Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-06-2003, 15:09
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Heej,

Ik heb last van een schimmelinfectie rond mn vagina maar ik smeer nu al ongeveer drie weken iedere dag met Daktarin creme, het helpt op zich goed en jeuk en veel afscheiding heb ik eigenlijk niet meer maar het is nog steeds een beetje rood dus wil ik nog ff doorsmeren (volgens de bijsluiter moet je drie tot vijf weken smeren) maar ik slik de pil en mn strip is bijna afgelopen, dan wordt ik dus ongesteld maar hoe moet ik dan verder smeren, lijkt me een beetje een bloederige toestand worden (ik gebruik maandverband).

Iemand tips of eigen ervaringen?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 15:14
Verwijderd
Staat daar niets over in de bijsluiter?

Mja, ik zou het dan iedere dag na het douchen snel erop smeren, en klaar... zo bloederige smeerboel zal dat toch niet worden? Elke keer voor het aanbrengen wassen en klaar...

Succes iig
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 15:38
poesiefox
poesiefox is offline
Iedere keer wassen met water en meteen weer smeren. Vijf, zes keer per dag. Geen probleem.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 15:40
Verwijderd
De pil een keer doorslikken?
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 16:02
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik denk idd maar dat ik me maar heel vaak ga wassen, iedere dag douchen gaat niet want we hebben een boiler en er kan er maar een (maximaal twee heel kort) douchen en mn moeder en broertje willen ook nog wel eens

De pil doorslikken: ik weet niet goed hoe ik daar op reageer en ik heb nu een mooi ritme voor de vakantie en als ik nu doorslik raak ik dat kwijt en moet ik dus nog vaker doorslikken. Ik wil zo min mogelijk met mn pil rommelen omdat ik daar nooit zo lekker op reageer.

Bedankt voor alle reacties, meer reacties zijn welkom!
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 16:03
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Weet er iemand eigenlijk of je echt vijf weken door moet gaan??? Ik durf eigenlijk niet eerder te stoppen omdat ik bang ben dat ik dan weer van voor af aan kan beginnen.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 16:04
Verwijderd
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 05-06-2003 @ 17:02:

De pil doorslikken: ik weet niet goed hoe ik daar op reageer en ik heb nu een mooi ritme voor de vakantie en als ik nu doorslik raak ik dat kwijt en moet ik dus nog vaker doorslikken. Ik wil zo min mogelijk met mn pil rommelen omdat ik daar nooit zo lekker op reageer.
Je weet niet hoe je reageert op doorslikken, maar op rommelen reageer je nooit lekker...?

Maar goed, wassen ed kan idd ook.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 16:21
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 05-06-2003 @ 17:04:
Je weet niet hoe je reageert op doorslikken, maar op rommelen reageer je nooit lekker...?

Maar goed, wassen ed kan idd ook.
haha, klinkt idd vaag: ik reageer al slecht op de pil als ik aan een nieuwe strip begin (loop dan 's nachts over te geven enzo) ik kan er ook al niet tegen als ik hem korter dan 24 uur na de vorige inneem.

Ik moet eigenlijk een andere hebben maar het gaat al veel beter dus ik denk dat ik er misschien aan moet wennen.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 16:29
marieke_temp
Avatar van marieke_temp
marieke_temp is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 05-06-2003 @ 17:21:
haha, klinkt idd vaag: ik reageer al slecht op de pil als ik aan een nieuwe strip begin (loop dan 's nachts over te geven enzo) ik kan er ook al niet tegen als ik hem korter dan 24 uur na de vorige inneem.
Ik moet eigenlijk een andere hebben maar het gaat al veel beter dus ik denk dat ik er misschien aan moet wennen.
had ik ook heel veel last van, een lichtere (van 50 naar 30) heeft bij mij alle klachten verholpen. zou toch ff langs je huisarts gaan daarvoor. kan je ook gelijk vragen hoe dat dan met die creme voor die schimmelinfecie moet.
__________________
I've got a million dreams stuck in my head, wish I could live a few before I'm dead
Met citaat reageren
Oud 05-06-2003, 16:33
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
meriekuh schreef op 05-06-2003 @ 17:29:
had ik ook heel veel last van, een lichtere (van 50 naar 30) heeft bij mij alle klachten verholpen. zou toch ff langs je huisarts gaan daarvoor. kan je ook gelijk vragen hoe dat dan met die creme voor die schimmelinfecie moet.
Ja, ik moet idd maar eens langs maar ik heb al microgynon 30 en dat is een van de lichtste.

Maar het moet hier niet over de pil gaan want dan gaat ie dicht want dat moet in het piltopic
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid schimmelinfectie + menstruatie = help?
meisjemuis
14 10-02-2015 18:26
Lichaam & Gezondheid Schimmelinfectie
Verwijderd
16 08-12-2007 20:37
Lichaam & Gezondheid Schimmelinfectie + ongesteld
Firenze
24 21-06-2006 10:53
Lichaam & Gezondheid schimmelinfectie?
stouver
15 17-09-2005 02:07
Lichaam & Gezondheid Schimmelinfectie
lief mutsje
9 11-01-2005 16:45
Lichaam & Gezondheid schimmelinfectie!
bitchie
4 31-10-2001 19:13


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:42.