Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-06-2012, 13:08
Checker
Checker is offline
Dus had ik laatst een gesprek met twee meisjes (ik ben een jongen, weet niet of dat uitmaakt) en ze waren me aan het vertellen over een nogal erotisch getint boek dat ze beiden aan het lezen waren. Daar kwam ook een scene in waarin de vrouw een "rimjob" kreeg van de man, dus aan haar kont gelikt werd. Blijkbaar vonden ze dat echt supervies en helemaal niet ok. Dat je tijdens het beffen dus af en toe wat lager te werk gaat. En dan kwamen er verhalen aan te pas van vriendinnen van hun die het blijkbaar al meegemaakt hadden dat de jongen dat deed en allemaal, stuk voor stuk, vonden ze het vies.

Nu dacht ik dat zoiets toch wel meer "aanvaard" was, en vroeg me af: deden ze het alleen maar om niet te moeten toegeven dat ze het lekker vonden uit schaamte of is het echt zo not done? Die vriendinnen waren trouwens ca. 21.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2012, 13:17
Verwijderd
Vraag het ze. Dat verschilt natuurlijk per persoon.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2012, 13:35
Checker
Checker is offline
Ja, tuurlijk verschilt het per persoon. Maar zo een sterke en negatieve reactie had ik nooit verwacht, vandaar dat ik benieuwd of mensen nog steeds neen zeggen als ze veilig achter hun pc zitten en ze eerlijk kunnen zijn.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2012, 14:10
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Mijn anus hoeft niet betrokken te worden bij de seks en ik vind rimmen dus ook niks, maar er zijn ook wel vrouwen die dat wél willen.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 14-06-2012, 14:16
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Als ze dat uit schaamte hebben gezegd zullen ze dat waarschijnlijk niet toegeven.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2012, 15:45
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ja, tuurlijk verschilt het per persoon. Maar zo een sterke en negatieve reactie had ik nooit verwacht, vandaar dat ik benieuwd of mensen nog steeds neen zeggen als ze veilig achter hun pc zitten en ze eerlijk kunnen zijn.
Zulke reacties worden vaak ook versterkt door de omgeving. Als hun vriendjes en een paar van hun vriendinnen al gezegd hebben dat die het "supervies" vinden, dan zullen in veel gevallen de andere vriendinnen niet zo snel zeggen dat ze het geweldig vonden en hopen dat hun vriendjes ooit nog het licht gaan zien.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 14-06-2012, 16:40
Sneeuwwitje
Avatar van Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Ik vind het zelf ook niet geweldig als een jongen het doet. Hou het maar bij mijn kut, is leuk genoeg.
__________________
The revolution will not be televised.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2012, 19:16
Lomyrne
Avatar van Lomyrne
Lomyrne is offline
De een vind het lekker, de ander niet. Ik kan me voorstellen dat niet iedereen er voor uit komt ook.

Ik vind het wel fijn.
__________________
If 'plan A' didn't work. The alphabet has 25 more letters! Stay cool.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2012, 20:37
Zeppelin
Avatar van Zeppelin
Zeppelin is offline
Weleens gedaan en ontvangen, ik vond het niet zo boeiend.
__________________
Allem voran die Tat.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2012, 21:09
Denise_kaas
Avatar van Denise_kaas
Denise_kaas is offline
Lijkt me geen fijn idee, hooguit met zn vinger maar echt likken lijkt me niet prettig
__________________
Als je je doelen hebt bereikt, heb je de lat te laag gelegd.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2012, 22:05
Verwijderd
Dat lijkt mij ook niks.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2012, 04:11
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Eh, "vies" is het natuurlijk sowieso niet, tenzij je je nooit wast.

En ja, mensen die van anale stimulatie houden zullen het vaak wel fijn vinden, al kunnen ze het idee misschien "vies" vinden. Maar daarom vind ik dit ook ze vreemd:

Citaat:
Lijkt me geen fijn idee, hooguit met zn vinger maar echt likken lijkt me niet prettig
Waarom is het met een vinger wel fijn en met een tong niet?
Met citaat reageren
Oud 15-06-2012, 08:30
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Als diezelfde vingen of tong (of penis) later nog een mond of vagina in gaat lijkt het me niet erg wenselijk.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2012, 09:20
Lomyrne
Avatar van Lomyrne
Lomyrne is offline
Citaat:
Als diezelfde vingen of tong (of penis) later nog een mond of vagina in gaat lijkt het me niet erg wenselijk.
Dat is ook niet wenselijk. Als je een beetje nadenkt zorg je ook dat je verschillende condooms bij de hand hebt en tussendoor je hand was of de desbetreffende vinger niet in de vagina doet.
__________________
If 'plan A' didn't work. The alphabet has 25 more letters! Stay cool.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2012, 17:03
joris19
Avatar van joris19
joris19 is offline
Ik lik liever wat anders bij meisjes, de vagina als ik zou moeten kiezen, maar als je toch de kont likt, wel effe samen douchen, dan zijn haar billen lekker schoon en fris. dat likt denk ik....eh...frisser, denk ik. maar ik kan het ook fout hebben...het is maar een idee.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2012, 17:28
Lomyrne
Avatar van Lomyrne
Lomyrne is offline
Citaat:
Ik lik liever wat anders bij meisjes, de vagina als ik zou moeten kiezen, maar als je toch de kont likt, wel effe samen douchen, dan zijn haar billen lekker schoon en fris. dat likt denk ik....eh...frisser, denk ik. maar ik kan het ook fout hebben...het is maar een idee.
Ik denk sowieso dat een meisje zich niet graag laat likken als ze niet onlangs gedouched heeft.
Beffen is best intiem, voor mij althans. Ik wil graag schoon zijn dan.
__________________
If 'plan A' didn't work. The alphabet has 25 more letters! Stay cool.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2012, 18:09
Denise_kaas
Avatar van Denise_kaas
Denise_kaas is offline
Citaat:
Eh, "vies" is het natuurlijk sowieso niet, tenzij je je nooit wast.

En ja, mensen die van anale stimulatie houden zullen het vaak wel fijn vinden, al kunnen ze het idee misschien "vies" vinden. Maar daarom vind ik dit ook ze vreemd:



Waarom is het met een vinger wel fijn en met een tong niet?
Gewoon het idee dat iemand er met zn mond/tong aan zit vind ik niks. Het gaat me niet om het gevoel bij mijn kont, maar ik zou zelf niet iemands kont willen likken. En t idee dat iemand dat wel bij mij doet vind ik toch wel vies. Een beetje vreemde afkeer misschien, maar ach
__________________
Als je je doelen hebt bereikt, heb je de lat te laag gelegd.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2012, 19:07
Verwijderd
Ik zou het wel doen, het gaatje likken bij een vrouw, mits schoon
Met citaat reageren
Oud 16-06-2012, 09:33
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Ik lik liever wat anders bij meisjes, de vagina als ik zou moeten kiezen, maar als je toch de kont likt, wel effe samen douchen, dan zijn haar billen lekker schoon en fris. dat likt denk ik....eh...frisser, denk ik. maar ik kan het ook fout hebben...het is maar een idee.
Maar we hebben het nu niet over billen likken, hoor.

Citaat:
Ik denk sowieso dat een meisje zich niet graag laat likken als ze niet onlangs gedouched heeft.
Beffen is best intiem, voor mij althans. Ik wil graag schoon zijn dan.
Dit inderdaad.

Citaat:
Gewoon het idee dat iemand er met zn mond/tong aan zit vind ik niks. Het gaat me niet om het gevoel bij mijn kont, maar ik zou zelf niet iemands kont willen likken. En t idee dat iemand dat wel bij mij doet vind ik toch wel vies. Een beetje vreemde afkeer misschien, maar ach
Maar zou je dat ook hebben als je net (samen) hebt gedoucht of zo?
Met citaat reageren
Oud 16-06-2012, 11:10
Linda Prins
Avatar van Linda Prins
Linda Prins is offline
Belangrijke factor bij het kontlikken is denk ik toch ook de hygiëne, ofwel een schone gewassen bilnaad.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2012, 11:16
ItsAMe!
Avatar van ItsAMe!
ItsAMe! is offline
Vraag of je het bij ze mag uitproberen, dan kunnen zij het ook ervaren
Met citaat reageren
Oud 16-06-2012, 11:33
Linda Prins
Avatar van Linda Prins
Linda Prins is offline
Nou ik hoef niet zo nodig te worden gelikt in mijn bilnaad, en zelf lik ik geen bilnaden. maar gebeft worden jaaaa. Maar dat is een andere topic.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2012, 11:41
ItsAMe!
Avatar van ItsAMe!
ItsAMe! is offline
Als je je bilnaad eerst goed wast is het toch geen probleem
Met citaat reageren
Oud 16-06-2012, 15:21
Linda Prins
Avatar van Linda Prins
Linda Prins is offline
Precies met goede hygiëne is het goed te doen.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2012, 16:23
ItsAMe!
Avatar van ItsAMe!
ItsAMe! is offline
Ik lik ALLES!!!
Met citaat reageren
Oud 16-06-2012, 16:29
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Ik word sowieso niet graag gelikt, dus mijn anus liever ook niet.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2012, 20:01
LekkerBanaantje
Avatar van LekkerBanaantje
LekkerBanaantje is offline
ik vindet wel fijn hoor
Met citaat reageren
Oud 11-09-2012, 21:42
stefanielove
Avatar van stefanielove
stefanielove is offline
moest even zoeken maar er was dus al een topic over,

mij overkwam dit paar weekjes terug tijdens de sex, ik lag met opgetrokken benen en mijn vriend was me aan het beffen en z'n vingers voelde ik al een keer tegen me andere gaatje aan en daarna voorzichtig zijn tong, wow meteen ingegrepen want ik voelde me niet echt op me gemak met zijn tong daar, maar meneer was een beetje volhoudend en zei dat ik moest ontspannen, ja weet niet hoor.. dat ontspannen ging niet helemaal maar wat ik wel aardig vond was een vinger een stukje in me kontgaatje tijdens het beffen.

ik ga bij hem zeker niet aan ze kont likken.
weet nog niet helemaal wat ik ervan vind, hij blijft volhouden dat hij er heel opgewonden van wordt om me daar ook te likken. misschien moet ik er aan wennen ofzo??
__________________
Smile, its confuses people
Met citaat reageren
Oud 12-09-2012, 00:45
Afrodiete
Avatar van Afrodiete
Afrodiete is offline
Ik ben nog nooit op die plaats gelikt, maar wie weet is het wel heerlijk.
__________________
When nothing goes right, go left.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2012, 11:50
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
moest even zoeken maar er was dus al een topic over,

mij overkwam dit paar weekjes terug tijdens de sex, ik lag met opgetrokken benen en mijn vriend was me aan het beffen en z'n vingers voelde ik al een keer tegen me andere gaatje aan en daarna voorzichtig zijn tong, wow meteen ingegrepen want ik voelde me niet echt op me gemak met zijn tong daar, maar meneer was een beetje volhoudend en zei dat ik moest ontspannen, ja weet niet hoor.. dat ontspannen ging niet helemaal maar wat ik wel aardig vond was een vinger een stukje in me kontgaatje tijdens het beffen.

ik ga bij hem zeker niet aan ze kont likken.
weet nog niet helemaal wat ik ervan vind, hij blijft volhouden dat hij er heel opgewonden van wordt om me daar ook te likken. misschien moet ik er aan wennen ofzo??
Wat ik me dan afvraag... zoen je daarna gewoon met hem?
Met citaat reageren
Oud 13-09-2012, 12:33
Scarlet Spider
Scarlet Spider is offline
Citaat:
Wat ik me dan afvraag... zoen je daarna gewoon met hem?
Dat dus
Met citaat reageren
Oud 13-09-2012, 15:46
meisjeJ
meisjeJ is offline
Vind het niet erg als het gebeurd, maar idd als het gebeurd moet het wel een beetje fris zijn daar..
Met citaat reageren
Oud 14-09-2012, 11:47
Marloesjoe
Avatar van Marloesjoe
Marloesjoe is offline
Kietelt!
Met citaat reageren
Oud 14-09-2012, 12:18
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
Vind het niet erg als het gebeurd, maar idd als het gebeurd moet het wel een beetje fris zijn daar..
Wat bedoel je met een beetje fris? Dat je er een beetje water overheen hebt laten gaan of dat je het gedesinfecteerd hebt?
Met citaat reageren
Oud 14-09-2012, 15:26
Verwijderd
Citaat:
Wat ik me dan afvraag... zoen je daarna gewoon met hem?
Met citaat reageren
Oud 14-09-2012, 16:55
Zertab
Avatar van Zertab
Zertab is offline
Dat weten wij niet,moet je aan die meisjes vragen.
__________________
~ If I could melt your heart,we´d never be apart. Give yourself to me,You hold the key...
Met citaat reageren
Oud 14-09-2012, 18:18
marijke 1992
Avatar van marijke 1992
marijke 1992 is offline
Citaat:
Kietelt!
Das juist zo lekker eraan :-P
en na het likken glijd een vinger er makkelijker in
omdat ik me dan beter kan ontspannen.
En ja daarna kus ik nog ben dan zo geil dat ik er niet meer over na
denk oft vies is.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2012, 19:48
stefanielove
Avatar van stefanielove
stefanielove is offline
Even over dat zoenen, dank je wel dat je dat even gezegd hebt.. Daar heb ik geen moment aan gedacht..ja dus wel gedaan, maar eigenlijk niks gemerkt. Of ik was te opgewonden dat zou kunnen. Maar zoenen smaakte niet raar, proef meestal mezelf wel terug op zijn lippen.
__________________
Smile, its confuses people
Met citaat reageren
Oud 14-09-2012, 22:31
Sergay
Avatar van Sergay
Sergay is offline
Enkele keren bij mij gedaan, werd er niet warm van.. vind het juist een naar idee.
Rimmers zijn er veel overigens, veel jongens houden hier stiekem van.
__________________
I'm a rude bitch.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2012, 12:54
meisjeJ
meisjeJ is offline
Citaat:
Wat bedoel je met een beetje fris? Dat je er een beetje water overheen hebt laten gaan of dat je het gedesinfecteerd hebt?
Gewassen bijvoorbeeld..
Met citaat reageren
Oud 19-09-2012, 20:29
Sam.
Sam. is offline
Sommige vinden het fijn, sommige niet.
Natuurlijk reageren sommige mensen nog zo, dat is met alles, trek je er niks van aan.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle [oldtimer] analyseer je mede forummer deel veel
Bor
359 27-09-2002 17:27


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:52.