Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-04-2007, 10:41
gezweetwel
Avatar van gezweetwel
gezweetwel is offline
Er zit weer een extra-prijswinnaar van DMDM bij DoP!

Proficiat, Zepp!
__________________
http://vreemdewereld.wordpress.com/
Advertentie
Oud 22-04-2007, 17:19
CSN
Avatar van CSN
CSN is offline
jaaaaaaa nellekie du warst ja phanTAStisch!
nogmaals gefeliciteerd
__________________
I'M NOT YOUR MOTHER'S FAVORITE DOG
Oud 22-04-2007, 18:24
Yes, Anastasia
Yes, Anastasia is offline
Citaat:
IrmZjeuh schreef op 17-03-2007 @ 18:17 :
Zijn er ook dichtwedstrijden voor mensen ouder dan 18?
Wilde insturen voor DoeMaarDichtMaar, maar ik ben twee weken geleden 19 geworden...
Je kan tot je twintigste meedoen aan v e r s. Dit jaar niet meer, maar volgend jaar en het jaar daarop wel.

Woah, Nelleke, wat goed zeg! Ik en mijn vrienden probéérden niet eens jouw gedicht voor te dragen, omdat niemand het beter zou kunnen dan jij. Ik kreeg de rillingen van "dat gódvergeten houten kerstdorp".


Wie waren er gisteren/vandaag allemaal?
__________________
de femme fatale werd hem fataal
Oud 22-04-2007, 19:08
Verwijderd
Ik was er ook!
Nelleke je was inderdaad heel goed en je gedicht vind ik ook mooi
Oud 22-04-2007, 19:20
Yes, Anastasia
Yes, Anastasia is offline
Wie was jij dan? Sta jij ook in de bundel, of was je met iemand mee?
__________________
de femme fatale werd hem fataal
Oud 22-04-2007, 20:35
Verwijderd
Ik sta in de bundel. (Liefste Maria, Roelke dus.)
Oud 22-04-2007, 20:40
Yes, Anastasia
Yes, Anastasia is offline
Echt waar? Wow, die vond ik echt mooi - ik heb hem nog in de trein hardop voorgelezen. Ik heb er uiteindelijk wel meer voorgelezen, maar die van jou was de eerste.
__________________
de femme fatale werd hem fataal
Oud 22-04-2007, 20:41
Verwijderd
Aan de hele coupé?
Stond jij er ook in dan en wie was je dan?
Oud 22-04-2007, 20:41
Yes, Anastasia
Yes, Anastasia is offline
Aan de hele coupé en mijn telefoon!
__________________
de femme fatale werd hem fataal
Oud 23-04-2007, 20:28
Reem
Avatar van Reem
Reem is offline
Jaa nogmaals gefeliciteerd Nelleke! Je hebt echt mooi voorgedragen.
__________________
et je ne compte pas mes jours.
Oud 24-04-2007, 11:45
Anoniem
Ahh bedankt allemaal! Ik heb het een erg leuke avond gevonden, alles verliep goed en ik ben erg blij/verrast dat ik heb gewonnen.

Wacht, Roelke jij was er ook maar ik had niet eens door dat jij jij was het kwartje valt nu pas en ik was sowieso een beetje chaotisch na afloop geloof ik. En leuk om jou ook te ontmoeten Remy. Woonde jij nou in Well? Als dat de Well is in de gemeente Maasdriel dan woon jij best dicht bij..?

Oh en wie was jij dan, Yes Anastasia?

Sowieso is DoP zelfs achter de schermen bij Doe Maar Dicht Maar bekend: de op- en afruimjongens hadden het o.a. over gezweetwel en over het forum
Oud 24-04-2007, 11:47
gezweetwel
Avatar van gezweetwel
gezweetwel is offline
Citaat:
Zepp schreef op 24-04-2007 @ 12:45 :

Sowieso is DoP zelfs achter de schermen bij Doe Maar Dicht Maar bekend: de op- en afruimjongens hadden het o.a. over gezweetwel en over het forum
Ze vonden me lief
__________________
http://vreemdewereld.wordpress.com/
Oud 24-04-2007, 19:41
AskMeAnything
Avatar van AskMeAnything
AskMeAnything is offline
Ik was er ook en ik sta ook in de bundel. Zepp, ik vind je gedicht echt supermooi en je voordragen vond ik goed .
En Ekleor, ik heb net jouw gedicht ook opgezocht; heel mooi.
__________________
It's the agony of you chewing gum.
Oud 24-04-2007, 20:03
Reem
Avatar van Reem
Reem is offline
Citaat:
Zepp schreef op 24-04-2007 @ 12:45 :
Ahh bedankt allemaal! Ik heb het een erg leuke avond gevonden, alles verliep goed en ik ben erg blij/verrast dat ik heb gewonnen.

Wacht, Roelke jij was er ook maar ik had niet eens door dat jij jij was het kwartje valt nu pas en ik was sowieso een beetje chaotisch na afloop geloof ik. En leuk om jou ook te ontmoeten Remy. Woonde jij nou in Well? Als dat de Well is in de gemeente Maasdriel dan woon jij best dicht bij..?

Oh en wie was jij dan, Yes Anastasia?

Sowieso is DoP zelfs achter de schermen bij Doe Maar Dicht Maar bekend: de op- en afruimjongens hadden het o.a. over gezweetwel en over het forum
Nee, gemeente Bergen (Noord-Limburg), maar om eerlijk te zijn woon ik sinds augustus op kamers in Nijmegen dus dat is helemaal dicht bij jou.

Verder heeft DoP zich gewoon wederom bewezen... ik vond het geweldig om tijdens de jurering steeds gedichten / dichters tegen te komen die ik al kende, haha.
Trouwens, een van die op- en afruimjongens kwam na afloop naar me toe en zei:
"Hey, jij was vorig jaar toch winnaar?" hij scheen zelfs nog flarden van m'n gedicht te weten... (maar dat geloof ik niet zo)

En Roelke, heb ik jou gezien eigenlijk?
__________________
et je ne compte pas mes jours.

Laatst gewijzigd op 24-04-2007 om 20:07.
Oud 24-04-2007, 20:57
Verwijderd
Ik heb geen flauw idee wie ik wel en niet heb gezien eigenlijk. Misschien moet ik de volgende keer een bordje met 'Roelke' erop omhangen. Ik heb eh Nelleke gezien toen ze voordroeg natuurlijk en verder heb ik even met Vicky gepraat, niet van het forum en daar heb ik Lieke drie seconde gezien. Maar zij moest toen net weg.

Wat was het trouwens respectloos dat alle mensen eerder de zaal verlieten, vooral dat dat ene meisje (eh ja die ene van de tien besten) weg liep, dwars over het podium heen.

Ik keek trouwens de hele tijd naar die doventolken. Dat vond ik echt gaaf en knap.
Oud 25-04-2007, 13:29
AskMeAnything
Avatar van AskMeAnything
AskMeAnything is offline
Citaat:
Ekleor schreef op 24-04-2007 @ 21:57 :
Ik heb geen flauw idee wie ik wel en niet heb gezien eigenlijk. Misschien moet ik de volgende keer een bordje met 'Roelke' erop omhangen. Ik heb eh Nelleke gezien toen ze voordroeg natuurlijk en verder heb ik even met Vicky gepraat, niet van het forum en daar heb ik Lieke drie seconde gezien. Maar zij moest toen net weg.

Wat was het trouwens respectloos dat alle mensen eerder de zaal verlieten, vooral dat dat ene meisje (eh ja die ene van de tien besten) weg liep, dwars over het podium heen.

Ik keek trouwens de hele tijd naar die doventolken. Dat vond ik echt gaaf en knap.
Ik vond dat ook asociaal . Dat winnende meisje vooral, ze rende die man bijna omver. Ik ben gewoon blijven zitten ^^
__________________
It's the agony of you chewing gum.
Oud 25-04-2007, 20:29
CSN
Avatar van CSN
CSN is offline
Vers was vandaag en leuk
& psssst Fayelinde check je PM
__________________
I'M NOT YOUR MOTHER'S FAVORITE DOG
Oud 26-04-2007, 13:31
Yes, Anastasia
Yes, Anastasia is offline
Citaat:
Wat was het trouwens respectloos dat alle mensen eerder de zaal verlieten, vooral dat dat ene meisje (eh ja die ene van de tien besten) weg liep, dwars over het podium heen.
Ja! Dat vond ik ook zó respectloos. Je mag het best nutteloos en saai vinden, maar dan loop je toch niet gewoon weg?

Wie bleven er allemaal in het hotel?

Die jongens met de berenhoeden en lamamutsen op aan het begin waren leuk! Ik heb na het festival nog met een vriendin met ze staan napraten... Ze hebben nog een gedicht voor me geschreven.

Ik weet ook niet wie ik wel of niet heb gezien - sommige mensen kende ik al, sommige mensen stelden zich aan me voor, maar met heel veel mensen heb ik niet eens namen uitgewisseld.
__________________
de femme fatale werd hem fataal
Oud 26-04-2007, 13:43
Yes, Anastasia
Yes, Anastasia is offline
Ruth vond ik trouwens ook héél erg goed, op die poëzielunch. Anna natuurlijk ook, maar Ruth had ik nog nooit eerder zien voordragen, en het was gewoon ontzettend inspirerend.
__________________
de femme fatale werd hem fataal
Oud 26-04-2007, 15:03
bij
Avatar van bij
bij is offline
Gefeliciteerd iedereen die in de bundel staat! En natuurlijk Zepp enorm gefeliciteerd !

Ben niet geweest naar dmdm dit jaar , maar ik kreeg gisteren wel de bundel thuisgestuurd en mijn paginannummer in het register klopt niet
__________________
z.o.z.
Oud 26-04-2007, 15:17
Elfe
Avatar van Elfe
Elfe is offline
Citaat:
CSN schreef op 25-04-2007 @ 21:29 :
Vers was vandaag en leuk
& psssst Fayelinde check je PM

Ja, ik vond het ook leuk en ik vond ook dat je Fayelindes gedicht mooi voordroeg
__________________
hanging out the window with a bottle full of rain
Oud 26-04-2007, 15:35
Halogeen
Avatar van Halogeen
Halogeen is offline
Hoe stond het met de mannelijke dichters bij dmdm? zijn die verdwenen?
__________________
I know a ghost can walk through a wall, yet, I'm just a man, still learning how to fall
Oud 26-04-2007, 15:39
Yes, Anastasia
Yes, Anastasia is offline
Ik kwam er redelijk wat tegen in het hotel...

Edit: waren natuurlijk ook de vrienden e.d.
__________________
de femme fatale werd hem fataal

Laatst gewijzigd op 26-04-2007 om 15:50.
Oud 26-04-2007, 15:44
gezweetwel
Avatar van gezweetwel
gezweetwel is offline
Citaat:
Halogeen schreef op 26-04-2007 @ 16:35 :
Hoe stond het met de mannelijke dichters bij dmdm? zijn die verdwenen?
was yi fong au er niet?
__________________
http://vreemdewereld.wordpress.com/
Oud 26-04-2007, 15:49
Yes, Anastasia
Yes, Anastasia is offline
Ik heb Dara Niknejad en Pieter Lobbezoo nog gesproken, en vijf of zes anderen. Het overgrote deel was vrouwelijk.
__________________
de femme fatale werd hem fataal
Oud 26-04-2007, 15:51
Reem
Avatar van Reem
Reem is offline
Citaat:
gezweetwel schreef op 26-04-2007 @ 16:44 :
was yi fong au er niet?
Nee, die was er niet, en ik ben m ook niet tegengekomen in de stapels gedichten...

Verder waren er wel wat mannelijke dichters. In de jongere categorie was de extra-prijswinnaar ook een jongen (jammer alleen dat ie op dat moment in Ierland zat...)!
__________________
et je ne compte pas mes jours.
Oud 26-04-2007, 15:54
Yes, Anastasia
Yes, Anastasia is offline
"Timo? Je hebt Doe Maar Dicht Maar gewonnen!"
"Alweer?"

[later]

"Ik heb dus, zeg maar, heel Doe Maar Dicht Maar gewonnen?"


Ik vond dat hij supergoed kon voordragen. Al was de verbinding erg slecht.
__________________
de femme fatale werd hem fataal
Oud 26-04-2007, 17:11
Anoniem
hahaha ja Timo, echt een schatje, hij was enorm eigenzinnig en zijn filmpje is ook heel typerend voor hem. Ik moest echt lachen toen hij gebeld werd, het leek alsof hij totaal niet verrast was. Jammer dat de verbinding zo slecht was.

mijn filmpje is echt AFSCHUWELIJK, ik zie er niet uit en alleen de domme blije stukken zitten erin en ik praat lélijk

En Mich er waren nog meer jongens hoor, o.a een dove jongen. Volgens mij was het voor hem zo'n intensieve dag (ook de repetitiedag) omdat hij natuurlijk de hele tijd moet opletten wat er gaande is, en ja, zijn tolk/leraar kon zelf ook niet echt goed horen. Maar ik vond zijn voordracht echt sterk, het is heel goed uit de verf gekomen met die gebaren enzo. En verder waren er Ramon en Faruk en Timo dus.

Echt gezellige mensen trouwens, alleen ja, dat ene meisje dat zo snel wegliep, Mirjam was wel een beetje vreemd... Ze zou zo een starre Friezin kunnen zijn en ze vond echt niks grappig. Maar volgens mij moest ze de trein oid halen want ik heb haar na afloop niet meer gezien. En twee meisjes leken een beetje afgunstig na afloop, ze hebben niks tegen me gezegd. Nouja boeiend.

En Roelke, jij was het! Ik stond toen naast Vicky geloof ik want ik hoorde haar Roelke zeggen. Haha de volgende keer praten we wel
En Yes, Anastasia, nou weet ik nogsteeds niet wie jij bent?
Oud 27-04-2007, 07:40
Halogeen
Avatar van Halogeen
Halogeen is offline
oh gelukkig. Het lijkt me vreselijk om een dmdm-boekje in handen te hebben waar alleen maar meisjes in staan. Kan ik net zo goed de opzij kopen of een fancy of wat dan ook.
__________________
I know a ghost can walk through a wall, yet, I'm just a man, still learning how to fall
Oud 27-04-2007, 10:13
CSN
Avatar van CSN
CSN is offline
Citaat:
Halogeen schreef op 27-04-2007 @ 08:40 :
oh gelukkig. Het lijkt me vreselijk om een dmdm-boekje in handen te hebben waar alleen maar meisjes in staan. Kan ik net zo goed de opzij kopen of een fancy of wat dan ook.
Ja, maar jij bent dan ook wel godsgruwelijk mannelijk
__________________
I'M NOT YOUR MOTHER'S FAVORITE DOG
Oud 27-04-2007, 14:07
Halogeen
Avatar van Halogeen
Halogeen is offline
Citaat:
CSN schreef op 27-04-2007 @ 11:13 :
Ja, maar jij bent dan ook wel godsgruwelijk mannelijk
__________________
I know a ghost can walk through a wall, yet, I'm just a man, still learning how to fall
Oud 27-04-2007, 16:12
Lavender
Avatar van Lavender
Lavender is offline
Citaat:
CSN schreef op 25-04-2007 @ 21:29 :
Vers was vandaag en leuk
& psssst Fayelinde check je PM
Vers was inderdaad gaaf.
En Lieke heeft met glans het gedicht van Fayelinde voorgedragen. Je vergeet trouwens te zeggen dat je de Poëziebokaal gewonnen hebt! Proficiat
Oud 05-05-2007, 21:26
Verwijderd
Vraagje: Is Soetendaelle alleen voor Belgische jongeren?
Oud 06-05-2007, 07:50
Verwijderd
Lieke zet 'm op vandaag!
Oud 06-05-2007, 10:16
Fayelinde.
Avatar van Fayelinde.
Fayelinde. is offline
Dan wens ik je ook maar veel succes!

Haha, ik ben echt benieuwd hoe mijn gedicht klonk. Het was nu niet bepaald mijn beste werk...
Oud 06-05-2007, 10:51
Lavender
Avatar van Lavender
Lavender is offline
Citaat:
Ekleor schreef op 05-05-2007 @ 22:26 :
Vraagje: Is Soetendaelle alleen voor Belgische jongeren?
Nee, enige voorwaarde is dat je gedicht Nederlandstalig is. (Er doen zelfs jongeren mee uit Australië en Zuid-Afrika.)
Oud 06-05-2007, 13:38
Verwijderd
Ah ok.
Oud 07-05-2007, 13:42
Alwien
Avatar van Alwien
Alwien is offline
Lieke,

Hoe goed was dat verhaal van dat andere meisje dat 'Selma' niet door is? Ik ben zwaar geschokt
__________________
Als je luistert naar de wolken, als je luistert naar de wind
Oud 07-05-2007, 16:06
Verwijderd
Citaat:
Alwien schreef op 07-05-2007 @ 14:42 :
Lieke,

Hoe goed was dat verhaal van dat andere meisje dat 'Selma' niet door is? Ik ben zwaar geschokt
Oud 07-05-2007, 18:05
CSN
Avatar van CSN
CSN is offline
Heee wat tof dat jullie aan Kunstbende gedacht hebben !
Ik ben dus inderdaad tweede geworden . Het meisje dat eerste werd was wel heel goed maar had een verhaal waarbij een hele act zat, inclusief atributen, gegooi met toetjes etc. (&brabants accent pff ) en dat is uiteraard overtuigender dan een ietwat zenuwachtig hemhem meisje met gedicht..
__________________
I'M NOT YOUR MOTHER'S FAVORITE DOG

Laatst gewijzigd op 02-04-2008 om 15:44.
Oud 07-05-2007, 19:00
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
CSN schreef op 07-05-2007 @ 19:05 :
Heee wat tof dat jullie aan Kunstbende gedacht hebben !
Ik ben dus inderdaad tweede geworden . Het meisje dat eerste werd was wel heel goed maar had een verhaal waarbij een hele act zat, inclusief atributen, gegooi met toetjes etc. (&brabants accent pff ) en dat is uiteraard overtuigender dan een ietwat zenuwachtig hemhem meisje met gedicht..

Heeft dat meisje uit Eindhoven gewonnen?
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)

Laatst gewijzigd op 02-04-2008 om 15:44.
Oud 07-05-2007, 19:15
Alwien
Avatar van Alwien
Alwien is offline
Citaat:
CSN schreef op 07-05-2007 @ 19:05 :
Heee wat tof dat jullie aan Kunstbende gedacht hebben !
Ik ben dus inderdaad tweede geworden . Het meisje dat eerste werd was wel heel goed maar had een verhaal waarbij een hele act zat, inclusief atributen, gegooi met toetjes etc. (&brabants accent pff ) en dat is uiteraard overtuigender dan een ietwat zenuwachtig hemhem meisje met gedicht..

Tsss. Gegooi met toetjes? Ze hadden haar moeten diskwalificeren! Theater is een heel andere categorie! Nee, serieus. Ik vind dat het bij Taal echt om de tekst moet gaan, ietwat zenuwachtig of niet. Voordracht is ook wel belangrijk, maar een hele act vind ik overdreven.
__________________
Als je luistert naar de wolken, als je luistert naar de wind

Laatst gewijzigd op 02-04-2008 om 15:44.
Oud 07-05-2007, 20:15
Halogeen
Avatar van Halogeen
Halogeen is offline
Citaat:
Alwien schreef op 07-05-2007 @ 20:15 :
Tsss. Gegooi met toetjes? Ze hadden haar moeten diskwalificeren! Theater is een heel andere categorie! Nee, serieus. Ik vind dat het bij Taal echt om de tekst moet gaan, ietwat zenuwachtig of niet. Voordracht is ook wel belangrijk, maar een hele act vind ik overdreven.
ik ben het met je eens. bovendien vond ik het stuk van het meisje niet origineel, was het makkelijk, goedkoop en populair en niet literair. De link met liefde lag er veel te dik bovenop. En lieke mocht dan wel zenuwachtig zijn naar eigen zeggen, het was alsnog een verpletterende voordracht. En ik weet dat iig 2 mensen daar heel trots naar je aan het kijken en luisteren waren. Alleen heel stom dat ik het niet heb gefilmd met mijn telefoon .
__________________
I know a ghost can walk through a wall, yet, I'm just a man, still learning how to fall
Oud 08-05-2007, 00:40
gezweetwel
Avatar van gezweetwel
gezweetwel is offline
Poëzie is gewoon niet iets waar je bij Kunstbende makkelijk mee wint.
__________________
http://vreemdewereld.wordpress.com/
Oud 08-05-2007, 08:26
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
gezweetwel schreef op 08-05-2007 @ 01:40 :
Poëzie is gewoon niet iets waar je bij Kunstbende makkelijk mee wint.
Dat blijkt.. Als Liekes gedicht al niet voldoende is, tsk.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 08-05-2007, 14:40
Alwien
Avatar van Alwien
Alwien is offline
Citaat:
gezweetwel schreef op 08-05-2007 @ 01:40 :
Poëzie is gewoon niet iets waar je bij Kunstbende makkelijk mee wint.
De meeste poëzie daar aanwezig is dan ook van het niveau ik hou van jou / ik blijf je trouw. Dus Lieke steekt daar juist bijzonder positief bij af
__________________
Als je luistert naar de wolken, als je luistert naar de wind
Oud 08-05-2007, 14:54
gezweetwel
Avatar van gezweetwel
gezweetwel is offline
Citaat:
Alwien schreef op 08-05-2007 @ 15:40 :
De meeste poëzie daar aanwezig is dan ook van het niveau ik hou van jou / ik blijf je trouw. Dus Lieke steekt daar juist bijzonder positief bij af
Jamaar, de juryleden houden misschien wel van literatuur, maar minder van poëzie enzo. En poëzie kan je nu eenmaal niet met teksten vergelijken.
__________________
http://vreemdewereld.wordpress.com/
Oud 08-05-2007, 15:17
Alwien
Avatar van Alwien
Alwien is offline
Citaat:
gezweetwel schreef op 08-05-2007 @ 15:54 :
Jamaar, de juryleden houden misschien wel van literatuur, maar minder van poëzie enzo. En poëzie kan je nu eenmaal niet met teksten vergelijken.
Ligt eraan wie er in de jury zitten, he. In de voorronde van Utrecht zat ik in de jury met een 'echte' dichter en inderdaad, met iemand die zei dat ze niet veel van poëzie af wist (edoch, niet dat ze er niet van hield).

Ik ben het met je eens dat het moeilijk is om poëzie met teksten te vergelijken. Aan de andere kant: Taal is bij Kunstbende niet bepaald een geliefde categorie waar op het scherpst van de snede gestreden wordt om de prijzen, dat de ene briljante tekst na de andere wordt voorgedragen. Taal is de categorie waar veertienjarige bibberende meisjes hun puberpoëzie in de microfoon stamelen.

Iemand die op dat moment wél een behoorlijke tekst kan schrijven, steekt er dan al zo snel bovenuit dat het vaak niet nodig is om het te hebben over de verschillen tussen poëzie en proza.

Toch, interessant punt, zaten er geen dichters in de jury, Lieke?
__________________
Als je luistert naar de wolken, als je luistert naar de wind
Oud 08-05-2007, 15:19
gezweetwel
Avatar van gezweetwel
gezweetwel is offline
(even erop wijzen dat Kunstbende in België toch net iets anders is dan Kunstbende in Nederland: er is ten eerste geen thema, en ten tweede wordt het literaire deel opgesplitst in twee: txt on stage en txt - wie niet wil voordragen, hoeft niet; maar bij beide disciplines zijn de inzendingen even heterogeen)
__________________
http://vreemdewereld.wordpress.com/
Oud 08-05-2007, 15:47
elysea
Avatar van elysea
elysea is offline
ik heb het regelement cvan soetendaelle eens bekeken, en ik begrijp niets van die schuilnaam. willen ze je niet hebben onder je eigen naam? en postzegels bijsluiten en kopietjes van je gedichten en jezus wat doen ze moeilijk
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Dichtwedstrijden deel 3
gezweetwel
30 27-06-2007 16:41


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:01.