Oud 04-05-2020, 23:39
Verwijderd
Voor wat betreft de criminelewereldopmerking; ik weet heel erg zeker dat ik daar gelijk in heb. De oude schoolvriendjes van mijn vader Etienne U, Klaas B, Dino S. hebben me dat wel duidelijk gemaakt. Alles wat met vechtsport te maken heeft is compleet in handen van de zware jongens.
Advertentie
Oud 04-05-2020, 23:44
Struilhuik
Struilhuik is offline
Citaat:
Nee hoor. Ze vechten om geld en je weet zelf hoe giftig de fanbase is. Geweldsverheerlijking.
Iedere sport heeft dubieuze aanhang. Nogmaals: geen argument.

Citaat:
Generalisaties kunnen gewoon terecht zijn.
Je mist een vrij relevant aspect in de sport en vechtsporters onderling: grenzeloos respect voor elkaar.

Citaat:
Over drogredeneringen gesproken.....
Dat is geen drogredenering. Leg uit wat het verschil is tussen, wanneer jij aangevallen wordt, judo of BJJ/kickboxen/tae kwon do gebruiken om jezelf te beschermen.

Citaat:
En ook over die dingen heb jij over het algemeen een mening, niet altijd even goed onderbouwd en je ventileert hem nog steeds. Wat is je punt?
Punt is dat ik weinig voel om te blèren dat X verboden moet worden omdat ik er niets mee heb en het mij tegen de borst stuit, terwijl het atleten zijn die in de ring stappen om een ultieme proeve van bekwaamheid te geven in disciplines. Je argument over volksgezondheid geldt voor álle topsport. Per definitie is álle topsport slecht voor de volksgezondheid. Wielrennen, voetballen, etcetera.


Citaat:
Yep. Huilen over techniek.
:')
__________________
44d88612fea8a8f36de82e1278abb02f
Oud 04-05-2020, 23:46
Struilhuik
Struilhuik is offline
Citaat:
Voor wat betreft de criminelewereldopmerking; ik weet heel erg zeker dat ik daar gelijk in heb. De oude schoolvriendjes van mijn vader Etienne U, Klaas B, Dino S. hebben me dat wel duidelijk gemaakt. Alles wat met vechtsport te maken heeft is compleet in handen van de zware jongens.
.. :')
__________________
44d88612fea8a8f36de82e1278abb02f
Oud 04-05-2020, 23:47
Verwijderd
Citaat:
Iedere sport heeft dubieuze aanhang. Nogmaals: geen argument.
Hahaha, okay.

Citaat:
Je mist een vrij relevant aspect in de sport en vechtsporters onderling: grenzeloos respect voor elkaar.
Dit is zo'n blatante bullshit. Ik snap echt niet dat je in die sprookjes gelooft.

Citaat:
Dat is geen drogredenering. Leg uit wat het verschil is tussen, wanneer jij aangevallen wordt, judo of BJJ/kickboxen/tae kwon do gebruiken om jezelf te beschermen.
Versus het publiekelijk uitzenden op TV bedoel je neem ik aan? En kickboxen vind ik inderdaad dat die al op de zwarte lijst moet. Als je zo nodig wil leren vechten ga je maar bij het leger ofzo maar het past niet in onze maatschappij.

Citaat:
Punt is dat ik weinig voel om te blèren dat X verboden moet worden omdat ik er niets mee heb en het mij tegen de borst stuit, terwijl het atleten zijn die in de ring stappen om een ultieme proeve van bekwaamheid te geven in disciplines. Je argument over volksgezondheid geldt voor álle topsport. Per definitie is álle topsport slecht voor de volksgezondheid. Wielrennen, voetballen, etcetera.
Jij gaat de discussie aan eah, ik niet. Ik was wel klaar na die eerste post. Dat vind ik er van en ik vind het delen van die meuk onwenselijk. Je mag dat rustig blijven doen maar ik liet m'n mening erover blijken. Niet huilen.

Citaat:
:')
Het is echt het meest voorspelbare argument ever ever. Net als dat onzinnige gezeik over respect.
Oud 04-05-2020, 23:51
Struilhuik
Struilhuik is offline
Citaat:
Dit is zo'n blatante bullshit. Ik snap echt niet dat je in die sprookjes gelooft.
Deze reactie kan alleen komen van iemand die volstrekt geen idee heeft waar-ie over praat, waar hij tegen ageert. Tsja.

Citaat:
Versus het publiekelijk uitzenden op TV bedoel je neem ik aan? En kickboxen vind ik inderdaad dat die al op de zwarte lijst moet. Als je zo nodig wil leren vechten ga je maar bij het leger ofzo maar het past niet in onze maatschappij.
Beter geef je gewoon antwoord op mijn vraag? Wat is het verschil tussen, wanneer je aangevallen wordt op straat, iemand uitschakelen met judo versus iemand uitschakelen met BJJ/tae kwon do/kickboksen?

Citaat:
Jij gaat de discussie aan eah, ik niet. Ik was wel klaar na die eerste post. Dat vind ik er van en ik vind het delen van die meuk onwenselijk. Je mag dat rustig blijven doen maar ik liet m'n mening erover blijken. Niet huilen.
Ik huil helemaal niet; ik wijs je op wat je concreet zegt. Als je consequent bent met je "argument" volksgezondheid, tenminste.

Citaat:
Het is echt het meest voorspelbare argument ever ever. Net als dat onzinnige gezeik over respect.
Tsja.
__________________
44d88612fea8a8f36de82e1278abb02f
Oud 04-05-2020, 23:52
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
En rugby en American football?

Ik probeer het een beetje te rangschikken in mijn hoofd. Want dat is ook niet zo gezond voor de hersens.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 04-05-2020, 23:53
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Verder ben ik dronken van de wijn en erg incapabel voor een deftige discussie.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 04-05-2020, 23:55
Verwijderd
Citaat:
En rugby en American football?
Voor wat betreft American Football; Per direct verbieden. Rugby geen idee eigenlijk, ik weet niet wat daar de fysieke aandoeningen zijn.
Oud 04-05-2020, 23:56
Struilhuik
Struilhuik is offline
Citaat:
Verder ben ik dronken van de wijn en erg incapabel voor een deftige discussie.
Euh ik weet niet hoeveel alcohol jij reeds achter de kiezen hebt, maar vanaf de eerste minuut was al duidelijk dat weledelgestrenge deadlock niet op een discussie uit was maar ongenegeerd oeverloos wilde ranten. Met gebald zwaaiend vuistje.
__________________
44d88612fea8a8f36de82e1278abb02f
Oud 04-05-2020, 23:57
Verwijderd
Citaat:
Deze reactie kan alleen komen van iemand die volstrekt geen idee heeft waar-ie over praat, waar hij tegen ageert. Tsja.
Drogreden.

Citaat:
Beter geef je gewoon antwoord op mijn vraag? Wat is het verschil tussen, wanneer je aangevallen wordt op straat, iemand uitschakelen met judo versus iemand uitschakelen met BJJ/tae kwon do/kickboksen?
Oh is dát je vraag. Geen idee; laat de rechter dat maar bepalen.
Oud 04-05-2020, 23:57
Verwijderd
Citaat:
Euh ik weet niet hoeveel alcohol jij reeds achter de kiezen hebt, maar vanaf de eerste minuut was al duidelijk dat weledelgestrenge deadlock niet op een discussie uit was maar ongenegeerd oeverloos wilde ranten. Met gebald zwaaiend vuistje.
Gast, ik zég dat ik niet op een discussie uit ben maar dat ik m'n mening hierover aan het ventileren was....
Oud 04-05-2020, 23:59
Struilhuik
Struilhuik is offline
Citaat:
Drogreden.


Citaat:
Oh is dát je vraag. Geen idee; laat de rechter dat maar bepalen.


Kleuter.
__________________
44d88612fea8a8f36de82e1278abb02f
Oud 05-05-2020, 00:00
Verwijderd
Anecdotaal bewijs. Gaap.

Citaat:


Kleuter.
Hoezo ben ik een kleuter als ik wil dat een rechter moet bepalen of iets wel of niet in het strafrecht hoort
Oud 05-05-2020, 00:01
Verwijderd
Weet je, het is net als met voetbal. In de jaren '90 toen de combiregeling kwam zou ik geopteerd hebben voor het volledig stilleggen van álle betaaldvoetbalcompetities. Net als we nu de regeling hebben dat als leden (niet één maar leden) van één club zich stelselmatig blijven misdragen de club gestraft wordt. Dan was het probleem nooit zo groot geworden als dat het daadwerkelijk geworden is en was er geen Slag bij Beverwijk geweest.
Oud 05-05-2020, 00:02
Verwijderd
"Maar dan pak je ook de mensen die het wel goed bedoelen."

Ja, superkut voor die mensen, maar de maatschappelijke kosten wegen niet op tegen de baten.
Oud 05-05-2020, 00:03
Verwijderd
Hier is alvast mijn volgende antwoord op jouw antwoord: ok
Oud 05-05-2020, 00:03
Verwijderd
Misschien moeten we het hebben over de Bevrijdingsfestivals van morgen
Oud 05-05-2020, 00:05
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Je komt alleszins consequenter over dan ik dacht dat je ging zijn voor sporten.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 05-05-2020, 00:05
Struilhuik
Struilhuik is offline
Count me out.
__________________
44d88612fea8a8f36de82e1278abb02f
Oud 05-05-2020, 00:05
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Misschien moeten we het hebben over de Bevrijdingsfestivals van morgen
vandaag is morgen
Oud 05-05-2020, 00:06
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Coronatikkertje, als je tikt ben je af!
Oud 05-05-2020, 00:09
Verwijderd
Citaat:
Je komt alleszins consequenter over dan ik dacht dat je ging zijn voor sporten.
Ik denk hier dan ook al over na sinds mijn eerste kickboxgala in de jaren '90.
Oud 05-05-2020, 00:12
Verwijderd
Citaat:
vandaag is morgen
Ja en als je later groot bent en niet meer edgy dan is morgen gewoon nadat je naar bed bent geweest.
Oud 05-05-2020, 00:14
Verwijderd
Bevrijdingsfestival Overijssel heeft best een leuke line-up en ik hoop dat het ook leuk wordt om te volgen in ieder geval.
Oud 05-05-2020, 00:16
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Ja en als je later groot bent en niet meer edgy dan is morgen gewoon nadat je naar bed bent geweest.
Oud 05-05-2020, 00:43
Struilhuik
Struilhuik is offline


Effectief en elegante technieken
__________________
44d88612fea8a8f36de82e1278abb02f
Oud 05-05-2020, 00:45
Verwijderd
Oud 05-05-2020, 00:46
Verwijderd
Ik wil ook graag even mijn liefde verklaren voor de serie Oogappels
Oud 05-05-2020, 00:49
Verwijderd
Ik heb de afgelopen drie weken alleen nog bij gelegenheden geblowd (en nee niet als het regent of als het niet regent), met minimaal 3 dagen tussen blowdagen waarvan er maximaal 2 achter elkaar mogen zijn en ik word opeens weer giga-stoned met nauwelijks effort en het is zo fijn! Nou jah, morgen wordt het dan weer fijn
Oud 05-05-2020, 00:51
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Ik heb de afgelopen drie weken alleen nog bij gelegenheden geblowd (en nee niet als het regent of als het niet regent), met minimaal 3 dagen tussen blowdagen waarvan er maximaal 2 achter elkaar mogen zijn en ik word opeens weer giga-stoned met nauwelijks effort en het is zo fijn! Nou jah, morgen wordt het dan weer fijn
Tijd om er een te draaien en de smurfen te kijken. Fijne nacht!
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 05-05-2020, 00:52
Verwijderd
Nee, morgen op z'n vroegst
Oud 05-05-2020, 00:53
Struilhuik
Struilhuik is offline
Aha.
__________________
44d88612fea8a8f36de82e1278abb02f
Oud 05-05-2020, 00:56
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Nee, morgen op z'n vroegst


Als je je vannacht maar niet meer teveel opwindt. Rustig aan deadlockje
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 05-05-2020, 00:58
Verwijderd
Mijn hartslag is de hele avond gemiddeld 65 behalve tijdens de twee minuten stilte toen er gepiekt werd naar 90. Ik denk niet dat ik me druk gemaakt heb vanavond
Oud 05-05-2020, 01:01
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Mijn hartslag is de hele avond gemiddeld 65 behalve tijdens de twee minuten stilte toen er gepiekt werd naar 90. Ik denk niet dat ik me druk gemaakt heb vanavond
De smiley des doods
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 05-05-2020, 01:04
Struilhuik
Struilhuik is offline
__________________
44d88612fea8a8f36de82e1278abb02f
Oud 05-05-2020, 01:08
Verwijderd
Citaat:
De smiley des doods
Meh, heb daar nooit echt achter gestaan
Oud 05-05-2020, 01:09
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Meh, heb daar nooit echt achter gestaan
Mooi, dan is het goed
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 05-05-2020, 01:11
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Ik vind dit wel een agressieve smiley
Oud 05-05-2020, 01:12
Struilhuik
Struilhuik is offline
Oh, op 10:00 is het overigens een bekeken zaak voor wie na de kusjes-uitwisseling toch wil weten hoe 't afloopt. Gelukkig heeft 't met respect niets te maken

Spoiler
__________________
44d88612fea8a8f36de82e1278abb02f
Oud 05-05-2020, 01:22
Verwijderd
Citaat:
Ik vind dit wel een agressieve smiley
Ik vind de smileys hier juist vrij puur en origineel en erger me dood aan alle nieuwe interpretaties van bijvoorbeeld :')
Oud 05-05-2020, 01:55
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Ja en als je later groot bent en niet meer edgy dan is morgen gewoon nadat je naar bed bent geweest.
Het is een feit aangezien je het bericht postte om 00:03.

Maar wat je zegt is waar, want het is eenmaal in onze systeem. Wie zou "over een paar uur" zeggen i.p.v. "morgen"

BUT WHO AM I TO JUDGE
Oud 05-05-2020, 01:57
Verwijderd
Citaat:
Het is een feit aangezien je het bericht postte om 00:03.

BUT WHO AM I TO JUDGE
Een vriend van me is op 1 januari jarig. Ik zou je aanraden om ze om middernacht te feliciteren met hun verjaardag.
Oud 05-05-2020, 01:58
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Een vriend van me is op 1 januari jarig. Ik zou je aanraden om ze om middernacht te feliciteren met hun verjaardag.
Dat is zeker mogelijk
Oud 05-05-2020, 02:00
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Nog 20.822.412 seconden
Oud 05-05-2020, 02:01
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Ja en als je later groot bent en niet meer edgy
Het is een feit
Oud 05-05-2020, 08:37
Struilhuik
Struilhuik is offline
Citaat:
Oei verdomme ik ben geen fan van Arnon Grunberg, maar deze speech hits me hard.
Een effect op Twitter (c.q. open riool) is dat de neo-nazi's zich unermüdlich kenbaar maken door te blèren over "linkse agenda" in zijn speech.. Verbijsterend te beseffen dat dit is wat 't is.

Ter illustratie: meubilair uit de TPO-school, Sietske Bergsma (nauwe banden met Jan Roos en consorten): "Wat een walgelijke verkrachting van humaniteit en inlevingsvermogen. Sorry hoor. Straks om 20.00 uur denk ik aan zij die niet galmden in kerken."
__________________
44d88612fea8a8f36de82e1278abb02f
Oud 05-05-2020, 08:41
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Ik wil ook graag even mijn liefde verklaren voor de serie Oogappels
Jaaa

Die serie is echt briljant en het tweede seizoen niet minder dan het eerste.

Maar ik loop twee weken achter ofzo dus niet spoileren
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 05-05-2020, 09:35
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Ja oogappels is leuk!
Oud 05-05-2020, 12:15
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Ik ben alleen maar the Witcher aan het spelen. Oh en er staat nu een fantastische documentaire op over de poezels van Istanbul Zo fijn
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:50.