Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-06-2012, 23:44
nice person
nice person is offline
Ik vraag me altijd af hoe mensen ooit in een trio terecht zijn gekomen? en of je het toe zou laten om iemand anders met je partner seks te laten hebben? Zouden jullie dat toelaten of heeft een van jullie dat al eens gedaan? comment dan je ervaring
Met citaat reageren
Oud 07-06-2012, 00:04
Linda Prins
Avatar van Linda Prins
Linda Prins is offline
Het hangt er vanaf welke combinatie je bedoelt, je hebt de combinatie 2 mannen 1 vrouw, of 2 vrouwen 1 man. heb wel een keer samen met een vriendin haar vriendje verwent, ze vertelde mij dat haar vriendje dat als wens aan haar had verteld, ik vond haar vriendje al een leuke jongen, en het leek mij en haar ook wel spannend, en zo kwam van het één het ander. En om het verhaal niet te lang te maken. Kreeg hij op zijn verjaardag eens een keer iets anders, een trio kado, zijn vriendin en ik. Als opwarmertje voerden mijn vriendin en ik een lesbisch showtje op. En na het toekijken was meneertje niet meer te houden.....nou ja het bleef nog lang gezellig die avond..
Met citaat reageren
Oud 07-06-2012, 02:04
Sneeuwwitje
Avatar van Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Een goede vriendin van mij heeft een fuckbuddy die graag een ander meisje erbij wil halen. Ik doe liever niet mee, maar zij houdt ook wel van een uitdaging dus ze zegt het gewoon lachend tegen haar vriendinnen wie er mee wilt doen. Ik was hun eerste keus
Als je een trio zou willen denk ik dat dit een best normale manier is om erover te beginnen.
__________________
The revolution will not be televised.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2012, 11:20
Verwijderd
één keer een voorstel gekregen, afgeslagen. Niet geïnteresseerd.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2012, 12:41
Verwijderd
Ik logeerde op Terschelling bij mijn beste maat en zijn ouders, ze hadden daar een zomerhuisje bij de Zeevaartschool in de buurt. Mijn maat had ook zijn vriendin bij zich, zij sliepen in een kamertje naast de ouderslaapkamer. Door omstandigheden moesten zijn ouders vroeger naar huis terug dan gepland. Wij bleven met ons drieën zodoende nog een paar dagen achter. Mijn maat en zijn vriendin 'verhuisden' naar de ouderslaapkamer, waar ze meer ruimte hadden en een groter bed..;-) De laatste avond dronken we wat meer dan we gewend waren, het was erg warm en we hadden niet veel meer aan. Zij begonnen toen wat te vrijen en het eindigde met ons drieën op het grote bed. Ik heb toen voor het eerst volledige sex gehad met een meisje. Om nooit te vergeten!

- eerder op deze site verteld in topic 'Geilste momenten'
Met citaat reageren
Oud 07-06-2012, 14:09
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Één keer geprobeerd, niets voor mij.

Sowieso zou ik het niet willen, want ik houd niet van delen.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2012, 14:11
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
nooit gedaan, en zou dan alleen de extra partij willen zijn, anders zou ik veel te jaloers worden.Moet er niet aan denken als een andere gozer aan mijn vrouw zit.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2012, 14:33
Eind-Baas
Eind-Baas is offline
Ik heb het nog nooit gedaan. Met 2 meisjes zou ik nog wel willen doen, maar niet met een andere gozer erbij
Met citaat reageren
Oud 07-06-2012, 15:29
Massaro
Avatar van Massaro
Massaro is offline
Citaat:
Ik heb het nog nooit gedaan. Met 2 meisjes zou ik nog wel willen doen, maar niet met een andere gozer erbij
Idem hierzo!
Met citaat reageren
Oud 07-06-2012, 17:03
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
1 keer gedaan, bleek niks voor mij. Ik houd niet van delen of van op mijn beurt wachten.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2012, 10:04
nice person
nice person is offline
Citaat:
Het hangt er vanaf welke combinatie je bedoelt, je hebt de combinatie 2 mannen 1 vrouw, of 2 vrouwen 1 man. heb wel een keer samen met een vriendin haar vriendje verwent, ze vertelde mij dat haar vriendje dat als wens aan haar had verteld, ik vond haar vriendje al een leuke jongen, en het leek mij en haar ook wel spannend, en zo kwam van het één het ander. En om het verhaal niet te lang te maken. Kreeg hij op zijn verjaardag eens een keer iets anders, een trio kado, zijn vriendin en ik. Als opwarmertje voerden mijn vriendin en ik een lesbisch showtje op. En na het toekijken was meneertje niet meer te houden.....nou ja het bleef nog lang gezellig die avond..
zou jij het ook met 2 jongens doen of liever met 2 meisjes en 1 jonge?
Met citaat reageren
Oud 08-06-2012, 11:18
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Het hangt er vanaf welke combinatie je bedoelt, je hebt de combinatie 2 mannen 1 vrouw, of 2 vrouwen 1 man.
Vergeet je mooi even de combinaties 3 mannen of 3 vrouwen.

OT: wel eens gedaan, was op zich wel voor herhaling vatbaar, maar alleen als we alledrie op 1 lijn zitten qua seks.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 08-06-2012, 12:50
Grassprietjes
Grassprietjes is offline
Citaat:
nooit gedaan, en zou dan alleen de extra partij willen zijn, anders zou ik veel te jaloers worden. Moet er niet aan denken als een andere gozer aan mijn vrouw zit.
Dit, maar niet vanwege het jaloerse, maar puur omdat ik geen trio's binnen mijn relatie zou willen doen.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2012, 15:25
Verwijderd
Citaat:
Vergeet je mooi even de combinaties 3 mannen of 3 vrouwen.

OT: wel eens gedaan, was op zich wel voor herhaling vatbaar, maar alleen als we alledrie op 1 lijn zitten qua seks.
Wat is jouw ervaring dan ??
Ik heb zelf geen ervaring helaas
Met citaat reageren
Oud 08-06-2012, 16:13
joris19
Avatar van joris19
joris19 is offline
Maar combinatie drie vrouwen en drie mannen samen is geen trio meer maar eerder een sixpack.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2012, 22:06
Lomyrne
Avatar van Lomyrne
Lomyrne is offline
Citaat:
Maar combinatie drie vrouwen en drie mannen samen is geen trio meer maar eerder een sixpack.
Niet mannen én vrouwen, maar mannen of vrouwen!

Een trio met twee vrouwen en een man is leuk. Je moet er wel voor zorgen dat de meiden het leuk hebben samen anders komt er gebitch.
Maar zolang de man niet je vriend oid is, dan is er geen jaloezie! Leuke ervaring, 2 keer gedaan!

Ik zou het heel leuk vinden om het eens met twee mannen te doen!
Met citaat reageren
Oud 09-06-2012, 00:08
nice person
nice person is offline
Citaat:
Niet mannen én vrouwen, maar mannen of vrouwen!

Een trio met twee vrouwen en een man is leuk. Je moet er wel voor zorgen dat de meiden het leuk hebben samen anders komt er gebitch.
Maar zolang de man niet je vriend oid is, dan is er geen jaloezie! Leuke ervaring, 2 keer gedaan!

Ik zou het heel leuk vinden om het eens met twee mannen te doen!
Ik heb het net met mn vriendin besproken maar seks met nog een vrouw erbij gaat hem helemaal niet worden en seks met nog een jonge wil ze ook niet dus dat blijft bij een fantasie
Met citaat reageren
Oud 09-06-2012, 09:04
Lomyrne
Avatar van Lomyrne
Lomyrne is offline
Citaat:
Ik heb het net met mn vriendin besproken maar seks met nog een vrouw erbij gaat hem helemaal niet worden en seks met nog een jonge wil ze ook niet dus dat blijft bij een fantasie
Ik zou het als 'stel' ook niet zo snel doen denk ik. Ook zou ik het als vrijgezel niet doen met een stel. Het liefst gewoon lekker 3 vrijgezelle mensen die eens wat lol willen beleven.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2012, 13:17
Zeppelin
Avatar van Zeppelin
Zeppelin is offline
Citaat:
Één keer geprobeerd, niets voor mij.

Sowieso zou ik het niet willen, want ik houd niet van delen.
__________________
Allem voran die Tat.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2012, 13:51
Inspire
Avatar van Inspire
Inspire is offline
Ik heb wel eenst met met twee jongens een trio gedaan, was best leuk maar toen was iedereen vrijgezel.

Nu heb ik een relatie en we hebben het er wel eens over... Mocht er een leuke kerel toevallig langskomen zouden we het allebei wel willen (puur voor de seks). Toch ben ik wel een beetje bang voor hoe ik het vind als iemand anders aan mijn vriend zit waar ik bij ben... Maarja, dat weet je pas als je het probeerd he

Ik denk wel dat je een sterke relatie of een heel open mind moet hebben om zoiets te overleven als stel.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2012, 17:19
Linda Prins
Avatar van Linda Prins
Linda Prins is offline
Citaat:
zou jij het ook met 2 jongens doen of liever met 2 meisjes en 1 jonge?
Heb al een vriendin geholpen met het uitvoeren van de wens van haar vriendje, maar 2 jongens? nee nog niet.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2012, 21:26
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Sowieso zou ik het niet willen, want ik houd niet van delen.
Delen en een trio hoeven toch niet perse samen te gaan? Als je een trio hebt met twee mannen die compleet en alleen voor jou gaan en niet voor elkaar, deel je toch niets? Of misschien ben ik hier wel te naief in.

ot;
Nog nooit gedaan, en ondanks dat ik best nieuwsgierig ben zou ik het (zoals meer hier al aangeven) alleen als 'buitenstaander' willen en niet als koppel met een ander erbij. Denk dus niet dat het er nog van zal gaan komen.
__________________
Ik weet niet beter.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2012, 08:22
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Delen en een trio hoeven toch niet perse samen te gaan? Als je een trio hebt met twee mannen die compleet en alleen voor jou gaan en niet voor elkaar, deel je toch niets? Of misschien ben ik hier wel te naief in.
Ja, maar dan zou mijn vriend mij moeten delen en dat wil ik ook niet hebben. Ik bedoel, hij zou mij niet moeten willen delen. Snap je? Als hij het niet erg zou vinden als ik met iemand anders lig te neuken, zou ik dat als een belediging opvatten.

Misschien zou het anders zijn als ik vrijgezel was, maar eh, ik heb eenmaal een trio geprobeerd en ik vond het maar vreemd en ongemakkelijk. Het is gewoon niets voor mij. Dus als ik vrijgezel was geweest had ik waarschijnlijk hetzelfde antwoord gegeven.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2012, 12:33
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Ah, nee dan snap ik de opmerking. Ik dacht dat je bedoelde dat alleen jij niet wilde delen, maar je wilt ook gewoon niet gedeeld worden.
__________________
Ik weet niet beter.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2012, 20:34
Bertje93
Bertje93 is offline
vrouw vrouw man zou ik best willen, man man vrouw niet.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2012, 21:22
master_trunks
master_trunks is offline
Citaat:
Heb al een vriendin geholpen met het uitvoeren van de wens van haar vriendje, maar 2 jongens? nee nog niet.
wil je dat dan een keer proberen?
Met citaat reageren
Oud 18-06-2012, 23:50
Linda Prins
Avatar van Linda Prins
Linda Prins is offline
Ja, maar weet nog niet wanneer.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2012, 16:42
nicolasmmmm
nicolasmmmm is offline
Citaat:
Maar combinatie drie vrouwen en drie mannen samen is geen trio meer maar eerder een sixpack.
amaai zo grappig zeg, lach me kapot

ot: ik denk dat ik het wel wil met 2 meisjes als ik geen relatie heb maar ik wil het niet als er
nog n flikr bijkomt xd

grtzz
Met citaat reageren
Oud 19-06-2012, 17:55
Verwijderd
Citaat:
amaai zo grappig zeg, lach me kapot

ot: ik denk dat ik het wel wil met 2 meisjes als ik geen relatie heb maar ik wil het niet als er
nog n flikr bijkomt xd

grtzz
Jij zult veel vrienden maken.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2012, 19:18
Verwijderd
Citaat:
wil je dat dan een keer proberen?
:')
Met citaat reageren
Oud 04-09-2012, 11:27
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Als jullie allebei jaloers gaan doen heeft het geen zin. Dan kom je er alleen maar ellendiger uit.
Ik zou ook alleen maar de 2e partij willen zijn. Anders zou ik ook teveel jaloers zijn.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2012, 11:45
DaichiDechu
Avatar van DaichiDechu
DaichiDechu is offline
Ik heb nog nooit een trio gehad, maar het lijktme wel supergeil om door twee jongens tegelijk geneukt te worden x)
Maar dan niet alsik in een relatie met 1 van de 2 zit ;o
Met citaat reageren
Oud 04-09-2012, 11:58
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Ik heb nog nooit een trio gehad, maar het lijktme wel supergeil om door twee jongens tegelijk geneukt te worden x)
Maar dan niet alsik in een relatie met 1 van de 2 zit ;o
Ja idd, anders zou je vriend waarschijnlijk te jaloers worden als hij een ander met jou bezig ziet...Dat is dan de beste optie, twee vrienden vinden die jou doen zonder dat ze jaloers zijn tegenover elkaar

Natuurlijk zijn er ook mannen die niet jaloers worden in die situatie, maar ik denk dat de meeste toch liever hun vriendin niet delen met een andere dude
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2012, 12:04
DaichiDechu
Avatar van DaichiDechu
DaichiDechu is offline
Citaat:
Ja idd, anders zou je vriend waarschijnlijk te jaloers worden als hij een ander met jou bezig ziet...Dat is dan de beste optie, twee vrienden vinden die jou doen zonder dat ze jaloers zijn tegenover elkaar

Natuurlijk zijn er ook mannen die niet jaloers worden in die situatie, maar ik denk dat de meeste toch liever hun vriendin niet delen met een andere dude
Nee idd, maar het grappige is dat de meeste jongens wel een trio met twee vrouwen zouden willen, ookal zitten ze in een relatie.. Tenminste de jongens die ik ken.

Ik zou ook een trio met 2 jongens kunnen hebben die bi zijn x)
Maar dan hoopik niet datze meer aandacht aan elkaar geven dan mij xD
Met citaat reageren
Oud 04-09-2012, 12:10
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Nee idd, maar het grappige is dat de meeste jongens wel een trio met twee vrouwen zouden willen, ookal zitten ze in een relatie.. Tenminste de jongens die ik ken.

Ik zou ook een trio met 2 jongens kunnen hebben die bi zijn x)
Maar dan hoopik niet datze meer aandacht aan elkaar geven dan mij xD
2 vrouwen is idd wel de fantasie. Zou best een trio met een meisje en nog een man erbij kunnen doen, maar dan heb ik geen intieme momenten met die man. Daar ben ik gewoon niet van.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2012, 12:15
DaichiDechu
Avatar van DaichiDechu
DaichiDechu is offline
nee ok
Ikzou het zelf ookwel met een andere meid erbij willen doen, opzich zou ik dan ookwel intiem met haar willen doen, maar ik hou gewoon meer van mannen ;o
Maart lijktme wel leuk om hem te zien genieten terwijl 2 meiden hem verwennen ^^
Met citaat reageren
Oud 04-09-2012, 12:22
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
nee ok
Ikzou het zelf ookwel met een andere meid erbij willen doen, opzich zou ik dan ookwel intiem met haar willen doen, maar ik hou gewoon meer van mannen ;o
Maart lijktme wel leuk om hem te zien genieten terwijl 2 meiden hem verwennen ^^
tja meisjes zijn eerder wat met andere meisjes te doen dan jongens onder elkaar.
En ja heb het nooit meegemaakt, maar verwend worden door 2 dames lijkt me heel fijn idd.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2012, 16:41
Denise_kaas
Avatar van Denise_kaas
Denise_kaas is offline
Lijkt me helemaal niets!
__________________
Als je je doelen hebt bereikt, heb je de lat te laag gelegd.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2012, 17:41
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik denk niet dat het echt iets voor mij is. Ik ben meerdere keren door (verschillende) bevriende stelletjes gevraagd, maar dat waren sowieso geen mensen die ik seksueel aantrekkelijk vond en ik weet ook niet of ik het zou willen met mensen die ik wel aantrekkelijk vind. Ik vind het leuk genoeg met mijn vriend.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2012, 23:49
Sergay
Avatar van Sergay
Sergay is offline
Heb de aanbod een aantal keren gehad van jongens die een 3x vrijgezellig trio wilden maar ook van 2 jongens die een relatie hadden en mij erbij vroegen. Of een jongen die met mij wilt daten en vraagt of ik nog een 3e jongen weet. Heb het nog niet gedaan omdat er gewoon niet van is gekomen maar ik zal het zeker wel doen als in 3x vrijgezellig. Maar wanneer ik een vriend heb wil ik hem niet delen en ik denk dat ik schuldig zou voelen als ik gedeeld zou worden, maar toch zou ik het niet erg vinden als mijn vriendje dan nog een 3e jongen erbij laat.

We zien wel
__________________
I'm a rude bitch.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2012, 00:17
Kimvd
Kimvd is offline
Trio met 2 mannen

Beviel dus was voor herhaling vatbaar
Met citaat reageren
Oud 05-09-2012, 20:38
Afrodiete
Avatar van Afrodiete
Afrodiete is offline
Ik heb wel eens een trio gehad, maar in de tijd dat ik geen relatie had en dat vond ik wel spannend en leuk.
Ik zou het zelf niet fijn vinden om een trio te hebben met mijn vriend en een ander.
__________________
When nothing goes right, go left.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2012, 22:12
mr beats
mr beats is offline
Opzicht een trio lijkt me wel een keer spannend om te doen maar dan niet met iemand die gebonden is.
verder maakt het niet uit of het mvm (dan niet intiem met de andere man) of vmv.
je moet alles een keer geprobeerd hebben in je leven.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2012, 22:20
Tinu
Avatar van Tinu
Tinu is offline
Zoveelste die hetzelfde zegt waarschijnlijk, maar ik zou met een vaste vriendin ook geen trio willen.

VMM en VVM zou ik wél zien zitten zonder relatie, maar ook als er in het geval van de twee mannen geen homo/bi man tussen zit, want ik ben écht wel hetero.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2012, 22:27
mr beats
mr beats is offline
Citaat:
Zoveelste die hetzelfde zegt waarschijnlijk, maar ik zou met een vaste vriendin ook geen trio willen.

VMM en VVM zou ik wél zien zitten zonder relatie, maar ook als er in het geval van de twee mannen geen homo/bi man tussen zit, want ik ben écht wel hetero.
dan is het beter om een MVM te doen dan een VMM als je hetero bent
Met citaat reageren
Oud 05-09-2012, 22:37
Tinu
Avatar van Tinu
Tinu is offline
Tja, dat moet toch kunnen ook hé VMM? Als ik dat meisje daar een enorm plezier mee zou kunnen doen dan zou ik wel doen hoor. Kwestie van haar ook te plezieren.
MVV lijkt mij zo maar in één richting, die van de man.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2012, 21:25
Smokeyking
Smokeyking is offline
Citaat:
Het hangt er vanaf welke combinatie je bedoelt, je hebt de combinatie 2 mannen 1 vrouw, of 2 vrouwen 1 man. heb wel een keer samen met een vriendin haar vriendje verwent, ze vertelde mij dat haar vriendje dat als wens aan haar had verteld, ik vond haar vriendje al een leuke jongen, en het leek mij en haar ook wel spannend, en zo kwam van het één het ander. En om het verhaal niet te lang te maken. Kreeg hij op zijn verjaardag eens een keer iets anders, een trio kado, zijn vriendin en ik. Als opwarmertje voerden mijn vriendin en ik een lesbisch showtje op. En na het toekijken was meneertje niet meer te houden.....nou ja het bleef nog lang gezellig die avond..
Klinkt goed, hahaha. Voor herhaling vatbaar? Vaker zulke ervaringen gehad?
Met citaat reageren
Oud 10-09-2012, 11:48
Verwijderd
Trio's
Met citaat reageren
Oud 10-09-2012, 20:55
uknowwho
uknowwho is offline
nog nooit gedaan zouw wel willen
Met citaat reageren
Oud 10-09-2012, 21:33
JustEline
JustEline is offline
Nee, geen ervaring, maar zou wel willen. En dan of met nog twee vrouwen/meiden, of een vrouw/meid en een man/jongen. Maar niet twee mannen, dat lijkt me zeer awkward
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Experimenteren op seksueel gebied
Dark Phoenix
21 09-11-2010 16:00
De Kantine Het neusje van de saaiheid #624
Verwijderd
500 08-06-2009 17:28
Seksualiteit even invullen ?
francisco
31 01-01-2009 17:31
Seksualiteit weleens met een hoer geneukt?
guest724
169 30-05-2004 10:34
Seksualiteit Perversiteiten en taboes
Jesus is a cunt
53 21-09-2002 20:16


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:16.