Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-01-2017, 21:10
Momongama
Momongama is offline
Hallo!

Ik heb ongeveer een maand geleden mijn zorgtoeslag aangevraagd bij zorgtoeslag.nl. Maar waar ik uiteindelijk achter kwam was dat zij 39,50 euro rekenen voor deze dienst terwijl het ook gratis kan direct bij de belastingdienst. Blijkbaar heb ik wat er op hun site stond verkeerd gelezen want het bereken of ik *recht* heb op zorgtoeslag is gratis. Het aanvragen kost geld. Ik vind dit heel onduidelijk van hun kant.

Dus vroeg ik me af of het mogelijk is of mijn ouder de transactie nietig kan verklaren aangezien ik minderjarig ben ( 17 jaar ).

Alvast bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-01-2017, 07:43
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Als het niet nadrukkelijk stond aangegeven dan kun je je geld terugvragen. Er moet ergens een stap zijn geweest waarbij het duidelijk was dat het vanaf daar geld kost.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 25-01-2017, 11:56
Momongama
Momongama is offline
Toen ik mijn zorgtoeslag wou aanvragen ging ik dit googlen en als eerste resultaat kwam deze site. Ik wist toen nog niet dat het via de belasting gratis kon. Kijken of je recht erop hebt is gratis maar de volgende stap is het aanvragen hiervan en dat kost dan weer geld. Ik snap dat dit aan mijn kant nogal dom is omdat ik dit niet goed heb gelezen maar mijn vader keurt dit af en hij is nogal boos dat zo een site misbruik maakt van minderjarigen die niet weten dat dit gratis kan.

Dus mijn vraag is weer of het mogelijk is dat mijn vader deze transactie ongedaan kan maken.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2017, 11:59
sportinvloed
sportinvloed is offline
Kan iemand mij vertellen hoe ik een eigen topic start?
Met citaat reageren
Oud 25-01-2017, 13:12
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Dan is dit een relevant linkje: https://www.consuwijzer.nl/thema/koo...nderjarig-kind
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 25-01-2017, 13:12
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Terug naar de topiclijst en dan bovenaan klikken op nieuw bericht
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 25-01-2017, 13:18
Momongama
Momongama is offline
Dit is het stukje waar ik nogal een probleempje met heb. De zorgtoeslag is al aangevraagd en behandeld dus het is officieel bij de belasting al doorgevoerd en nu heb ik dus mijn zorgtoeslag. Alleen nu weet ik niet of mijn situatie onder wat er op consuwijzer beschreven staat valt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:25.