Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-02-2003, 12:08
Verwijderd
Je kent het wel, je maakt de verkering uit of de ander maakt het uit. En je krijgt een soort van ruzie en jullie zeggen allebei de meest lelijke dingen om jezelf beter te voelen. Wat is nou het allerlulligste wat je gehoord hebt toen het uitging?

een vorige vriend vertelde mij dat hij nooit verliefd op mij was geweest...
(cliché, dan denk ik ook echt, kan je nou niets beters verzinnen?)

en mijn laatste vriend vertelde dat de passie onbrak, ik was alleen maar mooi, maar ik was tijdens de sex nooit geil en hitsig volgens hem

Laatst gewijzigd op 21-02-2003 om 12:17.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-02-2003, 13:09
SounD
Avatar van SounD
SounD is offline
Het allerlulligste weet ik niet, maar al mijn exen hadden wel hun eigen aparte reacties.

Mijn eerste ex daar hoorde ik niets van.. ik belde naar haar huis in de vakantie en dan kreeg ik te horen dat ze er niet was. doordeweeks was ze aan het werken, in het weekend de hort op met haar beste vriendin.
Geen contact dus..
Hoe zeer ik er ook tegen ben heb ik het via de telefoon uit moeten maken, ja als iemand er gewoon nooit voor je is..

Mijn tweede ex deed heel vaag altijd alsof iets hem dwars zat ofsow.. ik hem steeds voordeel van de twijfel geven maar.. maar wel me sterk afvragend of ie wel verliefd op me was.
Toen ik door had dat ie dus ECHT niet verliefd op me was.. moest ik hem vragen waarom ie dat niet gewoon vertelde.
Antwoord : "Ow.. wist je dat al? Ik wilde je hart langzaam breken, in 1 keer de waarheid vertellen kunnen mensen niet tegen"

Ok.. en ik ben dom??? Ik vond het wel een belediging voor mijn intelligentie..

Ex nummer 3.. vond het maar raar dat ik zoenen nog opwindend vond en wilde kennelijk liever snel door naar iets anders.. volgende dag begon ze met een ander aan te pappen.
Tijdens wat waarschijnlijk haar voorbereidende ik ga het uit maken praatje was heb ik het maar overgenomen om nog enigsinds eer aan mezelf te houden.

ex nummer 4.. rand me aan, loopt me te pushen en elke dag te bellen terwijl ik afstand wil. Komt na 2,5 week langs zodat we kunnen zien wat er nog te redden valt.. gaat weg en belt binnen het uur terug om me via de telefoon te dumpen met de woorden dat HIJ er niet meer tegen kan..

Eigenlijk vind ik het allerlulligste dat die mensen kunnen zeggen : Ik houd van je lekker ding.
Terwijl ze het niet menen. Als je zoiets echt vind dan behandel je "liefde" niet zo slecht.

SounD....begint voorlopig maar ff geen relatie meer...
__________________
SounD of Silence
Met citaat reageren
Oud 21-02-2003, 13:13
Verwijderd
Citaat:
SounD schreef:
*Heel verhaal*

SounD....begint voorlopig maar ff geen relatie meer...
Ja, dat kan ik begrijpen na zo'n verhaal. Je moet niet zo over je heen laten lopen hoor!!
Met citaat reageren
Oud 21-02-2003, 14:14
Verwijderd
Citaat:
SounD schreef:
SounD....begint voorlopig maar ff geen relatie meer...
kom op hé dat vind ik echt jammer... laat die ex-en nou niet alles verpesten... dat vind ik zonde
Met citaat reageren
Oud 21-02-2003, 14:26
Verwijderd
Hm, nooit negatieve dingen over mijn persoon gehoord achteraf. Alleen wat loze scheldpartijen van m'n eerste 'exje' (wat een ranzig woord zeg ). Maar dat was niet inhoudelijk.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2003, 14:34
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:
(wat een ranzig woord zeg ).
het klinkt zo lekker denigrerend
Met citaat reageren
Oud 21-02-2003, 14:35
Verwijderd
Dat kun je wel zeggen...het klinkt als een verbruiksvoorwerp

Oh, da's een exje van me, doet het nu niet meer zo goed...
Met citaat reageren
Oud 21-02-2003, 15:16
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:
Dat kun je wel zeggen...het klinkt als een verbruiksvoorwerp

Oh, da's een exje van me, doet het nu niet meer zo goed...
Lekker fout
Met citaat reageren
Oud 21-02-2003, 15:18
SounD
Avatar van SounD
SounD is offline
Citaat:
bertbart schreef:
kom op hé dat vind ik echt jammer... laat die ex-en nou niet alles verpesten... dat vind ik zonde
Laatste heeft dat toch wel beetje gedaan ergens.. aanranding ben ik vrij goed doorheen gekomen in eerste instantie. Maar ik ben nu langzaam weer aanraking van anderen toe aan het laten.
Knuffels van mijn beste vriendin en van goede vrienden en vriendinnen kan weer gewoon. Maar bij meer dan dat raak ik lichtelijk in paniek..

Ik hoef dus ff geen relatie meer. Het is niet zo dat ik zeg NOOIT meer.
__________________
SounD of Silence
Met citaat reageren
Oud 21-02-2003, 15:44
vrijgezel16d
vrijgezel16d is offline
me eerste ex: ging vreemd, heb ik gewoon niet meer gesproken nadat ik hem gedumpt had.

tweede: daar was ik eerst nog redelijk goed bevriend mee, maar ja toen kregen we ruzie op het werk en heeft ie voor alles uit gemaakt maar de ergeste opmerking was toch wel:
ik hoop dat je doodgaat

en mijn derde: is net uit, en ik negeer hem nu maar wat.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2003, 15:55
fruitvliegje
Avatar van fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Citaat:
SounD schreef:

Mijn eerste ex daar hoorde ik niets van.. ik belde naar haar huis in de vakantie en dan kreeg ik te horen dat ze er niet was.

...

Mijn tweede ex deed heel vaag altijd alsof iets hem dwars zat ofsow..

...

Ex nummer 3.. vond het maar raar dat ik zoenen nog opwindend vond en wilde kennelijk liever snel door naar iets anders.. volgende dag begon ze met een ander aan te pappen.

...

ex nummer 4.. rand me aan, loopt me te pushen en elke dag te bellen terwijl ik afstand wil. Komt na 2,5 week langs zodat we kunnen zien wat er nog te redden valt.. gaat weg en belt binnen het uur terug om me via de telefoon te dumpen met de woorden dat HIJ er niet meer tegen kan..


ze, hem, ze, HIJ

...

Met citaat reageren
Oud 21-02-2003, 16:03
SounD
Avatar van SounD
SounD is offline
Citaat:
fruitvliegje schreef:
ze, hem, ze, HIJ

...

Hoofdpijn?

Ik vind jongentjes EN meisjes leuk. Noem het maar bi ofsow..
__________________
SounD of Silence
Met citaat reageren
Oud 21-02-2003, 16:04
fruitvliegje
Avatar van fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Citaat:
SounD schreef:
Hoofdpijn?

Ik vind jongentjes EN meisjes leuk. Noem het maar bi ofsow..
ow,sorry... was niet negatief bedoeld ofzo!!
Met citaat reageren
Oud 21-02-2003, 16:08
SounD
Avatar van SounD
SounD is offline
Citaat:
fruitvliegje schreef:
ow,sorry... was niet negatief bedoeld ofzo!!
Het is je vergeven

Ik heb de helft van de tijd niet eens meer door hoe inconsequent ik overkom.
__________________
SounD of Silence
Met citaat reageren
Oud 21-02-2003, 16:38
Verwijderd
Ik had 5 maanden wat met 'm, hij ging 1 weekje met school weg, kwam ie terug. Vertelde hij (na flink aandringen) dat hij een ander meisje had ontmoet en zei hij: "Ik ben veel verliefder op haar, dan dat ik ooit op jou ben geweest."
En ze hadden een soort telepathische band ofzo, ze vulden elkaar zo perfect aan (hey ik gebruik ook een keer de rolleyes )
(Maar ik heb gehoord dat het na 2 weken weer uit was..)
Met citaat reageren
Oud 21-02-2003, 16:43
kHebTrekInWatLekkers
Avatar van kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline
Mensen die elkaar bewust lopen te kwetsen na een relatie zijn er nog niet volwassen genoeg voor..... Gewoon kinderachtig....
Met citaat reageren
Oud 21-02-2003, 17:51
OriginalMisfit
Avatar van OriginalMisfit
OriginalMisfit is offline
exen negeren is het beste volgens mij
Dan krijg je wel van die vage dingen als je toch in het zelfde cafe of club zit en elkaar express niet aankijkt ookal sta je NAAST elkaar haha.
Trouwens ik zie soms wel eens een ex ( tsja het was niet meer dan een paar keer daten maar toch) en die herkent me volgens mij niet eens of ze acteert erg goed.
__________________
010101000110100001101001011100110010000001101001011100110010000001001110011011110111010001101000011010010110111001100111
Met citaat reageren
Oud 21-02-2003, 18:22
Verwijderd
Ik heb nu een relatie met de beste vriend van mn ex (okeej, niet zo goede keus, maarja, ik kan er ook nix aan doen dat hij nou juist zo leuk is en t is al een paar maanden uit met mn ex dus...) maar nog voordat mn ex dat wist zat ie telkens tegen mn vriend te zeiken dat ik een hoer was enzo.
en dan tegen mij zeggen dat ie me aardig vind enzo..
that hurts.. ik vertrouwde hem, maar heb geleerd om hem nooit meer te vertrouwen...

vin t ook heel erg lullig voor mn vriend dat ie t gewoon blijft zeggen..
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 21-02-2003, 18:34
Esmée
Avatar van Esmée
Esmée is offline
Exen hebben eigenlijk nooit echt lullige dingen tegen me gezegd.. wel bepaalde daden, maar uitspraken kan ik me zo niet herinneren (gelukkig).
__________________
Terug in NL!
Met citaat reageren
Oud 21-02-2003, 18:48
Bella_De_Koe
Bella_De_Koe is offline
één van men exen heeft me ooit gezegd -nadat ik hem gedumpt had omdat ik hem niet echt graag meer zag- dat ik maar blijk moest zijn, dat ik ooit iets met hem gehad mocht hebben, want dat hij eigelijk toch wel afgang maakte door met mij te verkeren. Dat was dus 'lief' bedoelt, volgens hem, om te laten zien dat hij mij wel graag zag ondanks dat hij zich toch schaamde voor mij
met m'n laatste vriend is het juist uit, en toen ik hem vroeg om een reden uit tel egge die ik niet begreep, heeft hij iets gezegd wat bij mij overkwam, alsof ik gewoon iets was dat hij in z'n vrije tijd -als z'n vrienden geen tijd voor hem hadden- nodig had, opm de tijd te verdrijven.
Maar later heeft hij uitgelegd dat dat zo helemaal niet bedoeld was en nu zijn we nog steeds 'dikke vriendjes' ERgens hoop ik wel dat het ooit nog goed komt, en ik niet alleen ,vele mensen vonden ons een leuk koppel; maar zoniet, ben ik ook wel blij dat wij nog WEL vrienden kunnen zijn.
__________________
I love you all, but you're all F*CKING mad
Met citaat reageren
Oud 21-02-2003, 22:23
Ellesje
Ellesje is offline
M'n enige ex, waar ik 20 maanden bij ben geweest, zei nogal verschillende dingen nadat ik het eindelijk had uitmaak...
Ik was 'n slet, ik had hem gebruikt, hij was nooit echt verliefd op me geweest, hij had het aangehouden omdat hij medelijden had met mij... eh... dat is wat ik me zo'n beetje kan herinneren

maarja, in 'n andere bui was hij nog verliefd op me en wilde hij mij weer terug. dacht et niet...
Met citaat reageren
Oud 22-02-2003, 22:27
lieve
lieve is offline
Raar maar waar, ik kom best nog overeen met allemaal m'n exen!
Maar die laatste, hoewel die enkele jaren ouder was als ik...ontbreekt bij hem toch wel de volwassenheid!
Ik was met een vriendin en haar familie op vakantie geweest! En hij heeft tegen de ouders van mijn vriendin gaan vertellen dat ik het helemaal niet plezant vond op die vakantie dat ik maar deed alsof ik het daar plezant vond! En dat ik VERLANGDE om terug naar huis te gaan!
Toen ik dat hoorde, ben ik meteen naar de ouders van die vriendin gereden en ben ik eens met hen gaan praten! En gelukkig trokken ze hun van die gast niet veel aan! En vroegen ze of ik volgende keer terug mee wou met hen!!

Hij heeft zijn saus gekregen van mij, en heeft zich verontschuldigt bij mij en die vriendin!

Tja, als ik in een colère schiet!!!
__________________
Ik hou van ... alleen van ..., ik kan nie leven in een wereld MET jou!!
Met citaat reageren
Oud 22-02-2003, 23:13
miss_sunshinegirl
miss_sunshinegirl is offline
Hmm.. geen kwetsende dingen. Meer dingen waar ik heel hard om lach.

1) we zoenden met uitgaan. Ik dacht dat ie zat was, toen we eenmaal wat hadden beweerde hij 100x dat dat niet het geval was. Het was uit, ik had inmiddels met iemand anders, en toen zei hij: weet je nog de eerste keer dat we zoenden?? toen was ik wel zat! Oh my god, alsof mij dat nog wat boeide, ik was happily verliefd dus boeie! En dat doet het me nu nog steeds niet, hij is niet goed snik!

2) ´Het ging haar alleen maar om de seks´ Ook zoiets... Achteraf gezien was het iemand die wilde stangen, dus niet waar. Dat kon ook niet want het was zo kort dat er serieus nog niets ´heftigs´ was gebeurd.

Dat laatste was dus niet m´n ex die dat zei maar een stookpersoontje. Dus eigenlijk geldt het niet maar vond het wel grappig om even neer te zetten hier.
__________________
a.k.a. Roze Lila
Met citaat reageren
Oud 23-02-2003, 00:10
Friendly Friend
Avatar van Friendly Friend
Friendly Friend is offline
Nouw, khad erg spijt van deze uitspraak diek naar mijn laatste ex deed: "Keb er spijt van dak ooit van je heb gehoude".

Drong me pas later door dat het bes erg was, we hadde een jaar ofzo en tis nu paar maandjes uit. Damn....

Met citaat reageren
Oud 23-02-2003, 03:18
Tox
Avatar van Tox
Tox is offline
Mijn allereerste vriendin ooit (nie echt een serieuze relatie maar toch) praat nooit meer met me, terwijl we daarvoor goede vrienden waren
en mijn laatste ex doet altijd vet schijnheilig tegen me, khoor van veel mensen dat ze me af ligt te zeiken en dan in de kroeg weer lekker slijmen ja, khoop dat ze dit zou lezen.

Maar er zijn ook lieve exen hoor , ik heb ook een ex en zij is echt een wereldmeid, en kheb echt een cool cadeau voor haar verjaardag, xie haar nie vaak maar ze is nog wel steeds cool en zo vind ik ook dat exen met elkaar om moeten gaan
__________________
In the end we will not remember the words of our enemies, but the silence of our friends
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-02-2003, 20:07
Knutselsmurfie
Avatar van Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Citaat:
Tox schreef:

Maar er zijn ook lieve exen hoor , ik heb ook een ex en zij is echt een wereldmeid, en kheb echt een cool cadeau voor haar verjaardag, xie haar nie vaak maar ze is nog wel steeds cool en zo vind ik ook dat exen met elkaar om moeten gaan
Mag ik me aangesproken voelen?

Ontopic:
Van mijn exen heb ik nog maar met 2 goed contact en die zijn allebei kei lief. Bewijs staat hierboven
__________________
I don't ask for much, but enough room to spread my wings | You can fool some people sometimes, but you can't fool all the people all the time
Met citaat reageren
Oud 23-02-2003, 20:28
Verwijderd
Nou, ik heb eigenlijk nooit gigantische kutopmerkingen naar mn hoofd gehad.. Ja, mn eerste ex heeft me es op een algemeen forum voor van alles en nog wat uitgemaakt.. kheb aardig zitten janken toen ik dat allemaal las, maar ik weet niet precies meer wat hij neer had gezet..

Ook zijn ontzettend pissige opmerking: Ja, ik vind het niet meer leuk met je te praten als je het alleen maar over seks kunt hebben.. na 1 grapje van mij over een orgie (dat was dus niet serieus).. Terwijl ik in detail werd verteld van hoe vaak per nacht en waar hij seks had met zn nieuwe vriendin.. Ga me geen verwijten maken die je zelf begaat

Mn tweede ex is helemaal nooit lullig tegen me geweest..

en bij mn derde ex vond ik de lulligste opmerking toch wel: Het is zo frustrerend dat je zonder mij wél gelukkig bent. Hij draaide met die opmerking zooo ontzettend veel om naar iets wat totaal niet klopte.. en nou ja, was 1 meeltje in dat er gewoon op neer kwam dat ik niet gelukkig mocht zijn en het niet goed met me mocht gaan..

kvond het nogal hypocriet met zn dat ie alles er voor over had dat ik gelukkig was, en vervolgens ben ik dat (en niet gelukkiger als dan met hem) en dan is het weer niet goed.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2003, 21:55
Tox
Avatar van Tox
Tox is offline
Citaat:
Knutselsmurfie schreef:
Mag ik me aangesproken voelen?

Volgens mij wel
__________________
In the end we will not remember the words of our enemies, but the silence of our friends
Met citaat reageren
Oud 24-02-2003, 15:01
U-NiQ
Avatar van U-NiQ
U-NiQ is offline
"Ik maak je af, vuile hoer"...
En dat alleen omdat ik een nieuw vriendje had.. Zucht..
__________________
Dat is de kracht van onafhankelijkheid!
Met citaat reageren
Oud 24-02-2003, 15:40
Verwijderd
hahahah toevalig vanmiddag nog. khad t uitgemaakt vrijdag (khad de zoveelste fout gemaakt) en toen kreeg k nog is een overdosis lullige opmerkingen.. en in principe klinken ze niet eens zo lullig maar ze zijn het vooral omdat hij er nooit echt iets van zei en ineens komt er een lading van onverwerkte irritaties. hij vond het vooral heel irritant dat k zn muziek afkraakte (kom op man hij luistert om 1 uur snachts nog naar death metal van zn eigen band nog wel. hoe je op jezelf kunt geilen.. en telkens dancemuziek keihard. IK BEN MOE SAVONDS EN HEB DAN GEEN ZIN IN TERINGHERRIE, dat hij nou geen werkt heeft en tot 1 uur smiddags in zn nest kan liggen kan k ook nix aan doen.)

en toen was ik ineens een zeikwijf?!! net zo'n zeikwijf als zn ex. gelukkig was het de leukste ex waarmee hij me 10 keer vergeleek. daaaaaam. shes nice. dus ja. eigenlijk geef k r geen ruk om..

EN MN VORIGE EX!! jaaaaja. die vertelde aan heel de plek waar k altijd uitga enw aar iedereen elkaar kent dat k een SLET WAS!!! terwijl de reden vand e voorgaande relatie dat het uitging was dat k niet met m naar bed wou. dat vond hij irritant en daarom ging t mis. ANYWAY!!!!!!!!!! wat nog veel erger was... 1 week voordat k iets met m kreeg lag tie nog te neuken met mn vriendin!!!!!! nou vraag ik je...


dus ja.. tijd voor nieuwe (of geen) uitgaansplek!!!! en jongens die zich zo laag gedragen zijn dus uitgebannen..

pff loosers



wat lul ik weer slap vandaag! sorry voor het verneuken van de topic maar kwou ff mn shit spuien.. en psychologie staat r al vol mee!
Met citaat reageren
Oud 24-02-2003, 15:41
Verwijderd
OW ja 'ik vergeef het je nooit' was het ergste van m laatste ex.... auw


en die van de naamgenoot die me vorige zomer aan het stalken was was: 'ik pak je op je bek en laat je nooit meer los' nadat k zei dat k m nooit meer wou zien of spreken.

oooh wat een psycho's lopen dr rond man! bah
Met citaat reageren
Oud 24-02-2003, 15:44
Verwijderd
Citaat:
Dusjcrib schreef:
Nou, ik heb eigenlijk nooit gigantische kutopmerkingen naar mn hoofd gehad.. Ja, mn eerste ex heeft me es op een algemeen forum voor van alles en nog wat uitgemaakt.. kheb aardig zitten janken toen ik dat allemaal las, maar ik weet niet precies meer wat hij neer had gezet..

Ook zijn ontzettend pissige opmerking: Ja, ik vind het niet meer leuk met je te praten als je het alleen maar over seks kunt hebben.. na 1 grapje van mij over een orgie (dat was dus niet serieus).. Terwijl ik in detail werd verteld van hoe vaak per nacht en waar hij seks had met zn nieuwe vriendin.. Ga me geen verwijten maken die je zelf begaat

Mn tweede ex is helemaal nooit lullig tegen me geweest..

en bij mn derde ex vond ik de lulligste opmerking toch wel: Het is zo frustrerend dat je zonder mij wél gelukkig bent. Hij draaide met die opmerking zooo ontzettend veel om naar iets wat totaal niet klopte.. en nou ja, was 1 meeltje in dat er gewoon op neer kwam dat ik niet gelukkig mocht zijn en het niet goed met me mocht gaan..

kvond het nogal hypocriet met zn dat ie alles er voor over had dat ik gelukkig was, en vervolgens ben ik dat (en niet gelukkiger als dan met hem) en dan is het weer niet goed.
hahahhaa je lijkt op mij op gebied van exen

en vooral dat draaien opmerken bij jongens.. (terwijl je/ik t zelf ook doet al heb je t niet door.. serieus)

en eigenlijk is het verantwoordlijkheid verplaatsen..


anyway klul echt teveel
Met citaat reageren
Oud 24-02-2003, 19:39
Verwijderd
Citaat:
**Moonflower** schreef:
hahahhaa je lijkt op mij op gebied van exen

en vooral dat draaien opmerken bij jongens.. (terwijl je/ik t zelf ook doet al heb je t niet door.. serieus)

en eigenlijk is het verantwoordlijkheid verplaatsen..


anyway klul echt teveel
Hmz, ik weet niet of ik verdraai.. zn beste vriend was het namelijk best wel met me eens in hoe ik het zag enzo, en die kan het wel weten denk ik..

Maar goed, exen zijn ingewikkeld
Met citaat reageren
Oud 24-02-2003, 21:06
AngelofSilence
Avatar van AngelofSilence
AngelofSilence is offline
't Meest kwetsende wat een ex mij ooit gezegd heeft was: "Ja, sorry.. ik was gewoon wanhopig op zoek naar een vriendin. Kdacht dat ik verliefd op je was, maar dat was dus niet zo."
Met citaat reageren
Oud 24-02-2003, 21:07
Drizzt
Drizzt is offline
Citaat:
**Moonflower** schreef:
omdat hij er nooit echt iets van zei en ineens komt er een lading van onverwerkte irritaties.
Hmm, hier heb ik op het moment ook heel erg veel last van. Ik heb nooit kritiek kunnen uiten op mijn ex-vriendin, omdat ze dan of boos werd of ging huilen. In ieder geval viel er nooit te praten als ik iets wilde zeggen.. dus dat leer je dan snel af. Tegelijkertijd bleef zij mij wel afzeiken om de kleinste dingen en eiste steeds meer aanpassing aan haar familie.

Toen ze het 1,5 maand geleden uitmaakte wilde ik gewoon vrienden blijven, maar omdat ik toch een beetje kwaad was, heb ik een mailtje gestuurd waarin ik vertelde wat ik ervan vond dat ik altijd alles in moest houden, terwijl zij alleen maar meer ging zeiken. Toen wilde ze niet meer met me praten... en knapte er iets in mij. Dat vind ik VEEL erger dan al het lullige dat ze had kunnen zeggen... Mede omdat het voor mij moeilijk is alles te verwerken als ik er met haar niet over kan praten.

Nu vernam ik laatst dat ze op een avond met 2 jongens had gezoend, later met nog een jongen en nu weer met 1 of 2. Daar word ik zo nijdig van.. ook dit vind ik erger dan alles wat ze had kunnen zeggen. Volkomen respectloos, het lijkt zo net alsof onze relatie geen reet voorstelde voor haar. Ik heb toen uitspraken gedaan als ik 'Wees er maar trots op dat je een slet bent,' 'Betekende onze relatie voor mij maar net zo weinig als voor jou,' etc.

Achteraf heb ik daar best spijt van, maar zij begrijpt gewoon niet hoe hard ze me emotioneel genaaid heeft... en zelf heeft ze wel ergere dingen gedaan tijdens onze relatie
Met citaat reageren
Oud 24-02-2003, 23:06
Ninnoc
Ninnoc is offline
hmm meestal was ik degene die lullig was, maar goed was voor mij ook niet bepaald als serieuse relatie bedoeld.
met een onwijze smile het uitmaken terwijl iedereen het al wist dat ik m eigenlijk best irritante sukkel vond (ja dat zegt wsat over mij, was beetje foute keus). laatste keer, was wel serieus, ben ik gedumpt, maar nee heel okay, we hebben nog steeds contact, nooit rare dingen naar mijn hoofd gehad.
__________________
because we are born free, to have the world as our playground
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 25-02-2003, 09:44
Utopia-Life
Avatar van Utopia-Life
Utopia-Life is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
Nou, ik heb eigenlijk nooit gigantische kutopmerkingen naar mn hoofd gehad.. Ja, mn eerste ex heeft me es op een algemeen forum voor van alles en nog wat uitgemaakt.. kheb aardig zitten janken toen ik dat allemaal las, maar ik weet niet precies meer wat hij neer had gezet..
Dat is mij dus ook overkomen, alleen deed mijn ex-vriendin het dus..

Dingen die ze nog allemaal tegen me gezegd heeft:
  • Ik was homo (Nee, niet bi, maar HOMO)
  • Ik had nooit van haar gehouden (toch knap dat zij dat zelf weet wat ik voel)
  • Het gebruikelijke "je bent een klootzak" etc.
  • Ik wil je nooit meer zien
  • en zo verder nog wat...
het doet me eigenlijk niks, ik weet van wie het komt.. en van haar hecht ik er geen waarde meer aan.
Dit was trouwens mijn een-na-laatste ex.
De rest heb ik soms nog contact mee, en soms niet. Maar mocht ik ze ooit tegenkomen dan kan ik er altijd nog gewoon hallo en doei zeggen als normale mensen.
__________________
This is your life and it's ending one minute at a time
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 10:10
Verwijderd
'Je hebt nooit van me gehouden'. Dat vind ik echt de meest lachwekkende vermaning die je naar je hoofd gesmeten kunt krijgen.

Alsof ZIJ weet wat mijn definitie van 'houden van' is. Het domme schaap
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 11:50
Jozzy
Avatar van Jozzy
Jozzy is offline
Het meest lullige dat ik hoorde? Dat mijn ex, toen het al uit was hoor maar toch, heeft liggen n**ken met iemand die op mij verliefd is en waar ik het (zonder verliefdheid) ook best goed mee kan/kon vinden. Dat vond ik wel... ehm, ja, vrij lullig zeg maar.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 11:56
Verwijderd
Citaat:
Lyn schreef:
"Ik maak je af, vuile hoer"...
En dat alleen omdat ik een nieuw vriendje had.. Zucht..
owww, alleen daarom? nouja, wat raar! wat een vreemde jongen!
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 12:05
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
"Ik maak je hartstikke dood" (en ik was NIET vreemd gegaan, had geen nieuwe liefde ofzo.. hij las gewoon een STOMME opmerking op het forum die voor AlBundy was bedoelt.. Voor mij was het gewoon een melige opmerking, me ex vatte het ietsje anders op.. en toen hij ging dreigen hoefde ik hem niet eens meer terug..)

Hij zei het toen hij bezopen was, maar toch..
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Oud 26-02-2003, 15:25
*little_princess*
Avatar van *little_princess*
*little_princess* is offline
heb 2 dagen geleden nog gigantische ruzie met hem gehad... De dingen die hij naar me hoofd gegooid heeft zijn:

- "ik was al een paar weken verliefd op een ander...?!"
- "Me opa en oma hebben een dinertje gegeven omdat je eindelijk opgerot was... (ben zelf opgestapt)"
- "Amsterdamse stoephoer" Waarom snap ik nog steeds niet?
- "je moeder is een bitch"

Tja, en nog wat van deze dingen, voelt best wel rot om dot soort dingen naar je hoofd te krijgen gegooid na een relatie van 2 jaar...
Met citaat reageren
Oud 26-02-2003, 15:46
Verwijderd
Citaat:
Drizzt schreef:
Hmm, hier heb ik op het moment ook heel erg veel last van. Ik heb nooit kritiek kunnen uiten op mijn ex-vriendin, omdat ze dan of boos werd of ging huilen. In ieder geval viel er nooit te praten als ik iets wilde zeggen.. dus dat leer je dan snel af. Tegelijkertijd bleef zij mij wel afzeiken om de kleinste dingen en eiste steeds meer aanpassing aan haar familie.

Toen ze het 1,5 maand geleden uitmaakte wilde ik gewoon vrienden blijven, maar omdat ik toch een beetje kwaad was, heb ik een mailtje gestuurd waarin ik vertelde wat ik ervan vond dat ik altijd alles in moest houden, terwijl zij alleen maar meer ging zeiken. Toen wilde ze niet meer met me praten... en knapte er iets in mij. Dat vind ik VEEL erger dan al het lullige dat ze had kunnen zeggen... Mede omdat het voor mij moeilijk is alles te verwerken als ik er met haar niet over kan praten.

Nu vernam ik laatst dat ze op een avond met 2 jongens had gezoend, later met nog een jongen en nu weer met 1 of 2. Daar word ik zo nijdig van.. ook dit vind ik erger dan alles wat ze had kunnen zeggen. Volkomen respectloos, het lijkt zo net alsof onze relatie geen reet voorstelde voor haar. Ik heb toen uitspraken gedaan als ik 'Wees er maar trots op dat je een slet bent,' 'Betekende onze relatie voor mij maar net zo weinig als voor jou,' etc.

Achteraf heb ik daar best spijt van, maar zij begrijpt gewoon niet hoe hard ze me emotioneel genaaid heeft... en zelf heeft ze wel ergere dingen gedaan tijdens onze relatie
ja zo was ik dus ook!!! altijd zeiken om kleine dingetjes, en hij durfde nooit iets te zegen vooral omdat k toch niet echt luisterde.

dus toen k t uit had gemaakt kreeg k een lange email met heel veel gezeik erin. vooral egocentrisch kwam nogal vaak naar boven. (klopt ook wel daar niet van)

bij mn vorige exx ging t precies tzelfde, alleen nam k dus iets met een vriend van me die hierboven dus beschreven staat lol.
dus komt beetje op tzelfde neer. hij vind het ook heel erg respectloos die eerste ex en is nog steeds nijdig..

anyway.. vrouwen kunnen heel gemeen zijn en mannen heel zwak.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2003, 15:58
mitchuhl
Avatar van mitchuhl
mitchuhl is offline
Een van de erge dingen die ik heb mogen horen is dat haar moeder en zus nu een hekel aan mij hebben. Dit terwijl ik erg op hun gesteld was / ben ... gelukkig bleek dit niet waar te zijn.

Ook loog een ex van me ooit eens dat het "al niet zo lekker meer liep en ik de hele relatie toch al niet meer leuk vond" ... om maar een excuus te hebben dat ze met een andere jongen is geweest.
__________________
¤¤¤ - Monique I Love You ! - ¤¤¤ - Dont hurt cowz - ¤¤¤
Met citaat reageren
Oud 28-02-2003, 12:25
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
hmm even denken, dat ik een filosofische slet was, dat ik niet goed in mijn hoofd was en andere varianten duidend op krankzinnigheid

ochja, eens kijken wie er t laatst lacht
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 28-02-2003, 12:45
Verwijderd
Citaat:
Optima schreef:
hmm even denken, dat ik een filosofische slet was, dat ik niet goed in mijn hoofd was en andere varianten duidend op krankzinnigheid

ochja, eens kijken wie er t laatst lacht
Dan hoop ik maar voor jou dat je niet een grove inschattingsfout maakt hier, want zo heel erg zonder grond zijn die beschuldigingen niet
Met citaat reageren
Oud 28-02-2003, 14:39
italianboy
Avatar van italianboy
italianboy is offline
met mijn vorige vriendin is het niet fout gegaan toen het uitging, maar een paar maanden ernaar. Ik bemoeide me nog teveel met haar leven en bla bla bla en toen was de spanning te snijden..
Met citaat reageren
Oud 28-02-2003, 23:55
Jozzy
Avatar van Jozzy
Jozzy is offline
Citaat:
nare man schreef:
Dan hoop ik maar voor jou dat je niet een grove inschattingsfout maakt hier, want zo heel erg zonder grond zijn die beschuldigingen niet
Wtf is dít nou weer voor vage opmerking?? :-\
Met citaat reageren
Oud 01-03-2003, 09:43
Verwijderd
Een ex van mij had echt mijn leven verpest, nadat ik het uit had gemaakt, maar ook toen wij nog wat hadden.. Het is nu 3 jaar uit, maar sinds een maandje hoor ik echt niks meer van hem. Hij heeft mij zoveel pijn gedaan, dat kan ik hem nooit vergeven!! Hij smste, belde, mailde, schreef me brieven en hij heeft me best vaak gestalkt. Hij heeft ook heel veel dingen gelogen wat absoluut niet waar was, helaas geloofden toen de meeste mensen hem ipv mij, gelukkig veranderde dat na een paar maanden, toen hij de leugens niet meer aankon. Echt waar, ik heb nog nooit zo erg iemand gehaat! van mij mag hij doodvallen

Maar sinds een paar maandjes heb ik een nieuwe vriend waar ik heel happy mee ben!
Met citaat reageren
Oud 01-03-2003, 10:59
SounD
Avatar van SounD
SounD is offline
Citaat:
CrazyMoon schreef:
Een ex van mij had echt mijn leven verpest, nadat ik het uit had gemaakt, maar ook toen wij nog wat hadden.. Het is nu 3 jaar uit, maar sinds een maandje hoor ik echt niks meer van hem. Hij heeft mij zoveel pijn gedaan, dat kan ik hem nooit vergeven!! Hij smste, belde, mailde, schreef me brieven en hij heeft me best vaak gestalkt. Hij heeft ook heel veel dingen gelogen wat absoluut niet waar was, helaas geloofden toen de meeste mensen hem ipv mij, gelukkig veranderde dat na een paar maanden, toen hij de leugens niet meer aankon. Echt waar, ik heb nog nooit zo erg iemand gehaat! van mij mag hij doodvallen

Maar sinds een paar maandjes heb ik een nieuwe vriend waar ik heel happy mee ben!
Eerst mogen spinnen doodvallen, nu je ex.. gaat lekker

Hem nooit vergeven is misschien niet de goede manier. Als je iemand haat dan is dat woede die niet afgemaakt is.. Woede kost tijd en energie, dat is hij toch niet waard?

Ik vergeef na een tijdje altijd iedereen die mij wat aangedaan heeft.. niet voor hen, maar voor mezelf. Zodat ik het los kan laten en door kan.

Think about it.
__________________
SounD of Silence
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Ik en mijn ex komen later niet bij Memories. Hoe moet ik hier mee omgaan?
jansepansekever
43 01-04-2006 23:46
Liefde & Relatie Ex van vriendin gelogen over zelfmoord
Sprite
35 24-10-2005 12:04
Liefde & Relatie Manier om contact te zoeken met ex
Whipper
27 12-01-2005 14:18
Liefde & Relatie stuck on your ex.. herkenbaar?
Bianca16*
42 25-07-2004 13:38
Liefde & Relatie Wat doe je als...ex+ex beste vriendin?
MAUT
5 25-11-2003 15:29
Liefde & Relatie ex/vriend/ex/vriend/ex/vriend??????
o.::*BUNNY*::.o
10 09-04-2003 16:26


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:15.