Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-09-2012, 16:36
Femina
Femina is offline
Citaat:
Komop je doet echt alsof seks het ergste ter wereld is! Ja misschien is het wat minder met een oude vent maar dan houje gewoon je ogen dicht xD
3 miljoen komop zeg..
Maar het werkt anders,
het gaat niet om het geld,
het gaat om het idee. ik ben nog steeds van mening dat je seks moet hebben alleen om liefde! hoe oudewetserig oma-achtig dat ook mag klinken. het klinkt zijkerig
gestoord en oersaai maar ik ssnap niet dat ik de enige ben met die mening
Met citaat reageren
Oud 05-09-2012, 17:16
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Maar het werkt anders,
het gaat niet om het geld,
het gaat om het idee. ik ben nog steeds van mening dat je seks moet hebben alleen om liefde! hoe oudewetserig oma-achtig dat ook mag klinken. het klinkt zijkerig
gestoord en oersaai maar ik ssnap niet dat ik de enige ben met die mening
Je bent echt niet de enige met die mening, hoor.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2012, 17:24
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Maar het werkt anders,
het gaat niet om het geld,
het gaat om het idee. ik ben nog steeds van mening dat je seks moet hebben alleen om liefde! hoe oudewetserig oma-achtig dat ook mag klinken. het klinkt zijkerig
gestoord en oersaai maar ik ssnap niet dat ik de enige ben met die mening
Waarom moet dat? Waarom vind je dat dat moet? Waarom vind je dat anderen, met een andere mening dan jij, dat zouden moeten?

Seks is fijn, lekker en goed voor je. Hoewel liefde een goede reden is voor veel mensen om seks te hebben, kunnen aantrekkingskracht, seksuele spanning, vriendschap, of gewoon zin hebben voor veel mensen ook prima redenen zijn. Als je het allebei wilt, waarom zou je het dan niét doen?
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 05-09-2012, 17:48
Femina
Femina is offline
Citaat:
Waarom moet dat? Waarom vind je dat dat moet? Waarom vind je dat anderen, met een andere mening dan jij, dat zouden moeten?

Seks is fijn, lekker en goed voor je. Hoewel liefde een goede reden is voor veel mensen om seks te hebben, kunnen aantrekkingskracht, seksuele spanning, vriendschap, of gewoon zin hebben voor veel mensen ook prima redenen zijn. Als je het allebei wilt, waarom zou je het dan niét doen?
hahah ik heb nooit gezegd dat iedereen dat moet doen! helemaal niet! ik verdedig mijn stelling alleen, dat mag? of niet? nee ik zei dat alleen omdat ik graag ja nou ja toch wel mensen wilde vertellen dat het oorspronkelijk om liefde ging en voor mij nog steeds gaat,
en ja idd misschien was dat wel om anderen ook zo te laten denken, maar niet met dwang erachter. ik deel mijn mening en hoop dat die overgenomen wordt.

maar we leven in een vrij land en ik zeg het alleen maar
Met citaat reageren
Oud 05-09-2012, 18:03
Afrodiete
Avatar van Afrodiete
Afrodiete is offline
Ik zou het ook niet durven denk ik om met een onbekende seks te hebben voor geld.
Toch bang dat ik misbruikt word en dingen moet doen die ik niet wil doen onder dwang.
__________________
When nothing goes right, go left.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2012, 18:07
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Al zouden ze mij bijvoorbeeld 50000 euro geven om seks te hebben met een vrouw van 65 of ouder.
Buiten het feit dat ik het daar niet voor doe, zal het ook niet lukken. Ik ga hem echt niet hard krijgen.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2012, 18:09
Dr. Durrr
Avatar van Dr. Durrr
Dr. Durrr is offline
Ik zou een beetje oppassen met dit soort topics op een Scholieren-forum. Straks zegt er een naïeve 16-jarige dat ze het wel zou doen voor 500 euro, en dan kunnen er rare verzoeken komen van internetpedo's (met alle mogelijke gevolgen van dien).

En bovendien is TS gewoon een obvious mannelijke troll die zich voordoet als een geyle 18-jarige snollie. Kijk de postgeschiedenis maar na. Opent topics over trio's, sex voor geld, sperma slikken en aantal bedpartners. Niet de gemiddelde onderwerpen waar een 18-jarige in 3 dagen 5 topics over opent.
__________________
Dr Durr and Partners - GP Surgery
Met citaat reageren
Oud 05-09-2012, 18:18
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
hahah ik heb nooit gezegd dat iedereen dat moet doen! helemaal niet! ik verdedig mijn stelling alleen, dat mag? of niet? nee ik zei dat alleen omdat ik graag ja nou ja toch wel mensen wilde vertellen dat het oorspronkelijk om liefde ging en voor mij nog steeds gaat,
en ja idd misschien was dat wel om anderen ook zo te laten denken, maar niet met dwang erachter. ik deel mijn mening en hoop dat die overgenomen wordt.

maar we leven in een vrij land en ik zeg het alleen maar
Je mag best een mening hebben, maar ik ben wel benieuwd naar je argumenten voor die mening. Mijn vragen zou je wat mij betreft dus ook best mogen beantwoorden.. Dus nogmaals, waarom vind je dat?

En wat betreft dwang gaat: roepen dat geen vrouw met zelfrespect zo seks zou moeten hebben is iets meer dan je eigen mening delen.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 05-09-2012, 19:14
Sneeuwwitje
Avatar van Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Citaat:
ik kan wel gaan quoten maar dat heeft geen zin dan kan ik alles selecteren:

waarom zou je in godsnaam ooit iets in je willen hebben dat niet vastzit aan een man van wie je houdt?
ik zou nooit een one night stand hebben, en al helemaal niet voor geld,
als jet het zo ziet:
er is een of andere ouwe vent (want daar moet je rekening mee houden, Dennis storm gaat jou echt niet betalen om te neuken, die vraagt er eerder geld voor) met z'n balzak die bijna op de grond komt, die naar jou toegaat en je voor, laten we royaal doen, 3 miljoen een 'beurt' wil geven. En je zit wat krapper bij kas (en je gaat niet dood, want we leven in nederland en daar ga je niet van de honger dood) zou je het dan doen? een beetje mens, een beetje Vrouw met wat zeflrespect laat zo'n ouwe lul (letterlijk en figuurlijk) niet in zichzelf douwen, kom nou zeg!

nooit van mijn leven.
Volgens mij ben jij nog maagd.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2012, 19:18
Verwijderd
Citaat:
Al zouden ze mij bijvoorbeeld 50000 euro geven om seks te hebben met een vrouw van 65 of ouder.
Buiten het feit dat ik het daar niet voor doe, zal het ook niet lukken. Ik ga hem echt niet hard krijgen.


edit: Hoewel ie bij de gedachte aan 50.000 eur misschien toch ineens een eigen wil krijgt..
Met citaat reageren
Oud 05-09-2012, 19:38
Femina
Femina is offline
Citaat:
Volgens mij ben jij nog maagd.
Volgens mij niet
Met citaat reageren
Oud 05-09-2012, 19:43
Femina
Femina is offline
Citaat:
Je mag best een mening hebben, maar ik ben wel benieuwd naar je argumenten voor die mening. Mijn vragen zou je wat mij betreft dus ook best mogen beantwoorden.. Dus nogmaals, waarom vind je dat?

En wat betreft dwang gaat: roepen dat geen vrouw met zelfrespect zo seks zou moeten hebben is iets meer dan je eigen mening delen.
Nou ik vind gewoon dat seks moet gaan om liefde.. eerlijk gezegd, nee daar heb ik geen reden voor.. moet dat? ik weet niet. het is heel intiem ik snap niet dat je dat met iedereen deelt, maar dat is voor iedereen anders
seks is iets waar je je op verheugd.. iets wat je niet elke nacht met een ander hebt, iets intiems. en niet als 'ruilmiddel' in dit geval voor geld.

nogmaals; vrijheid van meningstuiting. ach.. mij maakt niet uit, je kunt ook gewoon over die regel heenlezen en denkeN; ach laat har maar praten ik heb die en die ervaring, even goede vrienden
Met citaat reageren
Oud 05-09-2012, 19:51
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Volgens mij niet
Citaat:
je moet je schamen dat je je ervoor schaamt! je bent 15! hoezo zou je dan al ontmaagd moeten zijn?
ik ben ook 15, heb een vriendje, maar ik heb daar nu echt nog geen zin in. hij ook niet.


Citaat:
Nou ik vind gewoon dat seks moet gaan om liefde.. eerlijk gezegd, nee daar heb ik geen reden voor.. moet dat? ik weet niet. het is heel intiem ik snap niet dat je dat met iedereen deelt, maar dat is voor iedereen anders
seks is iets waar je je op verheugd.. iets wat je niet elke nacht met een ander hebt, iets intiems. en niet als 'ruilmiddel' in dit geval voor geld.

nogmaals; vrijheid van meningstuiting. ach.. mij maakt niet uit, je kunt ook gewoon over die regel heenlezen en denkeN; ach laat har maar praten ik heb die en die ervaring, even goede vrienden
Het gaat niet om wat ik er van vind; ik ben benieuwd waarom je die mening hebt en je daar (vrij) sterk over uitlaat. Maakt ook verder niet uit, ik was benieuwd en een forum is nu eenmaal voor discussies.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 06-09-2012, 12:40
DaichiDechu
Avatar van DaichiDechu
DaichiDechu is offline
Citaat:
Ik zou een beetje oppassen met dit soort topics op een Scholieren-forum. Straks zegt er een naïeve 16-jarige dat ze het wel zou doen voor 500 euro, en dan kunnen er rare verzoeken komen van internetpedo's (met alle mogelijke gevolgen van dien).

En bovendien is TS gewoon een obvious mannelijke troll die zich voordoet als een geyle 18-jarige snollie. Kijk de postgeschiedenis maar na. Opent topics over trio's, sex voor geld, sperma slikken en aantal bedpartners. Niet de gemiddelde onderwerpen waar een 18-jarige in 3 dagen 5 topics over opent.
ja je hebt helemaal gelijk ik denk ook dat die kim een troll is..
Met citaat reageren
Oud 07-09-2012, 09:34
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Jullie spreken over bedragen van miljoenen, dit is niet realistisch.
Heb het dan over een geldbedrag tussen de 50 en 500, die worden aangeboden.
Dan nee, voor dat soort bedragen kan ik nog wel ergens terecht, als ik dat echt dringend nodig zou hebben.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2012, 11:32
Verwijderd
Citaat:
Nou ik vind gewoon dat seks moet gaan om liefde.. eerlijk gezegd, nee daar heb ik geen reden voor.. moet dat? ik weet niet. het is heel intiem ik snap niet dat je dat met iedereen deelt, maar dat is voor iedereen anders
seks is iets waar je je op verheugd.. iets wat je niet elke nacht met een ander hebt, iets intiems. en niet als 'ruilmiddel' in dit geval voor geld.
Draait wel bij zodra het uit is met je vriendje en je wat ouder bent
Met citaat reageren
Oud 17-09-2012, 21:39
JustEline
JustEline is offline
Citaat:
Lol. Waarom denk je dat alle rijke stinkerds jonge bloedmooie dames kunnen krijgen? Meisjes geilen op geld, maar dat willen ze niet toegeven
Jij bent de stem in mijn hoofd, I'm sure of it. Mooie verwoording van wat ik wilde zeggen

OT: ik zou me echt schamen als ik dat zou doen !!
Met citaat reageren
Oud 18-09-2012, 12:34
Marloesjoe
Avatar van Marloesjoe
Marloesjoe is offline
Citaat:
Lol. Waarom denk je dat alle rijke stinkerds jonge bloedmooie dames kunnen krijgen? Meisjes geilen op geld, maar dat willen ze niet toegeven
Tja, als je aan het stappen bent endan toch een leuke vent voor jezelf aan het uitzoeken bent kun je stiekum best een beetje kijken of hij wat centen heeft.
Ik besteed aandacht aan mezelf en mag er best wezen, dus als hij goede smaak heeft en duidelijk centen heeft des te beter.
Ik hoef geen geld voor de seks te hebben, maar als hij mijn hele avond betaald....
Met citaat reageren
Oud 18-09-2012, 12:38
Verwijderd
Hoertjes hier
Met citaat reageren
Oud 18-09-2012, 12:42
KevinT
Avatar van KevinT
KevinT is offline
Citaat:
Hoertjes hier
Alle meiden kosten je uiteindelijk geld, veel geld.....
(hoer is wellicht per saldo goedkoper ook!)
Met citaat reageren
Oud 18-09-2012, 12:54
Marloesjoe
Avatar van Marloesjoe
Marloesjoe is offline
Bedankt!
Met citaat reageren
Oud 19-09-2012, 03:26
Dr. Durrr
Avatar van Dr. Durrr
Dr. Durrr is offline
Citaat:
Alle meiden kosten je uiteindelijk geld, veel geld.....
(hoer is wellicht per saldo goedkoper ook!)
Ja, alleen vind ik het geen fijne gedacht dat wss. je halve stad er al overheen geweest is. Lui met 3 tanden, stinkzweet, kwijlende downers. Ze mogen allemaal.

Sowieso geeft een verovering wss. veel meer mannelijke voldoening dan 100 euro lappen en je zak legen.
__________________
Dr Durr and Partners - GP Surgery
Met citaat reageren
Oud 19-09-2012, 09:44
Verwijderd
Citaat:
Ja, alleen vind ik het geen fijne gedacht dat wss. je halve stad er al overheen geweest is. Lui met 3 tanden, stinkzweet, kwijlende downers. Ze mogen allemaal.

Sowieso geeft een verovering wss. veel meer mannelijke voldoening dan 100 euro lappen en je zak legen.
!
Met citaat reageren
Oud 19-09-2012, 12:23
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
Alle meiden kosten je uiteindelijk geld, veel geld.....
(hoer is wellicht per saldo goedkoper ook!)
Leg mij dat eens uit. Hoe heb ik mijn vriend geld gekost? Of ben ik geen vrouw?
Met citaat reageren
Oud 19-09-2012, 13:57
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Leg mij dat eens uit. Hoe heb ik mijn vriend geld gekost? Of ben ik geen vrouw?
Cadeautjes, samen weggaan, uit eten gaan, blablabla, dat bedoelt hij.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 19-09-2012, 14:04
Verwijderd
Citaat:
Leg mij dat eens uit. Hoe heb ik mijn vriend geld gekost? Of ben ik geen vrouw?
Ik denk dat hij bedoelt dat uitgaan veel geld kost voor de man. De man betaalt de film, eten drinken, kleding, etc. Ik ken iemand die veel geld uitgeeft aan zijn vriendin. Oorbellen van 500 euro, maar hij is dan ook heel rijk.
Toch vind ik dat je als jongen zelf kiest of je veel geld besteedt aan je vriendin.
Als je zeurt dat je vriendin je veel geld kost en beter een hoer kan in huren, dan moet je gewoon minder uitgeven.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2012, 14:48
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat hij bedoelt dat uitgaan veel geld kost voor de man. De man betaalt de film, eten drinken, kleding, etc. Ik ken iemand die veel geld uitgeeft aan zijn vriendin. Oorbellen van 500 euro, maar hij is dan ook heel rijk.
Toch vind ik dat je als jongen zelf kiest of je veel geld besteedt aan je vriendin.
Als je zeurt dat je vriendin je veel geld kost en beter een hoer kan in huren, dan moet je gewoon minder uitgeven.
Ik weet niet in wat voor wereld jij leeft maar in een beetje relatie betaalt ieder een deel van de uitstapjes. En wanneer je langer samen bent is het helemaal mijngeld=jouwgeld.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2012, 15:06
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Ik weet niet in wat voor wereld jij leeft maar in een beetje relatie betaalt ieder een deel van de uitstapjes. En wanneer je langer samen bent is het helemaal mijngeld=jouwgeld.
true, misschien op een eerste date dat de man uit hoffelijkheid betaald.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2012, 15:16
Verwijderd
Citaat:
Ik weet niet in wat voor wereld jij leeft maar in een beetje relatie betaalt ieder een deel van de uitstapjes. En wanneer je langer samen bent is het helemaal mijngeld=jouwgeld.
Ik zeg toch ook niet dat 'ik' dat vind. Je moet zelf weten of jij de gene bent die alles wil betalen. Ik ben zelf meer van het evenwicht in betalen. Maar ik snap best dat er mannen zijn die alles willen betalen.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2012, 18:51
AllOverMe
Avatar van AllOverMe
AllOverMe is offline
Mij zal je nooit horen zeggen dat vrouwen geld kosten. Je krijgt er tenslotte ook een hoop voor terug.

En bovendien, als je echt van iemand houdt, wat maakt het dan uit? Ik ben heus Gekke Henkie niet dat ik alles zou betalen, maar ik weet zeker, als zij ook om je geeft, zal ze je heus niet alles laten betalen. Of je moet zelf erop aandringen dat je wilt dat ze niets betaald. Die mannen heb je ook, zoals Kleur! al zei.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2012, 19:03
Verwijderd
Citaat:
Ik zeg toch ook niet dat 'ik' dat vind. Je moet zelf weten of jij de gene bent die alles wil betalen. Ik ben zelf meer van het evenwicht in betalen. Maar ik snap best dat er mannen zijn die alles willen betalen.
Maar dan wil je toch ook dat je vriendin geld kost?
Met citaat reageren
Oud 19-09-2012, 19:34
Sam.
Sam. is offline
Redelijk zielig vind ik dat.
Meer ga ik ook niet zeggen.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2012, 20:11
Verwijderd
Citaat:
Maar dan wil je toch ook dat je vriendin geld kost?
nou... Ik vind dat als je samen alles betaald. Het eerlijk is. Of mijn vriendin me geld kost zou ik niet echt zeggen als het eerlijk gaat.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2012, 22:42
Verwijderd
Citaat:
nou... Ik vind dat als je samen alles betaald. Het eerlijk is. Of mijn vriendin me geld kost zou ik niet echt zeggen als het eerlijk gaat.
Ik snap niet wat hier staat.

je zegt dat je het begrijpt dat sommige mannen willen betalen. Maar wil je dat, dan wil je dus ook dat je vriendin je geld kost. Het gaat dus nergens over. Maar wie naar de hoeren gaat om geld te besparen moet dat natuurlijk doen
Met citaat reageren
Oud 19-09-2012, 23:09
JustEline
JustEline is offline
Haha, it's a trolling discussion. Wat zijn we weer lekker ontopic vandaag :')
Met citaat reageren
Oud 19-09-2012, 23:22
Verwijderd
Citaat:
Haha, it's a trolling discussion. Wat zijn we weer lekker ontopic vandaag :')
Je hebt gelijk!
Met citaat reageren
Oud 20-09-2012, 10:16
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
Cadeautjes, samen weggaan, uit eten gaan, blablabla, dat bedoelt hij.
komt nog altijd uit mijn zak
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht Geld gestolen door zus
mrj
9 23-01-2014 02:09
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie enquete geld
mickie56
18 15-05-2007 07:21
Werk, Geld & Recht de makkelijkste manier om snel geld te verdienen.
derbipower
4 02-09-2006 17:04
Werk, Geld & Recht Geld verdienen!!!! VEEL GELD in 4 - 6 WEKEN $$$$$
yosji
1 14-05-2005 11:37
Werk, Geld & Recht GEEN GELD MEER< me ouders ook niet
HelpMePlease
54 09-10-2003 16:00
Werk, Geld & Recht Geld geld geld geld geld geld geld
Kina_Kiriana
12 30-03-2003 15:50


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:40.