Oud 19-12-2006, 17:28
epidemic
epidemic is offline
het is nu al een tijdje bezig dat ik , moe ben en enorm veel eet.
in het begin dacht ik nou die moeheid gaat wel over, en met die vreetbuien heb ik niet echt problemen. maar nu begint het wel lang te duren het is al zoon 2 maanden bezig. ons moeder had dus voor mij viteminen en ijzer etc meegebracht. maar dat helpt niet veel (wel iets)

ze zei dat het misschien kwam omdat ik aan het groeien ben , maar ik ben al uit me groeispurt enzo, en van moeheid enzo heb ik toen ook geen last gehad.

nu is dus mijn vraag, waardoor komt dit?
Met citaat reageren
Oud 19-12-2006, 17:39
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Puberteit. Het is normaal dat je dan veel meer gaat eten dan je gewend bent.

Hoe moe ben je precies? Als je letterlijk niks meer kunt is het handig om even bloed te laten prikken om te kijken of je misschien pfeiffer hebt ofzo. Als je 'gewoon' wat moeier bent dan normaal kan het ook komen doordat je bv. drukker bent op school of doordat de winter eraan komt oid.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2006, 18:10
epidemic
epidemic is offline
nou ik kan nog wel iets, maar meestal doe ik gwn niks , ik kom thuis plof in de zetel. rust en ga slapen, terwijl ik vroeger ook nog wat zou sporten of eens naar me vrienden gaan. nu doek gwn niks meer veel te moe
Met citaat reageren
Oud 19-12-2006, 18:12
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Laat dan even een keertje bloedprikken
Met citaat reageren
Oud 05-01-2007, 14:56
poohbeer1984
poohbeer1984 is offline
wow heb vorig jaar t zelfde meegemaakt moest veel bloedprikken maar daar konden ze niks uithalen toen hebben ze me naar de neuroloog gestuurd die wou allemaal onderzoeken doen enzo omdat hij dacht dat ik een tumor in mn hoofd had dat bleek het gelukkig ook niet te zijn maar ze zijn er na 5mnd wel achtergekomen dat ik narcolepsie heb (is een slaapziekte) dus als ik jou was zou ik toch maar naar de huisarts gaan misschien dat hij je hogerop kan sturen zou er in elk geval niet mee doorlopen
Met citaat reageren
Oud 05-01-2007, 15:10
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
poohbeer1984 schreef op 05-01-2007 @ 15:56 :
wow heb vorig jaar t zelfde meegemaakt moest veel bloedprikken maar daar konden ze niks uithalen toen hebben ze me naar de neuroloog gestuurd die wou allemaal onderzoeken doen enzo omdat hij dacht dat ik een tumor in mn hoofd had dat bleek het gelukkig ook niet te zijn maar ze zijn er na 5mnd wel achtergekomen dat ik narcolepsie heb (is een slaapziekte) dus als ik jou was zou ik toch maar naar de huisarts gaan misschien dat hij je hogerop kan sturen zou er in elk geval niet mee doorlopen
Ja, iedereen is wel eens een periode moe hoor.

Maar goed, een bezoek aan de dokter kan nooit kwaad natuurlijk. Al denk ik dat het inderdaad gewoon de pubertijd is. Probeer er niet al te veel aan toe te geven, maar wel goed te blijven luisteren naar je lichaam. Overigens is blijven sporten wel een goed idee. Anders kak je alleen maar meer in
Met citaat reageren
Oud 05-01-2007, 15:15
Kyoki
Kyoki is offline
Als je vijftien bent ben je niet uit je groeispurt, nee.

En lekker blijven bewegen inderdaad, dat helpt ook, om de een of andere manier, tegen die vreetbuien en vermoeidheid.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2007, 18:49
Verwijderd
bezoekje aan de huisarts kan idd geen kwaad..
Het kan ook aan de puberteit liggen. Maar bij mij was het destijds pfeiffer dus
Met citaat reageren
Oud 05-01-2007, 18:50
=zwart wit=
Avatar van =zwart wit=
=zwart wit= is offline
Citaat:
Kyoki schreef op 05-01-2007 @ 16:15 :
Als je vijftien bent ben je niet uit je groeispurt, nee.
de spurt wel hoor.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2007, 19:14
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Citaat:
=zwart wit= schreef op 05-01-2007 @ 19:50 :
de spurt wel hoor.
Dat hoeft niet, de een krijgt een groeispurt op zijn 12e, de ander op zijn 16e pas.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2007, 19:16
Verwijderd
Citaat:
poohbeer1984 schreef op 05-01-2007 @ 15:56 :
wow heb vorig jaar t zelfde meegemaakt moest veel bloedprikken maar daar konden ze niks uithalen toen hebben ze me naar de neuroloog gestuurd die wou allemaal onderzoeken doen enzo omdat hij dacht dat ik een tumor in mn hoofd had dat bleek het gelukkig ook niet te zijn maar ze zijn er na 5mnd wel achtergekomen dat ik narcolepsie heb (is een slaapziekte) dus als ik jou was zou ik toch maar naar de huisarts gaan misschien dat hij je hogerop kan sturen zou er in elk geval niet mee doorlopen
hint: punten en komma's staan onder de letters 'j' 'k' en 'l'.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2007, 21:03
Vip3r
Vip3r is offline
Ach, dat heb ik ook gehad. Kon vreten als een beest in die periode en was ook vaak moe. Maarja, je groeit in je rust, dus dat is alleen maar goed. Denk niet dat je je druk hoeft te maken.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2007, 21:49
Verwijderd
Winterdip/depressie heeft deze kenmerken ook... kan zijn dat je gewoon meer last hebt dan eerder/anderen van het gebrek aan zonlicht.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2007, 22:03
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Tsja, dat heb je met de winter. En al helemaal in combinatie met puberteit.
Ik heb zo'n hekel aan de winter.. Aargh. Was het maar zomer.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid anorexia/bolumia?!
meissie
44 03-03-2003 18:06


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:38.