Oud 10-10-2019, 18:57
annez
annez is offline
Mijn zus is een jaar jonger als mij.

Ze is echt dom.

Vandaag, we waren even samen, wat ik al erg vind, bij een tante van ons. Omdat onze moeders niet thuis weg en mag niet alleen thuis en vooral niet mijn zusje.

Mijn zusje gaat later mee met een vriendinnetje.

Ik naar huis heeft mijn zusje mijn jas! Ja mijn jas meegenomen en aangetrokken terwijl het regend en koud is. We hebben dezelfde jas, want mijn zusje wilde dat en zeurde net zolang bij onze ouders, dat ze het kreeg.

Zo ik, want had het telefoonnummer niet van haar vriendinnetjes huis, me eigen wurmen in haar jas want ze heeft een maat kleiner en naar huis gaan op de fiets. Kon geen jas capuchion op want dat ze gewoon strak! Onze tante kon niet brengen want ze kon niet de fiets meenemen en het is een afstandje. Haar jas is zo, tja weet niet wat ze ermee doet smerig en afgeleefd.

Thuis even haar goed te woord gestaan om beter uit te kijken.

Wat zegt onze moeder, ach wat maak het uit en niet zo boos wezen. Kan gebeuren... Zoveelste keer.

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-10-2019, 19:28
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Als ze je jas pakt moet je haar gewoon een tik geven en niet caren om de gevolgen.
En let een beetje op je Nederlands want ik moest het 3 keer lezen voordat ik het begreep.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2019, 20:04
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
eens met haller. daarnaast haat jij je zus alleen maar omdat ze "dom" is?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2019, 23:46
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Je noemt je zus dom, omdat ze de verkeerde jas pakte (de exact zelfde jas, alleen een andere maat), maar je kan zelf nog geen fatsoenlijke zin formuleren.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2019, 11:41
Verwijderd
Nee joh, je vindt je zusje stom omdat het je zusje is. Dat hoort er een beetje bij in de puberteit, is mijn ervaring. Even aan je zusje vragen of ze de volgende keer beter op wil letten welke jas dat ze pakt. En ja, je moeder heeft gelijk, niet handig - kan gebeuren. Wat wil je dan dat ze doet? Je zusje vierendelen en tentoonstellen aan de rest van de familie om te laten zien dat er niemand aan jouw jas mag komen?
Met citaat reageren
Oud 11-10-2019, 19:37
Verwijderd
Citaat:
Mijn zus is een jaar jonger als mij.

Ze is echt dom.
hier stopte ik met lezen.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2019, 21:26
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Dit is een horror voor deadlock
Met citaat reageren
Oud 12-10-2019, 10:22
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
hier stopte ik met lezen.
het is natuurlijk dan mij. dat snapt iedereen
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2019, 00:08
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
het is natuurlijk dan mij. dat snapt iedereen
Dan ik.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2019, 08:54
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Dan ik.
i know
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2019, 17:18
Maurice11
Avatar van Maurice11
Maurice11 is offline
Iedereen kan toch een fout maken?
Met citaat reageren
Oud 18-10-2019, 17:43
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Citaat:
Iedereen kan toch een fout maken?
Wat?
Met citaat reageren
Oud 18-10-2019, 17:44
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
"een fout"
Met citaat reageren
Oud 18-10-2019, 19:21
Verwijderd
Hij bedoelt natuurlijk de jas omwisselen he!
Met citaat reageren
Oud 18-10-2019, 19:29
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Moet hij de volgende keer even citeren.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2019, 11:22
Bobbelkop
Bobbelkop is offline
Citaat:
Wat zegt onze moeder, ach wat maak het uit en niet zo boos wezen. Kan gebeuren... Zoveelste keer.

Je moeder heeft gelijk. Je moet leren wat relaxter in het leven te staan. Want wat is er nou eigenlijk gebeurd? Je moest naar huis fietsen in een iets te kleine jas. Alleen voor jou lijkt het erger, omdat je zo opgesloten zit in je eigen woede tegenover je zus.

Haal een keer diep adem, zet een kopje thee en ga iets leuks doen, het leven is echt te mooi om je zo op te winden over dit soort dingen.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2019, 12:58
FishStick007
Avatar van FishStick007
FishStick007 is offline
Citaat:
Mijn zus is een jaar jonger als mij.

Ze is echt dom.

Vandaag, we waren even samen, wat ik al erg vind, bij een tante van ons. Omdat onze moeders niet thuis weg en mag niet alleen thuis en vooral niet mijn zusje.

Mijn zusje gaat later mee met een vriendinnetje.

Ik naar huis heeft mijn zusje mijn jas! Ja mijn jas meegenomen en aangetrokken terwijl het regend en koud is. We hebben dezelfde jas, want mijn zusje wilde dat en zeurde net zolang bij onze ouders, dat ze het kreeg.

Zo ik, want had het telefoonnummer niet van haar vriendinnetjes huis, me eigen wurmen in haar jas want ze heeft een maat kleiner en naar huis gaan op de fiets. Kon geen jas capuchion op want dat ze gewoon strak! Onze tante kon niet brengen want ze kon niet de fiets meenemen en het is een afstandje. Haar jas is zo, tja weet niet wat ze ermee doet smerig en afgeleefd.

Thuis even haar goed te woord gestaan om beter uit te kijken.

Wat zegt onze moeder, ach wat maak het uit en niet zo boos wezen. Kan gebeuren... Zoveelste keer.

Je blaast het op, alsof het heel wat is. Relax een beetje. Als je het echt zo vervelend vindt, praat je eens met je zusje erover (en nee, niet op de manier waarop je hier je zinnen formuleert)
__________________
People say nothing is impossible, but I do nothing every day
Met citaat reageren
Oud 31-12-2019, 08:31
ImQueer
Avatar van ImQueer
ImQueer is offline
Citaat:
Mijn zus is een jaar jonger als mij.

Ze is echt dom.

Vandaag, we waren even samen, wat ik al erg vind, bij een tante van ons. Omdat onze moeders niet thuis weg en mag niet alleen thuis en vooral niet mijn zusje.

Mijn zusje gaat later mee met een vriendinnetje.

Ik naar huis heeft mijn zusje mijn jas! Ja mijn jas meegenomen en aangetrokken terwijl het regend en koud is. We hebben dezelfde jas, want mijn zusje wilde dat en zeurde net zolang bij onze ouders, dat ze het kreeg.

Zo ik, want had het telefoonnummer niet van haar vriendinnetjes huis, me eigen wurmen in haar jas want ze heeft een maat kleiner en naar huis gaan op de fiets. Kon geen jas capuchion op want dat ze gewoon strak! Onze tante kon niet brengen want ze kon niet de fiets meenemen en het is een afstandje. Haar jas is zo, tja weet niet wat ze ermee doet smerig en afgeleefd.

Thuis even haar goed te woord gestaan om beter uit te kijken.

Wat zegt onze moeder, ach wat maak het uit en niet zo boos wezen. Kan gebeuren... Zoveelste keer.

'Ze is echt dom'

Hier ging je al de fout in.
Wat is er dan zo dom aan je zusje ze kan toch een fout maken omdat jullie toch dezelfde jas hebben!.

Ik bedoel jij bent ook niet PERFECT! Bijna iedereen die een broer(tje) of een zus(je) heeft irriteert zich wel aan hun ene wat meer dan de ander.
Het hangt er het meest af hoe jij er mee omgaat.
Ik heb dan geen broer in de buurt maar wel een jongen in de klas.

Hij begon in het begin van het jaar dingen te doen zoals:
Mensen zo maar slaan als ze per ongeluk tegen hem aanbotste ,mensen uitschelden en dan als iemand schold helemaal paniekeren en je stalken in de klas en dan de hele tijd naar je staarde.

Daar begon het mee iedereen kon het slikken totdat hij iemand had gebeten en er had gelogen over tegen de juf.
Maar hij heeft dus ook echt andere dingen gedaan maar ik hou het klein.
Na een tijdje voelde hij zich gepest om wij tegen hem zeidde dat we aan hem irriteerde.
Dus hij was de laatse 1,5 week voor de vakantie weg.

Ik moet er met iemand over praten op een nette manier. Want met hem praten lukt niet omdatnhij alles op mij afschuift....

Misschien lukt dat wel bij je zusje. En als dat niet lukt sla effe het eruit op een kussen en denk dan aan waarom je denkt dat hetmis gebeurd.
Praat ok met je ouders over je woedde want te veel woedde is niet goed voor je
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Problemen tussen vriendin en zusje
Kamrocks
14 06-11-2018 15:49
Psychologie Mijn zusjes
Verwijderd
15 05-12-2004 20:54
Liefde & Relatie De vriend van mijn vriends zus valt op me.....help!
lonelyness
7 07-09-2004 23:28
Psychologie Mijn broertje van 13 mishandeld mijn zusje van 9..
Static Dollie
21 11-02-2003 11:58
ARTistiek ~ Zusje, een verhaal over familiebanden ~
Anne
12 27-04-2002 22:22
Verhalen & Gedichten Hey lief zusje (Voor Eend)
Andora
3 06-02-2002 17:06


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:06.