Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-12-2003, 22:49
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Raymond van Barneveld heeft vanavond de Doeland Masters in Egmond aan Zee op zijn naam gebracht. De Haagse dartspeler was in de finale tegen de Engelsman Mervyn King oppermachtig. 'Barney' zegevierde met 6-1 en kreeg daarvoor een cheque van 5000 euro overhandigd. King had in de eindstrijd werkelijk niets in te brengen. De Engelsman raakte zo ontmoedigd dat hij de pijlen een keer demonstratief achterstevoren naar het bord gooide. ( Dat moest hem een boete opleveren vind ik ) Of was dat een ultieme, sluwe poging zijn Nederlandse opponent uit het ritme te halen?
Van Barneveld dacht van niet. Hij keek er ook niet van op. "In de pauze vroeg Mervyn me wat ik ervan zou vinden als hij dat zou doen. Dat moet je zelf weten, was mijn reactie. Als je zoiets zegt, geloof je niet echt meer in je kansen. Zelf zou ik het nooit doen. Ik wil altijd tot de laatste snik mijn huid zo duur mogelijk verkopen, of ik nu met 2-0 of met 5-0 achter sta."

Met dit vertoon van macht, besloot Van Barneveld, die vandaag in de halve finale met 3-1 te sterk was voor zijn verrassende landgenoot Rick Hofstra, een uitermate succesvol jaar. De honger naar prijzen raakte na zijn derde Embassy-zege in januari niet gestild. De Hagenaar kwam, zag en overwon overal. Behalve in de eindstrijd van de Winmau.

Hij is de grote favoriet voor een vierde titel in het belangrijkste evenement op de agenda. In 2004 heet dat niet langer de Embassy, vernoemd naar een sigarettenfabrikant, maar de Lakeside, naar het hotel waar wordt gespeeld.
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-12-2003, 01:00
Bobby James
Avatar van Bobby James
Bobby James is offline
Wat was zijn gemiddelde per pijl?
Met citaat reageren
Oud 15-12-2003, 07:09
Verwijderd
Beetje vreemde actie van King inderdaad. Maar goed, Barney heeft gewonnen en dus blijft hij eerste op de wereldranglijst.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2003, 11:19
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Barney: op weg naar zijn vierde Embassy-titel
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2003, 12:34
Verwijderd
Ik heb een groot deel van de 'wedstrijd' gezien, maar het was niet echt spannend jammer genoeg Ik vond het wel grappig dat King z'n pijlen andersom ging gooien, alleen was het misschien wel verziekend voor de concentratie van Van Barneveld Maar toen was eigenlijk al wel duidelijk dat ie gewonnen had
Met citaat reageren
Oud 16-12-2003, 23:44
Point of View
Avatar van Point of View
Point of View is offline
bleeeh nou wint Barney alweer.. groot respect voor zijn dartkunsten, maar als persoon is hij echt ..nou zal mijn houding wel weer typisch iets zijn voor de nuchtere noorderling, maar Barney is gewoon arrogant!
Nadat hij twee keer de Embassy had gewonnen en het jaar erop door Chris Mason in de eerste ronde eruit werd gegooid leek hij iets bij te draaien (weer met beide beentjes op de grond), maar de laatste tijd is hij weer op z'n oude arrogantieniveau.. jammer..
Vorige week was bij ons in de buurt een nationaal ranking toernooi en Barney was er ook.. alleen 's morgens heeft hij even alleen over de vloer gelopen.. de rest van de dag zat hij boven in de VIP ruimte en als hij een partijtje moest gooien dan kwam hij naar beneden met een paar bodyguards.. en die gingen dan om de baan staan waar hij moest gooien.. bleh bleh bleh.. en 's ochtends kon hij wel gewoon tussen de mensen lopen..

zo tot zover mijn relaas
__________________
Sunset is an all day process
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd Master of Darts
Hollandia
59 19-02-2005 20:29


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:58.