Oud 18-02-2019, 21:29
Verwijderd
Citaat:
Ik vraag me af of de gemiddelde leeftijd perse omlaag moet.
Dat is een punt wat niemand eerder heeft opgebracht en ik kan daar wel wat mee als ik deze tekst erbij pak:
Citaat:
Ik denk dat er dan wellicht beter een soort tweedeling gemaakt kan worden waarbij er een stuk is voor de oudjes (bijv. meer dan 5 jaar lid of lid geweest met een oud account) waarop niet/nauwelijks gehandhaafd wordt en een scholierenstukje waarop strenger gemodereerd wordt. Waarom zouden de mensen die hier al jaren zitten ineens weg moeten? Ze kunnen toch ook gewoon een beetje ruimte maken voor de nieuwelingen en in ruil daarvoor een eigen stukkie krijgen waar diezelfde nieuwelingen die hen zo irriteren zich niet in topics als 'hoi' of 'saai' gaan mengen?
Is ook zo.
Advertentie
Oud 19-02-2019, 00:18
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Meer recentelijk heeft iemand uit het team me verteld wat de situatie is met twee behoorlijk irritante nieuwkomers
Nu zijn het er 3
Oud 19-02-2019, 00:21
Verwijderd
Citaat:
Nu zijn het er 3
Ja maar bij hem weet ik in ieder geval dat het gewoon een laag intelligent persoon is, zoals m'n oma zou zeggen "eentje die de stront dichtbie 't hart hef zitt'n" omdat het nogal een opgewonden standje is. Die zichzelf daarmee aan de lopende band in de problemen brengt, en dat ook wel inziet, maar keihard blijft beweren met z'n vingers in z'n oren dat de hele wereld gek is behalve hij.

Hij is trouwens wel supermakkelijk te trollen en uit z'n tent te lokken, en heel makkelijk om te laten denken dat hij gewonnen heeft en daarna geef je hem een fucking harde FATALITY en BAM hij gaat weer een pagina lang lopen huilen en net doen of hij luistert. Best grappig.
Oud 19-02-2019, 00:24
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Ja maar bij hem weet ik in ieder geval dat het gewoon een laag intelligent persoon is, zoals m'n oma zou zeggen "eentje die de stront dichtbie 't hart hef zitt'n" omdat het nogal een opgewonden standje is. Die zichzelf daarmee aan de lopende band in de problemen brengt, en dat ook wel inziet, maar keihard blijft beweren met z'n vingers in z'n oren dat de hele wereld gek is behalve hij.

Hij is trouwens wel supermakkelijk te trollen en uit z'n tent te lokken, en heel makkelijk om te laten denken dat hij gewonnen heeft en daarna geef je hem een fucking harde FATALITY en BAM hij gaat weer een pagina lang lopen huilen en net doen of hij luistert. Best grappig.
Inderdaad,

Hij kan niet inzien dat hij de idioot is.
Oud 19-02-2019, 00:41
Verwijderd
Ik denk dat hij het wel ziet maar te trots is om toe te geven.
Oud 19-02-2019, 09:50
cartman666
Avatar van cartman666
cartman666 is offline
Citaat:
Ik vraag me af of de gemiddelde leeftijd perse omlaag moet. Ik denk dat er dan wellicht beter een soort tweedeling gemaakt kan worden waarbij er een stuk is voor de oudjes (bijv. meer dan 5 jaar lid of lid geweest met een oud account) waarop niet/nauwelijks gehandhaafd wordt en een scholierenstukje waarop strenger gemodereerd wordt. Waarom zouden de mensen die hier al jaren zitten ineens weg moeten? Ze kunnen toch ook gewoon een beetje ruimte maken voor de nieuwelingen en in ruil daarvoor een eigen stukkie krijgen waar diezelfde nieuwelingen die hen zo irriteren zich niet in topics als 'hoi' of 'saai' gaan mengen?
Lijkt me een prima oplossing. Dan moet je wel fanatiek modereren. Dit topic bijvoorbeeld: https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1950549. Daar nemen volwassenen het topic over. Daar doe je zelf aan mee. Ander voorbeeld: https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1950195 . Ik vind het wel mooi hoor wat deadlock doet, maar de TS zal niet snel terug komen terwijl hij wel tot de doelgroep behoort.


@deadlock: Bedankt. Duidelijk. Ik denk Tunahan Jan en jij redelijke personen zijn. Sowieso zijn actieve posters belangrijk voor het forum. Ook vanwege de bescherming tegen predatoren. Heb je het idee dat die bescherming niet goed kan worden uitgevoerd door de lakse fb's?
Sowieso ben ik het met je eens dat (ban)regels flexibel moeten zijn en fb's daarin naar eigen inzicht mogen handelen. Ik denk dat ze wel wat vaker mogen ingrijpen als volwassenen in een scholieren topic posten.
Oud 19-02-2019, 09:55
Daniël24
Avatar van Daniël24
Daniël24 is offline
Citaat:
Ik denk dat hij het wel ziet maar te trots is om toe te geven.
Werkelijk?
Oud 19-02-2019, 10:50
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Citaat:
Werkelijk?
Ja.
Oud 19-02-2019, 14:23
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Jongens laat conflicten met andere users uit dit topic.
Dat werkt contra productief. Als ik het hierna weer tegenkom verwijder ik die posts gewoon en kun je een pm verwachten.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Oud 19-02-2019, 14:41
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Je krijgt hier al een pm als je een scheet laat, daar kijk niemand meer van op.
Oud 19-02-2019, 15:28
Verwijderd
Citaat:
Lijkt me een prima oplossing. Dan moet je wel fanatiek modereren. Dit topic bijvoorbeeld: https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1950549. Daar nemen volwassenen het topic over. Daar doe je zelf aan mee. Ander voorbeeld: https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1950195 . Ik vind het wel mooi hoor wat deadlock doet, maar de TS zal niet snel terug komen terwijl hij wel tot de doelgroep behoort.


@deadlock: Bedankt. Duidelijk. Ik denk Tunahan Jan en jij redelijke personen zijn. Sowieso zijn actieve posters belangrijk voor het forum. Ook vanwege de bescherming tegen predatoren. Heb je het idee dat die bescherming niet goed kan worden uitgevoerd door de lakse fb's?
Sowieso ben ik het met je eens dat (ban)regels flexibel moeten zijn en fb's daarin naar eigen inzicht mogen handelen. Ik denk dat ze wel wat vaker mogen ingrijpen als volwassenen in een scholieren topic posten.
Ik wil daar wel even bij opmerken dat veel discussies, zoals die op N&A en vroeger op REL gevoerd werden in de tijd dat Kazet en T_ID, Nare Man, Unlucky Luciano (tenminste, kan me niet voorstellen dat iemand gelukkig kan zijn met Stefenootje), Robo en enkele tientallen anderen nog scholieren waren, zowel nu als toen exact hetzelfde waren verlopen.
Oud 19-02-2019, 18:15
cartman666
Avatar van cartman666
cartman666 is offline
Citaat:
Ik wil daar wel even bij opmerken dat veel discussies, zoals die op N&A en vroeger op REL gevoerd werden in de tijd dat Kazet en T_ID, Nare Man, Unlucky Luciano (tenminste, kan me niet voorstellen dat iemand gelukkig kan zijn met Stefenootje), Robo en enkele tientallen anderen nog scholieren waren, zowel nu als toen exact hetzelfde waren verlopen.
1) De scholieren van nu zijn niet de scholieren van toen. (PC snowflakes...)
2) Nee, want dan waren ze er allemaal geweest, en nog ongeveer 200 andere actieve scholieren. Dezelfde dingen worden misschien gezegd, maar door een groep scholieren tegen andere scholieren. Jij neemt decennia aan levenswijsheid mee en bent daarmee geen gelijkwaardige discussiepartner voor ze.



Ik vond dat idee van een subforum: "Vraag het een volwassene" erg slim!
Oud 19-02-2019, 18:21
Verwijderd
Dat ze nu misschien meer PC Snowflakes zijn betekent dus dat we door moeten blijven duwen om dat PC gedeelte er een beetje uit te rammen En 2 kan ik niet zoveel mee.
Oud 19-02-2019, 18:31
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is nu online
Citaat:
Ik vond dat idee van een subforum: "Vraag het een volwassene" erg slim!
Mij lijkt dit ook wat! Maar is het dan de bedoeling dat een groep volwassenen erop mogen reageren, of iedereen (dus ook scholieren), of stuur je gewoon naar 1 persoon een topic waarbij iedereen kan meelezen, maar niet op reageren (behalve de TS en de betreffende volwassene dan)
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 19-02-2019, 19:20
Verwijderd
Iedereen mag er op reageren natuurlijk. Vragen naar aanleiding van zijn ook belangrijk. Geef de betreffende groep volwassenen misschien zelfs beperkte moderatierechten (hiden van posts, kan een echte FB er daarna mee aan de slag indien nodig en dat kan ook allemaal zonder Admin-toegang). Strenge gedragscode op zetten.

Eventueel is het ook interessant om daar discussies te voeren waarbij de doelgroep z'n input kan geven.
Oud 19-02-2019, 19:26
cartman666
Avatar van cartman666
cartman666 is offline
Citaat:
Dat ze nu misschien meer PC Snowflakes zijn betekent dus dat we door moeten blijven duwen om dat PC gedeelte er een beetje uit te rammen En 2 kan ik niet zoveel mee.
Helaas, worden ze alleen maar meer PC van. "Want niet-PC doen maakt mensen (=mijzelf) ongelukkig." Aan 2 kan niemand iets veranderen. Wij zijn oud, er zijn weinig scholieren.



@PUDDINGPOWER: Gewoon een normaal forum waar iedereen kan posten. Op die manier is het voor de volwassenen wel duidelijk dat als iemand op psych post "ik ben zo zielig en iedereen is tegen me, wie heeft dat ook weleens" dat degene bewust niet op "vraag het een volwassene" zit. Dus ook niet wacht op het antwoord "ach kom jochie, dat had ik ook toen ik zo oud was als jij, gaat wel over."
Oud 20-02-2019, 21:42
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is nu online
Ik vroeg me gewoon even af, wat gebeurt er nu achter de schermen?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 20-02-2019, 21:53
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik vroeg me gewoon even af, wat gebeurt er nu achter de schermen?
Wij wachten op reactie van Jon
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 20-02-2019, 21:55
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Wij wachten op reactie van Jon
Wanneer je direct contact hebt met Jon via Discord
Oud 20-02-2019, 22:26
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Ik vroeg me gewoon even af, wat gebeurt er nu achter de schermen?
Niets
Oud 20-02-2019, 23:15
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Oud 20-02-2019, 23:16
Verwijderd
Faalhaas.
Oud 20-02-2019, 23:16
Verwijderd
Ninja-edit.
Oud 22-02-2019, 12:24
cartman666
Avatar van cartman666
cartman666 is offline
Citaat:
Niets
Oud 24-02-2019, 17:44
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Zou dit forum echt nog te redden zijn door middel van allerlei geforceerde maatregelen? Voor mij hangt de aantrekkingskracht van dit forum vooral samen met de mensen die er komen. Als bepaalde mensen (tijdelijk) even terugkomen merk je vaak ook even een soort van heroplevering, denk aan Katertje laatst. Blijven die mensen weer weg, is het ook weer afgelopen.
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 24-02-2019, 18:21
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is nu online
Heeft Jon al antwoord gegeven?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 24-02-2019, 18:22
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Nop
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 02-03-2019, 16:27
Saiy
Saiy is offline
Citaat:
Heeft Jon al antwoord gegeven?
Oud 02-03-2019, 16:32
Verwijderd
Krekels....
Oud 02-03-2019, 16:35
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Misschien of misschien niet.
Oud 02-03-2019, 16:55
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Rustig aan jongens, Jon heeft ook een leven, hij is ook niet de hele dag met het forum bezig he. Hij doet ook andere dingen.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 02-03-2019, 18:39
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Heeft Jon al antwoord gegeven?
Inmiddels heeft Jon een reactie gegeven

Er zijn verschillende opties genoemd en het is duidelijk geworden dat "de stekker er uit trekken" vanuit Jon niet de voorkeur heeft. Als het forum behouden blijft, zal dat niet zijn in de vorm zoals we die nu kennen, maar zullen hoogstwaarschijnlijk verschuivingen plaatsvinden binnen het FB-team, en wordt de opsplitsing in subfora herzien.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 02-03-2019, 19:09
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is nu online
Dat is tenminste iets
Zijn er ook voorbeelden van de opsplitsing in subfora?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 02-03-2019, 19:19
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Dat is tenminste iets
Zijn er ook voorbeelden van de opsplitsing in subfora?
Op dit moment hebben we bijvoorbeeld Liefde & Relatie en Seksualiteit, dat zou bijvoorbeeld samengevoegd kunnen worden. Zo ook voor Psychologie en Lichaam & Gezondheid. Het gaat vooral om samenvoegingen.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 02-03-2019, 19:27
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Op dit moment hebben we bijvoorbeeld Liefde & Relatie en Seksualiteit, dat zou bijvoorbeeld samengevoegd kunnen worden. Zo ook voor Psychologie en Lichaam & Gezondheid. Het gaat vooral om samenvoegingen.
Inderdaad, we moeten samenvoegingen hanteren.
Oud 02-03-2019, 20:20
cartman666
Avatar van cartman666
cartman666 is offline
Citaat:
Op dit moment hebben we bijvoorbeeld Liefde & Relatie en Seksualiteit, dat zou bijvoorbeeld samengevoegd kunnen worden. Zo ook voor Psychologie en Lichaam & Gezondheid. Het gaat vooral om samenvoegingen.
Klinkt nou niet echt een maatregel waar je John voor nodig had. Heeft hij nog iets van een toekomst visie gegeven? Moet het weer een scholierenforum worden, is de huidige toestand wat hem betreft prima?
Oud 03-03-2019, 00:20
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Klinkt nou niet echt een maatregel waar je John voor nodig had. Heeft hij nog iets van een toekomst visie gegeven? Moet het weer een scholierenforum worden, is de huidige toestand wat hem betreft prima?
Huidige standpunt is dat de oude garde een eigen plekje zou moeten krijgen op het forum en dat er meer jonge mensen in het forumbazen team zouden moeten. Het forum moet beschikbaar blijven voor de doelgroep.

We hadden Jon vooral nodig om aan te geven of het forum zou blijven. Antwoord daarop was duidelijk, het hoe en wat moet nog bepaald worden.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 03-03-2019, 08:59
Verwijderd
In dit tempo is over 45 jaar in wel duidelijk in welke vorm.
Oud 03-03-2019, 10:28
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Dat was 4? jaar geleden ook het doel dat de werkgroep zou hebben en die is een stille dood gestorven voordat er überhaupt iets gebeurd is. Hoe veel zicht is er op dat er nu wel doorgepakt gaat worden?

Met bepaalde samenvoeging los je niets op, zie ook het verleden met subfora als Toneel & Cultuur, Vrije Tijd, Software en Hardware.

Een eigen plek voor de oude garde heb je nu al op Onzin, is altijd al een plek geweest voor de oldbees, aangevuld met nieuwe leden. Op DK zaten de jongere leden. Daar een hardere afscheiding in maken is eventueel een optie, maar de ledje gaan toch wel naar de plekken waar de mensen posten. Dat is echt niet te voorkomen door er een ander labeltje aan te hangen.

Integratie met de hoofdsite is één van de belangrijkste dingen, maar dat roep ik al een jaar of tien en zie ik niet meer gebeuren. Net als koppelingen maken met sociale media. Ook iets dat al jaren geleden toegevoegd had moeten worden. Dat zijn plekken waar de doelgroep het forum kan vinden en ontdekken.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 03-03-2019, 10:52
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Huidige standpunt is dat de oude garde een eigen plekje zou moeten krijgen op het forum en dat er meer jonge mensen in het forumbazen team zouden moeten. Het forum moet beschikbaar blijven voor de doelgroep.
Sympathiek idee, maar het wordt echt geen scholierenforum door maar wat jongere mensen in het forumbazenteam te zetten en ouderen te 'verbannen' naar Onzin (of hoe je het plekje dan ook wil noemen).

Verder eens met Wolter.
Oud 03-03-2019, 11:25
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Sympathiek idee, maar het wordt echt geen scholierenforum door maar wat jongere mensen in het forumbazenteam te zetten en ouderen te 'verbannen' naar Onzin (of hoe je het plekje dan ook wil noemen).

Verder eens met Wolter.
Ik ben het persoonlijk geheel met jullie eens hoor. Pogingen in het verleden om dergelijke stappen te zetten kwamen niet van de grond, omdat het op kantoor geen prioriteit heeft en wij als forumbazen ook beperkt zijn in wat we kunnen (en dat het op kantoor geen prioriteit heeft motiveert natuurlijk ook niet echt ).

Er wordt al jaren gemodereerd zonder algemene visie op wat en voor wie het forum zou moeten zijn.

Ik vind de stekker er uit trekken nog steeds een reële optie. Zonder grote structurele verandering ga je het forum niet "redden", maar gaan we gewoon nog een paar jaar aanmodderen tegemoet. En ik merk in het forumbazen team dat we daar wel een beetje klaar mee zijn. Ik ben forumbaas geworden voor de doelgroep, niet om een online hangplek voor de oude garde te faciliteren, maar doelgroep hebben we hier amper meer.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 03-03-2019, 12:39
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ik ben het persoonlijk geheel met jullie eens hoor. Pogingen in het verleden om dergelijke stappen te zetten kwamen niet van de grond, omdat het op kantoor geen prioriteit heeft en wij als forumbazen ook beperkt zijn in wat we kunnen (en dat het op kantoor geen prioriteit heeft motiveert natuurlijk ook niet echt ).

Er wordt al jaren gemodereerd zonder algemene visie op wat en voor wie het forum zou moeten zijn.

Ik vind de stekker er uit trekken nog steeds een reële optie. Zonder grote structurele verandering ga je het forum niet "redden", maar gaan we gewoon nog een paar jaar aanmodderen tegemoet. En ik merk in het forumbazen team dat we daar wel een beetje klaar mee zijn. Ik ben forumbaas geworden voor de doelgroep, niet om een online hangplek voor de oude garde te faciliteren, maar doelgroep hebben we hier amper meer.
Ik snap het, maar het is echt een (steeds terugkerend) excuus. Ja, je kunt het forum niet zomaar uitzetten zonder Jon's input want het zijn zijn inkomsten, maar jullie zijn de beheerders van het forum. Ieke's titel is niet zomaar 'beheerder'. Jullie blijven het afkaatsen op HQ / Jon, maar hij heeft het forum aan jullie gedelegeerd. Jullie kunnen dit soort dingen gewoon zelf doorvoeren. Dat is hij verwacht, dat hij zich er niet mee bezig hoeft te houden en dat jullie het runnen.

Het probleem is alleen dat er a) een enorme vorm van bureaucratie heerst waardoor alles eerst tot in het eindeloze besproken, overlegd etc. moet worden waardoor alles eindeloos lang duurt en b) iedereen bang is om gewoon iets te doen. Jullie zijn degenen die het forum besturen, jullie zijn degenen met de knopjes en de officiele erkenning vanaf Jon dat jullie het forum mogen beheren en aanpassen. Als hij dat niet had gewild had hij jullie geen toegang gegeven tot die mogelijkheden, want je kunt mensen ook alleen maar bijvoorbeeld toegang geven tot het verwijderen van berichten en dergelijke, zonder toegang te geven tot admin CP. Er is niks wat de FB+ / beheerders stopt om fora samen te voegen of mensen te bannen of nieuwe fb's aan te stellen of wat jullie dan ook maar de oplossing lijkt. Worst case scenario werkt het niet zoals jullie hoopten, nou ja oh well, try again.

Maar dit begint nu alweer een exacte herhaling te worden van vorige keer. Eindeloos overleg, wachten op Jon / HQ die na een hele periode wachten geen specifieke suggesties heeft, waarna de fb's dan vervolgens maar weer niks doen behalve het eindeloos bespreken tot iedereen het zat is en mensen het maar opgeven.

Doe iets. Het maakt niet eens echt uit wat, maar voer veranderingen door die jullie als fb+ / beheerder (of zelfs alleen als beheerder als er geen overeenstemming is) wenselijk achten. Dan zien we daarna wel of het nut heeft.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 03-03-2019, 12:42
Verwijderd
Citaat:
Ik vind de stekker er uit trekken nog steeds een reële optie. Zonder grote structurele verandering ga je het forum niet "redden", maar gaan we gewoon nog een paar jaar aanmodderen tegemoet. En ik merk in het forumbazen team dat we daar wel een beetje klaar mee zijn. Ik ben forumbaas geworden voor de doelgroep, niet om een online hangplek voor de oude garde te faciliteren, maar doelgroep hebben we hier amper meer.
Nou HUP, naar het Admin CP en jezelf de rechten ontnemen!
Oud 03-03-2019, 12:45
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
D E G A G E R E N
Oud 03-03-2019, 14:21
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Nou HUP, naar het Admin CP en jezelf de rechten ontnemen!
En dan?

Dan kan de oude garde gezellig doelgroep wegpesten zonder dat ik daar wat aan kan doen...
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 03-03-2019, 15:17
Verwijderd
Citaat:
En dan?

Dan kan de oude garde gezellig doelgroep wegpesten zonder dat ik daar wat aan kan doen...
Nou nou, wat een verantwoordelijkheid heb je toch ook!
Oud 03-03-2019, 15:22
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Nou nou, wat een verantwoordelijkheid heb je toch ook!
Wat als we de oude garde nou wegpesten
Oud 03-03-2019, 15:24
Verwijderd
Laat dat maar aan de forumbazen over.
Oud 03-03-2019, 17:17
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
En dan?

Dan kan de oude garde gezellig doelgroep wegpesten zonder dat ik daar wat aan kan doen...
Dus wat ga je wel doen?
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 03-03-2019, 19:42
cartman666
Avatar van cartman666
cartman666 is offline
Citaat:
Ik ben het persoonlijk geheel met jullie eens hoor. Pogingen in het verleden om dergelijke stappen te zetten kwamen niet van de grond, omdat het op kantoor geen prioriteit heeft en wij als forumbazen ook beperkt zijn in wat we kunnen (en dat het op kantoor geen prioriteit heeft motiveert natuurlijk ook niet echt ).
Als de motivatie om het goed te doen ontbreekt kan jezelf verder teleur blijven stellen en door modderen, maar daar heb je vooral jezelf mee.

Citaat:
Er wordt al jaren gemodereerd zonder algemene visie op wat en voor wie het forum zou moeten zijn.
Je reageerde op mij met "Het forum moet beschikbaar blijven voor de doelgroep." Dat lijkt me een visie. Als je daarheen wilt moet je eens kijken waar nieuwe posters uit de doelgroep beginnen, en wat er met die topics gebeurt.
Volgens mij maken ze naïef een topic aan waarin ze vervolgens door de onzinners worden afgefeut.

Citaat:
Ik vind de stekker er uit trekken nog steeds een reële optie.
Niet relevant. John vindt van niet.
Citaat:
Zonder grote structurele verandering ga je het forum niet "redden", maar gaan we gewoon nog een paar jaar aanmodderen tegemoet. En ik merk in het forumbazen team dat we daar wel een beetje klaar mee zijn. Ik ben forumbaas geworden voor de doelgroep, niet om een online hangplek voor de oude garde te faciliteren, maar doelgroep hebben we hier amper meer.
Klopt. Wat heeft het team concreet gedaan om het hier aantrekkelijker te maken voor de doelgroep?
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:05.