Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-09-2012, 17:15
lovelife
lovelife is offline
Hey

Ik heb gisteren me vriend gepijpt, en hij is klaargekomen (:
Maar, betekend dit nu dat ik het dan goed heb gedaan? of komt elke jongen klaar van even pijpen?
Wat is jullie ervaring hiermee?
__________________
life love & laugh
Met citaat reageren
Oud 07-09-2012, 17:17
Verwijderd
Goed hoeft niet persé klaarkomen te zijn.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2012, 17:18
lovelife
lovelife is offline
Nee snap ik... maar als hij het echt niet fijn zou vinden dan zou hij niet klaarkomen denk ik?...
__________________
life love & laugh
Met citaat reageren
Oud 07-09-2012, 17:32
Scarlet Spider
Scarlet Spider is offline
Iedere man is blij als hij klaarkomt dus maak je maar geen zorgen.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2012, 17:32
Verwijderd
Klaarkomen komt door zijn zenuwen te prikkelen geloof ik, en dat hoeft niet fijn te zijn.

Meestal overigens wel dus ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2012, 17:58
lovelife
lovelife is offline
okee gelukkig
__________________
life love & laugh
Met citaat reageren
Oud 07-09-2012, 18:06
Verwijderd
En het verschilt trouwens per persoon dus het is niet te zeggen of je het bij je volgende partner/sexbuddy ook lukt.

Maar blijf oefenen/vragen wat hij lekker vind!
Met citaat reageren
Oud 07-09-2012, 18:44
DaichiDechu
Avatar van DaichiDechu
DaichiDechu is offline
eehm nouja ik denk niet dat een man klaar kan komen als hij iets niet fijn vindt of pijn doet, tenzij hij daar noujuist op geilt, zoals bdsm ofzo? x)
of alsdie gewoon supergeil is..
maar klaarkomen zelf is meestal wel lekker dus ik denk dattie zoieso wel genoten heeft
maarja ik ben geen man dus ik weet ook niet precies hoe het zit..
Met citaat reageren
Oud 07-09-2012, 19:03
lovelife
lovelife is offline
Citaat:
En het verschilt trouwens per persoon dus het is niet te zeggen of je het bij je volgende partner/sexbuddy ook lukt.

Maar blijf oefenen/vragen wat hij lekker vind!
daar heb je gelijk in
__________________
life love & laugh
Met citaat reageren
Oud 07-09-2012, 19:05
lovelife
lovelife is offline
Citaat:
eehm nouja ik denk niet dat een man klaar kan komen als hij iets niet fijn vindt of pijn doet, tenzij hij daar noujuist op geilt, zoals bdsm ofzo? x)
of alsdie gewoon supergeil is..
maar klaarkomen zelf is meestal wel lekker dus ik denk dattie zoieso wel genoten heeft
maarja ik ben geen man dus ik weet ook niet precies hoe het zit..
haha nee volgens mij houd hij niet zo van pijn maarja blij dat hij het dus waarschijnlijk niet verkeerd vond was er nogal onzeker over enzo :$
__________________
life love & laugh
Met citaat reageren
Oud 07-09-2012, 20:06
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Klaarkomen betekent niet meteen dat het goed was. Dat het goed was betekent niet meteen dat hij klaarkomt. Als je wil weten wat hij ervan vond moet je dat aan hem vragen.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2012, 20:07
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
eehm nouja ik denk niet dat een man klaar kan komen als hij iets niet fijn vindt of pijn doet, tenzij hij daar noujuist op geilt, zoals bdsm ofzo? x)
of alsdie gewoon supergeil is..
maar klaarkomen zelf is meestal wel lekker dus ik denk dattie zoieso wel genoten heeft
maarja ik ben geen man dus ik weet ook niet precies hoe het zit..
Klaarkomen kan ook zeer teleurstellend zijn als het niet goed gebeurt, als de aanloop niet goed is. Klaarkomen =/= Lekker
Met citaat reageren
Oud 07-09-2012, 21:49
lovelife
lovelife is offline
Nouja, dan vraag ik het wel aan hem, maar zouden jullie het niet raar vinden als het meisje je vraagt of je het lekker/fijn vond?
__________________
life love & laugh
Met citaat reageren
Oud 07-09-2012, 21:56
Verwijderd
Nee, gewoon vragen.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2012, 22:11
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Nouja, dan vraag ik het wel aan hem, maar zouden jullie het niet raar vinden als het meisje je vraagt of je het lekker/fijn vond?
Waarom zou dat in godsnaam raar zijn?
Met citaat reageren
Oud 07-09-2012, 22:15
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Waarom zou dat in godsnaam raar zijn?
Omdat nee zeggen de situatie een beetje awkward maakt. En omdat je sowieso meestal een beetje eindigt met een "uh, ja, duh." reactie.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 07-09-2012, 22:17
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Maar, ik bedoel dat het toch normaal is om aan je vriend te vragen of hij het lekker vindt, wat hij lekker vindt, of je iets anders moet proberen, etc? Openlijk over seks praten lijkt me helemaal niet raar.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2012, 22:22
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Je kunt altijd vragen of je dingen kan doen die het voor hem nóg lekkerder maken. Als hij het echt niet lekker vond had hij er vast wel iets van gezegd. Op zich snap ik wel dat je het ongemakkelijk vindt om aan hem te vragen of hij het lekker vond, maar als je het eenmaal gevraagd hebt is die ongemakkelijkheid zo weg en is het meer zo van, 'goh wat fijn dat je nu mij kunt vertellen hoe ik het voor jou leuker kan maken, dan kan ik zo ook nog wel vertellen wat je bij mij beter kan doen ofzo'. Het is helemaal niet zo raar als het lijkt. Eigenlijk is het maar stom dat mensen niet durven te praten over seks met degene met wie ze seks hebben, alsof ze automatisch maar moeten kunnen weten wat de ander het lekkerst vindt. Zo werkt het helemaal niet.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 07-09-2012, 22:36
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Maar, ik bedoel dat het toch normaal is om aan je vriend te vragen of hij het lekker vindt, wat hij lekker vindt, of je iets anders moet proberen, etc? Openlijk over seks praten lijkt me helemaal niet raar.
Openlijk over seks praten is ook niet raar, maar als je net na het pijpen vraagt of diegene het wel lekker vond wordt de situatie meestal wel raar. Moet je je voorstellen dat je net orale seks hebt gehad, klaar bent gekomen en je vriend vraagt of je het eigenlijk wel lekker vond.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 07-09-2012, 22:38
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Weet niet hoe oud jullie zijn, maar peins er niet te lang over. Hij is waarschijnlijk nog in de zevende hemel! Tuurlijk is er verschil in pijpen, en met wat iemand lekker vindt. Maar fuck it hij kwam klaar, vraag de volgende keer als je het gaat doen wat hij precies lekker vindt, als je het een beetje raar vindt om het direct te vragen. Dan ben je al een beetje in the mood. En hij ook! komt vast goed!
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2012, 22:40
Verwijderd
Citaat:
Openlijk over seks praten is ook niet raar, maar als je net na het pijpen vraagt of diegene het wel lekker vond wordt de situatie meestal wel raar. Moet je je voorstellen dat je net orale seks hebt gehad, klaar bent gekomen en je vriend vraagt of je het eigenlijk wel lekker vond.
Ik heb het weleens gevraagd en het is me weleens gevraagd (ja haha na beffen ipv pijpen ) en ik vond het nooit raar. Misschien wat onzeker van degene die het vraagt, maar zeker geen probleem of raar. Want ook na klaarkomen kunnen er verbeterpunten zijn.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2012, 08:22
lovelife
lovelife is offline
Oke bedankt voor jullie reacties, ik heb er zeker wat aan! Als iemand nog wat toe te voegen heeft dan hoor ik dat natuurlijk graag,
__________________
life love & laugh
Met citaat reageren
Oud 09-09-2012, 13:24
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
Openlijk over seks praten is ook niet raar, maar als je net na het pijpen vraagt of diegene het wel lekker vond wordt de situatie meestal wel raar. Moet je je voorstellen dat je net orale seks hebt gehad, klaar bent gekomen en je vriend vraagt of je het eigenlijk wel lekker vond.
Eh, mij wordt vrijwel altijd gevraagd of het wel lekker was, maakt niet uit met wie ik het doe. Vind ik niet raar. Ik dacht zelfs dat alle mannen dat standaard vroegen haha. Klaarkomen betekent helemaal niet dat het lekker was. Ik ben trouwens zelf wel meer van tijdens zeggen dat ik graag X of Y wil.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2012, 21:13
Smokeyking
Smokeyking is offline
Ik vind niks lekkerder dan dat m'n meid het gewoon doorslikt hoor,
gewoon doorgaan tot het eind is voor mij gewoon het lekkerst. Maar dat ben ik? :-)
Met citaat reageren
Oud 07-10-2012, 09:59
Steven1987
Steven1987 is offline
persoonlijk vind ik de manier waarop véél leuker dan het klaarkomen zelf. Bewerkingen met tong, haar blik, geluidjes, de passie die ze erin stopt,.... zalig! Wat ik nog leuker vind is haar, voor het klaarkomen nemen :-), beide opgehitst en vuurwerk gegarandeerd :-).
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit De (cu2) sexvragenlijst
Some
41 25-04-2020 22:14
Seksualiteit hoe masturbeer jij + heb (of wil) je nog tips m.b.t. masturberen
frieslandboy
39 05-10-2011 19:55
Seksualiteit hoe en waar moet je haar beffen?
appiegogogo
56 17-05-2007 16:49
Seksualiteit Hou beffen niet vol
Maffe melvin
63 20-03-2006 12:35
Seksualiteit Pijpen en dan met hem naar bed....
Luvlytallie
13 19-05-2002 20:21


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:27.