Oud 07-02-2017, 21:51
AceSpade
AceSpade is offline
Beste mensen,

Ik ben al het 1 en ander aan het zoeken. En privacyschending blijkt tegen de wet te zijn. Maar toch kun je niet naar de politie toe als dit daadwerkelijk gedaan word, of wel?

Hier is het verhaal...

Mijn zus zit bij een fitness groep waar veel meiden aan mee doen. Onder begeleiding van een aantal personal trainers. Ze hebben ongeveer 190 leden en 1 van die leden is een bepaald ouder vrouwtje die niet helemaal mentaal in orde is. Zij heeft dus letterlijk een klein groepje gevormd met allerlei...... Niet zo zeer intelligente mensen.... Waarbij ze dus letterlijk andere mensen onder het groepje zwart maken. En iedereen die niet meedoet, is dus een doelwit. Geen probleem, kleuterklas niveau, Kan gebeuren. Niet iedereen is volwassen genoeg ervoor. Maar het blijkt een stuk verder te gaan.

De desbetreffende psychotisch vrouwtje houd van macht. Ze houd een soort van "Hit list" bij van mensen die zij gewoon niet moet. Mijn zus (32 jaar oud) is 1 daarvan. Puur om het feit omdat ze niet wilt mee roddelen over andere mensen. Het gaat zo ver dat het psychotisch vrouwtje de Whatsapp hackt van mensen, om op die manier zoveel mogelijk informatie van mensen te krijgen. Om letterlijk hun hele leven kapot te maken. Zo blijkt ze dus midden in de nacht bij iemand aan de deur te staan (bij 1 van de personal trainer gebeurd). Of stuurt ze alle informatie wat maar een negatieve invloed op mijn zus der leven brengt, zoals dat mijn zus aan het solliciteren is naar andere banen, brengt ze deze informatie dus daadwerkelijk bij der huidige baan bij de baas der tafel. Terwijl deze vrouw totaal NIETS te maken heeft met het bedrijf waar mijn zus werkt.

Ik neem aan dat dit BEST WEL strafbaar is, wettelijk gezien. Maar wat voor stappen kunnen hier tegen genomen worden? Wettelijk gezien. Mijn zus begint letterlijk in angst te leven. Dit kan dus ECHT niet.

Edit:
Misschien ook wel handig om dit te vermelden..
We hebben een screenshot van deze vrouw. Die ze naar 1 van her "slaafjes" gestuurd heeft. Waar ze letterlijk zegt: "Hier, dit zijn whatsapp codes die ik gebruik om Whatsapp te kraken van mensen. Om zo hun leven te vernietigen. Dit is misschien wel tegen de regels maar wie komt er achter haha"

Laatst gewijzigd op 07-02-2017 om 21:58.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-02-2017, 22:12
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Aangifte doen?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 10-02-2017, 10:49
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Dit valt onder smaad/laster (ik weet nooit het verschil axel naamzoek) dus je kunt gerust aangifte doen. Uitzoeken wat er strafbaar aan is is taak van de politie.
Verder geloof ik niet zoveel van dat kraken van Whatsapp middels een code. Zoiets lukt alleen als je de bijbehorende telefoon ook een tijdje in je handen hebt gehad. Maar aangezien veel mensen veel meer delen dan zou moeten, heb je Whatsapp vaak helemaal niet nodig om iemand te pesten.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 11-02-2017, 22:33
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Ik denk dat het belangrijk is dat je zus die vrouw telkens vertelt dat ze niet gediend is van haar gedrag, wanneer ze weer over de schreef gaat. Als die vrouw dan doorgaat is zij overduidelijk fout. Daarnaast denk ik dat je voor zaken als Whatsapp hacken gewoon aangifte kunt doen.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2017, 18:03
AlexDeLeeuw
AlexDeLeeuw is offline
Zoveel mogelijk screenshots en informatie uitprinten en naar het politiebureau. Als het zo erg is als je zegt, kun je gerust aangifte doen.

Zo niet, dan iedere keer als er iets gebeurt, melding doen bij de politie. Dat helpt als je later nog iets concreters hebt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:31.