Oud 10-09-2002, 21:17
Onze Zoon
Avatar van Onze Zoon
Onze Zoon is offline
de trainer was boos op mij omdat ik zei dat degene die de bal over het hek schiet de bal zelf maar moet halen en meteen daarna en niet na de training.


de trainer zegt tegen mij dat iedereen hem maar moest gaan zoeken wat ik dus nergens op vind slaan want je zag zo wie hem er over schoot en degene die schoot weet ook waar die ligt.

wat vind jij moeten we samen de ballen over het hek gaan ophalen of moet degene die hem schoot hem meteen ophalen.


zet je mij in het gelijk of me trainer

en wat als ik gelijk heb wat zal ik tegen de trainer moeten doen
__________________
Gebanned
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-09-2002, 21:58
Swami Salami
Swami Salami is offline
IK vind dat jij gelijk hebt maar daar schiet je ook nie veel op want:

1. ik heb n hekel aan met zn allen naar een bal zoeken
2. als je hem gelijk haalt heb je veel meer kans dat je nog weet waar hij ligt/dat ie intussen nog nie is gejat.
3. de trainer heeft helaas altijd gelijk ben ik het afgelopen jaar op vrij harde manier achter gekomen, ook als hij geen gelijk heeft/liegt/totale onzin uitkraamt/uitgelachen wordt door iedereen
4. wat je er aan moet doen ligt aan wat voor soort trainer je hebt, met sommige is echt niks te beginnen met anderen wel. Blijf er iig niet over zeuren totdat het de volgende keer weer gebeurt, zeg er dan pas weer wat van.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2002, 22:03
Onze Zoon
Avatar van Onze Zoon
Onze Zoon is offline
2, die zei ik dacht ik al
__________________
Gebanned
Met citaat reageren
Oud 10-09-2002, 22:05
Krugdinho
Avatar van Krugdinho
Krugdinho is offline
Je hebt gelijk,ons trainings veld ligt naast een slootje gelukkig zijn wij niet scheef
__________________
Guess who's back
Met citaat reageren
Oud 11-09-2002, 11:29
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
gewoon zelf je bal halen en als t na een minuut of 5 nog niet lukt met zn 3en ofzo
Met citaat reageren
Oud 11-09-2002, 13:40
The Senna Fan
Avatar van The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Bij ons moet degen die hem erover schiet hem ook altijd zelf halen en wel meteen. Waarom zou iedereen de bal zoeken???
Maar bij ons hoeft de trainer niet te zeggen: Haal de bal.
Dat doet men zelf al.

Ik stel jou dus in het gelijk.
__________________
Jusqu'ici tout va bien... jusqu'ici tout vas bien... Mais le plus important, c'est pas la chute... C'est l'atérissage. --- La Haine
Met citaat reageren
Oud 11-09-2002, 18:03
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Ik zou een motie van wantrouwen indienen!
Met citaat reageren
Oud 11-09-2002, 21:04
Verwijderd
tsja voetbal is en blijft een teamsport... dus het team kan verantwoordelijk gesteld worden voor een actie van een individu..
Met citaat reageren
Oud 12-09-2002, 21:18
Swami Salami
Swami Salami is offline
Citaat:
AGH schreef:
Ik zou een motie van wantrouwen indienen!

zou me ook drukker maken om andere dingen veel plezier met voetbal!
Met citaat reageren
Oud 13-09-2002, 07:10
@pie
@pie is offline
ik zou stoppen met trainen en een cursus nederlands volgen

daarna zou ik mn excuses aanbieden aan die trainer, omdat je die bal toch zelf over dat hek hebt geschopt en dus sowiezo zelf moet halen

wat zou je doen als je schooltas van je fiets viel als je richting school fietst... denk je: aaah die pik ik op de terugweg wel op, of denk je: hmm, als ik m niet snel pak vergeet ik misschien waar ik m ben verloren, en misschien issie wel gejat!

i hope you get the picture
__________________
If you don't like me, ignore me (I know I will :))
Met citaat reageren
Oud 13-09-2002, 08:13
Verwijderd
ow tsja, hebben wij ok gehad hoor.

EN tsja ik vind het niet zo'n ramo hoor, de trainer bepaald wat wij moeten doen he Anders zijn wij zulke luizakken en zeikerds die niet de bal willen gaan halen..

Maar ik zou het opzich geen probleem vinden, als iedereen moest moest zoeken.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2002, 12:29
Onze Zoon
Avatar van Onze Zoon
Onze Zoon is offline
Citaat:
@pie schreef:
ik zou stoppen met trainen en een cursus nederlands volgen

daarna zou ik mn excuses aanbieden aan die trainer, omdat je die bal toch zelf over dat hek hebt geschopt en dus sowiezo zelf moet halen

wat zou je doen als je schooltas van je fiets viel als je richting school fietst... denk je: aaah die pik ik op de terugweg wel op, of denk je: hmm, als ik m niet snel pak vergeet ik misschien waar ik m ben verloren, en misschien issie wel gejat!

i hope you get the picture
ik heb die bal niet geschoten
__________________
Gebanned
Met citaat reageren
Oud 13-09-2002, 16:23
Maboq
Avatar van Maboq
Maboq is offline
Citaat:
@pie schreef:

i hope you get the picture [/B]
ja, maar jij blijkbaar niet , ik schoot vroeger trouwens regelmatig de bal over het slootje heen..... en na de training weer ophalen..... hadden we weer een nieuwe bal , kleine crimineeltjes waren we toen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:43.