Oud 05-10-2011, 12:54
Leomaybe
Avatar van Leomaybe
Leomaybe is offline
hey hey,

ik wil graag veel en snel geld verdienen , ik ben 16 jaar iemand een ideetje?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-10-2011, 13:36
Verwijderd
Ja, dat helpt natuurlijk niet he

Je kunt op alle normale manieren geld verdienen. Het zal waarschijnlijk niet snel gaan, maar je bent dan ook nog maar 16 en je mag nu eenmaal niet veel werken. Als je een speciaal iets kan (websites bouwen of weet ik veel wat ) kun je best wel wat meer verdienen, maar zoals gezegd: daar moet je iets speciaals voor kunnen .

Als eerste: Laat mensen weten dat je op zoek bent naar een baantje, er zijn altijd mensen die wel ergens een plek weten waar ze nog mensen kunnen gebruiken. Ga zelf eens langs bij supermarkten, daar zoeken ze ook vaak mensen. Hetzelfde geldt voor dingen als McDonald's en Burger King.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2011, 13:53
Verwijderd
Voor een 16 jarig persoon wat waarschijnlijk nog geen enkele echte vaardigheid heeft is je lichaam verkopen voor zover ik weet de enige echte realistisch optie om snel veel geld te verdienen.

Maar ga er maar vanuit dat je waarschijnlijk langzaam weinig geld gaat verdienen, voorlopig.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2011, 17:11
ThugGangsta
Avatar van ThugGangsta
ThugGangsta is offline
Als je 16 bent kun je alleen makkelijk veel geld verdienen door te gaan werken in een bordeel
Anders een supermarkt ofzo, maar dan verdienen je minder
Met citaat reageren
Oud 31-10-2011, 17:18
Duckdonkey
Avatar van Duckdonkey
Duckdonkey is offline
Ochtendkranten verdienen erg goed, het is alleen wel zo dat je er dan echt elke dag tijd mee kwijt ben, maar het is goed te combineren met school of ander werk.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2011, 19:15
Santuni1
Santuni1 is offline
zoek vooral naar een baantje dat JIJ leuk vind, niet dat iemand anders leuk vind en dat jij 'dan maar mee doet', maar echt een leuk baantje... als je in een niet te grote stad woont (dorpje=beter) kun je vast wel ergens bij een boer gaan werken, dat doe ik, en ik heb er plezier in! daarbij word ik ook nog eens betaald, dat is mijn GOUDEN tip
Met citaat reageren
Oud 08-04-2012, 21:20
Verwijderd
Met internet
Met citaat reageren
Oud 08-04-2012, 21:21
Verwijderd
Webshop's!
Met citaat reageren
Oud 09-04-2012, 16:49
mytholon
Avatar van mytholon
mytholon is offline
Veel en Snel... Dan is er maar één oplossing op jouw leeftijd en die is volgens mij al genoemd.
Kijk anders eens rond bij winkels, supermarkten, restaurants enz...
Met citaat reageren
Oud 09-04-2012, 23:25
Verwijderd
Ik heb het topic even opgeschoond, vanaf nu hoef ik hier geen reacties meer te zien over geld verdienen door achter de ramen te gaan staan.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2012, 10:02
Adore
Avatar van Adore
Adore is offline
Respect, niet vaak zulke voorspelbare reacties bij elkaar gezien. Topic heeft aantrekkingskracht!

Veel geld verdienen gaat niet echt op je 16e, snel ligt aan hoeveel je in staat en bereid bent om te werken. Oppassen, kranten/folderwijk, supermarkt, winkels, dat zijn wel zo'n beetje de dingen die je mag / kan doen als je 16 bent. Kijk of je een baan kunt vinden waarbij je meer dagen kunt werken tijdens vakanties, dan verdien je al snel meer.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2012, 18:50
haiik
haiik is offline
Makkelijk veel geld verdienen kan niet legaal. Vind een baantje bij een albert heijn of mcdonalds, of train een talent dat je misschien hebt, en begin je eigen bedrijf.

Veel geld = veel werk
Met citaat reageren
Oud 11-04-2012, 22:23
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
shorttraden op de beurs is (nog) een legale manier om snel geld te verdienen
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 15-04-2012, 10:46
AnoniemT
AnoniemT is offline
Als ober in een restaurant werken verdient al gauw zo'n 10 euro per uur. Als je dan 10 uur per dag werkt (in het weekend of vakantie) verdien je al 100 euro per dag. 6 dagen in de week (1 dag vrij). 600 euro per week dat 30 dagen in de maand (zomervakantie) is 3000 euro per maand. Als je ut mij vraagt is dat behoorlijk veel. Maar als ober werken is heeel zwaar. Onderschat het niet! Deze berekening klopt niet helemaal maar schat het rond de 2500 euro
Met citaat reageren
Oud 15-04-2012, 17:22
Verwijderd
2500 euro per maand haal je echt niet als pubertje van 16. Daarnaast gaat ze waarschijnlijk niet fulltime werken want school.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2012, 22:44
Verwijderd
nog los van dat je als zestienjarige geen 60 uur per week mag werken.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2012, 12:47
JohanNijhuis
JohanNijhuis is offline
Hoi hoi, ik ben 17 jaar en doe het laatste jaar HAVO. Als bijbaantje werk ik thuis voor een bedrijf dat presentaties maakt voor bedrijven. Ik krijg deze thuis gestuurd bundel ze, kijk ze na en doe ze op de post. Hiervoor krijg ik per map (waar je ongeveer 30min mee bezig bent) 7,60. Ik doe dit samen met een vriend van me en verdienen hier samen erg goed aan. Tja het is maar wat je goed vind, het dekt de kosten van het stappen 2 keer in de week haha. Maar het is relatief veel geld voor weinig werk en je kan zoveel mappen maken als dat je zelf wilt.

Laatst gewijzigd op 17-04-2012 om 14:30. Reden: Link verwijderd.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2012, 01:33
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Ik heb het topic even opgeschoond, vanaf nu hoef ik hier geen reacties meer te zien over geld verdienen door achter de ramen te gaan staan.
Damn, en ik wilde net bijverdienen als glazenwasser aanraden...

Maar iets serieuzer, op die leeftijd deed ik vooral schoonmaakwerk omdat dat beter verdiende dan de gemiddelde ongeschoolde bijbaan. Dat was destijds echt twee keer zoveel als klasgenoten die in de supermarkt stonden.

Dingen zoals kantoren. Nadeel is dat die meestal of voor of na kantoortijden gedaan moeten worden, en vaak allebei, en dat gaat buiten vakanties om niet zo heel makkelijk.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 19-04-2012, 17:51
Verwijderd
Citaat:
nog los van dat je als zestienjarige geen 60 uur per week mag werken.
Och, dat zal in de horeca iets minder een probleem zijn
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Snel en makkelijk geld verdienen
Robbinvw
3 24-12-2007 12:54
Werk, Geld & Recht Snel en makkelijk geld verdienen
Robbinvw
1 24-12-2007 12:52
Werk, Geld & Recht de makkelijkste manier om snel geld te verdienen.
derbipower
4 02-09-2006 18:04
Werk, Geld & Recht geld verdienen
stubking
8 29-03-2006 12:10
Werk, Geld & Recht heeel makkelijk geld verdienen!!
becker1
1 19-03-2005 17:56
Werk, Geld & Recht Snel en makkelijk geld verdienen
divineworld
3 21-04-2004 16:00


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:28.