Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-10-2017, 13:41
R1
R1 is offline
Hallo iedereen Ik heb eigenlijk een vraagje voor de meiden hier. Ik ben vandaag nog met mijn klas gaan zwemmen met school. Maar het is zo dat ik het nooit kan laten om eens af en toe naar de borsten van sommige meisjes te kijken, wat wel normaal is voor een jongen van mijn leeftijd. Zien jullie dat soms als er een jongen naar je borsten kijkt in de zwemles? Wat vinden jullie daarvan? Opwindend? Of eerder een turn-off? Zou je het erg vinden als ze meer/minder zouden kijken? ... Alvast bedankt voor de reacties
Met citaat reageren
Oud 08-10-2017, 14:46
Kiezelsteentje
Kiezelsteentje is offline
Ik merk het altijd wel, maar mensen kunnen er moeilijk omheen. Ik vind t wel een compliment, maar als ze gaan roepen of fluiten dan is het soms wel eng
Met citaat reageren
Oud 08-10-2017, 15:40
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Gaan zwemmen is voor mij niet iets seksueels. Als iemand even naar mijn lijf kijkt is dat oké maar als iemand echt gaat lopen staren vind ik dat vooral vervelend.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 09-10-2017, 08:37
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Dat je 't niet kan laten is natuurlijk onzin. Je kan alles laten wat je wil, want jij bepaalt je eigen gedrag.

Verder: kijken kan, staren niet. Als iemand merkt dat je naar hun lichaam kijkt dan kijk je waarschijnlijk al te opzichtig. Ongewenste seksuele aandacht voelt niet fijn, stel je maar eens voor dat een oudere man opvallend naar de bobbel in je zwembroek zit te staren.

Hoe vervelend iemand het vindt zal per persoon verschillen. Sommige mensen vinden het een compliment, of lekker spannend, en zullen met plezier terugkijken. Anderen zijn misschien wel lesbisch of aseksueel of hebben een nare geschiedenis met seksueel misbruik of zijn eigenlijk een transjongen. Dat moet je respecteren, maar je kan zulke dingen niet van de buitenkant zien. Daarom kun je beter voorzichtig zijn.

Wat je wel kunt doen is opletten of je met iemand wederzijdse chemie hebt, of kijken of er een groepje meisjes is dat net zo nieuwsgierig is naar jongenslijven. Dan kun je met elkaar flirten en naar elkaar kijken.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Tampon
Markeerstiftje
6 19-06-2017 19:31
Liefde & Relatie Ik weet niet wat ik moet doen
goodbyeman
11 04-09-2016 18:09
Liefde & Relatie 2 jaar verliefd
luukie35
1 25-05-2015 07:55
Liefde & Relatie hulp nodig met een vriend van me :(
Jo_Do
64 30-10-2012 17:04
Vrije tijd hoe ga jij om met training?
gewoonmax
7 16-10-2006 11:57
Psychologie herken je dit?
magicflower
27 27-01-2004 14:57


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:57.