Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-02-2003, 19:10
Verwijderd
Veronica komt terug: jong, snel en sexy, maar fatsoenlijk

door Anna Teresa Bellinzis

'Veronica? Nee, eerlijk gezegd weet ik niet waar ik die zender op mijn tv kan vinden.' De tv-kijkers waren Veronica een tijdje uit het oog verloren, maar daar komt vanaf 15 maart verandering in. Vanaf die datum brengt de omroep naar eigen zeggen namelijk "eindelijk weer eens wat fatsoenlijks op tv''.


Het woord fatsoenlijk, dat duidt op welgemanierd en braaf, moet wel met een flinke knipoog bekeken worden. Veronica staat namelijk nog altijd voor jong, snel en sexy, zo vertelde programmadirecteur Bert van der Veer gisteren tijdens de persconferentie in. "Er staat nog geen decor overeind en nog geen lamp op zijn plaats, maar gelukkig hebben we nog vijftien dagen en zestien nachten om dit gebouw tot een studio om te toveren", verzucht hij. De aankleding komt dus nog, maar de invulling van de 35 wekelijkse uitzenduren staat vast. Een greep uit het nieuwe tv-aanbod dat voor tachtig procent bestaat uit Nederlands product en waarvoor maar liefst zo'n veertien nieuwe presentatoren zijn aangetrokken:

'V-HQ' brengt dagelijks de laatste trends, showbizznieuws en de coolste gadgets. Menno Buch presenteert samen met Anouska Wink de talkshow 'Nightclub' waarin entertainment en informatie centraal staan. 's Avonds is het tijd voor 'Webcamgirls' waarin de kijker kan zien hoe wulpse meiden internetbezoekers verleiden via de webcam. Mental Theo komt met 'Vrouwen zijn beesten' waarin een man bloot wordt gesteld aan een tribune vol vrouwen en in het buitenlandse '7 Lives Xposed' zien we hoe zeven op seks beluste mensen in een huis wonen.

Misdaadverslaggever Bas van Hout verslaat vanuit 'Crimecafe' elke week het misdaadnieuws en natuurlijk zien we ook oude bekende terug als '2 Meter Sessies' en 'Countdown: The Files'. En net als bij de andere omroepen gebruikt ook Veronica geen omroepsters. De omroep introduceert de netmasters Lesley en Marisa die interactief en multifunctioneel te werk gaan.

Veronica heeft vertrouwen in de toekomst en verwacht ondanks de tegenvallende advertentiemarkt toch een gedegen marktaandeel te veroveren binnen een jaar. De omroep is in ieder geval van mening dat het tv-landschap te vol is en wil graag weer eens geschiedenis schrijven.

Van der Veer: "Ik geloof in creativiteit en dus ook in een nieuwe tv-zender. Veronica was ooit speciaal en zal dat ook weer worden.''
---------------------------------------------------------------------------------

Zou deze programmering het beter doen dan wat ze nu uitzenden bij Veronica?
Ik vind die nieuwe programma's niet bepaald interessant klinken, ik ben benieuwd of het wat gaat worden..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-02-2003, 20:03
Xanandu
Avatar van Xanandu
Xanandu is offline
Het zijn imo ook niet echt bepaald nieuwe programma's te noemen. Meer een beetje van hetzelfde, wat gecloonde programma's. Ach, misschien als ik me echt verveel.

cu, en weltrusten voor straks
__________________
voor ik vergeet... jou vergeet
Met citaat reageren
Oud 28-02-2003, 21:16
scala
scala is offline
ik vind het vooral een beetje goedkoop ordinair televisie vullen volgens mij wordt het gewoon weer een flop...
Met citaat reageren
Oud 01-03-2003, 00:20
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
Webcammeiden lijkt me wel wat
Met citaat reageren
Oud 02-03-2003, 18:59
CraigDavid
Avatar van CraigDavid
CraigDavid is offline
Citaat:
QT Earl schreef:
Webcammeiden lijkt me wel wat
De omroep introduceert de netmasters Lesley en Marisa die interactief en multifunctioneel te werk gaan.

__________________
Stars shine bright, but the light rarely stays on
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio De mol mag naam "Tien" niet gebruiken
0oFZo0
98 28-06-2005 15:29
Films, TV & Radio Slechtlopende programma's Veronica
Retinite
23 27-04-2005 10:24
Algemene schoolzaken Radio/ Muziek Enquete
Gesologica
40 07-02-2004 14:53
Vrije tijd Verstappen bij........???
DopeBean
66 23-12-2003 13:54
Films, TV & Radio V8 wordt Veronica8
Revolution
16 12-07-2003 21:18


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:06.