Oud 23-09-2012, 22:39
JustEline
JustEline is offline
Hey iedereen!
Ik wil graag met mijn vriend over de pil kunnen praten, zodat we daarna kunnen beginnen met seks. Maar ik durf eigenlijk niet zomaar een gesprek te beginnen erover. Help?
xxx
Met citaat reageren
Oud 23-09-2012, 22:51
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Waarom durf je het niet? Alsin, wat ben je bang dat er gaat gebeuren?

Je vriend zal het (zeer waarschijnlijk) hooguit heel spannend vinden, niet negatief. Daarnaast, je hebt een relatie met hem, dat betekent dat je hem genoeg hoort te vertrouwen om met hem over belangrijke dingen te praten, zonder dat hij er er negatief op reageert.

Als je dit toch te moeilijk vindt, kun je altijd gewoon aan de pil gaan, en het seksgedeelte wat subtieler brengen (bijvoorbeeld als jullie aan het zoenen zijn aan hem zitten, hem beginnen uit te kleden) etc.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 23-09-2012, 22:55
Verwijderd
Waarom moet je met je vriend eigenlijk over de pil praten? Ik vind dat een heel persoonlijke beslissing, waarvan hij wel op de hoogte gebracht kan worden maar als jullie geen seks hebben geldt dat niet zo. Als jullie automatisch richting seks hebben gaan, dan is het vlak van tevoren handig om te zeggen van 'ik ben aan de pil', maar ik zie niet zo goed waarom je het volledig moet bespreken van tevoren en zo moet vastleggen dat je dit gesprek hebt om zeker weten seks te gaan hebben
Met citaat reageren
Oud 24-09-2012, 12:36
Verwijderd
Ik denk dat je vriend verheugd is. Verder is er inderdaad niet echt een reden om het erover te hebben met je vriend. Je kan nu ook al beginnen met seks, immers.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2012, 22:24
JustEline
JustEline is offline
Het probleem is juist dat ik de pil niet wil slikken als het niet hoeft, en dus wil ik m alleen als ik seks heb. Dus daar zal ik dan over moeten praten met hem. En ik vertrouw hem wel genoeg enzo, maar ik durf gwoon niet !
Met citaat reageren
Oud 24-09-2012, 22:27
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Nou wat is er mis met eerst condooms gebruiken dan? En je hoeft ook niet alles uitgebreid van te voren te bespreken, je kan ook gewoon steeds een stapje verder gaan met strelen en elkaar uitkleden. Dan snapt hij de boodschap vanzelf.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 24-09-2012, 22:45
JustEline
JustEline is offline
Ja, maar ik wil juist de pil erbij. Bij ons in de familie zijn er wel eerder ongelukjes gebeurd, en ik weet dus hoe slecht dit kan aflopen. Daarom wil ik echt 100% zeker zijn dat er niks kan gebeuren...
Met citaat reageren
Oud 24-09-2012, 22:46
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Ook de pil is niet 100% zeker.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 24-09-2012, 22:49
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Je bent alleen 100% zeker als je überhaupt geen seks hebt. En trouwens, geen seks hebben en toch een stapje verder willen met elkaar hoeft elkaar niet uit te sluiten. Tussen zoenen en penetreren zit nog een helemaal ander leuks waar je niet zwanger van kunt raken.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 24-09-2012, 22:49
JustEline
JustEline is offline
Citaat:
Ook de pil is niet 100% zeker.
Nee oke, maar wel zo optimaal mogelijk. Kheb echt geen zin in zwanger zijn of een soa ofzo
Met citaat reageren
Oud 24-09-2012, 22:51
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Nee oke, maar wel zo optimaal mogelijk. Kheb echt geen zin in zwanger zijn of een soa ofzo
De pil helpt ook niet tegen soa's.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 25-09-2012, 07:37
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Leer goed een condoom te gebruiken, dat scheelt al. Als je het goed doet is de kans dat het fout gaat niet zo bijster groot. En inderdaad, je hoeft niet meteen te gaan voor penetratie. Er is genoeg leuks waar je niet zwanger van wordt, maar wel duidelijk maakt dat je aan seks toe bent.
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 25-09-2012, 07:48
feniks
feniks is offline
Als je het eng vindt om erover te praten, vraag ik me af of je de daad zelf niet nog veel enger vindt....
Met citaat reageren
Oud 25-09-2012, 10:40
Verwijderd
Je bent een beetje onhandig bezig. Je wil seks, en daarom wil je aan de pil, maar alleen als het moet, en je durft over beide niet te praten. Als jij sowieso de pil erbij wil gebruiken als je seks gaat hebben en je denkt nu al na over wanneer seks hebben, dan hoeft het wellicht niet deze week dat je aan de pil gaat, maar is het voor komende jaren wel handig. Dan kun je nu beter maar aan de pil gaan (of een andere vorm van vaste anticonceptie gebruiken). In dat geval heb je tenminste nog wat achter de hand als het in een korte tijd opeens heel snel gaat en er wat misgaat met je condoom.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Lucht je hart topic deel 130
Eend
490 14-06-2008 13:17
Liefde & Relatie Ik begrijp het gewoon niet..
U*NiQ
6 23-04-2005 14:25
Verhalen & Gedichten Tik
niña
2 23-01-2004 16:11
Liefde & Relatie Hoe duidelijk maken dat hij me met rust moet laten?
Angel Of Faith
5 29-08-2003 09:02
Liefde & Relatie Hoe maak ik duidelijk dat k met mijn vriend verder wil?
bangmeisje
18 19-04-2003 18:37
Liefde & Relatie Ik wil mijn ex terug
HipHopSter
7 03-04-2002 21:52


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:19.