Oud 10-01-2004, 01:12
$TR@NG3R
$TR@NG3R is offline
Ik heb al van meer mensen gehoord dat ze het wel een shebben.Een bultje in je oorlel, een soort puisje maar dan erin.Als je er in je oorlel ''knijpt'' kun je het duidelijk voelen en het doet pijn.Het gaat volgens mij wel van zelf weer over want ik heb het wel eens vaker gehad maar weet iemand wat het eigenlijk is en hoe je het misschien kan weg krijgen/voorkomen?
__________________
Think you know me?, better think again...
Met citaat reageren
Oud 10-01-2004, 07:48
Spacemonkey
Avatar van Spacemonkey
Spacemonkey is offline
Ik had het toen ik 2 gaatjes erbij had laten schieten, maar naar twee maanden was het weer weg..
Kan volgens mij niet echt kwaad.
Ik zou niet weten wat/ en of je er wat aan kan doen.
__________________
Why can't they see. It's complete insanity to argue with the man who is the judge of right en wrong.

Laatst gewijzigd op 10-01-2004 om 07:55.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2004, 10:32
OldSchoolAngie
OldSchoolAngie is offline
ik heb het ook een paar keer gehad, bij mij ging het telkens weg, volgens mij was het iets van vocht want als je er iets op duwde werd het kleiner
Met citaat reageren
Oud 10-01-2004, 10:42
zus en zo
Avatar van zus en zo
zus en zo is offline
dat heb ik ook wel es sinds ik mn gaatjes heb laten dichtgroeien... van binnen blijft het toch hol en groeit het niet echt dicht, dus dan hoopt zich daar vocht op, dat is het bultje dat je voelt... als je heel hard knijpt kun je dat vocht eruit laten lopen.
__________________
Geen mens is intelligent genoeg om zijn eigen domheid te begrijpen
Met citaat reageren
Oud 10-01-2004, 10:43
Auntie M
Avatar van Auntie M
Auntie M is offline
Of een verstopt talgkliertje (die dingen zitten werkelijk overal). Niets om je druk over te maken, tenzij het groeit en groeit en groeit...
__________________
You love me You hate me, You hate to love me You love to hate me...||De Nieuwe Wereld komt eraan!!!! ...
Met citaat reageren
Oud 10-01-2004, 13:45
$TR@NG3R
$TR@NG3R is offline
Ik heb het vorige keer dat ik het had helemaal kapot geknepen en er kwam wel vocht uit maar ook pus.Maar dat deed toen nogal pijn en toen had ik dus ook echt me oorlel helemaal kapot.Je kan het wel voelen als je er in knijp ja maar dan word het niet kleiner tenzij je je oor egt kapot maakt
__________________
Think you know me?, better think again...
Met citaat reageren
Oud 10-01-2004, 14:20
Auntie M
Avatar van Auntie M
Auntie M is offline
Een verstopt talgkliertje dus. Gewoon afblijven gaat het vanzelf weg.
__________________
You love me You hate me, You hate to love me You love to hate me...||De Nieuwe Wereld komt eraan!!!! ...
Met citaat reageren
Oud 10-01-2004, 16:37
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Gewoon een inwendige puist.
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 10-01-2004, 17:02
Sithan
Sithan is offline
Ik heb dat ook al heel lang, volges mij is dat gewoon iets van kraakbeen of zo, niet dat ik verstand van heb
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -
Met citaat reageren
Oud 11-01-2004, 21:22
Choke
Avatar van Choke
Choke is offline
Ik heb dat ook nog, het was eerst een puistje, maar toen het puistje zelf weg was bleef er wel nog een (onzichtbaar) bultje zitten, je voelt m nog steeds zitten, en ong. al een half jaar. maar het is nix ernstigs denk k..
__________________
Je leeft maar 1 keer
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 11:54
Konijn
Avatar van Konijn
Konijn is offline
Citaat:
Choke schreef op 11-01-2004 @ 21:22:
Ik heb dat ook nog, het was eerst een puistje, maar toen het puistje zelf weg was bleef er wel nog een (onzichtbaar) bultje zitten, je voelt m nog steeds zitten, en ong. al een half jaar. maar het is nix ernstigs denk k..
Same here..
__________________
Keep on rockin'
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 15:30
Mr T
Avatar van Mr T
Mr T is offline
Ik had er ook een in me oorlel, een talgophoping ofzo, en de dokter vond het om de een of andere reden nodig om 'm weg te laten halen. Gewoon plaatselijke verdoving, kwartiertje stilliggen, een weekje met een paar hechtingen rondlopen en nu en raar littekentje hebben. Geweldig he, natuur
__________________
you're as usefull as a cockflavoured lolly
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 17:11
$@nd€r $@l@m@nd€r
$@nd€r $@l@m@nd€r is offline
Ik heb zo'n ding ook recent gekregen. Soort inwendige puist zoals hier al gezegd is, maar het gaat al weer weg.
__________________
Politiek is interessant, want het gaat over het bestuur van het land :D | Voorheen bekend als 'S@nder'.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 18:13
leucomelas
Avatar van leucomelas
leucomelas is offline
ik had dat ook een keer, na lange tijd voelen en kijken kwamen we erachter dat het een slotje van een oorbel was, die er helemaal in gegroeid was.... naja, klein sneetje gemaakt en slotje eruit gehaald.. verder geen last van bulten in me oorlel...
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 19:13
dinkie
Avatar van dinkie
dinkie is offline
Citaat:
Auntie M schreef op 10-01-2004 @ 14:20:
Een verstopt talgkliertje dus.
Klopt. Niets inwendige puist of kraakbeen, gewoon een verstopt talkkliertje. Ik heb het zelf in beide oorlellen tegelijk gehad, tis idd hard, en doet wat pijn als je erin knijpt. Gewoon afwachten, tgaat vanzelf weg
__________________
Vakantiepret: in het vliegtuig hardop uit de koran voor gaan lezen en dan vragen of je in de cockpit mag kijken (Loesje)
Met citaat reageren
Oud 16-01-2004, 11:48
Zero-Zero
Avatar van Zero-Zero
Zero-Zero is offline
of littekenweefsen van ee piercing, oorbel o.i.d
__________________
up the downstair
Met citaat reageren
Oud 16-01-2004, 12:31
Verwijderd
Citaat:
dinkie schreef op 12-01-2004 @ 19:13:
Klopt. Niets inwendige puist of kraakbeen, gewoon een verstopt talkkliertje. Ik heb het zelf in beide oorlellen tegelijk gehad, tis idd hard, en doet wat pijn als je erin knijpt. Gewoon afwachten, tgaat vanzelf weg
Een verstopt talgkliertje is in weze toch een puistje?
Met citaat reageren
Oud 16-01-2004, 16:27
marlies
Avatar van marlies
marlies is offline
dat heb ik ook wel eens gehad en ik heb geen gaatjes in mijn oren, ook nooit gehad
__________________
Als ik later groot ben, trouw ik met kermit de kikker :p | Tel wat je hebt, niet wat je mist
Met citaat reageren
Oud 17-01-2004, 18:03
dinkie
Avatar van dinkie
dinkie is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 16-01-2004 @ 12:31:
Een verstopt talgkliertje is in weze toch een puistje?
Ja, alleen is het rare bij een verstopt talkkliertje in de oorlel, dat je het niet uit kunt knijpen. Hoe het precies zit weet is niet, maar een bij een puist(je) gewoon in het gezicht kun je deze uitknijpen. Bij een verstopt talkkliertje in de oorlel kan dit dus niet. Dus ik vind dit eigenlijk geen puistje
__________________
Vakantiepret: in het vliegtuig hardop uit de koran voor gaan lezen en dan vragen of je in de cockpit mag kijken (Loesje)
Met citaat reageren
Oud 17-01-2004, 18:31
Verwijderd
Citaat:
dinkie schreef op 17-01-2004 @ 18:03:
Ja, alleen is het rare bij een verstopt talkkliertje in de oorlel, dat je het niet uit kunt knijpen. Hoe het precies zit weet is niet, maar een bij een puist(je) gewoon in het gezicht kun je deze uitknijpen. Bij een verstopt talkkliertje in de oorlel kan dit dus niet. Dus ik vind dit eigenlijk geen puistje
Ah zo, ja, ik ken het niet echt...
*voelt aan oorlellen*
Nee, ik heb het ook niet.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2004, 20:57
desiree1986
desiree1986 is offline
Ik heb het ook wel eens gehad, alleen doet het dan geen pijn. Nu heb ik zo'n bultje zitten aan de rechterkant van m'n gezicht net waar zo die 'boog' van m'n oor afloopt.. Het is niet pijnlijk, het valt niet op dus ik zit er niet mee.
__________________
say what you like I couldn't care, no one needs you. you're stuck in your own private little neverland..
Met citaat reageren
Oud 18-01-2004, 20:45
monkey86
monkey86 is offline
Ik heb zo'n bultje net onder m'n oor. Net in dat driehoekje als het ware. Ben nog niet naar de dokter geweest, maar zal wel niets zijn.
__________________
Wie een verkeerde weg inslaat, moet een heel eind lopen...
Met citaat reageren
Oud 11-12-2018, 22:30
Jarnuh
Jarnuh is offline
14 jaar later maar misschien is iemand hier nog iets mee, ik heb precies hetzelfde maar ik merk het alleen als ik ziek ben of een verkoudheid heb
Met citaat reageren
Oud 12-12-2018, 09:13
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Citaat:
14 jaar later maar misschien is iemand hier nog iets mee, ik heb precies hetzelfde maar ik merk het alleen als ik ziek ben of een verkoudheid heb
Dan is het vast een lymfeklier!
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 13-12-2018, 22:01
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Ik heb al van meer mensen gehoord dat ze het wel een shebben.Een bultje in je oorlel, een soort puisje maar dan erin.Als je er in je oorlel ''knijpt'' kun je het duidelijk voelen en het doet pijn.Het gaat volgens mij wel van zelf weer over want ik heb het wel eens vaker gehad maar weet iemand wat het eigenlijk is en hoe je het misschien kan weg krijgen/voorkomen?
Gouden tip:
"knijp" er niet meer in!!
Nee, maar blijf er met name van af, dan stopt het waarschijnlijk vanzelf met bestaan.
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2018, 19:13
Arrow
Avatar van Arrow
Arrow is offline
Citaat:
Gouden tip:
"knijp" er niet meer in!!
Nee, maar blijf er met name van af, dan stopt het waarschijnlijk vanzelf met bestaan.
Had je wel ff 14 jaar geleden kunnen zeggen he
__________________
HANDTEKENING
Met citaat reageren
Oud 16-12-2018, 19:49
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Nee man hun moeten 14 jaar wachten voor Puddingpower's comment.

Heb respect voor die dude 😤😤😤😤😤😤
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Bultje
Maresa
17 07-07-2008 15:25
Lichaam & Gezondheid Bultje op oorlel
xxChange
4 15-03-2008 15:10
Lichaam & Gezondheid bultje (ontstekinkje?) in oor
Nebel
3 17-01-2007 22:37
Lichaam & Gezondheid ontstoken gaatje (oor)?
Nebel
22 14-09-2005 11:48
Lichaam & Gezondheid Bultje in hals/nek.
Silvie
8 25-07-2005 21:28
Lifestyle Het Grote Piercing & Tattoo Topic
saturday
500 18-05-2005 00:00


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:52.