Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-04-2011, 13:56
L.E.
L.E. is offline
Jezus, ik ben heel erg verliefd op Legolas, van Lord Of The Rings!!!
Er was hier al iemand die ook op hem was en vroeg of je op een fantasiefiguur verliefd kan zijn, maar volgens mij kan dat wel...
Maar mijn vraag: kun je ook verliefd zijn op iemand die je nog nooit hebt gezien ( zoals ik)?
heel veel mensen zeggen tegen me dat ik hem uit mijn hoofd moet zetten omdat ik hem toch nooit zal zien, maar dat kan ik niet!!!!
Echt, ik kan hem niet vergeten......WAT MOET IK DOEN????

p.s wat vinden jullie van mijn lieve schattige sexy Legolas?
willen jullie overtuiging dat hij echt super is? Kijk op youtube bij " Legolas i'm in heaven when you kiss me"
echt waar, je zult smelten!!!!

Laatst gewijzigd op 16-04-2011 om 14:36.
Advertentie
Oud 16-04-2011, 14:43
Verwijderd
Je moet doorgaan met je leven. Het waait wel weer over.
Oud 16-04-2011, 16:13
Verwijderd
Ik neem aan dat je tussen de elf en vijftien jaar bent. Dan is zoiets heel normaal. Smacht gewoon lekker bij posters en films, het gaat vanzelf over
Oud 16-04-2011, 16:14
L.E.
L.E. is offline
Maar Lusi! Het is echt heel erg moeilijk!
Ik ben niet zomaar een beetje verliefd, maar echt heel erg!
ik kan er 's avonds niet van slapen! ik denk alleen nog maar aan hem!
DIT IS DE EERSTE KEER DAT IK ECHT VERLIEFD BEN.....

bedankt voor reactie, maar ik denk niet dat het zo makkelijk is...!
Oud 16-04-2011, 16:17
L.E.
L.E. is offline
ik ben dertien, Sarah.
oooowww! die vlinders in mijn buik! ik voel overal kriebels!!!
ik kan hem niet vergeten!

SOMS BEN IK HEEL DEPRESSIEF OMDAT HIJ NIET ECHT BESTAAT!!!!
Gelukkig komt er een nieuwe film waar Orlando Bloom ook Legolas speelt: The Hobbit.

Legolas: I Love you en ik vind je echt superlief!!!
Oud 16-04-2011, 16:20
Jefar
Avatar van Jefar
Jefar is offline
Dit is best wel kansloos.... En volgens mij speelt Legolas niet een erg grote rol in The Hobbit, in het boek viel het wel mee dacht ik.
Oud 16-04-2011, 16:29
L.E.
L.E. is offline
O.
oh oh....
wat moet ik nu?
Ik hou echt van hem! Heel erg! Ik overdrijf echt niet.

shit. Dus ik kan er dus echt niks aan doen. Ik zal hem nooit zien!!!

Ik dacht nog: misschien kan ik naar de filmlocatie van The Hobbit gaan ( Nieuw Zeeland) en hem opzoeken, maar als hij bijna niet meespeelt, dan.....

Ben ik soms gestoord dat ik zo erg van hem hou? Nee toch, liefde kun je toch niet tegenhouden?
Helaas heb ik het e-mail adres van Orlando Bloom niet kunnen vinden, dus.......

nee.
nee.
Dat betekent dat ik hem nooit zal ontmoeten. Het dringt nu pas tot me door. Hij weet niet eens dat ik besta!
Die verliefdheid is als een prop in mijn maag. Hij kent me niet en ik zie hem nooit!!! Hoe kan ik mijn liefde dan uiten????

Help!

Laatst gewijzigd op 16-04-2011 om 16:38.
Oud 16-04-2011, 16:35
Jefar
Avatar van Jefar
Jefar is offline
Alles is duidelijk nu! Je bent gewoon een troll
Oud 16-04-2011, 16:44
L.E.
L.E. is offline
Trol?
Hoe bedoel je? Dit doet pijn, Jefar.
Ik snap het niet. Ik heb je hulp echt nodig.
Oud 16-04-2011, 16:46
L.E.
L.E. is offline
please.
Oud 16-04-2011, 16:48
Jefar
Avatar van Jefar
Jefar is offline
Een internet troll.
Oud 16-04-2011, 16:55
L.E.
L.E. is offline
Huh?
Internet troll?

Jefar, ik wil gewoon hulp! Leg dan uit waarom je me zo noemt, alsjeblieft!!!
Waarom zeg je dat?

kan iemand me uitleggen wat internet troll betektent?
Oud 16-04-2011, 17:31
Mr.Mark
Avatar van Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Goed topic
__________________
's Avonds een vent, 's ochtends absent.
Oud 16-04-2011, 17:31
L.E.
L.E. is offline
thanks.
Weet jij wat een internet troll is?
Oud 16-04-2011, 17:54
Verwijderd
Hoi Niels
Oud 16-04-2011, 18:00
L.E.
L.E. is offline
????
niels??
hoe kom je daar nou bij?

Laatst gewijzigd op 16-04-2011 om 18:35.
Oud 16-04-2011, 19:07
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Stoppen met de hele tijd aan hem denken/foto's en filmpjes bekijken/fantaseren en in plaats daarvan je richten op iemand die wel bestaat. Oh, en bereikbaar is, want als je je dan op Justin Bieber gaat richten werkt het waarschijnlijk nog niet echt. Verliefdheden houd je nu eenmaal (meer) levend door de hele tijd aan iemand te denken. Iets met het principe 'uit het oog, uit het hart'.
Oud 16-04-2011, 20:12
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Orlando Bloom is 34 jaar, zo oud als je vader...
Hij is getrouwd met de lekkere Miranda Kerr en ze hebben sinds 6 januari dit jaar een zoon genaamd Flynn.
Je mag 'm van mij hebben als ik Miranda krijg, over de financiën komen we wel uit, de baby levert op de adoptiemarkt ook nog wel wat centen op.
Ads door Google
Oud 17-04-2011, 00:12
DmCraanen
Avatar van DmCraanen
DmCraanen is offline
Kijk eens om je heen wat er voor leuks rondloopt dat wel een optie is. Legolas speelt in The Hobbit echt de meest minimalistische rol overigens. Ik hoop dat meneer Jackson een beetje bij het boek blijft en Legolasje niet neerzet als the awesome guy who kills all the goblins single-handedly.

Ik wil een focus op die dwergjes en dildo, uhum bilbo! zoals het hoort.
__________________
"I never thought you could do it''
''Funny, I never thought I couldn't do it!''
Oud 17-04-2011, 06:12
L.E.
L.E. is offline
hi EM,
dus je bedoelt dat ik als het ware moet afkicken van Legolas????
Oei, dat gaat moeilijk, ik heb gisteren nog Lord Of The Rings gekeken! Mag ik dan helemaal niet meer naar hem kijken, of een beetje?
Ik doe mijn best.....
Oud 17-04-2011, 06:13
L.E.
L.E. is offline
Hookee,
Jaaa, alleen hoe krijgen we dat voor elkaar?
Oud 17-04-2011, 06:16
L.E.
L.E. is offline
DmCraanen,
O.
Speelt hij maar echt zo overdreven weinig mee?
Bah.
Gelukkig heb ik nog Youtube!....
.....oh nee, ik moest afkicken....dus niet meer naar hem kijken.
Lastig!
Goh, Legolas, je maakt het me wel moeilijk hoor, waarom moet je nou zo leuk zijn?

Laatst gewijzigd op 17-04-2011 om 09:57.
Oud 17-04-2011, 08:41
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Houd je bezig met andere dingen. Ga je gevoelens niet voeden door je kamer vol te hangen met posters of steeds films te kijken. De persoon waar je verliefd op bent bestaat niet. Hij kent je niet, kan jou niet leren kennen en de persoon die de persoon speelt waar je verliefd op bent is gek op iemand anders en heeft geen oog voor jou en als hij dat wel had zou hij het gevang in gegooid worden.

Ooit krijg je een echte verliefdheid en voel je echte liefde opbloeien, dan zul je lachend terug kijken naar deze periode.
Oud 17-04-2011, 09:35
L.E.
L.E. is offline
Jakkes! Legolas in de gevangenis! daar moet ik niet aan denken!

dus jij zegt dat het gewoon overgaat......maar voorlopig kan ik hem nog niet vergeten.
Fucking leuke Legolas....

GEEF TOE: HIJ IS SUPERSEXY!!!!

maar ik hoop dat ik hem kan vergeten, misschien over een paar jaar.....Nu dwaalt hij nog de hele tijd rond in mijn hoofd, maar misschien later gaat het over.
Wat is de beste manier om hem te vergeten? Gewoon nooit meer naar hem kijken? Heel erg pijnlijk, maar als dat de enige manier is....

aaauuwwwtsj....steek in mijn hart.....

Laatst gewijzigd op 17-04-2011 om 09:58.
Oud 17-04-2011, 10:53
Sunsh!ne
Avatar van Sunsh!ne
Sunsh!ne is offline
Echt een meerwaarde

Ik ben stiekem verliefd op Keira Knightley Maar niet doorvertellen he!
Advertentie
Oud 17-04-2011, 11:17
L.E.
L.E. is offline
hi guys,
ik heb geprobeerd om twee uur lang niet naar Legolas te kijken, en het zo langzaam op te bouwen en dan uiteindelijk hem vergeten. Tot zonet ging het goed, maar....
opeens kreeg ik heel erg de drang om hem te zien.. dus, hup, daar ging ik weer naar youtube,naar het filmpje:
"Legolas I Need A Hero".

Ik vergelijk mezelf met De Ring; De Ring wil koste wat kost naar zijn meester toe, en doet er alles voor. Zo word ik als het ware naar die filmpjes van Leg toegezogen, ik word er door aangetrokken en offer er zelfs mijn huiswerk voor op..
ik krijg een heel naar gevoel als ik hem een tijdje niet heb gezien.
mijn ouders worden er gek van, ik praat alleen maar over hem.
ik kan het niet laten stoppen!!!!

ik ben echt in de war nu.
Oud 17-04-2011, 11:30
Verwijderd
Dit is toch niet serieus?
Oud 17-04-2011, 11:41
L.E.
L.E. is offline
wel dus.
ik vind het zelf ook heel gek, hoor. Maar ik kan er niks aan doen.

Jeetje, dit is echt heel erg strange.

Als je wilt mag je me voor gek verklaren, maar ik blijf van Legolas houden.............. en ik vraag me nog steeds af wat ik aan mijn erg ver- gaande liefde kan doen...
Oud 17-04-2011, 11:56
L.E.
L.E. is offline
Volgens mij denken heel veel van jullie dat ik overdrijf of me aanstel.
Maar dat is echt niet zo!
Degenen die ook wel eens zo in de wolken zijn geweest, weten hoe raar je je dan voelt.

Ik probeer die gevoelens te onderdrukken, maar tot nu toe gaat dat gewoon nog niet zo goed.
Steun van jullie en misschien ook wat tips zouden fijn zijn.
Ik denk niet dat mijn verliefdheid overgaat, maar met wat hulp kan ik het wel een beetje minder laten worden en mijn gevoelens beter plaatsen.

Bedankt!

Laatst gewijzigd op 17-04-2011 om 12:38.
Oud 17-04-2011, 14:56
Verwijderd
Als je zo obsessief bezig bent met iemand die niet eens bestaat, heb je volgens mij echt een serieuze stoornis ofzo. Realiteitsontkennend bezig zijn is niet heel erg gezond.
Verder heb ik niks toe te voegen aan wat de rest zegt.
Oud 17-04-2011, 15:08
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Ik weet niet goed wat ik van dit topic moet denken.
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Oud 17-04-2011, 15:37
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
Volgens mij denken heel veel van jullie dat ik overdrijf of me aanstel.
Maar dat is echt niet zo!
Degenen die ook wel eens zo in de wolken zijn geweest, weten hoe raar je je dan voelt.
Jawel, je stelt je wel aan en je overdrijft wel. Ik ben regelmatig in de wolken en ik weet hoe gelukkig me dat laat voelen. Het voelt niet raar, het voelt alsof alles klopt, de manier waarom die persoon tegen mij praat, lacht en gedraagt (en dus niet op een of anders scherm tegen een of ander wijf). Ik kan niet verliefd worden op een plaatje zoals jij doet. Jij zou net zo goed verliefd kunnen zijn op Aladin. Je stelt je naar mijn mening dus wel aan. En je hebt werkelijk waar geen idee van wat liefde inhoudt.

Mocht het zo zijn dat je je echt niet aanstelt en je echt niet overdrijft denk ik dat het misschien wel een goed idee is om hulp te zoeken.
Oud 17-04-2011, 15:43
Afwezignummer2
Avatar van Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Volgens mij zit Legolas niet in de Hobbit.
Is het niet zo dat meisjes van jouw leeftijd meer een verwijfd persoon zoeken? Dan zal je over 2 jaar misschien wel Aragorn aanbidden.

"Ik weet niet goed wat ik van dit topic moet denken."
Oud 17-04-2011, 15:44
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
Is het niet zo dat meisjes van jouw leeftijd meer een verwijfd persoon zoeken? Dan zal je over 2 jaar misschien wel Aragorn aanbidden.
Wat is dat nou weer voor onzin?
Oud 17-04-2011, 16:07
Verwijderd
deze topic
Oud 17-04-2011, 16:24
Verwijderd
Citaat:
Is het niet zo dat meisjes van jouw leeftijd meer een verwijfd persoon zoeken? Dan zal je over 2 jaar misschien wel Aragorn aanbidden.
OMG, je hebt gewoon gelijk.... Alle meisjes van onbekende leeftijd (want waar zie jij haar leeftijd ergens staan) zoeken een verwijfd persoon. Nou. Door dat inzicht zijn er toch echt wel heel veel verder gekomen. Bedankt!
Ads door Google
Oud 17-04-2011, 16:36
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Offtopic: Omg... Ik ben gaan googelen om te kijken wie die Orlando dan is... Wat een lelijke vent zeg.... En als Legolas is het zelfs nog erger.
Oud 17-04-2011, 16:37
Biertank 52
Avatar van Biertank 52
Biertank 52 is offline
Citaat:
OMG, je hebt gewoon gelijk.... Alle meisjes van onbekende leeftijd (want waar zie jij haar leeftijd ergens staan) zoeken een verwijfd persoon. Nou. Door dat inzicht zijn er toch echt wel heel veel verder gekomen. Bedankt!
Citaat:
ik ben dertien, Sarah.
__________________
Ik zou je lachend doen terwijl mijn vriendin er huilend naast staat.
Oud 17-04-2011, 17:07
Verwijderd
Oh. In dat geval:

OMG, je hebt gewoon gelijk.... Alle meisjes van 13 zoeken een verwijfd persoon. Nou. Door dat inzicht zijn er toch echt wel heel veel verder gekomen. Bedankt!
Oud 17-04-2011, 18:35
Verwijderd
Citaat:
Offtopic: Omg... Ik ben gaan googelen om te kijken wie die Orlando dan is... Wat een lelijke vent zeg.... En als Legolas is het zelfs nog erger.
Heeyyyyyyy zeg Legolas was ooit ook mijn favoriet! Tot ik inderdaad overstapte op de mannelijkere en harige types (Sean Bean <333).

Enne, op mijn vijftiende had ik ook een crush op Angel van Buffy the Vampire Slayer Dus zelfs al is dit een trol, er zijn vast wel meiden die hetzelfde hebben. Je fantaseert gewoon over zo iemand en dan krijg je vanzelf een beetje die gevoelens erbij. Achteraf is het vooral hilarisch ja. Ik vind het nog wel mooi, dat verliefd zijn op het verliefd zijn zelf.
Oud 17-04-2011, 18:45
honkballertje
Avatar van honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:
Ik neem aan dat je tussen de elf en vijftien jaar bent. Dan is zoiets heel normaal. Smacht gewoon lekker bij posters en films, het gaat vanzelf over
Elf, hihi Legolas is ook elf (facepalm voor mezelf)

Zet je eroverheen. Je gaat hem nooit ontmoeten en al ontmoet je hem, dan nog ben je 'slechts' 1 van de zoveel fans.
Lijkt wel een Belieber (Justin Bieber lover geval) fan-topic dit...

Ga wat leuks met je leven doen (ga buiten spelen ofzo)
Oud 17-04-2011, 19:28
Verwijderd
legolas misschien
wordt het wat?
Oud 17-04-2011, 20:26
Jefar
Avatar van Jefar
Jefar is offline
Kansloos
Oud 17-04-2011, 22:11
Diamera
Avatar van Diamera
Diamera is offline
Ik weet ook niet wat ik hier van moet denken. Maar goed, je hebt er wss meer aan als ik het serieus neem dus ik zal proberen je iets zinnigs te zeggen.

Ik kan me niet in jouw situatie verplaatsen, want ik vind het nogal vreemd. Het lijkt nogal uitzichtloos. Van die hele Legolas heb ik nog nooit gehoord maar hij is blijkbaar fictief, en ik denk dat ik het minder vreemd had gevonden als het tenminste een echt persoon was. Maar ja, ook als het een acteur o.i.d. geweest was, zou het hoe dan ook toch nooit op iets uitlopen dus nou ja, probeer afleiding te zoeken. Niet naar The Hobbit of wat dan ook kijken, probeer je er gewoon over heen te zetten en richt je op andere dingen in je leven, want dit is inderdaad volkomen kansloos.

Zet je er overheen door je er niet meer mee bezig te houden, zorg op een een of andere manier dat je het er te druk voor krijgt. Je bent 13, je hebt school, zoek een sport, een leuke hobby, doe leuke dingen met vriendinnen, kortom zorg ervoor dat dit niet meer het belangrijkste in je leven is.

Anders begin je klein, kick langzaamaan af net zoals je met een echte verslaving zou doen. Eerst alle posters of beeldjes die je misschien van hem hebt uit je kamer en je huis gooien. Na een week ook niet meer en dan ook nooit meer die films kijken. Ga in plaats daarvan doen wat ik je in het stuk hierboven heb gezegd. Weekje later dwing je jezelf HOE DAN OOK niet meer die naam in te typen op Youtube/Google/whatever, en besteed je elke keer als je achter de computer zit meer tijd aan werkstukken of andere schooldingen, speel je een spelletje of ga je msn'en ofzo. Nog een week later geef/gooi je alles weg wat je ooit aan hem heeft herinnerd, zodat je er niet meer aan kunt denken, behalve zoals anderen er over denken, zonder er enige gevoelens bij te hebben.

Sorry voor het stuk maar als dit echt is, is het heel ernstig, dus doe je best om er van af te komen en hopelijk lach je hier over een jaar om.

Edit: O en laat je ouders je helpen, ze weten het nu al lees ik net dus kunnen ze je steunen om van die obsessie af te komen!
Oud 17-04-2011, 23:55
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 18-04-2011, 07:40
Sunsh!ne
Avatar van Sunsh!ne
Sunsh!ne is offline
Oud 18-04-2011, 08:43
L.E.
L.E. is offline
Ja, jongens, die laatste twee plaatjes vond ik niet echt leuk.
Ik ben niet boos ofzo maar kunnen jullie hem of mij alsjeblieft niet belachelijk maken?

volgens mij denken jullie allemaal dat ik een gek ben. Dat ik gewoon aandacht wil ofzo.
maar dat is echt niet zo.
Jullie kennen mij en mijn gevoelens niet.
Ik ben nu ziek ( Koppijn, duizelig,trillerig) dus ik heb nu de tijd om dit te schrijven:
IK DENK DAT IK KAP MET DIT TOPIC.

kijk, sommigen van jullie hebben me geholpen met goede tips enzo, maar van sommige reacties werd ik behoorlijk verdrietig, want volgens mij vinden jullie dat ik me enorm aanstel en volgens mij vinden de meesten van jullie Legolas heel erg stom.

Het ligt niet aan jullie dat ik hier mee stop. Ik denk gewoon dat mijn echte vrienden me beter zouden kunnen helpen.
Weet je, voorlopig kom ik nog niet over L heen, dus dit topic heeft geen zin meer.

Misschien reageer ik nog wel eens op dit topic, maar ik zal er niet vaak meer zijn.
Tjee, wat is dit stom zeg. Ik houd heel veel van Legolas, maar tegelijkertijd haat ik hem omdat hij me zo verwart.
Lieve legolas, dit is niet jouw schuld, dit komt door mij. Het zit allemaal in mijn hoofd.

Nou, dag iedereen.
Ik ga nu afscheid van jullie nemen ( wat ik best wel moeilijk vind want de meesten van jullie vind ik heel aardig)
en ik ga nu proberen om voor de laatste keer naar Legolas te kijken, en dan het stappenplan van Diamera op te volgen.
Ik weet niet of het lukt, maar ik ga het gewoon proberen.

Nou, succes verder met jullie leven, en ik hoop dat jullie nog een keer je grote liefde zullen vinden.

Laatst gewijzigd op 18-04-2011 om 09:15.
Oud 18-04-2011, 08:49
L.E.
L.E. is offline
Ps.
Justin Bieber is echt afgrijselijk, en wat jullie van legolas vinden is jullie mening, maar ik vind hem meer dan cool.
En trouwens, Volk, Orlando Bloom zelf vind ik ook stom hoor, maar als Legolas dus niet.

Laatst gewijzigd op 18-04-2011 om 09:15.
Oud 18-04-2011, 09:57
Verwijderd
Je opent zelf een topic, wat eigenlijk nergens op slaat en dan word je boos om de reacties?
Maargoed, succes met je er overheen zetten. Dat lijkt me toch wel het beste.
Oud 18-04-2011, 10:25
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
^Misschien dat als we de naam Legolas vervangen met Donald Duck dat ze dan snapt hoe dit topic over komt.

Maar succes hoor! Ik hoop dat je vrienden je kunnen helpen en dat je er overheen komt zodat je je niet met zo rot voelt.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel #29
Spelleider
443 26-02-2007 11:38
Verhalen & Gedichten LOTR: Wat als Boromir niet gesneuveld was?
Eye of Sauron
60 30-09-2004 16:02
Films, TV & Radio Harry Potter/Alan Rickman #2
Severus
500 26-08-2004 10:32
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Wie kan me helpen aan een fantasy verhaal?
MarMaar
4 04-06-2003 07:36
Films, TV & Radio Teleurstellingen Lord of the Rings I en II
Gatara
207 24-02-2003 17:36
ARTistiek Legolasje
Arwyn
15 01-07-2002 09:28


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:39.