Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-08-2012, 00:09
Kimvd
Kimvd is offline
Ik heb vorige week me moeder betrapt thuis
Ze had sex met 2 jongens, waarvan 1 ik 3 weken terug sex mee heb gehad, Ik ben iemand die van de one night stands is, maar me moeder wist dat k die jongen kende, hij was bij mij thuis toen dus gezien heeft ze hem.

K snap ieder mens heeft behoefte aan sex, me moeder is alleen staand dus nog moeilijker voor haar.


Maar ik wil mijn moeder gwn niet meer zien.

Wat zouden jullie in mijn situatie doen?
Met citaat reageren
Oud 27-08-2012, 00:39
Oculus
Oculus is offline
wow, just wow. even laten bezinken en het er met haar over hebben. (na het bezinken) weet zeker dat jullier er uit kunnen komen.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2012, 02:44
MiBe
Avatar van MiBe
MiBe is offline
Als een jongen de overstap naar je moeder maakt doe je toch echt iets verkeerd hoor.
__________________
Godzijdank ben ik atheïst.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2012, 07:07
Verwijderd
Korreltje zout?
Met citaat reageren
Oud 27-08-2012, 08:46
Verwijderd


Ga het huis uit.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2012, 09:59
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Korreltje zout?
Ja?
__________________
Forumdownie
Met citaat reageren
Oud 27-08-2012, 11:13
Lotte^^
Avatar van Lotte^^
Lotte^^ is offline
Uit huis gaan, zodat jullie niks meer meekrijgen van elkaars seksleven.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2012, 11:15
Kimvd
Kimvd is offline
Dacht ik al.

Ben niet de enige die met gedachten zit van ' het huis uit '
Met citaat reageren
Oud 27-08-2012, 15:05
feniks
feniks is offline
Je had ook mee kunnen gaan doen.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2012, 18:30
Monkey020
Monkey020 is offline
wow das heftig !

gewoon door gaan met je leven en vergeten

ik zou ook graag een one night stand willen mee maken
Met citaat reageren
Oud 27-08-2012, 18:30
Monkey020
Monkey020 is offline
lijkt me leuk nog nooit gedaan
Met citaat reageren
Oud 29-08-2012, 21:08
Aether
Aether is offline
Citaat:
Ik heb vorige week me moeder betrapt thuis
Ze had sex met 2 jongens, waarvan 1 ik 3 weken terug sex mee heb gehad, Ik ben iemand die van de one night stands is, maar me moeder wist dat k die jongen kende, hij was bij mij thuis toen dus gezien heeft ze hem.

K snap ieder mens heeft behoefte aan sex, me moeder is alleen staand dus nog moeilijker voor haar.


Maar ik wil mijn moeder gwn niet meer zien.

Wat zouden jullie in mijn situatie doen?
Nouja, het hangt er vanaf hoe oud jij bent en je moeder is
Het zou in mijn ogen erger zijn geweest als het he vaste vriend zou zijn.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2012, 21:45
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Misschien lijkt je wel gewoon op je moeder en houden jullie allebei van met seks aankloten en ONS en dat soort dingen. Het is niet zo leuk om te zien, maar ik zie geen reden waarom er echt een probleem zou zijn.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Oud 29-08-2012, 23:10
Kimvd
Kimvd is offline
Het is tog raar, Als k me eigen moeder een vriend van mij zie neuken, Niet bepaald iets wat je zomaar iedere dag ziet snapje, haha
Met citaat reageren
Oud 30-08-2012, 07:13
Afrodiete
Avatar van Afrodiete
Afrodiete is offline
Spullen pakken en wegwezen, bah bah.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2012, 08:16
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Citaat:
Het is tog raar, Als k me eigen moeder een vriend van mij zie neuken, Niet bepaald iets wat je zomaar iedere dag ziet snapje, haha
Ja, het is vast een raar idee, omdat het je moeder is en ouders geen seks 'horen' te hebben of willen. Maar dat doen ze wel, want het zijn mensen. En dat het voor jou een raar idee is, betekent toch nog niet dat ze iets fout heeft gedaan of dat je haar iets kan verwijten? Ik zou niet weten waarom je het huis uit moet als je ontdekt dat je ouders seksuele behoeftes hebben, zonder die was je er niet eens geweest.

Citaat:
Spullen pakken en wegwezen, bah bah.
Want? Waarom zou je uit huis moeten omdat je moeder seks heeft?
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Oud 30-08-2012, 08:31
Afrodiete
Avatar van Afrodiete
Afrodiete is offline
Citaat:
Want? Waarom zou je uit huis moeten omdat je moeder seks heeft?
Seks hebben met mannen en seks hebben met de vriendjes van je dochter vind ik iets totaal anders. Ik vind dat gewoon niet kunnen tegenover je kind.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2012, 09:56
Aether
Aether is offline
Citaat:
Seks hebben met mannen en seks hebben met de vriendjes van je dochter vind ik iets totaal anders. Ik vind dat gewoon niet kunnen tegenover je kind.
Dat hangt totaal van de leeftijd af. Ik zou nietnzo vreemd opkijken als een vrouw van 40 seks zou hebben met een jongen van 25. Hoewel het een heel ander verhaal is als de jongen 15 is.
Zoals Em. Al eerder zei, seks is een behoefte, iedereen heeft het, en dus ook moeders. Je kan iemand er niet op afrekenen als ze er naar handelt.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2012, 10:07
Afrodiete
Avatar van Afrodiete
Afrodiete is offline
Citaat:
Dat hangt totaal van de leeftijd af. Ik zou nietnzo vreemd opkijken als een vrouw van 40 seks zou hebben met een jongen van 25. Hoewel het een heel ander verhaal is als de jongen 15 is.
Zoals Em. Al eerder zei, seks is een behoefte, iedereen heeft het, en dus ook moeders. Je kan iemand er niet op afrekenen als ze er naar handelt.
Buiten de leeftijd om vind ik het gewoon niet normaal dat je als dochter en moeder je bedpartner deelt, maar dat zal wel aan mij liggen.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2012, 10:15
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Ik zou er ook niet blij van worden als ik mijn moeder in bed aantref met één van mijn vrienden. Maar goed, ik hoef natuurlijk sowieso mijn moeder geen seks te zien hebben. Verder moeten ze lekker doen en laten wat ze willen; ik wil het gewoon niet zien.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2012, 12:34
Verwijderd
De andere kant op kijken als ze in de buurt is.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2012, 13:44
Aether
Aether is offline
Citaat:
Buiten de leeftijd om vind ik het gewoon niet normaal dat je als dochter en moeder je bedpartner deelt, maar dat zal wel aan mij liggen.
Gegeven, maar het kan ook een geval van bizar toeval zijn.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2012, 14:06
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Als het gewoon een ONS en geen vaste vriend snap ik niet wat je zit te mauwen. Tis mss wel weird maar dat moeten je moeder en die jongen helemaal zelf weten, Jouw toestemming om te batsen hebben ze niet nodig.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2012, 14:36
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Je moeder heeft die jongen 1 keer eerder gezien. Wat is het probleem? Mag ze het niet doen met mensen die jij ook kent? Of is het dat jullie met dezelfde persoon seks hebben gehad? Tenzij jij haar had vertelt dat jij seks met die jongen hebt gehad is die jongen de enige die wist dat hij de dochter al had gehad. Schijn trouwens hip/stoer te zijn, zowel moeder als dochter pakken. Ik hoor het vaker en de jongens zijn er over het algemeen best trots op.

Ik weet niet wat je probleem is en waarom jij haar niet meer wil zien.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2012, 16:34
Verwijderd
Je moeder negeren en als ze vraagt wat er is antwoorden met "Niks "

Succes!

groetjes,
betercore
Met citaat reageren
Oud 30-08-2012, 17:04
Kimvd
Kimvd is offline
Citaat:
Je moeder heeft die jongen 1 keer eerder gezien. Wat is het probleem? Mag ze het niet doen met mensen die jij ook kent? Of is het dat jullie met dezelfde persoon seks hebben gehad? Tenzij jij haar had vertelt dat jij seks met die jongen hebt gehad is die jongen de enige die wist dat hij de dochter al had gehad. Schijn trouwens hip/stoer te zijn, zowel moeder als dochter pakken. Ik hoor het vaker en de jongens zijn er over het algemeen best trots op.

Ik weet niet wat je probleem is en waarom jij haar niet meer wil zien.
Ze weet dat ik seks met hem gehad, ik loop niet zomaar met een jongen naar binnen die blijft slapen, Geluiden Eggen genoeg mijn moeder is niet dom.
Ik kan haar niet verbieden nee nee, maar ik ga toch ook niet met de mannen waar zij mee date neuken, nafentoe zijn het ook knappe mannen, maar k denk dan neee kam niet die wil iets met me moeder dus weg die gedachte
Met citaat reageren
Oud 30-08-2012, 17:17
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
Ze weet dat ik seks met hem gehad, ik loop niet zomaar met een jongen naar binnen die blijft slapen, Geluiden Eggen genoeg mijn moeder is niet dom.
Ik kan haar niet verbieden nee nee, maar ik ga toch ook niet met de mannen waar zij mee date neuken, nafentoe zijn het ook knappe mannen, maar k denk dan neee kam niet die wil iets met me moeder dus weg die gedachte
Ja zo denk jij, maar blijkbaar zij niet. En overduidelijk wilde die jongen wel iets met haar. Als ze het veilig doet en jij geen crush op die jongen heb zie ik het probleem niet. Of vind jij dat de mensen waar jij seks mee hebt daarna door niemand meer aangeraakt mogen worden?
Met citaat reageren
Oud 30-08-2012, 17:21
Kimvd
Kimvd is offline
Nee nee, tuurlijk niet als een vrindin van mij het bed hem indook als ik, pff maakt me niet uit, maar me moeder kom op hey

Moet k nu een vriend van haar gaan neuken is een optie
Maar datndoemk vast nier
Met citaat reageren
Oud 30-08-2012, 17:35
master_trunks
master_trunks is offline
hoe oud ben je? en hoe oud is die jongen met wie je moeder het doet?
Met citaat reageren
Oud 30-08-2012, 17:36
Kimvd
Kimvd is offline
Ik ben 18, jongens is 22, en moeder 39
Met citaat reageren
Oud 30-08-2012, 17:39
master_trunks
master_trunks is offline
ik snap die jongen dan niet helemaal dat die het met een veel ouder iemand zou willen doen.
maar ik vindt het niet echt netjes van je moeder
Met citaat reageren
Oud 30-08-2012, 17:44
Kimvd
Kimvd is offline
Me moeder ziet er nog goed uit,
En dat ze seks heeft met jongens tussen 20 a 30 verbaast me niet
Maar ik vind het raar, die jongen heeft mij geneukt en me moeder, hoe erg gwn
Met citaat reageren
Oud 30-08-2012, 17:56
master_trunks
master_trunks is offline
ik vindt dat een moeder het goede voorbeeld hoort te geven, verwacht ze soms dat jij dit later ook bij je dochter gaat doen....
Met citaat reageren
Oud 01-09-2012, 19:45
Sergay
Avatar van Sergay
Sergay is offline
Je reactie is terecht hoor.. het is niet iets wat iedereen 'meemaakt'. Je eigen moeder met jou scharrel.. is gewoon weird. Het klopt niet.. ik zou me schamen als moeder.

Maar in het nederlandse cultuur is het ook niet vrij schokkend omdat de mensen open minded zijn.
Kun je ook opmaken uit de reacties hier, "zij heeft ook behoeftes, laat haar".
In mijn cultuur zou het schandalig zijn.. het is maar net hoe jij er tegen aan kijkt.

Ik persoonlijk zou het ook erg vinden, en het op de jongen afrekenen.
Hoe haal je zoiets in je hoofd? Omdat me moeder een milf is hoef jij er niet op af te gaan.

Lastige situatie..
Met citaat reageren
Oud 01-09-2012, 20:00
Verwijderd
Je hebt een Hotter Than My Daugther moeder ghehe... Vervelend voor je, maar om je moeder nou niet meer te willen zien. Lijkt me wel een heel vreemd gevoel, ik denk dat ik het ook kut zou vinden als mijn pa van 40 seks zou hebben met mijn vriendin..
Met citaat reageren
Oud 02-09-2012, 21:51
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Leeftijd kan opzich wel, maar dan had hij al vanaf het begin met je moeder moeten gaan, en niet eerst jou neuken.
Vriend van mij is 27 en heeft een vriendin van 41, ze gaan nu al 6 jaar met elkaar. Dus als hij van een wat oudere vrouw houdt had hij wel vanaf het begin af aan voor je moeder gegaan.

Waarschijnlijk had hij jou, en zag hij je moeder, en dacht hij ach wtf die pak ik even mee. Of hebben ze echt een relatie nu?
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2012, 13:14
Kimvd
Kimvd is offline
Nee het was gewoon sex meer niet
Met citaat reageren
Oud 03-09-2012, 15:06
Verwijderd
Dus je neemt het je moeder kwalijk dat ze met die jongen hetzelfde deed als jij, namelijk 1x seks - een one night stand.

Met het risico dat je de boel hier behoorlijk zit te neppen, geef ik je deze reactie: je moeder en jij zijn allebei sletten die niet beter verdienen dan elkaars afdankertjes te neuken.

Dit is geen waarde-oordeel - het maakt mij niet uit met wie jij en je moeder neuken en hoe vaak - maar een constatering.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2012, 16:01
Afrodiete
Avatar van Afrodiete
Afrodiete is offline
Citaat:
ik vindt dat een moeder het goede voorbeeld hoort te geven, verwacht ze soms dat jij dit later ook bij je dochter gaat doen....
__________________
When nothing goes right, go left.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2012, 16:33
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Met het risico dat je de boel hier behoorlijk zit te neppen, geef ik je deze reactie: je moeder en jij zijn allebei sletten die niet beter verdienen dan elkaars afdankertjes te neuken.

Dit is geen waarde-oordeel - het maakt mij niet uit met wie jij en je moeder neuken en hoe vaak - maar een constatering.
Wtf? Waar haal je vandaan dat de TS en haar moeder sletten zijn? Vind jij mensen die aan ONS doen per definitie sletten?
Met citaat reageren
Oud 05-09-2012, 07:11
Verwijderd
Mensen die aan ONS doen zijn niet per definitie sletten.

Lees de andere topics van Kimmetje maar...
Met citaat reageren
Oud 05-09-2012, 14:05
Tinu
Avatar van Tinu
Tinu is offline
Ik denk dat de mark een gefrustreerde priester is of zoiets.

Lijkt me zowiezo een moeilijke situatie voor Kim & mom, maar het moet wel bespreekbaar zijn vind ik. Ik zou haar erover aanspreken. Weet zij trouwens dat jij dat weet???
Met citaat reageren
Oud 05-09-2012, 14:32
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Citaat:
Dus je neemt het je moeder kwalijk dat ze met die jongen hetzelfde deed als jij, namelijk 1x seks - een one night stand.

Met het risico dat je de boel hier behoorlijk zit te neppen, geef ik je deze reactie: je moeder en jij zijn allebei sletten die niet beter verdienen dan elkaars afdankertjes te neuken.

Dit is geen waarde-oordeel - het maakt mij niet uit met wie jij en je moeder neuken en hoe vaak - maar een constatering.
Uh, iemand een slet noemen is geen waarde-oordeel? Sukkel
Met citaat reageren
Oud 05-09-2012, 16:13
Verwijderd
Lees eerst haar andere topics maar en oordeel dan.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2012, 17:14
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Lees eerst haar andere topics maar en oordeel dan.
Dus het is wel een oordeel? Ok dan.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2012, 18:19
Dr. Durrr
Avatar van Dr. Durrr
Dr. Durrr is offline
Ik zou lekker stoppen met trollen en een leven gaan kopen.
__________________
Dr Durr and Partners - GP Surgery
Met citaat reageren
Oud 05-09-2012, 19:21
Verwijderd
Ben ik de enige die het raarder vind van die gast dan van haar moeder?
Met citaat reageren
Oud 05-09-2012, 20:00
Afrodiete
Avatar van Afrodiete
Afrodiete is offline
Citaat:
Ben ik de enige die het raarder vind van die gast dan van haar moeder?
Haar moeder schijnt een milf te zijn, dus van die gast zou ik het wel kunnen begrijpen.
__________________
When nothing goes right, go left.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2012, 14:07
Verwijderd
Citaat:
Dus het is wel een oordeel? Ok dan.
QED:
http://forum.scholieren.com/showthre...1#post32774601
Met citaat reageren
Oud 12-09-2012, 14:24
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Even voor de duidelijkheid: ik had het niet over Kimvd specifiek. Ik had het over waarom jij mensen een slet vind.

En verder: http://forum.scholieren.com/showthre...6#post32772836

Dus ik denk dat het sowieso niet aan de orde is.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Spoiler: zeer lang verhaal
Scarlet Spider
21 21-09-2012 11:27
Liefde & Relatie Hoe is jouw relatie met je ouders?
Verwijderd
67 14-10-2007 12:36
Verhalen & Gedichten Kijk niet achterom
tiram
115 14-11-2004 20:43
Films, TV & Radio ER Forum-versie
Keyser Saus
500 29-12-2003 11:30
Liefde & Relatie Ze mag mij niet meer zien van haar ouders!
Tha White Eagle
11 29-12-2002 12:14
Psychologie m'n moeder
smilegirl
18 24-10-2002 15:50


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:40.