Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-09-2017, 21:16
Verwijderd
Heyy ik ben 15 jaar en hen sinds een maand mijn eerste vriendje. Het probleem is dat hij niks durft. Echt niks! Niet eens eem knuffel of hand. Dat vind ik erg jammer maar goed. Ik wil best met m afspreken maar ik ben bang dat het dan akward wordt en stil enzo. Wat doen jullie als jullie met jullie vriend/vriendin afspreken? Daar ben ik echt heel erg benieuwd naar!! En weet iemand raad op dat hij niks durft? Ik durf ook niet heel veelhoor, maar ik vijd dat het meestal van de jongen moet komen.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2017, 22:00
Hubert123
Hubert123 is offline
Meestal ga ik gwn op m'n bed zitten en komt mijn vriendin der bij zitten of gaat ze liggen we zoenen en strelen elkaar soms kijken we een film
Met citaat reageren
Oud 12-09-2017, 23:14
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Zorg dat je iets actiefs doet, dan zijn die stiltes niet zo ongemakkelijk. Ga fietsen, wandelen, skaten, een taart bakken, pizza maken, gamen, een gezelschapsspel spelen, of doe iets anders waarbij je gewoon lekker bezig bent. Hoe meer tijd je met elkaar doorbrengt, hoe natuurlijker en makkelijk jullie interactie gaat.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 13-09-2017, 01:47
Darrell
Darrell is offline
Nou leuke relatie wordt dat dan, zo te horen gaat alles van jouw kant moeten komen. Succes daarmee!
Met citaat reageren
Oud 13-09-2017, 06:20
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Hoezo moet het meeste van de jongen komen? Jij kan toch ook zijn hand vastpakken, of hem knuffelen als je hem weer ziet? Misschien heeft hij gewoon een beetje hulp nodig om over zijn verlegenheid heen te komen, en als jij dan ook geen initiatief toont gebeurt dat natuurlijk nooit.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:00.