Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-10-2004, 19:44
Maija
Avatar van Maija
Maija is offline
hoe schreer jij je schaamhaar?
klinkt mischien een beetje stom, maar ik heb bijna een vriend,
en ik wil gewoon alles mooi hebben, (als het een beetje duidenlijk is)

hou jij alleen een beetje de zijkanten bij, zodat het niet uit je onderbroek komt, of haal je je hele schaamlippen vrij, en alleen op de schaamheuvel (of hoe je die ook maar noemt) een figuurtje??

en hoe krijg je dat mooi voormekaar ?

alvast bedankt..
__________________
Oud 15-10-2004, 19:49
Verwijderd
Ik hou het bij, zodat het niet te lang en pluizig wordt en zodat het niet aan alle kanten uitsteekt. Verder heb ik sowieso alleen haar op m'n 'schaamheuvel'... dus mja, ik hoef verder nergens bij.

Ik heb ook een tijdje een streepje gehad, maar na verloop van tijd ging m'n huid alleen maar meer irriteren na het scheren, dus nu doe ik het zo minimaal mogelijk. Gewoon een net driehoekje
Oud 15-10-2004, 19:51
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Meestal een streepje. Of kaal als ik lui ben. Als het maar netjes is, dan is het al gauw goed.
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 16-10-2004, 14:19
Dr.Martenmeisje
Avatar van Dr.Martenmeisje
Dr.Martenmeisje is offline
http://forum.scholieren.com/showthre...threadid=24296

kijk daar maar even.
Oud 16-10-2004, 16:01
Maroon
Maroon is offline
ja, die was dus gesloten omdat het topic te oud was ofzo :-\. Hier maar verder anders? Ik vind het wel interessant om te weten van anderen eigenlijk
Oud 16-10-2004, 17:00
evanescence
Avatar van evanescence
evanescence is offline
Ik scheer mijn schaamhaar ook wel, maar ik hou het niet altijd volledig glad ofzo...dat vind ik te veel werk...voordat ik een vriend had deed ik het heel af en toe voor de hygiene...je moet het scheren zoals je het zelf wilt...ik zou sowieso de randjes scheren en een beetje verder beneden...zodat wanneer hij iets leuks doet beneden geen haren in zn mond krijg enzo das vervelend voor hem, maar ik denk vooral ook voor jezelf...maar maak je nie te veel druk daarover....haartjes zijn ook leuk..als het maar niet een grote bos is...
__________________
Broken......
Oud 16-10-2004, 17:24
Flip!
Avatar van Flip!
Flip! is offline
ik scheer eerst mn bikinilijn, en dan scheer ik mn streepje bij.

ik zou niet meteen tegen de haargroeirichting in gaan, dan heb je zo heel je venusheuvel e.d onder het bloed zitten. eerst met de hargroeirichting mee scheren, daarna zachtjes er tegen in gaan.

en hele figuren scheren...eh..dat doe je nit zo 1,2,3 lijkt me
__________________
take a walk on the wild side ت
Oud 16-10-2004, 22:35
Verwijderd
Euuuh, wel met scheerschuim alleen onder de douche gaat niet zo handig. Meestal met een oud scheermesje

En eerst ga ik van links naar rechts, dan van rechts naar links, iig, niet tegen de haargroei in [bij mij als jongen dan ]
Oud 17-10-2004, 07:16
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Ridder schreef op 16-10-2004 @ 23:35 :
Meestal met een oud scheermesje
Gast...... Je bent niet lekker.
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 17-10-2004, 09:36
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Ridder schreef op 16-10-2004 @ 23:35 :
Meestal met een oud scheermesje
Auw!
Oud 17-10-2004, 10:46
Caligula
Avatar van Caligula
Caligula is offline
ik pak gewoon de tondeuse en ik leef me uit

haargroeirichting? who cares
Oud 17-10-2004, 11:26
Verwijderd
Citaat:
Caligula schreef op 17-10-2004 @ 11:46 :
ik pak gewoon de tondeuse en ik leef me uit

haargroeirichting? who cares
Oud 22-10-2004, 13:39
liefiej
liefiej is offline
Gewo0n alles weg... wel zo fris als di je beft
Oud 22-10-2004, 14:28
Verwijderd
Citaat:
liefiej schreef op 22-10-2004 @ 14:39 :
Gewo0n alles weg... wel zo fris als di je beft
Ik was me, ik ben altijd fris ook al heb ik schaamhaar.
Oud 22-10-2004, 14:31
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 22-10-2004 @ 15:28 :
Ik was me, ik ben altijd fris ook al heb ik schaamhaar.
Het kind is zestien.
Oud 22-10-2004, 15:13
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 22-10-2004 @ 15:31 :
Het kind is zestien.
Dan moet ze er toch eens achter komen
Oud 22-10-2004, 17:45
Tsu
Avatar van Tsu
Tsu is offline
Citaat:
BizZz schreef op 15-10-2004 @ 20:44 :
hoe schreer jij je schaamhaar?
klinkt mischien een beetje stom, maar ik heb bijna een vriend,
en ik wil gewoon alles mooi hebben, (als het een beetje duidenlijk is)

hou jij alleen een beetje de zijkanten bij, zodat het niet uit je onderbroek komt, of haal je je hele schaamlippen vrij, en alleen op de schaamheuvel (of hoe je die ook maar noemt) een figuurtje??

en hoe krijg je dat mooi voormekaar ?

alvast bedankt..
Ik hou het altijd bij, ook al heb ik geen vriend. Veel hygienischer als je het mij vraagt. Ik scheer eigenlijk zoveel mogelijk weg, en vooraan meestal een dun streepje.
Ik doe het onder de douche altijd, dan is mijn huid meestal wat soepeler, en dan moet je gewoon alles recht trekken, zodat je voorzichtig met een scheermesje er langs kunt gaan Kost wel eventjes was tijd, maar ja dan heb je wel resultaat zeg maar
__________________
Ei-hoofd | Snotjong | Fucking Poser | If only I could be as cool as you| If we compete we don't complete| Bladluis 4 life
Oud 22-10-2004, 22:04
liefiej
liefiej is offline
Citaat:
nare man schreef op 22-10-2004 @ 15:31 :
Het kind is zestien.
Duss... ik vind het gewoon vies voor hem als die al dat haar in ze mond heeft... ik weet ook wel dat je niet vies bent als je wel je schaamhaar laat staan.. maar IK vind het vies,,,
Oud 23-10-2004, 13:16
Elmoo
Avatar van Elmoo
Elmoo is offline
Ik maak meestal een streepje
Gewoon met een lady shave (niet elektrisch) en meestal smeer ik er daarna nog wat bodylotion op, om irritatie en rode bultjes te voorkomen.
__________________
Huiswerk?? Ik neem de afwas toch ook niet mee naar school?!
Oud 23-10-2004, 17:30
Verwijderd
Ik haal de zijkantjes en een beetje bovenkant weg zodat het ook niet uit mijn kleinste ondergoed komt. Buitenste schaamlippen doe ik soms met ontharingscreme, nooit met mesjes, dat irriteert te veel. Moet wel heel voorzichtig, de creme mag alleen zitten op plaatsen waar haar groeit en absoluut niet daarnaast... dus ik doe dat niet zo vaak.

Overigens kan ik me enigszins voorstellen dat je je 'vies voelt' met schaamhaar, maar dat ben je dan niet en onhygienisch is het al helemaal niet.
Oud 23-10-2004, 18:28
barbara.inc
Avatar van barbara.inc
barbara.inc is offline
kaal.
__________________
*Work like you don't need the money, love like you've never been hurt, dance like nobody's watching and fuck like you're beiing filmed* A.K.A Barbelle
Oud 23-10-2004, 18:36
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik scheer mijn buitenste schaamlippen met een scheermesje, zonder scheerschuim, daarna douche ik om alle losse haartjes weg te spoelen en dan smeer ik het dik in met zinkzalf om jeuk en bultjes te voorkomen maar vaak krijg ik toch wel jeuk. Ik doe dit ook niet te vaak. De voorkant scheer ik niet omdat het niet buiten mn ondergoed ofzo uitkomt, dat knip ik wel zo kort mogelijk zodat het wel netjes is.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 23-10-2004, 19:08
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
Tsu schreef op 22-10-2004 @ 18:45 :
Ik hou het altijd bij. Veel hygienischer als je het mij vraagt. Ik scheer eigenlijk zoveel mogelijk weg, en vooraan meestal een dun streepje.
Ik doe het onder de douche altijd, dan is mijn huid meestal wat soepeler, en dan moet je gewoon alles recht trekken, zodat je voorzichtig met een scheermesje er langs kunt gaan Kost wel eventjes was tijd, maar ja dan heb je wel resultaat zeg maar
Oud 23-10-2004, 23:39
Verwijderd
Alleen een streepje,
Dus drnaast, dronder, buitenste schaamlippen en daartussen haal ik het haar ook weg. Bikini lijn doe ikaf en toe met ontharingscreme, rest gewoon met een scheermesje..
Oud 31-12-2005, 16:15
anoniem888
Avatar van anoniem888
anoniem888 is offline
schaamhaar kan je toch ook gewoon met normaal scheerschuim (dat je voor je benen ook gebruikt) gebruike? of is dat slecht voor de vagina?

en is het moeilijk om een hartje ofzo op de venusheuvel te scheren.. 8)
Oud 31-12-2005, 16:21
netram
Avatar van netram
netram is offline
hoezo is het nou hygienischer als je het bijwerkt/weg scheert? haar is toch gewoon haar? op je hoofd zit precies hetzelfde :\

of is dit een typische domme-jongens-vraag?
__________________
3l$ i$z Mii Du$|-|y // "Lekker oeverloos graaien in een natte doos" © Hecatomb // Igor is mijn kebatsje
Oud 31-12-2005, 16:23
anoniem888
Avatar van anoniem888
anoniem888 is offline
Citaat:
netram schreef op 31-12-2005 @ 17:21 :
hoezo is het nou hygienischer als je het bijwerkt/weg scheert? haar is toch gewoon haar? op je hoofd zit precies hetzelfde :\

of is dit een typische domme-jongens-vraag?
omdat als een jongen je beft.. is het voor de jongen niet zo lkkr als hij allemaal van die haartjes in zn mond krijgt..
Oud 31-12-2005, 16:25
Verwijderd
wat een kutup


haha kut -_-
Oud 31-12-2005, 16:28
Verwijderd
Citaat:
Maija schreef op 15-10-2004 @ 20:44 :
en alleen op de schaamheuvel (of hoe je die ook maar noemt)
Venusheuvel
Oud 31-12-2005, 17:26
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
netram schreef op 31-12-2005 @ 17:21 :
hoezo is het nou hygienischer als je het bijwerkt/weg scheert? haar is toch gewoon haar? op je hoofd zit precies hetzelfde :\

of is dit een typische domme-jongens-vraag?
Hoofdhaar is toch anders dan schaamhaar?
Oud 01-01-2006, 10:22
Verwijderd
Citaat:
anoniem888 schreef op 31-12-2005 @ 17:23 :
omdat als een jongen je beft.. is het voor de jongen niet zo lkkr als hij allemaal van die haartjes in zn mond krijgt..
dat heeft niets met hygiene te maken, en als je een streepje of driehoekje hebt en de jongen krijgt haar in z'n mond bij het beffen dan zit-ie minstgens 3 cm te hoog.

kaal is alleen hygienischer dan harig, als je je niet wast. Als je je wel wast maakt het niets uit.

En dat was best een nutteloze up idd (niet van jou, maar van degene op wie je reageerde)
Oud 01-01-2006, 12:25
Verwijderd
Ik epileer de zijkanten (zodat ik over 10 jaar daar geen bossen heb zitten) en de rest scheer ik. Alles eraf dus.

Ik epileer met een tangetje, want ik wil het zelf in de hand hebben en scheren gewoon met een scheermesje. Ik gebruik altijd babyolie, dan is je huid lekker zacht.

De kans op ingegroeide haartjes bestaat altijd jammer genoeg
Oud 01-01-2006, 21:56
Orpa
Orpa is offline
Bikinilijn altijd helemaal glad, gewoon met een scheermesje...
Rest heel erg kort geknipt (5sec werk onder de douche)...
En als k me eens heel erg verveel&erger dan word het een heel dun streepje, en m'n buitenste schaamlippen kaal... Maar t gaat zo jeuken daarna, dus dat gebeurd niet vaak...
__________________
I Love Ducks!!!!!! A girl is ALWAYS allowed to change her mind!
Oud 01-01-2006, 22:03
Verwijderd
Citaat:
koekjes schreef op 31-12-2005 @ 17:25 :
wat een kutup


haha kut -_-
Oud 02-01-2006, 09:28
Flowerless
Flowerless is offline
Haal er meestal alles af met gewoon scheerschuim en scheermesje, dat vind ik het handigst. Daarna nog wat lotion erop zodat het niet pijn gaat doen of jeuken... Ik hou het niet altijd glad, gaat ook niet hele korte haartjes scheren. Dus tjah als het ietsje langer is scheer ik het weer....
Oud 02-01-2006, 12:04
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Ik ben te lui voor streepjes/ driehoekjes e.d., ofwel; ik haal alles weg. Ik gebruik ontharingscreme van Veet voor de gevoelige huid. Scheermesjes kan ik niet mee overweg
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 02-01-2006, 12:22
Verwijderd
ik epileer eens in de zoveel tijd zoveel mogelijk van de bikinilijn. De rest scheer ik in een streepje, het streepje hou ik kort en ik scheer me schaamlippen.
Oud 02-01-2006, 16:25
Verwijderd
Mooi met een scheermesje, een klein driehoekje. Ik hou niet van bossen, dat gaat me irriteren. Maar ik ben lui, dus het schiet er af en toe nog wel eens bij in.
Oud 04-01-2006, 22:48
Anaïs
Avatar van Anaïs
Anaïs is offline
Bij scheren heb ik altijd last van rode bultjes en/of jeuk, zelfs als ik er overvloedig babyolie, crème of andere smeersel opdoe...

Als jullie epileren, hoe dan? Doet dat niet vreselijk pijn?
Oud 06-01-2006, 01:06
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
epileren DAAR?!
Misschien als ik ooit nog mezelf wil pijnigen...

Verder gwn netjes... het liefst niet met een mesje, daarvan gaat mn huid zo irriteren.
Ik haat al het haar wat niet op mn hoofd zit
Oud 07-01-2006, 13:37
Fainne
Avatar van Fainne
Fainne is offline
ja seg is superkort knippen niet netjes genoeg? de keren dat ik het eens schoor dan ging ik dood van de jeuk niet te doen! en euh het is daar maar eng gevaarlijk om er met snij of knip voorwerpen in de buurt te zijn
Oud 07-01-2006, 17:58
esprit-chick
Avatar van esprit-chick
esprit-chick is offline
Citaat:
Anaïs schreef op 04-01-2006 @ 23:48 :
Bij scheren heb ik altijd last van rode bultjes en/of jeuk, zelfs als ik er overvloedig babyolie, crème of andere smeersel opdoe...

Als jullie epileren, hoe dan? Doet dat niet vreselijk pijn?
scheren is idd echt kut ()
epileren, en dan venusheuvel, niet de schaamlippen is echt goed te doen wat pijn betreft, met een pincet gewoon dan he.
t is alleen heel erg veel werk als je alles glad wil hebben, maar alleen de zijkanten is prima te doen, zodat t niet uit je ondergod steekt
Oud 07-01-2006, 20:16
Meadow
Avatar van Meadow
Meadow is offline
Ik kweek een streepje, voor mijn vriend . Zelf vind ik het allanbg best als het niet buiten mijn onderbroek uitkomt, maarja, hij vijdn het mooi, en zoveel moeite is het niet .
__________________
All credibility, all good conscience, all evidence of truth come only from the senses. - Friedrich Nietzsche
Oud 08-01-2006, 11:01
Mariekje*
Mariekje* is offline
Lekkere up toch weer!

Ik scheer meestal een streepje, en soms kaal als ik in een luie bui ben. Schaamlippen scheer ik ook mee, en ze zijkanten epileer ik zoveel mogelijk, hoef ik iets minder vaak te scheren ook.
__________________
<3 Everyday I love you more....
Oud 08-01-2006, 23:14
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
weet je, ik durf mn schaamlippen niet te scheren
straks schiet ik uit en haal ik mn clitoris open (of eraf)
ik verwijder het wel op een andere manier
Oud 09-01-2006, 09:54
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
De bikinilijn knip ik altijd gewoon superkort, omdat ik anders gegarandeerd ingegroeide haartjes krijg. De rest, op een streepje na, scheer ik gewoon, maar wel met de groeirichting mee.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 09-01-2006, 11:46
Verwijderd
baardtrimmer
Oud 09-01-2006, 19:18
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
***ailá*** schreef op 09-01-2006 @ 00:14 :
weet je, ik durf mn schaamlippen niet te scheren
straks schiet ik uit en haal ik mn clitoris open (of eraf)
ik verwijder het wel op een andere manier
Elektrisch, ideaal .
__________________
<3 Everyday I love you more....
Oud 09-01-2006, 21:56
Orpa
Orpa is offline
Citaat:
***ailá*** schreef op 09-01-2006 @ 00:14 :
weet je, ik durf mn schaamlippen niet te scheren
straks schiet ik uit en haal ik mn clitoris open (of eraf)
ik verwijder het wel op een andere manier
Gewoon rustig gaan zitten ergends (het liefst voor een spiegel), met je rug ergends tegenaan geleund, op een moment dat je niet gestoord kunt worden. Gewoon n beetje strak trekken en rustig zonder teveel te drukken mesje erlangs halen... Dan kan je je haast niet snijden...
__________________
I Love Ducks!!!!!! A girl is ALWAYS allowed to change her mind!
Oud 10-01-2006, 10:03
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
Orpa schreef op 09-01-2006 @ 22:56 :
Gewoon rustig gaan zitten ergends (het liefst voor een spiegel), met je rug ergends tegenaan geleund, op een moment dat je niet gestoord kunt worden. Gewoon n beetje strak trekken en rustig zonder teveel te drukken mesje erlangs halen... Dan kan je je haast niet snijden...
Daarnaast lijkt het me byzonder knap als jij het voor elkaar krijgt je clitoris open of eraf te scheren. Daar zitten nog altijd je binnenste schaamlippen voor en tegen de tijd dat je daar doorheen bent denk ik niet dat jij nog vrolijk verder scheert
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid schaamhaar scheren
SD.creatief
3 22-04-2016 16:23
Lichaam & Gezondheid Schaamhaar scheren
Godra
19 02-11-2015 18:19
Lichaam & Gezondheid schaamhaar scheren
loveyou123
16 19-02-2013 13:25
Lifestyle Schaamhaar Scheren & cultuur
supergirl#1
1 25-09-2009 09:06
Lichaam & Gezondheid jonges schaamhaar scheren?
Verwijderd
22 02-08-2009 11:28
Seksualiteit schaamhaar scheren bij meisjes -voor jongens
Janey
76 14-10-2004 19:47


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:42.