Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-10-2017, 21:57
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Vandaag iets te veel foto's gemaakt. Maar er zitten wel hele mooie bij
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Advertentie
Oud 16-10-2017, 21:58
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Waar ben je geweest?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 16-10-2017, 21:59
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Ik had vandaag vrij en heb een cadeautje gehaald voor een vaste gast @ werk. Het is een oudere man en hij komt al jaren bij ons en hij heeft een moeilijke periode achter de rug. Zijn zus lag in een hospice en elke keer als hij haar had bezocht kwam hij bij ons om even bij te komen. Een paar dagen terug vertelde hij me dat ze is overleden, dus het leek me wel een lief idee om een kaartje en wat verwen-spulletjes voor hem te kopen. Hij is altijd zo lief voor ons, dus dit is wel het minste wat we kunnen doen.
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 16-10-2017, 22:10
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Waar ben je geweest?
Rotterdam. Maar ik heb vooral portretfoto's gemaakt, dus zoveel van Rotterdam zie je eigenlijk niet
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 17-10-2017, 14:06
Verwijderd
Haubenmeise hoe is het in Wenen?
Oud 17-10-2017, 19:41
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Haubenmeise hoe is het in Wenen?
'Hoe was het in Wenen?' helaas.

Beviel goed.
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 18-10-2017, 19:19
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Oeeeehh onze kickstarter is op 98%
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 18-10-2017, 19:25
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Kei nice
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 19-10-2017, 02:22
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Watvoor kickstarter?
__________________
Who's this jabroni?
Oud 20-10-2017, 08:34
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Urg, iemand vroeg me om wat foto's te komen maken in Rotterdam. Prima, ik heb tijd en moest voor een afspraak toch al naar Rotterdam. We waren het eens over de prijs en een tijd die voor ons allebei handig was, krijg ik vanmorgen een berichtje of het een half uurtje eerder kan. Oké, prima, geen probleem - dat redt ik wel. Ik geef dat door, komt een kwartier later de vraag of het toch niet 's avonds kan. Uhm, nee dat kan niet. We hadden 's ochtends afgesproken, 's middags kan ook nog wel maar 's avonds kan ik simpelweg niet. Of het dan morgen kan, nou ja, eigenlijk ook niet.

Ze heeft net de afspraak afgezegd want ze moest en zou echt avond-foto's hebben. Bedenk dat dan even wanneer je een afspraak maakt voor 11.00u 's ochtends
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 20-10-2017, 08:40
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Plus dat je dan ook wel een ander soort foto's wil, waar jij je misschien anders voor moet voorbereiden?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 20-10-2017, 08:43
Verwijderd
Citaat:
'Hoe was het in Wenen?' helaas.

Beviel goed.
Fijn
Oud 20-10-2017, 08:53
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Plus dat je dan ook wel een ander soort foto's wil, waar jij je misschien anders voor moet voorbereiden?
Moet zeggen dat ik zelden 's avonds buiten portretten geschoten heb. Daar had ik als betaalde opdracht ook niet zomaar ja tegen gezegd, overdag een portret schieten is toch een heel ander verhaal dan 's avonds met weinig licht. Ik denk dat het wel zou lukken, maar zou dat toch liever eerst nog een paar keer doen met een model met meer geduld en minder verwachtingen
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 20-10-2017, 08:54
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ja, dat snap ik.
Oud 21-10-2017, 18:57
Verwijderd
Visum voor India goedgekeurd, yess
Oud 22-10-2017, 00:39
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Visum voor India goedgekeurd, yess
Chill! Wanneer ga je? En ga je for fun of voor werk?
Oud 22-10-2017, 07:25
Verwijderd
Vandaag naar Bodyworlds
Oud 22-10-2017, 10:00
Verwijderd
Citaat:
Chill! Wanneer ga je? En ga je for fun of voor werk?
14e. En ja.
Oud 23-10-2017, 14:17
Verwijderd
Waarom overkomt het mij altijd dat ik de sleuteld vergeet. Hiephoi dichte deur
Oud 23-10-2017, 14:33
Verwijderd
Hah. Huizen waar je sleutels voor nodig hebt.
Oud 23-10-2017, 14:33
Verwijderd
Waar woon je, donker gevaarlijk Afrika?
Oud 23-10-2017, 14:51
Verwijderd
Niet helemaal, bijna goed!
Oud 23-10-2017, 14:52
Verwijderd
Ik kom tot de achtertuin
Oud 23-10-2017, 18:42
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Visum voor India goedgekeurd, yess
Coolio. Was je daar al eerder geweest?

Citaat:
Vandaag naar Bodyworlds
Hoe wasda?
__________________
Who's this jabroni?
Oud 23-10-2017, 18:45
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
M'n medicijnen zijn op, want de doc was vorige week niet bereikbaar, en dat maakt me zo moe dat ik gisteravond niet eens de energie had om naar m'n slaapkamer te lopen, dus ik heb vannacht op m'n bank geslapen.
Dat gaat leuk worden morgenochtend op werk.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 23-10-2017, 18:48
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Heeft ie dan geen waarnemer?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 23-10-2017, 18:52
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Nope. Heb vandaag wel gebeld voor een vervolgrecept, maar dat lag nog niet klaar. Hopelijk lukt 't me om na een lange dienst morgen nog langs de apotheek te gaan.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 23-10-2017, 19:39
Verwijderd
Citaat:
Coolio. Was je daar al eerder geweest?



Hoe wasda?
Gaaf. Al eerder geweest met mam, maar nu met een vriendin. Het menselijk lichaam is zo mooi en interessant en bijzonder
Oud 23-10-2017, 22:15
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
M'n medicijnen zijn op, want de doc was vorige week niet bereikbaar, en dat maakt me zo moe dat ik gisteravond niet eens de energie had om naar m'n slaapkamer te lopen, dus ik heb vannacht op m'n bank geslapen.
Dat gaat leuk worden morgenochtend op werk.
Citaat:
Nope. Heb vandaag wel gebeld voor een vervolgrecept, maar dat lag nog niet klaar. Hopelijk lukt 't me om na een lange dienst morgen nog langs de apotheek te gaan.
Goed dat je vandaag gebeld hebt. En doe doe doe het morgen, naar de apotheek gaan. Is echt een goed idee. Hopselakeetje HO. Je kan het.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 23-10-2017, 22:17
Verwijderd
HO, je verhaal deed me even reminden, thanks. Daar moet ik ook nog even achteraan. Vind het echt mangs irritant dat m'n huisarts het niet wil voorschrijven maar m'n neuroloog schrijft zo rustig 24 pennen voor. Als ik naar de HAP ga in het weekend dan krijg ik er ook zo 6 mee. Op m'n strepen staan denk ik. Ik kan gewoon niet zonder zitten.
Oud 23-10-2017, 22:18
Verwijderd
En ik voel nu al dat het vanavond weer feest gaat worden.
Oud 23-10-2017, 22:20
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Mehhhhh liefje. Zo kut.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 24-10-2017, 02:02
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Goed dat je vandaag gebeld hebt. En doe doe doe het morgen, naar de apotheek gaan. Is echt een goed idee. Hopselakeetje HO. Je kan het.
Vandaag was ze pas weer aanwezig, dus ik kon ook niet eerder.
En straks werken van 8-16, dus dat sloopt wel, maar fingers crossed dat het vanmiddag klaar ligt en dat ik dan nog kan lopen.

Citaat:
En ik voel nu al dat het vanavond weer feest gaat worden.
#triggered

*Kusjederop*
__________________
Who's this jabroni?
Oud 24-10-2017, 07:00
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Nu ben ik ook een terug van vakantie-ganger! Klimmen in Oregon was zo gaaf

Citaat:
Watvoor kickstarter?
Deze! Voor de EEG headset waar ik de afgelopen 2 jaar aan heb gezwoegd
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 24-10-2017, 07:01
Verwijderd
Ik zag wat foto's Sexy hoor
Oud 24-10-2017, 07:26
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Je bent zelf
__________________
Forumdownie
Oud 24-10-2017, 09:46
df
Avatar van df
df is offline
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Oud 24-10-2017, 16:12
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Nou, ik had me vanochtend verslapen, ik had een mentale breakdown @ werk en kreeg te horen dat ik nu om elk wissewasje een waarschuwing ga krijgen (incl. dus dat ik op een moment iets te hard een pitcher neerzette),
dus als iemand een monstertruck heeft en over me heen wil rijden, dan heel graag.

Citaat:
Deze! Voor de EEG headset waar ik de afgelopen 2 jaar aan heb gezwoegd
Wajoow, zo gaaf!
__________________
Who's this jabroni?
Oud 24-10-2017, 16:22
Verwijderd
Wtf HO, omdat je je verslapen hebt? Slaat ook nergens op. kusje voor jou! Heb je wel je medicijnen nog opgehaald?
Oud 24-10-2017, 16:35
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Wtf HO, omdat je je verslapen hebt? Slaat ook nergens op. kusje voor jou! Heb je wel je medicijnen nog opgehaald?
Nee, omdat ik al te lang in dienst ben en ik een slechte evaluatie heb gehad.
En ja, ze zijn er eindelijk. Een half uur extra lopen na 8 uur staan was niet makkelijk, maar ik heb ze.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 24-10-2017, 16:52
Verwijderd
Citaat:
Nee, omdat ik al te lang in dienst ben en ik een slechte evaluatie heb gehad.
En ja, ze zijn er eindelijk. Een half uur extra lopen na 8 uur staan was niet makkelijk, maar ik heb ze.
Oh dat heb ik gemist, lekker klote dan.
Oud 24-10-2017, 18:12
Verwijderd
Citaat:
Nou, ik had me vanochtend verslapen, ik had een mentale breakdown @ werk en kreeg te horen dat ik nu om elk wissewasje een waarschuwing ga krijgen (incl. dus dat ik op een moment iets te hard een pitcher neerzette),
dus als iemand een monstertruck heeft en over me heen wil rijden, dan heel graag.
Hier moet je wat aan doen. Juridisch advies, over hun hoofd heen, dat soort dingen.
Oud 24-10-2017, 20:25
Verwijderd
Ik maakte een cake in a mug en toen kon ik de magnetron schoonmaken
Oud 24-10-2017, 21:21
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Balen
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 25-10-2017, 15:32
Verwijderd
Citaat:
Nee, omdat ik al te lang in dienst ben en ik een slechte evaluatie heb gehad.
En ja, ze zijn er eindelijk. Een half uur extra lopen na 8 uur staan was niet makkelijk, maar ik heb ze.
Je bent waarschijnlijk te duur oid en nu willen ze je weg hebben zonder "veel" te hoeven betalen. Het heeft niets met jouw presteren tot nog toe te maken. Inderdaad meteen juridische hulp inschakelen en zorg dat je zo veel mogelijk documenteert. Heb je van voorgaande evaluatiegesprekken of iets dergelijks zwart op wit staan dat ze goed waren?
Oud 26-10-2017, 00:32
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Je bent waarschijnlijk te duur oid en nu willen ze je weg hebben zonder "veel" te hoeven betalen. Het heeft niets met jouw presteren tot nog toe te maken. Inderdaad meteen juridische hulp inschakelen en zorg dat je zo veel mogelijk documenteert. Heb je van voorgaande evaluatiegesprekken of iets dergelijks zwart op wit staan dat ze goed waren?
Ja, ik ben idd 'duur' en ik weet te veel. Oftewel: Ik trek te snel m'n bek open als ik zie dat er iets niet klopt, of niet werkt.
Ik heb een vast contract, dus nu proberen ze 't met waarschuwingen. Ik weet iig dat ik m'n werk goed doe en dat de punten die genoemd zijn in de recentste evaluatie gewoon niet waar zijn, dus ze doen hun best maar. Ik heb de evaluaties van voorgaande jaren nog wel, maar die doen er niet toe. Ze willen dat ik na al m'n jaren perfect werk, en perfectie is onmogelijk, want ik ben een mens.
Ik hou iig wel bij wanneer bepaalde supervisors iets verkeerd doen En ik heb als backup ook nog m'n moeder, want die werkt op 't hoofdkantoor.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 26-10-2017, 00:35
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Oh ja, blijkbaar is er op één of andere HR-meeting gezegd dat de managers en supervisors het belangrijkste onderdeel zijn van het team, en dat de gewone medewerkers inwisselbaar zijn.
Je simpele medewerkers zorgen ervoor dat je meer shit verkoopt, stelletje kantoorkutten.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 26-10-2017, 11:19
Verwijderd
Citaat:
. Ik heb de evaluaties van voorgaande jaren nog wel, maar die doen er niet toe. .
Ho, er is een heel specifieke reden waarom ik hierover begon. Juridisch gezien doen ze er wel degelijk toe. Stel dat ze, ik hoop het uiteraard niet, je een slechte beoordeling geven en op basis daarvan een proces in gang zetten om je te ontslaan, kan het voor het bedrag dat je eventueel mee krijgt veel uitmaken. Of voor het gemak waarmee ze je kunnen ontslaan.
Oud 26-10-2017, 14:06
MeikeL
MeikeL is offline
Ik weet helemaal niet of het hier de bedoeling is, maar zouden jullie onderstaande enquête willen invullen voor mijn profielwerkstuk? Alvast bedankt!

https://goo.gl/forms/nL26p8zTRMoy1og72

Onder de respondenten wordt een boodschappenpakket verloot.
Oud 26-10-2017, 14:39
Verwijderd
Nee wil ik niet.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:17.