen.

Is het in Leiden zó warm dat je niet meer goed kan nadenken?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:57.