Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-08-2007, 01:51
Verwijderd
Sjee, het is dus al een behoorlijk tijdje geleden dat ik hier gepost heb zeg! Ik heb een dilemma, een dilemma wat ik niet echt met vriendinnen (vanwege de situatie) of famillie (want dat is gewoon niet cool ) bespreken kan dus ik dacht dat ik het hier zou kunnen posten. (Is ook wat annoniemer ) Dit wordt een lang verhaal dus weet niet of iemand het wil lezen. Ik zoek advies.

Zo'n twee maand geleden heeft een jongen, Colin, waarmee ik jaren geleden naar high school ging mij toegevoegd op MSN. Paar keer gekletst, we konden goed over weg. Leuk dus. Ik woonde alleen heel ver weg.
6 week geleden ben ik weer terug verhuisd en vaker met hem gaan praten. Gewoon af en toe een sms, of op MSN. Heel onschuldig.


Begin Julie besloten we dezelfde engelse les te nemen, we zitten in dezelfde studierichting, dus tsjah, waarom niet. We moesten het vak allebij nemen. We waren gewoen, nog niet echt goede vrienden o.i.d hij had inmiddels sinds kort een vriendinnetje (paar week) en ik was pas single. (paar week) (Verder niet over gepraat, alles was gewoon normaal, alsof we 'verre' vrienden waren) De proff in de klas was zijn vriendin's moeder.

Over de afgelopen paar weken is hij mij steeds vaker gaan smsen voor de les, inmiddels elke les, meestal over huiswerk etc. maar soms ook gewoon kletsen. Ik natuurlijk ook terug gedaan want ik vond hem een aardige jongen. Voor de rest buiten de les zag ik hem niet echt, alleen dus af en toe smssen of op MSN kletsen.

Het afgelopen weekend was een andere vriend van mij thuis voor een weekje en hij kent Colin ook.
De drie jongens zaten bij Colin thuis te borrelen, en die vriend belt mij op, zo van we gaan uit, kom je ook? Ik zeg ja, waarna ik me klaar ging maken en Colin mij smsd "schiet es op zeg!" en of ik wel wist waar hij woonde etc.

Nouja gezellig, daar heen gegaan, met drie jongens om de tafel herinneringen ophalen en borrelen. Paar biertjes gehad Gewoon lekker gezeten, was gezellig. Die vriend van mij was bob dus hij heeft ons naar de bar gereden.

In de bar (ik en Colin waren beiden behoorlijk tipsy.) Een ex van hem hing hem letterlijk om de nek dus ik pakte hem telkens bij de arm en sleepte hem mee, ik had pure intenties. Ik had geen crush of wat dan ook... niks... ik had goede bedoelingen. Ik wist dat hij een vriendin had en zijn ex was vervelend. Op een gegeven moment zei hij dus "If I wasn't with ***** I would be all over you" Dit heb ik lekker afgelachen. Want ik wist niet echt wat ik er van denken moest, en ik was niet echt aan het sjansen... zo bedoelde ik het zeker niet.

De bar ging om 2 uur dicht, we zijn wat te eten gaan halen, en Colin was inmiddels al een beetje aan het sjansen met mij. Met 1 van de andere jongens, dus ik Colin en een andere vriend zijn we terug naar Colins huis gegaan. NOg een uur ofzo gekletst, op een gegeven moment samen naar boven gegaan... NOg aan de tafel zitten praten over onze familie en doelen en sporten en school... Van alles... daarna weer naar beneden gegaan en ik moest even de andere kamer in, iemand bellen.

Colin volgde mij...nog een tijdje gekletst en op een gegeven moment stond ik met mijn rug naar hem toe waarop hij mij omdraaide en mij heel voorzichtig begon te zoenen. Ik ging eerst mee, maar ben toen vrij vlug weggelopen en gezegt, ja dit kan niet
Je hebt een vriendin.

Ik moest weer iemand bellen, hij mij weer achterna... zelfde situatie. Alleen deze keer langer. Ik bleef zeggen, en tegelijk ook met hem meegaan, dat dit echt niet kan. En hij zei... ja I know... I know. That's true. Maar toch doorgaan. Ik zei weer, dit is niet eerlijk tegenover *** (zijn vriendin) en dat dit zo fout is en hij dit niet mocht en kon doen... Waarop hij mijn kin optilde en zei. "Look me in the eyes and tell me that you mean that." (Ja sorry, film-moment.. *smelt*)

Uiteindeijk ben ik toch weggelopen. Hij's op bed gegaan en ik ben beneden gebleven bij de andere jongens.

De volgende ochtend (zaterdag) kreeg ik het volgende smsje "Sorry about last night, I don't know what came over me."

Op maandag nog wat heen en weer gesmsd over school weer, en op dinsdag ochtend texte hij mij (in een reeks van smsjes) dat hij een paar uur naar de bieb ging of ik mee wou. Ben heen gegaan, toen ik eerst ging zitten was het heel even stroef... een geladen sfeer. Maar daarna dikke lol. We hebben een uur zitten kletsen, nauwelijks over school maar over van alles. (Zo weet ik inmiddels welk geloof zijn grootouders aanhangen) Maar alleen gezellig gekletst...

Ik wil het me niet verbeelden maar we kunnen dus gewoon heel goed overweg en in de bieb was het echt, zijn houding, je kon merken dat hij een beetje zenuwachtig was... Hij moest weg, ik stond op en we stonden een moment stil voor ik wegliep, gewoon weer heel geladen, hij mij vragen of mijn auto aan de andere kant stond.. en ohja... nouja dan zie ik je in de les wel heh.

Voor de les zat ik toevallig en helaas in de aula, toen hij aankwam met zijn vriendin, en ik zat toevallig bij zijn vriendin's moeder. We ontweken elkaars ogen en hij wou gauw de les in lopen maar zijn vriendin trok hem terug. (Zo van je hoeft nog niet toch?)

In de pauze nog gewoon even gekletst, eerst was het ook weer stroef, heel even maar, en mekaar heel voorzichtig in de ogen aan kijken... je kon merken dat hij ook heel duidelijk wist dat ik in de aula was. En daarna was het gewoon weer normaal, maar iets minder vriendelijk omdat er een andere jongen bij stond.

Wat mij dus dwarszit, hij heeft nog maar 7 week met dat meisje, en ik krijg gewoon heel erg de indruk dat hij mij op zich leuk vind... ik verwacht en wil niet dat hij het zomaar uitmaakt. En ik weet ook niet hoe leuk hij mij vind of dat het alleen zo is van "Hey da's wel eenleuk meisje" Maar ik ken dat zijn vriendin, hij zou het haar moeten vertellen... want hij is bewust vreemdgegaan en ik voel me gewoon uberschuldig. Zij verdient beter. Dan ook nog, ik vind hem een klein beetje leuk... geloof ik...

Maar ik weet niet of het een goed idee is om uberhaubt iets te zeggen, ik wou eigenlijk wel laten weten dat ik eigenlijk geen spijt heb van het gebeuren en dat ik het niet vergeten ben en dat het dus niet een stomme dronken actie was van mijn kant.

Ik weet het niet, ik krijg gewoon een beetje de vibe dat er van zijn kant ook wat is, maar ben ook heel bang dat ik me verbeeld... al kan ik me toch nie talles verbeelden? Ik weet niet wat ik moet,mag, kan doen. Ik voelde voor vrijdag niks behalve vriendschap.. en nu... denk ik dat ik hemleuk vind.

Wat zouden jullie doen? Wel of niet met hem praten...

En ja, van anderman's liefdes moet je afblijven, dit heb ik niet met opzet gedaan, het was niet bewust, hij zoende mij, ik ben weggelopen... maar ja, ik ben wel meegegaan. En ik heb geen spijt behalve over het feit dat dit liegen is tegen haar. Also, sorry voor de spellingfouten, mijn Nederlands wordt met de dag slechten. *schaam* Nahja, krijg je als je emigreert.

Laatst gewijzigd op 01-08-2007 om 02:31.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-08-2007, 06:11
Verwijderd
Nou, als hij je al zoende, en zegt van dat als hij niet met zijn vriendin was, met jou zou gaan.. speelt er idd wel wat. Confronteer hem gewoon met je gevoelens en kijk wat er uit komt.. daarintegen als er niets uit voortvloeit is het de mogelijkheid dat je je vriendschap wel kwijtraakt. Of het is natuurlijk een gigantische playa playa, maar dat weet ik niet
Met citaat reageren
Oud 01-08-2007, 06:56
Miroir
Avatar van Miroir
Miroir is offline
ik heb dus precies dezelfde situatie, alleen heeft de mijne 2,5 jaar iets met zn huidige vriendin.

wat je nu gewoon kan doen (dat doe ik namelijk) is afwachten. laat het van hem uitgaan want de keuze is aan hem, en verwacht niets. Verwachtingen leiden naar hoop en als er dan niets gebeurd raak je alleen maar teleurgesteld.

Nog iets. wat ik mijzelf afvroeg (dus ik ben niet hypocriet) wil je wel iets met iemand die dus vreemdgaat?
__________________
Every road has a turning, that's the way you keep learning..
Met citaat reageren
Oud 01-08-2007, 07:00
Verwijderd
(Zat toevallig nog online)

Dat vroeg ik me dus altijd af... Ik heb zelf nog nooit vreemdgegaan, en ik heb nog nooit iets gehad met iemand die vreemd ging. Tsjah, je weet zoiets niet tot je in de situatie zit... zoals nu:

En weetje, op het moment kan het me eigenlijk niets schelen? Van het vreemdgaan. Hij heef nog maar een hele korte tijd wat met dat meisje, en al voel ik me er belabberd over tegen haar... Ik weet het niet.

Ik heb gewoon echt geen spijt, moeilijk uit te leggen... en ik weet ook niet precies wat ik wil... wat ik wel weet is dat ik hem leuk vind en dat ik dit zeker herhalen wil... (Vreemdgaan of niet)

En ja eigenlijk maak ikme er ookniet eens druk over DAT hij is is vreemdgegaan... hmmz...
Met citaat reageren
Oud 01-08-2007, 19:50
Verwijderd
Vreemdgaan.. ai ai ai.

Hij is duidelijk degene die hier fout zit en jij bent degene die zich door hem laat inpalmen. Als je hem leuk vindt, vraag hem dan het uit te maken met z'n vriendin.

Maar bedenk je wel goed of je iets met iemand wil die vreemdgaat.

Vreemdgaan is een mentaliteitskwestie. Mensen die vreemdgaan werpen zichzelf vaak in de slachtofferrol en zeggen dingen als "ik wist niet wat mij overkwam" of "ik wou je echt geen pijn doen en had niet verwacht dat zoiets kon gebeuren.. het begon allemaal onschuldig".

Vast.

Zelfs als het een hormoonkwestie is, dan nog weet zo iemand dondersgoed dat het verkeerd is wat hij of zij doet. Het komt er gewoon op neer dat het een egoistische, maar ook laffe daad is.

Als hij zoveel voor jou voelt, moet hij het gewoon uitmaken met zijn vriendin. Simpel. Als hij haar niet kwijt wil, dan moet hij niet vreemdgaan. Of hij moet het lef hebben om er met haar over te praten, zodat er afspraken over gemaakt kunnen worden.

Iemand die vreemdgaat, zal vaak ook weer in de fout gaan later. Het zit in de mentaliteit, in het karakter van die persoon.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2007, 20:48
Miroir
Avatar van Miroir
Miroir is offline
Ik ben het eens met ********, maar volgens mij had ik die vraag ook al gesteld

Daarnaast. Tja. Als je het leuk vind en het kan je niet boeien, gewoon genieten en doen! Het leven is toch al te kort nietwaar
__________________
Every road has a turning, that's the way you keep learning..
Met citaat reageren
Oud 01-08-2007, 21:49
Verwijderd
Citaat:
Miroir schreef op 01-08-2007 @ 21:48 :
Daarnaast. Tja. Als je het leuk vind en het kan je niet boeien, gewoon genieten en doen! Het leven is toch al te kort nietwaar
Misschien ben ik raar dan, maar ik leef volgens mijn principes.

1 van die principes is dat ik niet vreemd ga en ook niet iets met iemand zou doen die een relatie heeft.

Dus zelfs al zou ik ooit in de verleiding komen, dan zou ik het nog slecht voor mijn eigenwaarde vinden als ik eraan zou toegeven en het alleen al uit trots niet doen of proberen te vermijden.

Het idee is in ieder geval dat ik niet bewust tegen mijn principes in zou gaan.

Waarom zou zij het wel doen? Ze opent dit topic toch ook niet voor niets? De kans is groot dat ze er spijt van zal krijgen.

@TS: Wat je op dit moment voelt, is een momentopname en het is nog maar de vraag hoe je je zal voelen nadat er meer gebeurd is en hij nog steeds bij z'n vriendin blijft.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2007, 04:55
Verwijderd
Citaat:
******** schreef op 01-08-2007 @ 22:49 :

@TS: Wat je op dit moment voelt, is een momentopname en het is nog maar de vraag hoe je je zal voelen nadat er meer gebeurd is en hij nog steeds bij z'n vriendin blijft.
Dat is helemaal waar, dit is mijn eerste ervaring met vreemdgaan, ik ben zelfnog nooit vreemdgegaan en heb ook nog nooit gezoend met een jongen die al iemand had. (Anders waren blijf je af, toch?)

Dat gezegd, kijkende naar hoe ik me nu voel, kan ik en zou ik nooit verder kunnen gaan dan zoenen, dan wordt het nog emotioneler voor mij... en niet gemakkelijker. Al heb ik dus nog steeds geen spijt, maar zit ik meer met de hele situatie.

Op het moment ben ik dingen aan het over nadenken en denk dus dat ik wel met hem ga praten en hem ga vertellen wat mij dwars zit. Ik wil niet dat hij het uit maakt, en ik wil ook niet een relatie met hem. Maar dit is NIET eerlijk tegen zijn vriendin en die situatie zit mij dwars. Ook omdat ik nog steeds echt zo'n vibe van zijn kant krijg dat hij zich aangetrokken voelt... en al helemaal als hij zijn vriendin niks verteld en zij bij elkaar blijven... dan wil ik toch echt zeker weten hoe hij met de situatie zit. (Of dit 'normaal' is voor hem?)

NIet vreemdgaan is ook iets waar ik me normaal gesproken aan houd, ik heb geen excuus, het is gebeurd, en ik zat ook gedeeltelijk fout... en ik weet niet precies waarom ik het een tweede keer heb laten gebeuren.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2007, 11:20
Miroir
Avatar van Miroir
Miroir is offline
@ ********, ze zei zelf dat ze er 1. geen spijt van heeft. 2. het gewoon zou herhalen.
Voila, vandaar dat ik zei dat ze het gewoon moest doen.
Trouwens, ik vind het alleen maar goed dat je je aan je principes houdt, dat deed ik tot vorige week ook altijd.
En ik heb er wel spijt van.

Arenda, veel succes Met hem praten lijkt me een goed idee. (Dat zou ik zelf ook doen, als de 'mijne' niet twee weken op vakantie was.
__________________
Every road has a turning, that's the way you keep learning..
Met citaat reageren
Oud 02-08-2007, 13:16
TheCreator
Avatar van TheCreator
TheCreator is offline
'k heb niet alles doorgelezen de tering.
Wat mij verbaast: dat vrouwen zich zo schuldig kunne voelen tegeonover andere meisjes als ze met hun vriend naar bed zijn gegaan.

Andere mogelijkheid, en dat heeft dan niets eer met "schuldgevoel" te maken, mischien moet je tussen de regels doorlezen bij vrouwen...
Wil je niet stiekum dat hij zijn vriendin verlaat?
Met citaat reageren
Oud 04-08-2007, 15:38
Verwijderd
Volgens mij heb jij niet echt een rede om je schuldig te voelen.
.Hij heeft een vriendin
.Hij zoent jou
.Hij gaat vreemd

Verder is het natuurlijk wel een kutsituatie voor je, maar ik zou eerst eens voor jezelf duidelijk maken wat je wilt.
> Hij blijft bij zijn vriendin, en jij blijft een gewone vriendin
> Hij blijft bij zijn vriendin, en jullie blijven vreemdgaan
> Hij maakt het uit met zijn vriendin, en gaat verder met jou

Waarbij ikzelf niet voor de laatste 2 zou gaan, aangezien vreemdgaan niet goed is. En omdat ik hem niet genoeg zou vertrouwen om een relatie mee aan te gaan. Voor hetzelfde geld ruilt hij mij weer in voor een ander die hij op dat moment even leuker vind.

Maar ik hoop dat je doet waarvan jij denkt dat het beste is, en ik hoop dat jullie er goed uitkomen. Ik zou sowieso even met Colin gaan praten.

Succes ermee
Met citaat reageren
Oud 04-08-2007, 16:09
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
Citaat:
******** schreef op 01-08-2007 @ 20:50 :
Vreemdgaan.. ai ai ai.

Hij is duidelijk degene die hier fout zit en jij bent degene die zich door hem laat inpalmen. Als je hem leuk vindt, vraag hem dan het uit te maken met z'n vriendin.

Maar bedenk je wel goed of je iets met iemand wil die vreemdgaat.

Vreemdgaan is een mentaliteitskwestie. Mensen die vreemdgaan werpen zichzelf vaak in de slachtofferrol en zeggen dingen als "ik wist niet wat mij overkwam" of "ik wou je echt geen pijn doen en had niet verwacht dat zoiets kon gebeuren.. het begon allemaal onschuldig".

Vast.

Zelfs als het een hormoonkwestie is, dan nog weet zo iemand dondersgoed dat het verkeerd is wat hij of zij doet. Het komt er gewoon op neer dat het een egoistische, maar ook laffe daad is.

Als hij zoveel voor jou voelt, moet hij het gewoon uitmaken met zijn vriendin. Simpel. Als hij haar niet kwijt wil, dan moet hij niet vreemdgaan. Of hij moet het lef hebben om er met haar over te praten, zodat er afspraken over gemaakt kunnen worden.

Iemand die vreemdgaat, zal vaak ook weer in de fout gaan later. Het zit in de mentaliteit, in het karakter van die persoon.
qft, hier heb ik verder niet veel meer aan toe te voegen.
Wil nog de nadruk leggen op:

"Maar bedenk je wel goed of je iets met iemand wil die vreemdgaat."
en
"Hij is duidelijk degene die hier fout zit en jij bent degene die zich door hem laat inpalmen."

Verder vind ik eigenlijk dat hij het hier zelf over moet hebben met zijn vriendin, het is laf om iets dergelijks achter te houden.
Dit is niet jouw verantwoordelijkheid, maar je kunt het er wel met hem over hebben.
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2007, 00:56
Al Murphy
Avatar van Al Murphy
Al Murphy is offline
Citaat:
Arenda schreef op 02-08-2007 @ 05:55 :
Ik snap absoluut dat je zelf altijd trouw wil blijven aan je vriendje. Maar als je zelf helemaal geen relatie hebt kan je op die manier in mijn ogen ook niks fout doen. Je bedriegt dan niemand. Jij hoeft niet te beloven dat je trouw blijft t.o.v. alle mogelijke vriendinnetjes in je hele omgeving.

M.a.w. go for it. Als jij in je luie zetel blijft zitten zal hij het zich ook gemakkelijk maken en voor zijn vriendinnetje kiezen. Free sex, slechte relatie of niet...

Het is niet aan jou om ruzie tussen die twee te stoken, maar als hij zich beschikbaar opstelt dan mag je zeker de opportunist uithangen en daar je voordeel uit halen.

Citaat:
Wat zouden jullie doen? Wel of niet met hem praten...
Ik ben niet zo'n prater. Actions speak louder than words of zoiets. Hij zal de keuze moeten maken (voor jou of voor zijn huidige vriendin) maar je zal je wel 'beschikbaar' moeten opstellen.

In elk geval, als ik die jongen was en jij zou zo'n gesprek zoals je aangeeft met me willen aangaan, ik zou er zo hard mogelijk van proberen weg te rennen en de moeilijke vragen keihard ontwijken. Het is al zoiets moeilijks om over te praten, dan zou ik er het liefst over praten op een moment dat ik me er zelf klaar voor voel en er ook iets zinnigs over kan zeggen, en liever niet op het moment dat jij iets van me wil horen.
__________________
Let's fantasize a revolution
Met citaat reageren
Oud 05-08-2007, 19:48
Verwijderd
Citaat:
Miroir schreef op 01-08-2007 @ 07:56 :
ik heb dus precies dezelfde situatie, alleen heeft de mijne 2,5 jaar iets met zn huidige vriendin.

wat je nu gewoon kan doen (dat doe ik namelijk) is afwachten. laat het van hem uitgaan want de keuze is aan hem, en verwacht niets. Verwachtingen leiden naar hoop en als er dan niets gebeurd raak je alleen maar teleurgesteld.

Nog iets. wat ik mijzelf afvroeg (dus ik ben niet hypocriet) wil je wel iets met iemand die dus vreemdgaat?
Same here. Alstie uit Nijmegen komt kon het wel s dezelfde zijn
Met citaat reageren
Oud 09-08-2007, 14:21
Promillage
Avatar van Promillage
Promillage is offline
Waarom zou je iets met een bedrieger willen hebben?Blijkbaar heeft hij geen enkele probleem mee om haar voor te liegen. Waarom zou hij dan tegen jou wel eerlijk zijn?

Dit is zo'n gozer met wie je het zo te horen altijd veilig moet doen, voordat je het weet loop je een ziekte op.

Ook ben jij zelf verre van onschuldig, schaam je
__________________
Speak softly and carry a big stick
Met citaat reageren
Oud 09-08-2007, 14:35
Al Murphy
Avatar van Al Murphy
Al Murphy is offline
Citaat:
Promillage schreef op 09-08-2007 @ 15:21 :
Waarom zou je iets met een bedrieger willen hebben?Blijkbaar heeft hij geen enkele probleem mee om haar voor te liegen. Waarom zou hij dan tegen jou wel eerlijk zijn?

Dit is zo'n gozer met wie je het zo te horen altijd veilig moet doen, voordat je het weet loop je een ziekte op.

Ook ben jij zelf verre van onschuldig, schaam je
En jij bent blijkbaar heiliger dan de paus.
__________________
Let's fantasize a revolution
Met citaat reageren
Oud 09-08-2007, 14:47
Promillage
Avatar van Promillage
Promillage is offline
Citaat:
Al Murphy schreef op 09-08-2007 @ 15:35 :
En jij bent blijkbaar heiliger dan de paus.
Jij zou het geen probleem vinden als je werd bedrogen? Lekker hypocriet als je eraan meegaat werken terwijl je het zelf ook niet leuk zou vinden als je het overkomt.

Heeft niks te maken met heilig zijn het is gewoon fatsoen.
__________________
Speak softly and carry a big stick
Met citaat reageren
Oud 09-08-2007, 15:39
Al Murphy
Avatar van Al Murphy
Al Murphy is offline
Citaat:
Promillage schreef op 09-08-2007 @ 15:47 :
Jij zou het geen probleem vinden als je werd bedrogen? Lekker hypocriet als je eraan meegaat werken terwijl je het zelf ook niet leuk zou vinden als je het overkomt.

Heeft niks te maken met heilig zijn het is gewoon fatsoen.
Nee, je ziet het fout. Als ik geen relatie heb, en ik foefel wat met iemand, ben ik niemand aan het bedriegen. Of dat meisje dan een relatie heeft of niet maakt niet uit.

TS zegt zelf dat ze geen relatie heeft, dus dan bedriegt ze ook niemand. Dat degene met wie ze gezoend of whatever heeft zelf al een relatie heeft is haar verantwoordelijkheid niet. En nog minder iets waar zij zich voor zou moeten schamen.
__________________
Let's fantasize a revolution
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 09-08-2007, 21:05
Promillage
Avatar van Promillage
Promillage is offline
Citaat:
Al Murphy schreef op 09-08-2007 @ 16:39 :
Nee, je ziet het fout. Als ik geen relatie heb, en ik foefel wat met iemand, ben ik niemand aan het bedriegen. Of dat meisje dan een relatie heeft of niet maakt niet uit.

TS zegt zelf dat ze geen relatie heeft, dus dan bedriegt ze ook niemand. Dat degene met wie ze gezoend of whatever heeft zelf al een relatie heeft is haar verantwoordelijkheid niet. En nog minder iets waar zij zich voor zou moeten schamen.
Waar zie ik het precies fout?Als je met iemand rommelt waarvan je weet dat die een relatie hebt ben je net zo fout bezig hoor. Zelf niet willen dat het je overkomt maar een ander zoekt het maar uit?

Nog zo iets de TS heeft het nog vrij netjes afgekapt imo maar ik vind het eerlijk gezegd vrij triest hoe anderen hier lekker lopen te verkondingen dat ze dus de onwetende vriendin maar moet negeren en met haar vriendje aanpappen.

Vrouwen die zich door vreemdgangers laten strikken zijn ook niet bepaald snugger ,zeg.
__________________
Speak softly and carry a big stick

Laatst gewijzigd op 09-08-2007 om 21:07.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2007, 22:06
Verwijderd
Citaat:
Promillage schreef op 09-08-2007 @ 22:05 :
Waar zie ik het precies fout?Als je met iemand rommelt waarvan je weet dat die een relatie hebt ben je net zo fout bezig hoor. Zelf niet willen dat het je overkomt maar een ander zoekt het maar uit?

Nog zo iets de TS heeft het nog vrij netjes afgekapt imo maar ik vind het eerlijk gezegd vrij triest hoe anderen hier lekker lopen te verkondingen dat ze dus de onwetende vriendin maar moet negeren en met haar vriendje aanpappen.

Vrouwen die zich door vreemdgangers laten strikken zijn ook niet bepaald snugger ,zeg.
Ik ben het met je eens, al zit ik in mijn hoofd met de twee-strijd dat wat er gebeurd is me niet spijt, alleen de situatie.

Ik heb die jongen sindsdien gewoon behandeld als een gewone vriend, en ik heb uiteindelijk besloten dat ik d'r verder ook niks van wil. Ik wil nog even met hem praten eigenlijk en hem vertellen dat het mij spijt dat zoeits is gebeurd en dat ik het heel rottig vind voor zijn vriendin. Maar ik zou nooit zomaar opnieuw met die jongen gaan en zijn vriendin nog verder bedonderen... dat is gewoon fout.

En ik heb me niet laten strikken heh ik ben verre van dom, anders zou me dit niet eens wat kunnen schelen. Ik weet dat ik verre van onschuldig ben, maar hij is wel de instigater hier....

Ik ben het dusmet je eens dat met iemand rotzooien die al een relatie heeft gewoon heel erg fout is... En ik ben dit topic min of meer daarom begonnen omdat ik eigenlijk niet precies wist wat ik er nou mee moest doen, omdat ik de paar dagen erna toch wel zat met het gevoel dat ik hem wel leuk zou kunnen vinden... maar toch dat schuldgevoel tegenover zijn vriendin...
Met citaat reageren
Oud 10-08-2007, 10:22
Promillage
Avatar van Promillage
Promillage is offline
Citaat:
Arenda schreef op 09-08-2007 @ 23:06 :
Ik ben het met je eens, al zit ik in mijn hoofd met de twee-strijd dat wat er gebeurd is me niet spijt, alleen de situatie.

Ik heb die jongen sindsdien gewoon behandeld als een gewone vriend, en ik heb uiteindelijk besloten dat ik d'r verder ook niks van wil. Ik wil nog even met hem praten eigenlijk en hem vertellen dat het mij spijt dat zoeits is gebeurd en dat ik het heel rottig vind voor zijn vriendin. Maar ik zou nooit zomaar opnieuw met die jongen gaan en zijn vriendin nog verder bedonderen... dat is gewoon fout.

En ik heb me niet laten strikken heh ik ben verre van dom, anders zou me dit niet eens wat kunnen schelen. Ik weet dat ik verre van onschuldig ben, maar hij is wel de instigater hier....

Ik ben het dusmet je eens dat met iemand rotzooien die al een relatie heeft gewoon heel erg fout is... En ik ben dit topic min of meer daarom begonnen omdat ik eigenlijk niet precies wist wat ik er nou mee moest doen, omdat ik de paar dagen erna toch wel zat met het gevoel dat ik hem wel leuk zou kunnen vinden... maar toch dat schuldgevoel tegenover zijn vriendin...
Ik doelde ook meer op mensen die aanpappen met vreemdgangers geen probleem vonden.Maar ik vind dat je het netjes hebt afgehandeld
__________________
Speak softly and carry a big stick
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie iemand ging met mij vreemd
problem1724
2 07-09-2014 16:43
Liefde & Relatie vreemdgegaan: ja nee?
Verwijderd
8 09-08-2011 12:36
Liefde & Relatie verliefd op bezette jongen
Dzjun
10 10-01-2008 00:14
Liefde & Relatie Hoe voel jij je op relationeel gebied? #67
Neko*
500 08-08-2007 21:56
Liefde & Relatie Wat is voor jou vreemdgaan?
Boef
76 23-10-2003 21:27
Liefde & Relatie vreemdgaan in vakantie
Starrie
17 10-04-2002 16:05


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:54.